• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.04.2022 15:25
  •    Predkladanie ponúk
    02.05.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.05.2022 09:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.05.2022 09:55

Detail zákazky Z20223779

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.04.2022 15:25
  •    Predkladanie ponúk
    02.05.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.05.2022 09:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.05.2022 09:55

Základné údaje

Z20223779

OF-252945

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6398285

Objednávateľ

00165361

Slovenská zdravotnícka univerzita v Bratislave

Limbová 12, Bratislava , 83303, SVK

Dodávateľ

36556050

ITSK, s.r.o.

Zelená 29, Nitra, 94905, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

IT technika

laserová tlačiareň, USB kľúč, príslušenstvo. monitor

  • 30232110-8 - Laserové tlačiarne
  • 30237000-9 - Časti a príslušenstvo počítačov a spotrebný materiál k nim
  • 30234500-3 - Pamäťové archivačné médiá
  • 31154000-0 - Zdroje nepretržitého/stáleho napájania
  • 38652120-7 - Videoprojektory
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. IT technika
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1.  LCD monitor 24" ks 1
2. USB kľúč 64GB ks 4
3. Záložný zdroj (UPS) - Záložný zdroj s výkonom 650 W so štyrmi zásuvkami typu FR a lineinteraktivní topológiou ks 2
4. Laserová tlačiareň čiernobiela, A4, rýchlosť čiernobielej tlače 38 str./min., rozlíšenie tlače 1200 x 1200 DPI, duplex, displej, AirPrint, Google Print, USB a LAN (W1A53A), automatická obojstranná tlač, tlač súborov cez zabezpečené cloudové služby priamo z mobilného telefónu ks 1
5. Dataprojektor - 3LCD Full HD projektor, svietivosťou 3800 lumenov, s rozlíšením Full HD (1920x1200), kontrastom 15000 : 1, HDMI, MHL, VGA, USB, LAN, reproduktory. ks 1
6. Záložný zdroj (UPS) ks 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. LCD monitor prehnutý, Panel s uhlopriečkou 24 ", Full HD 1920×1080, displej VA, 16:9, odozva 4ms, obnovovacia frekvencia 60Hz, FreeSync, jas 250cd/m2, kontrast 3000:1, HDMI 1.4, HDMI 2.0, VGA, slúchadlový výstup, VESA vyžaduje sa
1. 24" Samsung C24F396 alebo ekvivalent
2. USB kľúč USB 3.2 Gen 1 (USB 3.0), USB-A a USB-C, kapacita 64 GB, 128bitové aes šifrovanie, OTG, s pútkom na kľúče, štýlový, strieborná farba, Telo z kovu s maximálnou odolnosťou vyžaduje sa
2. SanDisk Ultra Dual Drive Luxe 64 GB alebo ekvivalent
3. Automatická regulácia (AVR), ochrana dátovej linky (Ethernet) pred prúdovými rázmi a prepätím vyžaduje sa
3. Dĺžka kábla: 1,2m
3. APC Back-UPS 1200VA (650W)/ AVR/ 230V/ české zásuvky BX1200MI-FR alebo ekvivalent
5. Epson EB-990U alebo ekvivalent
6. Typ UPS: interactive linka, čistá sínusová
6. Vstup: 220 V AC 25%, 50Hz / 60Hz 10%
6. Výstup: 220V AC 10%, 50Hz / 60Hz 0,5% (na batériu)
6. spínacia doba: nie viac ako 10 ms (typicky 6 ms), Doba zálohovania: 8 ... 20 minút (v závislosti od zaťaženia) vyžaduje sa
6. Zásuvky: vstup IEC C14, výstupy: Schuko EÚ typ x 1 ks, IEC C13 x 6 ks vyžaduje sa
6. Funkcia "studený štart" vyžaduje sa
6. Výkon: 3000 VA (1800 W)
6. GEMBIRD Energenie Rack 3000VA UPS EG-UPSRACK-13 alebo ekvivalent
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodanie tovaru je vrátane dopravy na miesto plnenia v sídle objednávateľa.
Súčasťou dodania tovaru je vykládka na mieste plnenia v sídle objednávateľa.
Náklady spojené s odstránením vady/poruchy v záručnej dobe znáša dodávateľ.
Dodávateľ sa zaväzuje písomne garantovať, že tovar ním dodaný je nový, pozostávajúci výlučne z nových komponentov (nie používaných, nie repasovaných komponentov).
Objednávateľ pripúšťa také ekvivalentné produkty, ktoré spĺňajú požadované technické vlastnosti vyplývajúce z funkčných vlastností požadovaných tovarov, ktoré sa týkajú predovšetkým súladu ekvivalentov s požadovanými normami a požadovanými materiálmi. Dodaniu takého ekvivalentu musí predchádzať odsúhlasenie ponúkaného ekvivalentu Objednávateľom.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dáva objednávateľovi právo odstúpiť od zmluvy.
Dodávku tovaru, ktorý nespĺňa požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET).
Dodávateľ sa zaväzuje vystaviť faktúru, kde bude položkovito uvedená jednotková cena, cena bez DPH, cena s DPH. Splatnosť faktúry je 30 dní. Preddavok na cenu sa neposkytuje.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar objednávateľovi v pracovných dňoch mimo sviatkov v čase 8.00 - 13.00 hod.
V prípade, že objednávateľ po prebratí tovaru dodatočne zistí, že tovar je poškodený, požaduje od dodávateľa výmenu chybného tovaru do 3 dní od písomného uplatnenia reklamácie objednávateľom.
V prípade, že objednávateľ po prebratí tovaru dodatočne zistí, že tovar je poškodený, dodávateľ je povinný vymeniť chybný tovar do 3 dní od písomného uplatnenia reklamácie objednávateľom. V prípade, že dodávateľ dodá tovar, ktorý nezodpovedá popisu a technickej špecifikácii podľa popisu v tomto opisnom formulári, má objednávateľ právo od zmluvy odstúpiť.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade dodania iného tovaru alebo nekompletnej zásielky, zásielku neprevziať.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť záručný servis do 48 hodín od nahlásenia závady dodávateľovi, a pozáručný servis do 72 hodín od nahlásenia závady dodávateľovi.
Dodávateľ garantuje, že objednávateľovi nebudú účtované žiadne ďalšie poplatky súvisiace s používaním softvéru nainštalovaného dodávateľom v počítačoch.
Dodávateľ môže dodať aj tovar s lepšími technickými vlastnosťami než je uvedené v technickej špecifikácii predmetu zakázky, pri dodržaní maximálnej celkovej ceny za predmet zakázky s DPH.
Dodávateľ sa zaväzuje predložiť funkčnú a technickú špecifikáciu, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.
V prípade porušenia akýchkoľvek povinností dodávateľom, možnosť objednávateľa účtovať dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške vzniknutých finančných nákladov, ktoré by objednávateľovi v prípade splnenia povinnosti dodávateľom nevznikli
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy v prípade ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy, alebo ak mu bol právoplatne uložený zákaz účasti podľa § 182 ods. 3 písm. b/ zákona o verejnom obstarávaní.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Limbová 14, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

04.05.2022 13:00 — 18.05.2022 10:00

1,00 sada

2 780,00

2 780,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Objednávateľ pripúšťa také ekvivalentné produkty, ktoré spĺňajú požadované technické vlastnosti vyplývajúce z funkčných vlastností požadovaných tovarov, ktoré sa týkajú predovšetkým súladu ekvivalentov s požadovanými normami a požadovanými materiálmi

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

25.04.2022 15:25

02.05.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.05.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 874
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.05.2022 08:56 - Vstupná ponuka 2 780,00 € Cena bez DPH
02.05.2022 08:58 - Najvýhodnejšia ponuka 2 779,99 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS