• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.04.2022 09:06
  •    Predkladanie ponúk
    28.04.2022 12:36
  •    Ukončenie zákazky
    28.04.2022 13:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.04.2022 13:35

Detail zákazky Z20223683

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.04.2022 09:06
  •    Predkladanie ponúk
    28.04.2022 12:36
  •    Ukončenie zákazky
    28.04.2022 13:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.04.2022 13:35

Základné údaje

Z20223683

OF-252524

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6386308

Objednávateľ

31263097

Základná škola, Požiarnická 3, Košice

Požiarnická 3, Košice, 04001, SVK

Dodávateľ

44602731

Elektroservis VV, s.r.o.

Čemernianska 50, Vranov nad Topľou, 09303, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Elektrický varný kotol 85L / okrúhly duplikátor KE - 85 - 0

Varný kotol, elektrický kotol

  • 39220000-0 - Kuchynské zariadenie, domáce potreby a potreby pre domáce hospodárstvo a dodávky pre stravovacie zariadenia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Elektrický varný kotol 85l
Funkcia
Elektrický varný kotol 85l
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
šírka mm 700
výška mm 900
hĺbka mm 900
príkon elektro kW 12
príkon elektro V 400
Objem l 85
hmotnosť kg 100
doba ohrevu vody ( 85l ) minúta 45
vnútorný priemer duplikátora mm 480 500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vložka guľatá
ohrev nepriamy
dvojitá regulácia výkonu - energoregulátorom a tlakovým spínačom áno
nastavenie výkonu energoregulátorom 3 stupne nastavenia výkonu
napúšťanie vody do duplikátora elektroventilom automatické
integrované napúšťanie studenej a teplej vody áno
bezpečnostná armatúra s manometrom áno
pripojenie studenej vody 3/4"
automatické dopúšťanie áno
vypúšťanie vody z duplikátora výpustný ventil 2"
vnútorné spodné dno okrúhlych kotlov z vysokokvalitného nerezového materiálu AISI 316L
horná doska, vnútorný a vonkajší plášť nádoby a poklop  z nerezovej ocele z materiálu AISI 304
hrúbka plechu vrchnej dosky 2mm
prelisovaná hodná doska s prepadom áno
ovládanie elektromechanické
nízke prevádzkové náklady áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa zaškolenie všetkých zamestnancov školskej jedálne v rozsahu max. 1 hodiny s písomným potvrdením o zaškolení
Vrátane demontáže, odvozu a likvidácie pôvodného spotrebiča na mieste plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar zabalený v originálnom obale od výrobcu v bezchybnom stave. Návod na obsluhu musí byť aj v SK alebo CZ jezyku
Požaduje sa predložiť prehlásenie o zhode od výrobcu, certifikát výrobcu, ktorým sa preukazuje autorizovaný predaj a servis na zariadenie do 3 dní
Predmet zákazky je potrebné dodať v súlade s príslušnými legislatívnymi predpismi a platnými STN EM normami týkajúcimi sa predmetu zákazky.
Zmluvná ( kúpna ) cena je stanovená ako úplná a pevná, zahŕňa kúpnu cenu tovaru a vyloženie tovaru na mieste plnenia vrátane nákladov na dopravu, demontáž, inštaláciu, montážny materiál, vyhodnotenie východiskovej revízie, zaškolenie osôb
Poskytnutie bezplatného záručného servisu ( vrátane dopravy ) od nahlásenia poruchy na zariadení ( telefonicky, e-mailom ) minimálne počas 24 mesiacov odo dňa podpísania preberacieho protokolu
Záručný a pozáručný servis poskytovaný do 48 hodín od zistenia poruchy na zariadení osobne technikom
Požaduje s predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov ( obchodných značiek ) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy
Termín dodania predmetu zákazky je najneskôr 30.06.2022.
.Termín dodania predmetu zákazky oznámi dodávateľ odberateľovi najmenej 2 pracovné dní vopred.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konktétneho výrobcu, výrobný postup, značka, obchodná názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentnýcm riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom objednávateľa.
V prípade, ak bude zistené, že zariadenie nezodpovedá špecifikácii predmetu zákazky, objednávateľ si vyhradzuje právo zariadenie neprebrať a vrátiť na náklady dodávateľa.
Nesplnenie ktorejkoľvek špecifikácie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy, zároveň objednávateľ vystaví negatívnu referenciu
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964Zb. občiansky zákonník v znení neskorších predpisov ( ďalej len Občiansky zákonník ) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienok, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa objednávateľa.
Faktúra sa vystaví dňom splnenia dodávky. Podkladom na vystavenie faktúry je povinný dodací list/preberací protokol o zaškolení obsluhy, návod na použitie, certifikáty, správy. Kúpna cena je pevná, úplná a nemôže byť  menená. Zahŕňa všetky náklady na dodanie a sprevádzkovanie predmetu obstarania, t.j. kúpnu cenu tovaru, dodanie na miesto dodania, vrátane nákladov na dopravu, vyloženie tovaru, inštaláciu zariadenia, zaškolenie personálu, prípadne iné. Na doručenej faktúre musí byť uvedená jednotková cena, DPH a celková cena s DPH. vo faktúre dodávateľ uvedie číslo kúpnej zmluvy.
V prípade, ak sa dodávateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú faktúru bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou, t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila.
Predávajúci berie na vedomie a nebude požadovať preddavok na kúpnu cenu. Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia obstarávateľovi. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle zákona o DPH č. 222/2004 v znení neskorších predpisov.
Objednávateľ upozorňuje záujemcov, že ako uchádzači musia spĺňať podmienku oprávnenosti dodania tovaru ( §32 ods. 2 pís. e) zákona č. 345/2018 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení ).
Osobité požiadavky objednávateľa je nutné chápať ako súvislý text, pričom číslovanie textov nemá vplyv na význam a uprednostnenie podmienok vo vzťahu k poradiu v akom sú objednávateľom zadané.
V prípade nedostatočných finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Požiarnická 1497/3, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika

01.06.2022 12:37 — 20.06.2022 12:37

1,00 ks

4 500,00

3 750,00

V prípade, ak bude zistené, že zariadenie nezodpovedá špecifikácii predmetu zákazky, objednávateľ si vyhradzuje právo zariadenie neprebrať a vrátiť na náklady dodávateľa.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.04.2022 09:06

28.04.2022 12:36

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.04.2022 12:51

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 249
 18
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.04.2022 12:20 - Vstupná ponuka 4 488,00 € Cena s DPH
27.04.2022 14:17 - Najvýhodnejšia ponuka 3 724,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS