• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.04.2022 12:54
  •    Predkladanie ponúk
    02.05.2022 13:57
  •    Ukončenie zákazky
    02.05.2022 14:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.05.2022 14:50

Detail zákazky Z20223754

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.04.2022 12:54
  •    Predkladanie ponúk
    02.05.2022 13:57
  •    Ukončenie zákazky
    02.05.2022 14:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.05.2022 14:50

Základné údaje

Z20223754

OF-252906

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6398279

Objednávateľ

00586927

Ústav polymérov SAV, v. v. i.

Dúbravská cesta 9, Bratislava - Karlova Ves, 84541, SVK

Dodávateľ

36556050

ITSK, s.r.o.

Zelená 29, Nitra, 94905, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

stolový počítač s SSD diskom pre firemné prostredie

desktop, SSD, 512GB, 16GB, záruka, USB-C, midi tower, veža

  • 30230000-0 - Zariadenia súvisiace s počítačmi
  • 30237000-9 - Časti a príslušenstvo počítačov a spotrebný materiál k nim
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 30213000-5 - Osobné počítače

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. stolový počítač s SSD diskom prevedenie midi TWR pre firemné prostredie
Funkcia
desktopy budú zakúpené za účelom obnovy firemnej počítačovej infraštruktúry, prevažne s kumulovaným účelom na testovacie a vyhľadávacie aplikácie a na zber údajov k meracím aplikáciam
Všetky zakúpené zariadenia budu implementované do domény s podporou centrálnej správy a integrácie do Windows OS.
Minimálne požiadavky uvádza obstarávateľ nižšie v technických vlastnostiach formulára. Objednávateľ požaduje predložiť vo vlastnom návrhu na plnenie zmluvy len modely, ktoré výrobca uvádza alebo uviedol na trh v poslednom roku.
Objednávateľ uprednostňuje nákup nových modelov zariadení, z dôvodu dlhšej podpory komponentov výrobcov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
desktop:  Lenovo ThinkCentre M75t Gen 2 (11rc0003ck) alebo ekvivalent ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Nainštalovaný operačný systém Windows 10 Pro 64-bit alebo ekvivalent Procesor: AMD Ryzen 7 PRO 5750G Hodnotenie Benchmark: 25441 bodov (8C / 16MB, 3.8 / 4.6GHz) alebo ekvivalent
Grafická karta: Integrated AMD Radeon Graphics, AMD PRO565 Chipset alebo ekvivalent Počet šácht 3,5" : 1x (voľné)
Počet jadier procesora: 8 Pamäť: 1x 16GB DDR4-3200 (DIMM) Počet pozícií (celkom / Voľné): 4/3, max. rozšírenie: 128GB
Zadné porty: 4x USB 2.0, 1x serial (9-pin), 1x RJ-45, 2x DP, 1x HDMI 1x line out 3,5mm jack ; Predné porty: 2x USB 3.2 Gen 1, 2x USB 3.2 Gen 2,1x USB-C 3.2 Gen 1, 1x 3,5mm combo Jack, 1x 3,5mm mikrofon jack, čítačka kariet: áno Pevný disk: 512GB SSD M.2 2242 PCIe 3.0x4 NVMe
Typ optickej mechaniky: DVD±RW Sieťové rozhranie: Gigabit Ethernet 100/1000M
Rozhranie: HDMI výstup    1, DisplayPort    Áno, Počet USB 2.0 ,   4 Počet USB 3.0    4 , Čítačka pamäťových kariet    Áno
Obsahom balenia: USB klávesnica; Myš pre rozhranie USB Vyhotovenie: veža,tower, TWR,midi; Základná výbava: Čítačka pamäťových kariet, optická mechanika, reproduktory
Typ záruky: 3r (3r) On-Site NBD Záruka: 3 roky, 36 mesiacov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy
Vzhľadom na vysokú záťaž a zodpovednosť  pracovníka, žiadame dodržať požadované nároky na zariadenie a záruku
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Objednávateľ uprednostňuje nákup nových modelov zariadení, z dôvodu dlhšej podpory komponentov výrobcov.
Minimálne požiadavky uvádza obstarávateľ nižšie v technických vlastnostiach formulára. Objednávateľ požaduje predložiť vo vlastnom návrhu na plnenie zmluvy len modely, ktoré výrobca uvádza alebo uviedol na trh v poslednom roku.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dúbravská cesta 9, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika

09.05.2022 13:56 — 20.05.2022 13:57

1,00 ks

2 534,40

2 112,00

Minimálne požiadavky uvádza obstarávateľ nižšie v technických vlastnostiach formulára. Objednávateľ požaduje predložiť vo vlastnom návrhu na plnenie zmluvy len modely, ktoré výrobca uvádza alebo uviedol na trh v poslednom roku.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.04.2022 12:54

02.05.2022 13:57

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.05.2022 14:12

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 395
 18
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.04.2022 08:16 - Vstupná ponuka 2 533,20 € Cena s DPH
29.04.2022 08:25 - Najvýhodnejšia ponuka 2 533,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS