• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.04.2022 08:11
  •    Predkladanie ponúk
    03.05.2022 08:40
  •    Ukončenie zákazky
    03.05.2022 09:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.05.2022 09:29

Detail zákazky Z20223763

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.04.2022 08:11
  •    Predkladanie ponúk
    03.05.2022 08:40
  •    Ukončenie zákazky
    03.05.2022 09:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.05.2022 09:29

Základné údaje

Z20223763

OF-253115

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6403646

Objednávateľ

00738301

Nemocnica pre obvinených a odsúdených a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Súdna 15, Trenčín, 91196, SVK

Dodávateľ

10928693

Štefan Mesároš - VEZOPAX

Lieskovská cesta 2737, Lieskovec, 96221, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka ovocia I.

Čerstvé ovocie

  • 03222321-9 - Jablká
  • 03222320-2 - Jablká, hrušky a dule
  • 03222322-6 - Hrušky
  • 03222340-8 - Hrozno
  • 03222210-8 - Citróny
  • 03222230-4 - Grepy
  • 03222118-3 - Kivi
  • 03222334-3 - Slivky
  • 03222220-1 - Pomaranče
  • 03222240-7 - Mandarínky
  • 03222000-3 - Ovocie a orechy
  • 03222200-5 - Citrusové plody
  • 03222110-7 - Tropické ovocie
  • 03222341-5 - Stolové hrozno
  • 03222111-4 - Banány
  • 03222300-6 - Netropické ovocie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Ovocie
Funkcia
1. trieda
čerstvé
nepoškodené
na priamy konzum
na kuchynskú úpravu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Jablká triedené IDARED, 1. trieda kg 1900
Jablká triedené, GOLDENDELICIUS kg 1400
Kiwi, 1. trieda kg 250
Hrozno biele, 1. trieda kg 150
Hrušky, 1. trieda kg 450
Pomaranče, 1. trieda kg 2100
Mandarínky, 1. trieda kg 900
Citróny, 1. trieda kg 500
Nektarinky, 1. trieda kg 400
Slivky, 1. trieda kg 250
Banány, 1. trieda kg 1450
Grep, 1. trieda kg 800
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. trieda plody v tejto triede musia mať dobrú kvalitu. Musia byť charakteristické pre odrodu alebo obchodný typ. Sú však povolené malé chyby, ak tieto neovplyvňujú celkový vzhľad plodu alebo jeho kvalitu.
Množstvo Jednotlivé časti uvedené v popise predmetu obstarávania tvoria maximálne predpokladané množstvo počas trvania rámcovej dohody.
Ovocie čerstvé, nepoškodené, celé, zdravé, bez známok hniloby, bez škodcov a bez poškodenia spôsobeného škodcami, bez nadmernej povrchovej vlhkosti
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Vrátane dopravy na dve miesta plnenia.
Dodanie tovaru na dve miesta plnenia.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach.
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorazovo.
Dodávateľ do 2 pracovných dní po uzavretí Rámcovej dohody oznámi objednávateľovi kontakt na osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet jednotkových cien predmetu zákazky v rozsahu jednotková cena bez DPH, DPH a jednotková cena s DPH do 2 pracovných dní od uzavretia Rámcovej dohody.
Predávajúci musí zabezpečovať dopravu osobou občiansky bezúhonnou, v dopravných prostriedkoch vyhovujúcich všetkým hygienickým a potravinovým zákonom, normám, predpisom SR a EÚ. Táto osoba je povinná pri vstupe do objektu kupujúceho, ako aj pri odchode, strpieť vykonávanie nevyhnutných bezpečnostných opatrní zo strany kupujúceho.
Cena za tovar sa rozumie cena vrátane obalu, DPH a dopravy na miesto plnenia určeného kupujúcim a vrátane ostatných nákladov spojených s dodávkou tovaru, uvedené v menu EUR.
Cena je dohodnutá ako maximálna a konečná a jej platnosť je stanovená po celú dobu platnosti zmluvy.
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu.
Dodávaný tovar musí spĺňať požiadavku 1 . triedy akosti.
Zmluvné strany sa dohodli, že na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 zákona č. 343/ 2015 Z. z. o verejnom obstarávaní sa funkčným celkom rozumie tovar dodaný v priebehu 6 mesiacov.
Rámcová dohoda sa uzatvára na 6 mesiacov, na dobu určitú.
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorazovo, doba plnenia bude 6 mesiacov a technická špecifikácia predmetu obstarávania je na 6 mesiacov.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať finančný limit.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť prevziať tovar z dôvodu nedodržania ceny, akosti, štruktúry alebo množstva tovaru špecifikovaného objednávkou, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak.
Objednávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite telefonicky s dodávateľom riešiť žiadosť o nápravu.
Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa vystavenia.
Dovoz tovaru sa bude uskutočňovať do 24 hod od telefonickej objednávky obstarávateľa a v pracovných dňoch od 07.00 do 14 .00 hod.
Za podstatné porušenie zmluvy bude verejný obstarávateľ považovať:
- ponúkaný tovar nebude s porovnateľnými, resp. lepšími parametrami, ako požadoval,
- pri súťaži bude hodnota zákazky neprimerane znížená a dodávateľ nedokáže splniť svoje záväzky,
- dodávateľ nebude akceptovať maximálnu cenu plnenia vrátane DPH (dodávateľ zadá pri súťaži DPH 0,00)
V súlade s vyššie uvedeným bude dodávateľovi udelená negatívna referencia a v prostredí IS ZÚ bude výsledná hodnotiaca známka neuspokojivá.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Súdna 15, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

12

1,00 celok

24 601,00

11 517,00

požadujem vlastný návrh plnenia

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.04.2022 08:11

03.05.2022 08:40

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.05.2022 08:55

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 165
 18
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.04.2022 11:41 - Vstupná ponuka 24 103,65 € Cena s DPH
02.05.2022 12:55 - Najvýhodnejšia ponuka 17 335,25 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS