• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.04.2022 12:47
  •    Predkladanie ponúk
    28.04.2022 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.04.2022 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.04.2022 12:50

Detail zákazky Z20223672

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.04.2022 12:47
  •    Predkladanie ponúk
    28.04.2022 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.04.2022 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.04.2022 12:50

Základné údaje

Z20223672

OF-253025

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6386276

Objednávateľ

37915568

Správa ciest Trenčianskeho samosprávneho kraja

Brnianska 3, Trenčín, 91105, SVK

Dodávateľ

46178767

Domisoft s.r.o.

Vék 40, Hurbanovo, 94701, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky papier

kancelársky papier

  • 30197620-8 - Písací papier
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kopírovací papier A4
Funkcia
Kopírovací papier A4 do tlačiarní.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kopírovací papier A4 bal 850
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Hmotnosť / gramáž 80g/m2
belosť min. 150 CIE
počet ks v balení 500 ks
Vhodný do všetkých druhov tlačiarní, kopírok aj faxov.
Opacita (nepriehľadnosť) min. 91 %
formát A4
 2. Kopírovací papier A3
Funkcia
Kopírovací papier A4 do tlačiarní.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kopírovací papier A3 bal 15
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Hmotnosť / gramáž 80g/m2
belosť min. 150 CIE
počet ks v balení 500 ks
Vhodný do všetkých druhov tlačiarní, kopírok aj faxov.
Opacita (nepriehľadnosť) min. 91 %
formát A3
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia - Trenčín, Prievidza, Považská Bystrica.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v tejto špecifikácii. V prípade dodania nevhodného tovaru (resp. tovaru, ktorý nespĺňa vyššie uvedené kritériá) po jeho prekontrolovaní bude mať objednávateľ možnosť tovar vrátiť dodávateľovi alebo vymeniť za požadovaný tovar na náklady dodávateľa.
Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia Objednávateľovi.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trenčiansky, Slovenská republika

02.05.2022 13:00 — 13.05.2022 15:00

865,00 bal

3 061,75

3 061,75

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Obstarávateľ požaduje predložiť rozpočet na predmet zákazky vrátane špecifikácie ponúkaného tovaru na odsúhlasenie.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

21.04.2022 12:47

28.04.2022 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.04.2022 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 327
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.04.2022 12:53 - Vstupná ponuka 3 061,00 € Cena bez DPH
27.04.2022 12:53 - Najvýhodnejšia ponuka 3 061,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS