00610411
Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica
Nemocničná 986, Považská Bystrica, 01726, SVK
35707364
GUTTA Slovakia, spol. s r.o.
Svetlá 1, Bratislava, 811 02, SVK
Celotelový kostný denzitometer.
denzitometria, meranie hustoty kostnej hmoty, diagnostika, osteoporóza
Tovar, Služba
1. Celotelový kostný denzitometer
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
CELOTELOVÝ KOSTNÝ DENZITOMETER | ks | 1 | ||
- aktívna oblasť skenovania - dĺžka | cm | 195 | ||
- aktívna oblasť skenovania - šírka | cm | 48 | ||
- rozmery prístroja - dĺžka | cm | 265 | ||
- rozmery prístroja - šírka | cm | 129 | ||
- rozmery prístroja - výška | cm | 150 | ||
- váhový limit pacienta | kg | 190 | ||
- napájacie napätie | V | 230 | ||
- frekvencia napájacieho napätia | Hz | 50 | ||
- hmotnosť prístroja | kg | 380 | ||
POČÍTAČOVÁ STANICA | ks | 1 | ||
FAREBNÁ LASEROVÁ TLAČIAREŇ | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
CELOTELOVÝ KOSTNÝ DENZITOMETER - ZÁKLADNÉ TECHNICKÉ POŽIADAVKY | |
- AP Spine | Denzitometer musí zahŕňať uvedenú aplikáciu |
- Femur | Denzitometer musí zahŕňať uvedenú aplikáciu |
- DualFemur | Denzitometer musí zahŕňať uvedenú aplikáciu |
- predlaktie (Forearm) | Denzitometer musí zahŕňať uvedenú aplikáciu |
- Lateral Spine BMD | Denzitometer musí zahŕňať uvedenú aplikáciu |
- pediatrický sw | Denzitometer ho musí zahŕňať |
- sw na manažovanie reportov | Denzitometer ho musí zahŕňať |
- DICOM (minimálne protokoly Worklist - Color Print a Store) | Denzitometer ho musí zahŕňať |
- sw umožňujúci prepojenie viacerých prístrojov do jednej užívateľskej databázy | Denzitometer ho musí zahŕňať |
- sw umožňujúci vyhodnotenie parametrov krčku stehennej kosti s dĺžkou, sekčným momentom a indexu pevnosti femuru | Denzitometer ho musí zahŕňať |
sw pre výpočet trabekulárneho skóre | Denzitometer ho musí zahŕňať |
ĎALŠIE TECHNICKÉ POŽIADAVKY | |
- Ukazovateľ počiatočnej polohy | Denzitometer ho musí zahŕňať |
- ložná plocha pre pacienta – umývateľná bežnými prostriedkami, dezinfikovateľná bežnými dezinfekčnými prostriedkami | Musí byť splnená táto požiadavka |
- kalibráciu počas záruky ak je potrebná zabezpečí dodávateľ automaticky (v cene zariadenia) , po záruke počas životnosti zariadenia na základe požiadavky objednávateľa (za odplatu) | Musí byť splnená táto požiadavka |
Vypracovanie technologického projektu | Musí byť splnená táto požiadavka |
POČÍTAČOVÁ STANICA | |
- minimálne Windows 10 s užívateľským softvérom | PC ho musí zahŕňať |
- pokročilé intuitívne grafické rozhranie | SW ho musí zahŕňať |
- spôsob automatickej analýzy minimálne pre AP spine, Femur, Dual Femur na dosiahnutie lepšej presnosti a opakovateľnosti | SW ju musí zahŕňať |
- možnosť prispôsobenia analýzy pre vyššiu klinickú flexibilitu | SW ju musí zahŕňať |
- možnosť porovnávania viacerých výsledkov naraz | SW ju musí zahŕňať |
- možnosť stanovenia výsledkov BMD ako aj sBMD (BMC a plocha), T-skóre, Z-skóre, % Young-Adult, % Age-Matched | SW ju musí zahŕňať |
- softvér by mal pracovať s referenčnou databázou minimálne 12 000 pacientov a mal by mať možnosť nastavenia regionálnych referenčných pacientských databáz | SW músí spĺňať túto požiadavku |
- možnosť nastavenia vlastnej referenčnej databázy | SW ju musí zahŕňať |
- možnosť určenia trendu pacienta s možnosťou importu predchádzajúcich meraní pacienta do stávajúceho merania | SW ju musí zahŕňať |
- možnosť importu pacientskych databáz vlastných aj iných výrobcov | SW ju musí zahŕňať |
MINIMÁLNA KONFIGURÁCIA PC ZOSTAVY | |
- Intel® Core™ i5 3.30GHz alebo ekvivalent | PC zostava ho musí zahŕňať |
- Windows® 10 Profesional (64-bit) alebo ekvivalent | PC zostava ho musí zahŕňať |
- minimálne 8 GB RAM | PC zostava ju musí zahŕňať |
- minimálne 500 GB SSD hard disk | PC zostava ho musí zahŕňať |
- DVD-R drive | PC zostava ju musí zahŕňať |
- minimálne 20" Full HD 1920×1080 | PC zostava ho musí zahŕňať |
- klávesnica, myš | PC zostava ich musí zahŕňať |
- farebná laserová tlačiareň | PC zostava ju musí zahŕňať |
Názov |
Zariadenie musí byť dodané nové, nepoužívané , nerepasované |
Vrátane vypracovanie technologického projektu, dopravy na miesto plnenia, dodania a vyloženia tovaru do určených priestorov |
Vrátane inštalácie a spustenia do prevádzky |
Požaduje sa odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného zariadenia |
Zaškolenie personálu minimálne v rozsahu 1 hodiny, dodávateľ vystaví doklad o zaškolení. |
Úvodné zaškolenie personálu najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa dodania a inštalácie zariadenia. |
Požaduje sa odovzdanie technickej dokumentácie - manuál pre obsluhu v slovenskom jazyku alebo českom jazyku |
Dodávané zariadenie musí spĺňať legislatívne požiadavky pre umiestnenie na trh v Slovenskej republike. |
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii |
Dodávateľ musí garantovať dostupnosť náhradných dielov a príslušenstvo na všetky časti a komponenty v zostave počas celej životnosti zariadenia, min. 10 rokov od uvedenia prístroja do prevádzky. |
Požaduje sa predložiť do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy prospektový materiál ponúkaného tovaru, ktorý bude obsahovať popis technických vlastností tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických požiadaviek objednávateľa a podrobný technický opis ponúkaného prístroja, s uvedením obchodného názvu, resp. typov označenia a údajmi deklarujúcimi technické parametre ponúkaných prístrojov. |
Požaduje sa predložiť Vyhlásenie o zhode a CE certifikát do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy |
Požaduje sa predložiť platný ŠUKL kód do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy |
Objednávateľ si vyhradzuje právo na kompletnú dodávku všetkých častí predmetu zákazky a naopak nepripúšťa možnosť dodávok len čiastkových častí predmetu zákazky. |
Spôsob, čas a miesto dodania tovaru : |
a) termín dodania a inštalácie prístroja je v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 15:30 hod, prípadne po dohode aj v inom čase |
b) súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy, servisná dokumentácia, návod na použitie, preberací protokol a protokol o zaškolení obsluhy. |
c) Dodávateľ môže vystaviť faktúru až po úplnom dodaní, inštalovaní a sprevádzkovaní predmetu zmluvy, po úvodnom zaškolení personálu a po podpísaní preberacieho protokolu objednávateľom. |
d) termín dodania tovaru oznámi dodávateľ objednávateľovi najmenej 3 dni vopred na jeho emailovú adresu |
e) oprávnená osoba objednávateľa a jeho e mailová adresa pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi do 72hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy |
f) Objednávateľ potvrdí dodávateľovi splnenie technických požiadaviek predmetu zákazky najneskôr do 10 pracovných dní odo dňa prevzatia požadovaných dokumentov od dodávateľa. |
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky. |
Zmluvné a platobné podmienky: |
- požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi |
- Faktúra sa vystaví dňom splnenia dodávky. Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/ preberací protokol |
- Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná , zahŕňa kúpnu cenu tovaru, vypracovanie technologického projektu, dodanie tovaru do miesta dodania, vrátane nákladov na dopravu a inštaláciu prístroja |
- Dodávateľ sa zaväzuje, že nepostúpi svoju pohľadávku podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho/objednávateľa/dlžníka. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky predávajúceho v rozpore s dohodou kupujúceho a podľa predchádzajúcej vety tohto článku, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas kupujúceho je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa objednávateľa. |
Sankcie: |
- V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru má objednávateľ právo požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania , nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý |
- Objednávateľ má nárok na voľbu nárokov uvedených v § 436 ObZ ods.1 písmen. a) až d) ak ju oznámi dodávateľovi včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení. |
- Objednávateľ má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu |
Dodávateľ môže požadovať : |
- úrok z omeškania vo výške aktuálnej sadzby zákonných úrokov z omeškania podľa § 369 ods. 2 a § 369a Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov v spojení s § 1 ods. 1 nariadenia vlády Slovenskej republiky č. 21/2013 Z. z. |
Ukončenie zmluvného vzťahu: |
Zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán |
Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom za: |
a) nedodržanie termínu dodania tovaru dohodnutého v zmluve |
b) dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve |
c) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru a ostatné podstatné porušenia zmluvy , ktoré upravujú ustanovenia Obchodného zákonníka |
d) Podľa ustanovení Obchodného zákonníka môže predávajúci odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy upravené v tejto zmluve a ustanoveniach Obchodného zákonníka |
e) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených v aktuálnych Všeobecných zmluvných podmienkach OPEP a podľa ustanovení Obchodného zákonníka |
f) nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v tomto opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ: |
- ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPEP z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti |
- môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
- môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom |
V prípade, že dôjde k podstatnému porušeniu povinností vyplývajúcich z tejto zmluvy, vzniká objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10 % z celkovej ceny predmetu zmluvy, a to najneskôr do 10 dní odo dňa doručenia písomného upozornenia na podstatné porušenie zmluvy, pričom tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na odstúpenie od tejto zmluvy. |
Zodpovednosť za vady: |
Dodávateľ garantuje, že dodaný tovar bude po dobu záručnej doby spôsobilý na použitie na dohodnutý účel, resp. na obvyklý účel a zachová si dohodnuté, resp. inak obvyklé vlastnosti. Záruka za akosť dodávateľom dodaného tovaru sa vzťahuje na všetky jeho vlastnosti po dobu záručnej doby. Dodávateľ poskytne na dodaný tovar záručnú dobu v trvaní záručnej doby vyznačenej na obale výrobku |
Dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré má tovar v okamihu, keď prechádza nebezpečenstvo škody na tovare na objednávateľa aj keď sa stane zjavnou až po tomto čase |
Objednávateľ je povinný oznámiť bez zbytočného odkladu dodávateľovi všetky vady tovaru, zistené pri preberaní dodávaného tovaru, alebo bezprostredne, najneskôr do 7 dní po zistení vady, v písomnej forme prostredníctvom pošty, alebo e-mailom |
Dodávateľ je povinný oznámené vady tovaru odstrániť bez zbytočného odkladu, na vlastné náklady a bez nároku na kompenzáciu týchto nákladov voči objednávateľovi, pričom odstránením vád sa rozumie výlučne dodanie náhradného tovaru za vadný tovar, prípadne dodanie chýbajúceho tovaru. Týmto ustanovením nie je dotknuté právo objednávateľovi odstúpiť od zmluvy. |
Servisný technik dodávateľa je povinný nastúpiť na odstránenie vady v mieste inštalácie zariadenia do 24 hodín od nahlásenia v pracovný deň medzi 7:00 a 16:00 hod., resp. do 12:00 hod. nasledujúceho pracovného dňa, pokiaľ vada bola nahlásená po 16:00 hod. pracovného dňa alebo počas mimopracovného dňa. |
Dodávateľ je povinný nastúpiť na odstránenie vady a túto vadu odstrániť a uviesť zariadenie do bežnej prevádzky v lehotách: a) oprava vady, pri ktorej nie je potrebná dodávka náhradného dielu najneskôr do 48 hodín, b) oprava vady s dodávkou náhradného dielu najneskôr do 72 hodín, resp. v závažných prípadoch v termíne po dohode s dodávateľom. |
V prípade nedodržania niektorej z uvedených lehôt, má objednávateľ právo požadovať od dodávateľa za každé jedno porušenie zmluvnú pokutu za nedodržanie lehôt spojených so zárukou v nasledujúcej výške: 100 eur za každú začatú hodinu omeškania, najviac však do výšky 10 % kúpnej ceny prístroja a to pre každý jednotlivý prípad omeškania dodávateľa. |
Dodávateľ nesie zodpovednosť za to, že služby servisu a údržby zariadenia budú poskytované v najvyššej dostupnej kvalite tak, aby vyhovovali potrebám objednávateľa. Služby budú poskytované s náležitou odbornou starostlivosťou a prostredníctvom osôb, ktoré majú potrebnú kvalifikáciu a skúsenosti nevyhnutné na plnenie svojich povinností. |
Zodpovednosť za vady tovaru v rozsahu, ktorý nie je upravený zmluvou bude Objednávateľ riešiť v zmysle Obchodného zákonníka. |
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH a inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č.222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa §7 a/alebo §7 a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z. |
Ochrana osobných údajov: |
Názov | Upresnenie |
Záruka minimálne | 24 mesiacov |
Nemocničná 986, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika
15.07.2022 14:00
1,00 ks
46 480,00
46 480,00
Vlastný návrh plnenia zákazky musí obsahovať všetky požiadavky uvedené v špecifikácii a zmluvných podmienkach.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
26.04.2022 08:01
09.05.2022 09:00
09.05.2022 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.05.2022 15:57 - Vstupná ponuka | 46 460,00 | € | Cena bez DPH |
09.05.2022 08:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 46 459,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: