• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.04.2022 08:22
  •    Predkladanie ponúk
    02.05.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.05.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.05.2022 09:50

Detail zákazky Z20223691

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.04.2022 08:22
  •    Predkladanie ponúk
    02.05.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.05.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.05.2022 09:50

Základné údaje

Z20223691

OF-252729

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6398225

Objednávateľ

738425

Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Námestie Štefana Kluberta 7, Levoča, 05428, SVK

Dodávateľ

31707122

OVOZEL SLOVAKIA, s r.o.

Teplická 4, Poprad, 05801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zemiaky, zelenina, ovocie

čerstvé ovocie, čerstvá zelenina, zemiaky

  • 15300000-1 - Ovocie, zelenina a súvisiace výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 03221000-6 - Zelenina

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka čerstvej zeleniny, zemiakov a  ovocia  na priamy konzum, spotrebu, varenie a prípravu pokrmov alebo ďalšie spracovanie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Banány kg 500
Broskyne kg 300
Cesnak kg 50
Cibuľa žltá kg 850
Citróny kg 160
Cuketa kg 10
Grep červený, žltý kg 800
Hrušky kg 350
Jablká kg 650
Kalerá biely kg 300
Kaleráb biely ks 300
Kapusta čínska zelená kg 300
Kapusta hlávková biela kg 200
Kapusta hlávková červená kg 150
Kapusta sudová kyslá kg 200
Karfiol ks 50
Kiwi kg 100
Mandarínky kg 200
Mrkva praná kg 700
Nektárinky kg 300
Paprika PCR kg 200
Paprika farebná (žltá, červená, zelená) kg 10
Petržlen praný kg 250
Petržlenová vňať kg 30
Pomaranče kg 300
Pór kg 200
Rajčiaky kg 400
Rajčiaky cherry kg 60
Redkvička biela kg 120
Redkvička červená zväzok 300
Rukola, bal. 125 g bal 20
Šalát hlávkový ks 100
Šalát ľadový ks 200
Šalát Lollo ks 40
Šampiňóny kg 20
Uhorky kg 600
Zeler praný kg 200
Zemiaky konzumné, varný typ „B“ kg 9 000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Požiadavky platné pre všetky položky opisného resp. objednávkového formulára I. trieda, čerstvé, nepoškodené, celé, zdravé, bez známok hniloby, . bez škodcov a bez poškodenia spôsobeného škodcami
Geneticky modifikované nie
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy  a  vyloženia na miesto plnenia.
Dodávateľ sa zaväzuje do 2. pracovných dní po uzavretí zmluvy doručiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet jednotkových cien predmetu zákazky v rozsahu jednotková cena bez DPH, DPH a jednotková cena s DPH, zaokrúhlenú na dve desatinné miesta.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach.
Objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky priebežne na základe "Čiastkovej výzvy" (objednávky, spravidla 2 x týždenne).  Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar do 24 hod. od telefonického, e-mailového alebo písomného nahlásenia objednávky od objednávateľa, ak sa písomne (napr. e-mailom) nedohodnú inak.
Objednávateľ požaduje dodať tovar vo veľkosti balení, ktoré sú definované v technickej špecifikácii. V prípade dodania iného balenia je nutný súhlas objednávateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje tovar dodávať zabalený spôsobom potrebným na ochranu tovaru a uchovanie jeho akosti v obaloch obvyklých pre jednotlivé druhy tovaru.
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných "Čiastkových výziev" (objednávok) objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu a to v intervale 2 x do mesiaca,
Faktúra a dodací list musia spĺňať náležitosti daňového dokladu, musí byť uvedené množstvo odberu,  merná jednotka,  cena za mernú jednotku  bez DPH, cena bez DPH/odobraté množstva, výška DPH,  cena s DPH/odobraté množstvo.
Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej vystavenia.
Kvalita dodávanej zeleniny a ovocia musí  spĺňať požiadavky na kvalitu podľa Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva SR a Ministerstva zdravotníctva SR z 9.6. 2005 č.2608/2005-100-Potravinového kódexu SR upravujúca ovocie, zeleninu.
Výrobky musia byť označené podľa § 11 až § 13 zákona č. 250/2007 Z. z. v znení neskorších predpisov, najmä: hmotnosť, názov tovaru, spotreba, názov výrobcu, zloženie.
Dodávaný tovar vrátane jeho prepravy musí spĺňať jednotlivé ustanovenia zákona NR SR č. 152/1995 Z.z o potravinách.
Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou, prepravou a vyložením tovaru znáša dodávateľ bez akéhokoľvek finančného nároku na objednávateľa.
Pri zrejmých chybách, ktoré robia tovar neupotrebiteľným je objednávateľ oprávnený dodávku odmietnuť a reklamovať.
Pri opakovaných chybách a reklamáciách si objednávateľ vyhradzuje možnosť od dodávok predmetu zákazky odstúpiť v zmysle Čl. XVIII VZP.
Objednávateľ si vyhradzuje právo objednať v prípade potreby tovar, ktorý z dôvodu neočakávaných okolností nie je presne  špecifikovaný v rámcovej dohode, a to maximálne do výšky 10 % objemu rámcovej dohody. Cena za tovar podľa predchádzajúcej vety bude stanovená podľa platného cenníka dodávateľa a hospodárnosť cien bude overená stručným prieskumom trhu.
Zmluvné strany sa dohodli, že uvedené množstvá sú predpokladané. Objednávateľ si vyhradzuje právo objednávať počas trvania  Rámcovej dohody množstvo tovaru podľa svojich skutočných potrieb a finančných možností, maximálne však do výšky celkovej zmluvnej ceny.
Dodávateľ si nemôže nárokovať od objednávateľa odber všetkých druhov tovarov uvedených v dohode. Neodobratie všetkých druhov a počtu tovarov uvedených v dohode nezakladá právo dodávateľa uplatniť si náhradu škody a ani odstúpiť od dohody z tohto dôvodu.
Zmeny cien tovaru je možné meniť len na základe zmien DPH, daňových odvodov, takto zmenená kúpna cena sa upravuje prvým dňom účinnosti zmien DPH, daňových odvodov.
Doba platnosti zmluvy je na obdobie 6 mesiacov  odo dňa nadobudnutia účinnosti  zmluvy, alebo do vyčerpania celkového finančného limitu zákazky, podľa toho ktorá skutočnosť nastane skôr.
Zmluvné strany sa dohodli, že  podľa § 12 ods. 3 písm. a) zák. č. 343/2015 Z. z , bude vyhotovená referencia do  30 dní odo dňa skončenia plnenia podľa zmluvy ,ktorá spĺňa požiadavku funkčného celku.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však MUSÍ UVIESŤ PRÍSLUŠNÚ SADZBU A VÝŠKU DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou, v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a DPH odvedie v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Milana Rastislava Štefánika č. 10, Levoča, Levoča, Prešovský, Slovenská republika

6

1,00 celý rozsah

16 001,00

14 087,00

V prípade ak uchádzač predkladá vlastný návrh riešenia, je povinný predložiť dokumenty, ktorými preukáže technické špecifikácie, vlastnosti a parametre porovnateľné s parametrami v zadaní zákazky. Navrhovaná technická špecifikácia musí preukázať minimálne rovnakú, alebo vyššiu kvalitu.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.04.2022 08:22

02.05.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.05.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 236
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.04.2022 14:31 - Vstupná ponuka 15 999,00 € Cena s DPH
02.05.2022 08:59 - Najvýhodnejšia ponuka 15 998,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS