• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.04.2022 11:08
  •    Predkladanie ponúk
    09.05.2022 11:15
  •    Ukončenie zákazky
    09.05.2022 13:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.05.2022 13:45

Detail zákazky Z20223778

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.04.2022 11:08
  •    Predkladanie ponúk
    09.05.2022 11:15
  •    Ukončenie zákazky
    09.05.2022 13:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.05.2022 13:45

Základné údaje

Z20223778

OF-252739

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6428647

Objednávateľ

35937874

Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.

Panónska cesta 2, Bratislava, 85104, SVK

Dodávateľ

36313190

VITAR SLOVAKIA, spol. s r.o.

Horná Kružná 5577/52, Vrútky, 03861, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vitamíny pre darcov krvi

Vitamíny, potlač

  • 33616000-1 - Vitamíny
  • 79820000-8 - Služby súvisiace s tlačou
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vitamíny pre darcov krvi
Funkcia
Predmetom zákazky je dodanie výživových doplnkov stravy určené pre darcov krvi, na podporu imunitného systému a regenerácie organizmu po odbere. Balené v plastovom kelímku v tvare valca s otvárateľným viečkom s plnofarebnou potlačou a logom objednávateľa, distribuované na všetky pobočky objednávateľa podľa rozdeľovníka.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet balení ks 100000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Požiadavky na balenie: • Vitamíny zabalené v bielom plastovom kelímku v tvare valca s otvárateľným viečkom v max. šírke 6 cm, max. výške 9,5 cm
Požiadavky na balenie: • Obsah kelímku 30 ks tabliet
Požiadavky na balenie: • Viečko s potlačou loga objednávateľa napr. tampopoint, alebo obdobné
Požiadavky na balenie: • Etiketa s logom objednávateľa, nálepka plnofarebná potlač 4+0, etiketa na kelímku obsahuje produktový popis s dávkovaním a registračné údaje produktu pre SR
Požiadavky na zloženie vitamínov: Podpora imunitného systému: Multivitamín
Tableta musí obsahovať minimálne: Aktívne zložky v 1 tablete a referenčnú výživovú hodnotu (RVH):
Vitamín C (kyselina askorbová) min. 100 mg (150 % RVH)
Vitamín A (retinyl acetát) min. 400 μg (50 % RVH)
Vitamín D (kalciferol) min. 5 μg (200 % RVH)
Vitamín B6 (pyridoxín hydrochlorid) min. 1,4 mg (100 % RVH)
Vitamín B12 (kyanokobalamín) min. 2,5 μg (100 % RVH)
Kyselina listová min. 200 μg (100 % RVH)
Zinok (glukonát zinočnatý) min. 5 mg (50 % RVH)
Miesta dodania: Bratislava, Trnava, Trenčín, Žilina a Košice.
Doba exspirácie vitamínov musí byť minimálne: 18 mesiacov od termínu návozu, resp. dodávky
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Objednávateľ sa zaväzuje najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody, ktorej sú tieto osobitné požiadavky na plnenie súčasťou (ďalej len „zmluva“), oznámiť dodávateľovi meno, priezvisko, e-mailovú adresu, telefónne číslo zodpovednej osoby objednávateľa.
2. Dodávateľ sa zaväzuje najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa oznámenia zodpovednej osoby objednávateľa zaslať e-mailom zodpovednej osobe objednávateľa:a) podrobný položkový cenník všetkých položiek Plnenia podľa tejto zmluvy, s uvedením mernej jednotky, ceny za mernú jednotku bez DPH, sadzbu DPH, ceny za mernú jednotku s DPH a ceny celkom za celkové množstvo bez DPH a ceny celkom za celkové množstvo s DPH;
ak dodávateľ nie je platiteľom DPH uvedie v položkovom cenníku: merné jednotky, ceny za mernú jednotku s DPH, ceny celkom za celkové množstvo s DPH a pod cenníkom uvedie informáciu, že nie je platiteľom DPH,
b) meno, priezvisko, e-mailovú adresu, telefónne číslo zodpovednej osoby dodávateľa, c) zoznam všetkých subdodávateľov.
3. Zmena zodpovednej osoby dodávateľa alebo zodpovednej osoby objednávateľa sa vykoná písomným oznámením podpísaným štatutárnym zástupcom príslušnej zmluvnej strany zaslaným druhej zmluvnej strane; na zmenu podľa tohto bodu sa nevyžaduje uzatvorenie dodatku k zmluve.
4. Všetky grafické podklady, v súlade s ktorými je dodávateľ povinný vyhotoviť Plnenie, dodá objednávateľ zodpovednej osobe dodávateľa. Dodávateľovi budú grafické podklady k Plneniu poskytnuté spôsobom podľa dohody zmluvných strán; ak sa zmluvné strany nedohodnú, určí spôsob dodania grafických podkladov jednostranne objednávateľ.
5. Dodávateľ sa zaväzuje na základe grafických podkladov objednávateľa bezodplatne spracovať vizualizáciu Plnenia, a doručiť ju do 3 pracovných dní odo dňa obdržania grafických podkladov objednávateľovi na odsúhlasenie.
6. Písomné oznámenie o schválení alebo neschválení vizualizácie objednávateľ doručí dodávateľovi bezodkladne. Ak objednávateľ vizualizáciu neschváli, dodávateľ sa zaväzuje spracovať novú vizualizáciu a to aj so zapracovaním doručených pripomienok objednávateľa. Novú vizualizáciu podľa tohto bodu dodávateľ doručí objednávateľovi do dvoch pracovných dní odo dňa doručenia oznámenia o neschválení príslušnej vizualizácie.
7. Spracovanie vizualizácie Plnenia v rozpore s touto zmluvou a doručenými pripomienkami objednávateľa tak, že nepríde k schváleniu ani druhej vizualizácie Plnenia, sa považuje za podstatné porušenie povinností dodávateľa.
8. Do 5 pracovných dní odo dňa schválenia vizualizácie položky Plnenia dodá dodávateľ objednávateľovi bezplatnú vzorku položky Plnenia vyhotovenej v súlade s touto zmluvou a schválenou vizualizáciou, a to v rámci jednej dodávky.
9. Dodávateľ je povinný dodať bezplatnú vzorku položky Plnenia do sídla objednávateľa, a to počas pracovných dní od 8:00 hod. do 14:00 hod. Dodávateľ oznámi objednávateľovi na e-mail zodpovednej osoby termín dodania vzorky najneskôr do 15:00 hod. pracovného dňa predchádzajúceho dňu dodania vzorky. O schválení alebo neschválení bezplatnej vzorky Plnenia bude objednávateľ dodávateľa písomne informovať do 5 pracovných dní od ich dodania.
10. Ak podľa názoru objednávateľa ktorákoľvek dodaná bezplatná vzorka nebude zodpovedať Špecifikácii alebo vizualizácii podľa tejto zmluvy, je objednávateľ oprávnený požiadať o dodanie ďalšej bezplatnej vzorky Plnenia, a to až dovtedy, kým podľa názoru objednávateľa nebude dodaná vzorka zodpovedať Špecifikácii podľa tejto zmluvy a schválenej vizualizácii; nároky objednávateľa podľa bodu 18.2 písm. t) Obchodných podmienok elektronického trhoviska, 2. časť „Všeobecné zmluvné podmienky“ tvoriacich prílohu tejto zmluvy (ďalej ako „VZP“) tým nie sú dotknuté.
Ďalšiu vzorku Plnenia podľa tohto bodu je dodávateľ povinný objednávateľovi dodať do 5 pracovných dní odo dňa doručenia odôvodnenej písomnej žiadosti objednávateľa.
11. Pre vylúčenie všetkých pochybností zmluvné strany zhodne konštatujú, že bezplatné vzorky Plnenia sa nezarátavajú do množstva, ktoré je predmetom plnenia.
12. Dodávateľ berie na vedomie, že v prípadoch uvedených v bode 18.2 písm. t) VZP je objednávateľ oprávnený od tejto zmluvy odstúpiť.
13. Dodávateľ je povinný dodať Plnenie tak, aby doba exspirácie obsahu Plnenia (vitamínov) bola minimálne 18 mesiacov odo dňa dodania Plnenia, pričom dodanie Plnenie sa uskutoční v termínoch: 6/2022, 11/2022 a 5/2023 v súlade s písomnými čiastkovými výzvami.
14. Dodávateľ sa zaväzuje dodať Plnenie na základe písomných čiastkových výziev (ďalej ako „objednávka“), a to do 14 pracovných dní odo dňa doručenia objednávky.
15. Miestom dodania objednaných položiek Plnenia sú pobočky objednávateľa, nachádzajúce sa v každom krajskom meste Slovenskej republiky. Príslušné miesto plnenia bude uvedené v príslušnej objednávke.
16. Vyhotovenie dodávaných položiek Plnenia musí zodpovedať Špecifikácii podľa tejto zmluvy a súčasne objednávateľom schváleným vzorkám.
17. Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané položky Plnenia v obale, na ktorom bude vyznačený typ výrobku, jeho názov a štandardné údaje (zloženie výrobku, exspirácia, rozmery...), a na svoje náklady zabezpečí v rámci dopravy aj prípadnú vynášku Plnenia podľa pokynov objednávateľa.
18. Objednávateľ dodávané Plnenie nie je povinný prevziať, ak má vady, najmä ak nezodpovedá schváleným bezplatným vzorkám, nie je dodané v objednanom množstve alebo sortimente alebo vykazuje viditeľné známky poškodenia.
19. Vlastnícke právo k predmetu zmluvy a nebezpečenstvo škody na predmete zmluvy prechádza na objednávateľa momentom prevzatia predmetu zmluvy.
20. Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet zmluvy do miest plnenia výhradne v pracovných dňoch v čase od 8:00 hod. do 14:00 hod. Dodávateľ je povinný oznámiť zodpovednej osobe objednávateľa deň a hodinu dodania objednaného Plnenia alebo e-mailom, minimálne jeden deň pred dodaním objednaného Plnenia. V prípade neoznámenia termínu dodávky objednaného Plnenia, objednávateľ nie je povinný prevziať dodávku v deň doručenia, ale až v nasledujúci pracovný deň. Všetky náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky znáša dodávateľ.
21. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru najneskôr do piateho pracovného dňa mesiaca, nasledujúceho po mesiaci riadneho dodania a prevzatia objednaného Plnenia. Faktúra musí obsahovať povinné náležitosti v súlade s ustanoveniami príslušných všeobecne záväzných právnych predpisov, pričom prílohou faktúry bude kópia dodacieho listu potvrdeného objednávateľom. Dodávateľ bude faktúry zasielať zodpovednej osobe objednávateľa elektronicky vo formáte .txt a pdf.
22. Lehota splatnosti faktúry je 21 kalendárnych dní odo dňa jej preukázateľného doručenia objednávateľovi.
23. V prípade, ak sa po uzatvorení zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké plnenie, ktoré je predmetom zmluvy a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takého plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa zmluvy a nižšou cenou.
24. V prípade omeškania objednávateľa s úhradou oprávnene fakturovanej ceny Plnenia v lehote splatnosti faktúry je dodávateľ oprávnený požadovať zaplatenie úroku z omeškania vo výške podľa Obchodného zákonníka.
25. Objednávateľ má právo na náhradu škody preukázateľne vzniknutej nesplnením vlastnej daňovej povinnosti dodávateľa, platiteľa DPH, v zmysle § 78 zákona č. 222/2004 Z. z o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o DPH“). Objednávateľ má zároveň právo uplatniť u dodávateľa trovy konania, ktoré mu vzniknú v konaní s príslušným daňovým úradom podľa § 69b zákona o DPH a z podania dodatočného daňového priznania k dani z pridanej hodnoty a dodatočného kontrolného výkazu k dani z pridanej hodnoty.
26. Objednávateľ je oprávnený jednostranne započítať svoje pohľadávky voči dodávateľovi, ktoré mu vznikli z dôvodu uplatnenia ručenia za daň voči objednávateľovi v zmysle § 69b zákona o DPH, vrátane trov konania, ktoré mu vznikli v konaní s príslušným daňovým úradom a pohľadávky vzniknuté z dôvodu dlžného poistného.
27. Dodávateľ dáva súhlas objednávateľovi na jednostranné započítanie akýchkoľvek splatných aj nesplatných pohľadávok objednávateľa voči všetkým splatným aj nesplatným pohľadávkam dodávateľa (vrátane nároku objednávateľa z titulu zmluvných pokút voči dodávateľovi). Dodávateľ nie je oprávnený započítať svoje pohľadávky voči pohľadávkam objednávateľa, bez jeho predchádzajúceho písomného súhlasu.
28. Dodávateľ je oprávnený plniť predmet zmluvy aj prostredníctvom ďalších čiastkových subdodávateľov (ďalej len „subdodávateľ“), ktorí musia spĺňať podmienky pre plnenie predmetu zmluvy, týkajúce sa osobného postavenia v rozsahu, v akom bolo ich splnenie vyžadované od dodávateľa a neexistujú u nich dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 a ods. 8 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní (ďalej ako „zákona o verejnom obstarávaní“), v súlade s § 41 zákona o verejnom obstarávaní.
V prípade plnenia predmetu zmluvy prostredníctvom subdodávateľov zodpovedá dodávateľ objednávateľovi tak, ako keby plnil predmet zmluvy sám. Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak zistí, že dodávateľ zabezpečuje plnenie predmetu tejto zmluvy prostredníctvom subdodávateľa, ktorý nespĺňa podmienky podľa § 41 zákona o verejnom obstarávaní, čím nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody z tohto dôvodu vzniknutej.
29. V prípade zmeny subdodávateľa je dodávateľ povinný postupovať podľa bodu 6.1.8. platných OPET (2. časť VZP) - verzia 1.0 účinná odo dňa 31.03.2022. Nedodržanie povinnosti dodávateľa uvedenej v tomto bode sa považuje za závažné porušenie zmluvných podmienok a dodávateľ je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 20% z celkovej ceny vrátane DPH za každé jedno porušenie povinnosti podľa tohto bodu.
30. Ak sa ich takáto povinnosť týka, dodávateľ a jeho subdodávatelia musia byt' zapísaní v Registri partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisom (ďalej len „Zákon o registri partnerov verejného sektora”) a to počas celej doby trvania tejto zmluvy. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a je dôvodom, ktorý oprávňuje objednávateľa na odstúpenie od zmluvy.
31. Dodávateľ vyhlasuje, že spĺňa podmienky v súlade s § 11 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní. V prípade, ak sa toto vyhlásenie ukáže ako nepravdivé, objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, a dodávateľ je povinný nahradiť objednávateľovi škodu, ktorá mu tým vznikla.
32. Od zmluvy možno odstúpiť v prípadoch, ktorú ustanovuje táto zmluva vrátane jej príloh a zákon.
33. Objednávateľ má právo odstúpiť od tejto zmluvy aj z dôvodov uvedených v § 15 ods. 1 Zákona o registri partnerov verejného sektora. Objednávateľ nie je v omeškaní a nie je povinný plniť to, čo mu ukladá zmluva, ak nastanú dôvody podľa § 15 ods. 2 Zákona o registri partnerov verejného sektora. Ak objednávateľ nevyužije právo na odstúpenie od tejto zmluvy podľa § 15 ods. 1 Zákona o registri partnerov verejného sektora, je oprávnený uplatniť si u dodávateľa sankciu vo výške 1 000,00 eur.
34. Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť aj v prípade, ak právnickej osobe dodávateľa bol uložený jeden, alebo viacero trestov, uvedených v § 10 zákona č. 91/2016 Z. z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb v znení neskorších predpisov.
35. Odstúpenie je účinné dňom doručenia písomnosti druhej zmluvnej strane, alebo k inému termínu, ktorý odstupujúca zmluvná strana v odstúpení uvedie.
36. Zmluvné strany sa nesmú dopustiť, nesmú schváliť, ani povoliť žiadne konanie v súvislosti s dojednávaním, uzatváraním alebo plnením zmluvy, ktoré by spôsobilo, že by zmluvné strany alebo osoby ovládané zmluvnými stranami porušili akékoľvek platné protikorupčné všeobecne záväzné právne predpisy. Táto povinnosť sa vzťahuje najmä na neoprávnené plnenia, vrátane urýchľovacích platieb (facilitation payments) verejným činiteľom, zástupcom alebo zamestnancom orgánov verejnej správy alebo blízkym osobám verejných činiteľov, zástupcov alebo zamestnancov orgánov verejnej správy.
37. Zmluvné strany sa zaväzujú, že neponúknu, neposkytnú, ani sa nezaviažu poskytnúť žiadnemu zamestnancovi, zástupcovi alebo tretej strane konajúcej v mene druhej zmluvnej strany, a rovnako neprijmú, ani sa nezaviažu prijať od žiadneho zamestnanca, zástupcu alebo tretej strany konajúcej v mene druhej zmluvnej strany žiadny dar, ani inú výhodu, či peňažnú alebo inú, v súvislosti s dojednávaním, uzatváraním alebo plnením zmluvy v rozpore s Etickým kódexom objednávateľa.
38. Zmluvné strany sa zaväzujú bezodkladne sa navzájom informovať, pokiaľ si budú vedomé alebo budú mať konkrétne podozrenie na korupciu pri dojednávaní, uzatváraní alebo pri plnení zmluvy.
39. Zmluvné strany sa zaväzujú dodržiavať základné morálne a etické hodnoty ustanovené v Etickom kódexe objednávateľa. V prípade nedodržiavania stanovených morálnych a etických hodnôt je zmluvná strana oprávnená od tejto zmluvy odstúpiť.
40. V prípade, že akýkoľvek dar alebo výhoda v súvislosti s dojednávaním, uzatváraním alebo plnením zmluvy je poskytnutý zmluvnej strane alebo jej zástupcovi v rozpore s bodmi 36. a 37. týchto osobitných požiadaviek na plnenie, môže zmluvná strana od zmluvy odstúpiť.
41. Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akékoľvek práva a pohľadávky vyplývajúce zo zmluvy na tretie osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú práva a pohľadávky postúpené v rozpore s týmto bodom, bude neplatný.
42. Komunikácia zmluvných strán sa uskutočňuje v súlade s článkom XIX. VZP. Zmluvné strany sa dohodli, že ak druhá zmluvná strana opomenie splniť svoju povinnosť podľa bodu 19.4 písm. b) VZP zaslať odosielajúcej zmluvnej strane potvrdenie o prijatí e-mailu, má sa za to, že e-mail, ktorého prijatie nebolo potvrdené, bol doručený adresátovi na druhý deň po jeho odoslaní.
43. Zmluva má charakter rámcovej dohody a uzatvára sa na obdobie 12 mesiacov od Momentu uzavretia zmluvy – rámcovej dohody. Dodávateľ berie na vedomie podmienky stanovené v čl. XVI VZP. Objednávky budú vystavené v závislosti od podmienok, potrieb a strategických rozhodnutí objednávateľa. Objednávateľ nie je povinný vyčerpať zazmluvnený rámec a je len na rozhodnutí objednávateľa, aký objem Plnenia z tejto zmluvy objedná a vyčerpá.
Objednávateľ je oprávnený, nie však povinný doručiť počas platnosti a účinnosti tejto zmluvy dodávateľovi akúkoľvek objednávku na rámcovo zazmluvnené plnenie podľa tejto zmluvy. Objednávateľ je oprávnený predkladať dodávateľovi objednávky v periodicite podľa tejto zmluvy v závislosti od svojich potrieb, s tým, že Plnenie poskytované na základe vystavených objednávok je rovnako oprávnený čerpať v objemoch podľa svojich prevádzkových potrieb a strategických rozhodnutí.
44. Porušenie povinností dodávateľa, uvedených v týchto osobitných požiadavkách pre plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa, zakladajúce právo objednávateľa odstúpiť od zmluvy v súlade s bodom 18.2 písm. a) VZP a o dodávateľovi bude podaná negatívna referencia.
45. Zmluvné strany zdôrazňujú, že práva a povinnosti zmluvných strán, ktoré nie sú upravené v týchto osobitných podmienkach na plnenie, sa spravujú VZP.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

12

100 000,00 ks

231 600,00

193 000,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

špecifikácia alebo názov/značka ponúkaného výrobku

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.04.2022 11:08

09.05.2022 11:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.05.2022 11:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 464
 108
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.05.2022 14:09 - Vstupná ponuka 231 000,00 € Cena s DPH
06.05.2022 08:50 - Najvýhodnejšia ponuka 178 800,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS