• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.04.2022 08:24
  •    Predkladanie ponúk
    03.05.2022 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    03.05.2022 13:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.05.2022 13:50

Detail zákazky Z20223849

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.04.2022 08:24
  •    Predkladanie ponúk
    03.05.2022 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    03.05.2022 13:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.05.2022 13:50

Základné údaje

Z20223849

OF-253196

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6403656

Objednávateľ

00610577

Fakultná nemocnica s poliklinikou J. A. Reimana Prešov

Hollého 14, Prešov, 08181, SVK

Dodávateľ

36200883

5K, spoločnosť s ručením obmedzeným

Vojtaššákova 846, Tvrdošín, 02744, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vodárenský materiál

ventil, sanitárne predmety, hadice

  • 44410000-7 - Predmety do kúpeľní a kuchýň
  • 39370000-6 - Vodoinštalácie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 42131000-6 - Výpusty, kohúty a ventily

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vodárenský materiál
Funkcia
sanitárne predmety do kúpeľne, rozvody vody a odpadov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Napúšťací ventil, Alcaplast A160 UNI 1/2 a 3/8, mosadzný závit, (nutné dodržať k existujúcim namontovaným zariadeniam) ks 60
Batéria páková,100, nastená chrómová, kartuša 35 mm, ploché ramienko rovné 92077,0 (Titania-IRIS) - ekvivalent ks 30
Tesnenie klingerit (do 3/4 šrúbenia za batériu), 1/2" ks 600
Tesnenie pod mriežku umývadlového sifónu, S0085-ND ks 30
Hadica pancierová k WC, 3/8/3/8,180cm ks 30
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Predmet zákazky je potrebné dodať v súlade s príslušnými legislatívnymi predpismi a platnými technickými normami.
Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí v ktorom je vystavený objednávkový formulár.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa prevzatia tovaru.
Predmet zákazky v celom rozsahu je opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ produktu, alebo produkt konkrétneho výrobcu, objednávateľ umožňuje nahradiť takýto produkt ekvivalentným produktom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný produkt alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať úžitkové, prevádzkové, funkčné a estetické charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré sú dané produkty určené.
Ekvivalent musí spĺňať min. vlastnosti originálu, alebo mať lepšie.
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ je oprávnený postúpiť pohľadávky zo vzniknutého záväzkového vzťahu na tretie osoby len po predchádzajúcom písomnom súhlase objednávateľa, ktorému musí predchádzať písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky, inak je postúpenie neplatné.
Dodávateľ sa tiež zaväzuje, že sa bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa zdrží akýchkoľvek právnych úkonov, ktoré by mali za následok zmenu v osobe veriteľa peňažného záväzku voči objednávateľovi, najmä prijatia ručenia, uzatvorenia dohody o pristúpení k dlhu alebo k záväzku.
Dňom porušenia tohto záväzku dodávateľa vzniká objednávateľovi bez potreby osobitného uplatnenia nárok na zmluvnú pokutu vo výške 10% z celkovej výšky peňažného záväzku (vrátane príslušenstva), ktorý by mal prejsť alebo mal byť prevedený na tretiu osobu ako nového veriteľa objednávateľa, vypočítanej ku dňu porušenia uvedenej povinnosti.
Neakceptovaním týchto podmienok objednávka zaniká. Dodávateľ sa zaväzuje zachovať mlčanlivosť o všetkých skutočnostiach a dôverných informáciách, s ktorými príde do styku pri poskytovaní služby pre odberateľa. Táto mlčanlivosť trvá aj po skončení účinnosti tejto objednávky. Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hollého 14, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

05.05.2022 13:00 — 11.05.2022 14:30

1,00 súbor

2 341,50

1 951,25

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

viď opisný formulár

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.04.2022 08:24

03.05.2022 12:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.05.2022 12:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 549
 66
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.04.2022 08:27 - Vstupná ponuka 2 341,50 € Cena s DPH
03.05.2022 06:30 - Najvýhodnejšia ponuka 2 340,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS