• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.04.2022 14:58
  •    Predkladanie ponúk
    29.04.2022 10:35
  •    Ukončenie zákazky
    29.04.2022 11:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.04.2022 11:30

Detail zákazky Z20223741

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.04.2022 14:58
  •    Predkladanie ponúk
    29.04.2022 10:35
  •    Ukončenie zákazky
    29.04.2022 11:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.04.2022 11:30

Základné údaje

Z20223741

OF-253105

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6392611

Objednávateľ

00738301

Nemocnica pre obvinených a odsúdených a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Súdna 15, Trenčín, 91196, SVK

Dodávateľ

17692806

Štefan Remeň REMA

Nitrianska Streda 73, Nitrianska Streda, 95616, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka zeleniny I.

zelenina

  • 03221000-6 - Zelenina
  • 03221110-0 - Koreňová zelenina
  • 03221113-1 - Cibuľa
  • 03221112-4 - Mrkva
  • 03221430-9 - Brokolica
  • 03221250-3 - Cuketa
  • 03221310-2 - Hlávkový šalát
  • 03221400-0 - Kapustovitá zelenina
  • 03221410-3 - Kapusta
  • 03221420-6 - Karfiol
  • 03221100-7 - Koreňová a hľuzová zelenina
  • 03221120-3 - Hľuzová zelenina
  • 03221260-6 - Huby
  • 03221230-7 - Papriky
  • 03221270-9 - Uhorka
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 15331140-0 - Listová a hlávková zelenina
  • 03221300-9 - Listová zelenina
  • 03221240-0 - Paradajka
  • 03221320-5 - Šalátové listy

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čerstvá zelenina
Funkcia
1. trieda
čerstvé
nepoškodené
na priamy konzum
na kuchynskú úpravu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Cibuľa žltá, kaliber 60 mm kg 2300
Cibuľa - balenie zväzok ks 500
Mrkva kg 3300
Petržlen kg 1050
Zeler kg 1250
Kaleráb gigant kg 850
Kaleráb nový ks 850
Hlávkový šalát ks 130
Ľadový šalát ks 750
Reďkovka zväzok ks 800
Rajčiny kg 2450
Rukola - balenie vo vaničke 125g ks 100
Rukola - krabička 250g ks 200
Paprika hrubostenná - mix kg 200
Paprika PCR, sladká kg 1100
Karfiol ks 600
Uhorky šalátové kg 700
Cvikla kg 1050
Tekvica kg 200
Cuketa kg 150
Pór kg 100
Brokolica ks 10
Čínska kapusta kg 550
Kapusta hlávková biela kg 900
Kapusta hlávková červená kg 550
Cesnak kg 90
Kel kg 300
Hliva kg 30
Šampiňóny kg 460
Cibuľa červená kg 55
Polníček, krabička 250g ks 125
Chery rajčiny 1. trieda kg 100
Šalát Lollo Rosso ks 210
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. trieda plody v tejto triede musia mať dobrú kvalitu. Musia byť charakteristické pre odrodu alebo obchodný typ. Sú však povolené malé chyby, ak tieto neovplyvňujú celkový vzhľad plodu alebo jeho kvalitu.
Množstvo Jednotlivé časti uvedené v popise predmetu obstarávania tvoria maximálne predpokladané množstvo počas trvania rámcovej dohody.
Skladovateľnosť 1 mesiac
Zelenina čerstvé, nepoškodené, celé, zdravé, bez známok hniloby, bez škodcov a bez poškodenia spôsobeného škodcami, bez nadmernej povrchovej vlhkosti
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Rámcová dohoda sa uzaviera na dobu určitú - na 6 mesiacov.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach.
Zmluvné strany sa dohodli, že na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 ods. písm. a)zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov sa funkčným celkom rozumie tovar dodaný v priebehu 6 mesiacov.
Cena je vrátane dopravy na dve miesta plnenia.
Interval opakovaných plnení.
Predmet plnenia nebude dodaný jednorazovo, doba plnenia bude 6 mesiacov a technická špecifikácia predmetu zákazky je na 6 mesiacov.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Faktúra a dodací list musia mať vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva, číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstva, akosť tovaru. cena za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatka a podpis zodpovedného pracovníka.Faktúra musí obsahovať aj kód zákazky podľa požiadavky verejného obstarávateľa.Sumy uvedené vo faktúre budú matematicky zaokrúhlené na dve desatinné miesta.
Dodávateľ výslovne súhlasí so sprístupnením rozpisu jednotkových cien, ak bude objednávateľovi doručená žiadosť o sprístupnenie informácie podľa zákona č. 211/2000 Z. z.
Predávajúci musí zabezpečovať dopravu osobou občiansky bezúhonnou v dopravných prostriedkoch vyhovujúcich všetkým hygienickým a potravinovým zákonom, normám a predpisom SR a EÚ. Táto osoba je povinná pri vstupe do objektu kupujúceho, ako aj pri odchode, strpieť vykonávanie nevyhnutných bezpečnostných opatrení zo strany kupujúceho.
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet jednotkových cien predmetu zákazky v rozsahu jednotková cena bez DPH, DPH a jednotková cena s DPH do 2 pracovných dní od uzavretia Rámcovej dohody.
Dovoz tovaru sa bude uskutočňovať do 24 hodín od telefonickej objednávky od obstarávateľa a v pracovných dňoch od 7:00 do 14 :00 hod.
Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa vystavenia.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť tovar z dôvodu nedodržania ceny , akosti, štruktúry alebo množstva tovaru špecifikovaného objednávkou, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak.
Po uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať na vlastné náklady.
Doprava na miesto plnenia- požiadavky na dopravné vozidlo : maximálna výška 3,8 m, maximálna šírka 3 m.
Za porušenie zmluvy podstatným spôsobom bude verejný obstarávateľ považovať :
- ponúkaný tovar nebude s porovnateľnými, respektíve s lepšími parametrami ako požadoval,
- v súťaži bude hodnota zákazky neprimerane znížená a dodávateľ nedokáže plniť svoje záväzky,
- dodávateľ nebude akceptovať maximálnu cenu plnenia vrátane DPH ( dodávateľ zadá pri súťaži DPH 0,00) .
V súlade s vyššie uvedenými skutočnosťami bude následne dodávateľovi udelená negatívna referencia v prostredí EKS a v prostredí IS ZÚ bude výsledná hodnotiaca známka neuspokojivá.
Dodávateľ do 2 pracovných dní po uzavretí Rámcovej dohody oznámi objednávateľovi kontakt na osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
Cena za tovar sa rozumie cena vrátane obalu, DPH a dopravy na miesto plnenia určeného kupujúcim a vrátane ostatných nákladov spojených s dodávkou tovaru, uvedené v menu EUR.
Cena je dohodnutá ako maximálna a konečná a jej platnosť je stanovená po celú dobu platnosti zmluvy.
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu.
Dodávaný tovar musí spĺňať požiadavku 1 . triedy akosti.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť prevziať tovar z dôvodu nedodržania ceny, akosti, štruktúry alebo množstva tovaru špecifikovaného objednávkou, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak.
Objednávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite telefonicky s dodávateľom riešiť žiadosť o nápravu.
V súlade s vyššie uvedeným bude dodávateľovi udelená negatívna referencia a v prostredí IS ZÚ bude výsledná hodnotiaca známka neuspokojivá.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Súdna 15, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

6

1,00 celok

41 673,50

20 386,00

požadujeme vlastný návrh plnenia

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.04.2022 14:58

29.04.2022 10:35

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.04.2022 10:50

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 243
 11
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.04.2022 08:18 - Vstupná ponuka 24 459,00 € Cena s DPH
26.04.2022 09:22 - Najvýhodnejšia ponuka 24 450,19 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS