• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.04.2022 11:00
  •    Predkladanie ponúk
    03.05.2022 11:47
  •    Ukončenie zákazky
    03.05.2022 12:39
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.05.2022 12:50

Detail zákazky Z20223870

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.04.2022 11:00
  •    Predkladanie ponúk
    03.05.2022 11:47
  •    Ukončenie zákazky
    03.05.2022 12:39
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.05.2022 12:50

Základné údaje

Z20223870

OF-253333

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6403682

Objednávateľ

00738301

Nemocnica pre obvinených a odsúdených a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Súdna 15, Trenčín, 91196, SVK

Dodávateľ

52124860

Mäsovýroba SKURČÁK, s. r. o.

1043, Oravská Polhora, 02947, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka čerstvého mäsa I.

hovädzie mäso (plece bez kosti, krk bez kosti, zadné bez kosti, roštenka bez kosti, hov. močing, hovädzie držky, kosti špikové), bravčové mäso (stehno bez kosti, plece bez kosti, karé s kosťou, karé bez kosti, krkovička bez kosti, krkovička s kosťou, bravčová panenka, bravčová pečeň)

  • 15113000-3 - Bravčové mäso
  • 15111100-0 - Hovädzie mäso
  • 15100000-9 - Živočíšne výrobky, mäso a mäsové výrobky
  • 15110000-2 - Mäso
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čerstvé mäso
Funkcia
Potraviny na priamu spotrebu, varenie, prípravu pokrmov. Tovar bude použitý pri príprave jedál pre zariadenia spoločného stravovania.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Hovädzie mäso, plece bez kosti, I. trieda, chladené, čerstvé kg 250
Hovädzie mäso, krk bez kosti, I. trieda, chladené, čerstvé kg 100
Hovädzie mäso, zadné bez kosti, I. trieda, chladené, čerstvé kg 800
Hovädzie mäso, roštenka bez kosti, I. trieda, chladené, čerstvé kg 150
Hovädzie mäso, hov. močing, I. trieda, chladené, čerstvé kg 50
Hovädzie mäso, hov. držky predvarené, balenie 1 kg kg 120
Hovädzie mäso, kosti špikové kg 850
Bravčové mäso, stehno bez kosti, I. trieda, chladené, čerstvé kg 1 200
Bravčové mäso, plece bez kosti, I. trieda, chladené, čerstvé kg 1 800
Bravčové mäso, karé s kosťou, I. trieda, chladené, čerstvé kg 800
Bravčové mäso, karé bez kosti, I. trieda, chladené, čerstvé kg 300
Bravčové mäso, krkovička bez kosti, I. trieda, chladené, čerstvé kg 110
Bravčové mäso, krkovička s kosťou, I. trieda, chladené, čerstvé kg 400
Bravčové mäso, bravčová panenka, I. trieda, chladené, čerstvé kg 250
Bravčové mäso, bravčová pečeň, I. trieda, chladená, čerstvá kg 130
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Čerstvé mäso musí byť dodávané v akosti a kvalite I. triedy, zodpovedajúcej platným právnym predpisom, veterinárnym a hygienickým normám, tovar musí spĺňať požiadavky zák. č. 152/1995 Z. z. áno
Potvrdenia prevádzkarní, ktoré zaobchádzajú, pripravujú alebo produkujú produkty živočíšneho pôvodu, pre ktoré sú ustanovené požiadavky v nariadení (ES) č. 853/2004, áno
Množstvo Jednotlivé časti uvedené v popise predmetu obstarávania tvoria maximálne predpokladané množstvo počas trvania rámcovej dohody.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Vrátane dopravy na dve miesta plnenia.
Dodanie tovaru na dve miesta plnenia.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach.
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorazovo.
Dodávateľ do 2 pracovných dní po uzavretí Rámcovej dohody oznámi objednávateľovi kontakt na osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet jednotkových cien predmetu zákazky v rozsahu jednotková cena bez DPH, DPH a jednotková cena s DPH do 2 pracovných dní od uzavretia Rámcovej dohody.
Predávajúci musí zabezpečovať dopravu osobou občiansky bezúhonnou, v dopravných prostriedkoch vyhovujúcich všetkým hygienickým a potravinovým zákonom, normám, predpisom SR a EÚ. Táto osoba je povinná pri vstupe do objektu kupujúceho, ako aj pri odchode, strpieť vykonávanie nevyhnutných bezpečnostných opatrní zo strany kupujúceho.
Cena za tovar sa rozumie cena vrátane obalu, DPH a dopravy na miesto plnenia určeného kupujúcim a vrátane ostatných nákladov spojených s dodávkou tovaru, uvedené v menu EUR.
Cena je dohodnutá ako maximálna a konečná a jej platnosť je stanovená po celú dobu platnosti zmluvy.
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu.
Dodávaný tovar musí spĺňať požiadavku 1 . triedy akosti.
Zmluvné strany sa dohodli, že na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 zákona č. 343/ 2015 Z. z. o verejnom obstarávaní sa funkčným celkom rozumie tovar dodaný v priebehu 6 mesiacov.
Rámcová dohoda sa uzatvára na 6 mesiacov, na dobu určitú.
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorazovo, doba plnenia bude 6 mesiacov a technická špecifikácia predmetu obstarávania je na 6 mesiacov.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať finančný limit.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť prevziať tovar z dôvodu nedodržania ceny, akosti, štruktúry alebo množstva tovaru špecifikovaného objednávkou, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak.
Objednávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite telefonicky s dodávateľom riešiť žiadosť o nápravu.
Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa vystavenia.
Dovoz tovaru sa bude uskutočňovať do 24 hod od telefonickej objednávky obstarávateľa a v pracovných dňoch od 07.00 do 14 .00 hod.
Za podstatné porušenie zmluvy bude verejný obstarávateľ považovať: - ponúkaný tovar nebude s porovnateľnými, resp. lepšími parametrami, ako požadoval, - pri súťaži bude hodnota zákazky neprimerane znížená a dodávateľ nedokáže splniť svoje záväzky, - dodávateľ nebude akceptovať maximálnu cenu plnenia vrátane DPH (dodávateľ zadá pri súťaži DPH 0,00)
V súlade s vyššie uvedeným bude dodávateľovi udelená negatívna referencia a v prostredí IS ZÚ bude výsledná hodnotiaca známka neuspokojivá.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Súdna 15, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

6

1,00 celok

69 423,60

28 927,00

požadujem vlastný návrh plnenia

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.04.2022 11:00

03.05.2022 11:47

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.05.2022 12:02

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 130
 42
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.04.2022 14:30 - Vstupná ponuka 69 423,60 € Cena s DPH
03.05.2022 11:42 - Najvýhodnejšia ponuka 34 266,07 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS