• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.04.2022 09:57
  •    Predkladanie ponúk
    09.05.2022 09:40
  •    Ukončenie zákazky
    09.05.2022 10:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.05.2022 10:30

Detail zákazky Z20223724

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.04.2022 09:57
  •    Predkladanie ponúk
    09.05.2022 09:40
  •    Ukončenie zákazky
    09.05.2022 10:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.05.2022 10:30

Základné údaje

Z20223724

OF-253054

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6428634

Objednávateľ

00397474

Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach

Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK

Dodávateľ

36370053

SELVIT, spol. s r.o.

Tichá 15A/8560, Zilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Laboratórne sklo

laboratórium, sklo, fľaša, kadička

  • 33793000-5 - Sklenené výrobky pre laboratóriá
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Laboratórne sklo
Funkcia
Laboratórne sklo do laboratória na vedecké a výskumné účely projektu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Fľaša širokohrdlá, objem 100 ml ks 100
2. Fľaša širokohrdlá, objem 250 ml ks 100
3. Fľaša širokohrdlá, objem 1000 ml ks 100
4. Fľaša širokohrdlá, objem 250 ml ks 100
5. Kadička vysoká s výlevkou, objem 800 ml ks 100
6. Reagenčná fľaša guľatá, objem 100 ml ks 100
7. Reagenčná fľaša guľatá, objem 250 ml ks 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Fľaša širokohrdlá, objem 100 ml Fľaša širokohrdlá, prachovnica, číra, NZ 29/22, (NZ - normovaný zábrus);  objem 100 ml
2. Fľaša širokohrdlá, objem 250 ml Fľaša širokohrdlá, prachovnica, číra, NZ 29/22, (NZ - normovaný zábrus); objem 250 ml
3. Fľaša širokohrdlá, objem 1000 ml Fľaša širokohrdlá, hnedá, prachovnica, NZ 29/22, (NZ - normovaný zábrus); objem 1000 ml
4. Fľaša širokohrdlá, objem 250 ml Fľaša širokohrdlá, hnedá, prachovnica, NZ 29/22, (NZ - normovaný zábrus); objem 250 ml
5. Kadička vysoká s výlevkou, objem 800 ml Kadička vysoká s výlevkou, sklenená, objem 800 ml
6. Reagenčná fľaša guľatá, objem 100 ml Reagenčná fľaša guľatá so závitom GL 45,  objem 100 ml, modrý uzáver, sterilizovateľné
7. Reagenčná fľaša guľatá, objem 250 ml Reagenčná fľaša guľatá so závitom GL45, objem 250 ml, modrý uzáver, sterilizovateľné
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 , Čl. XVIII "Ukončenie Zmluvy" 2. časti "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok elektronickej platformy, od Zmluvy odstúpiť.
2. Vrátane dopravy na miesto plnenia pri každom čiastkovom plnení - najneskôr do 30 kalendárnych dní odo dňa obdržania objednávky dodávateľom.
3. Objednávateľ vystaví objednávku až po schválenej kontrole procesu VO vykonanej poskytovateľom NFP po uzavretí tejto zmluvy. Ak výsledok predmetnej kontroly nebude kladný, alebo oprávnené orgány odhalia akúkoľvek nezrovnalosť, je ktorákoľvek zo zmluvných strán oprávnená od Zmluvy odstúpiť.
4. Presné hodnoty tovarov uvedené Objednávateľom predstavujú rámcovo zazmluvnené množstvo tovaru, t. j. sú predpokladaným množstvom odoberaného tovaru počas platnosti rámcovej dohody alebo do vyčerpania finančného limitu rámcovej dohody. Objednávateľ je na základe tejto rámcovej dohody oprávnený neodobrať presne predpokladaný objem tovaru alebo jednotlivých položiek.
5. Objednávateľ si vyhradzuje právo objednávať počas trvania tejto Rámcovej dohody množstvo tovaru podľa svojich skutočných potrieb a finančných možností, najviac však do výšky celkovej zmluvnej ceny. Objednávateľ si vyhradzuje právo zvýšiť alebo znížiť celkové objednávané množstvo tovarov tak, aby nebol neprekročený zmluvný finančný limit počas trvania tejto dohody.
6. Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii.
7. Dodávateľ doručí objednávateľovi do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy rozpis cien jednotlivých položiek s uvedením presných názvov (obchodných značiek) v slovenskom alebo českom jazyku, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
8. Požaduje sa dodať tovar v originálnom balení.
9. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
10. Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o termíne plnenia minimálne 1 deň vopred .
11. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet na jednotlivé položky bez DPH, rozpis sadzby DPH a ceny s DPH do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
12. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenia neuspokojivého celkového hodnotenia.
13. Splatnosť faktúry je 60 dní od doručenia objednávateľovi.
4. Nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa a následné vypovedanie platnosti zmluvy, pričom objednávateľ: 1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom 18. OPEP z dôvodu, že dodávateľ porušil svoju povinnosť podľa Zmluvy alebo týchto VZP podstatným spôsobom, 2. vystaví dodávateľovi neuspokojivé hodnotenie v EKS.
15. Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, objednávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti.
16. Rovnocenný ekvivalent objednávateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov objednávateľa.
17. V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ do 3 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt.
18. Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od rámcovej dohody.
19. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa alebo v prípade ekvivalentu ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto Zmluve, alebo nedodá tovar riadne, včas alebo v požadovanej kvalite, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy a udeliť neuspokojivé hodnotenie.
20. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
21. Požaduje sa prehlásenie dodávateľa, ktorý predloží ponuku ako neplatiteľ DPH, že v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platiteľa DPH je ním predložená kontraktačná cena konečná a nemenná a bude považovaná za cenu s DPH.
22. Zmluva nadobudne účinnosť, vzhľadom na zdroj financovania, dňom schválenia zákazky v rámci kontroly VO zo strany Riadiaceho orgánu/Sprostredkovateľského orgánu RO. Objednávateľ oznámi úspešnému uchádzačovi účinnosť zmluvy do 5 dní kedy došlo k právoplatnému schváleniu verejného obstarávania v rámci jeho administratívnej kontroly vykonanej Riadiacim orgánom/Sprostredkovateľským orgánom RO.
23. Zmluvná strana má právo odstúpiť od zmluvy bez udania iného dôvodu v nadväznosti na doručenie správy z kontroly VO, ktorou poskytovateľ neschváli predmetné verejné obstarávanie.
24. Dodávateľ ako úspešný uchádzač berie na vedomie, že má povinnosť strpieť výkon kontroly a auditu overovania súvisiaceho s dodávaným tovarom počas platnosti a účinnosti Zmluvy o NFP a poskytnúť im všetku požadovanú súčinnosť.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika

12

1,00 podľa opisu - súbor

3 420,00

2 850,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet na jednotlivé položky bez DPH, rozpis sadzby DPH a ceny s DPH do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. Dodávateľ doručí objednávateľovi do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy rozpis cien jednotlivých položiek s uvedením presných názvov (obchodných značiek) v slovenskom alebo českom jazyku, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.04.2022 09:57

09.05.2022 09:40

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.05.2022 09:55

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 307
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.04.2022 06:02 - Vstupná ponuka 3 420,00 € Cena s DPH
28.04.2022 10:20 - Najvýhodnejšia ponuka 3 419,88 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS