• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.04.2022 11:25
  •    Predkladanie ponúk
    27.04.2022 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.04.2022 13:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.04.2022 13:15

Detail zákazky Z20223668

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.04.2022 11:25
  •    Predkladanie ponúk
    27.04.2022 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.04.2022 13:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.04.2022 13:15

Základné údaje

Z20223668

OF-250236

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6380053

Objednávateľ

00610470

Fakultná nemocnica Trenčín

Legionárska 28, Trenčín, 91171, SVK

Dodávateľ

36597767

eSOLUTIONS s.r.o.

Viedenská 7, Košice, 040 13, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kolaboračná platforma Microsoft Office 365 cez program CSP

Office 365

  • 48223000-7 - Softvérový balík pre elektronickú poštu
  • 48920000-3 - Softvérový balík na automatizáciu kancelárskych prác

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kolaboračná platforma Microsoft Office 365 cez program CSP
Funkcia
Zabezpečenie kontinuálneho pokračovania prevádzky spoločnej kolaboračnej platformy pre výkon odborných, administratívnych a organizačných prác súvisiacich s plnením úloh organizácie s viazanosťou na jeden rok.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Office 365 E3 ks 1
Visio Online (Plan 2) ks 1
Exchange Online Kiosk ks 330
Microsoft 365 Business Standard ks 41
Microsoft 365 Business Basic ks 29
Microsoft Intune Device ks 20
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy
Licenčná zmluva na 12 mesiacov formou ročného predplatného s mesačnou fakturáciou.
Zabezpečenie možnosti dodatočného nákupu licencií v rovnakej cene v priebehu roka oznámením na dohodnutú mailovú adresu.
Objednávateľ požaduje od dodávateľa zabezpečiť telefonický a e-mailový kontakt pre zabezpečenie administratívnej a technickej podpory.
Termín plnenia: 1.5.2022 – 30.4.2023
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ v postavení veriteľa nepostúpi akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu dlžníka- objednávateľa. Rovnakým spôsobom dodávateľ pohľadávku voči objednávateľovi nezabezpečí ručením treťou osobou alebo žiadnym iným právne prípustným spôsobom dodávateľ neposkytne práva k takejto pohľadávke tretej osobe. Písomný súhlas objednávateľa s takýmito úkonmi je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR.
V prípade, že dôjde zo strany dodávateľa k porušeniu tejto povinnosti a svoje práva a povinnosti z tejto zmluvy postúpi, resp. prijme ručenie tretej osobe bez súhlasu protistrany, bude sa takýto úkon považovať za neplatný a neúčinný voči objednávateľovi.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ musí byť Registrovaným partnerom spoločnosti Microsoft pre požadovaný produkt a program.
Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktoré vzniknú v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov zo Zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné.
Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za poskytnutú službu do 10 dní odo dňa jej riadneho dodania, najneskôr však do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola poskytnutá služba.
Faktúra musí mať všetky náležitosti stanovené príslušnými právnymi predpismi. V prípade, že faktúra nebude obsahovať predpísané náležitosti, resp. budú v nej uvedené nesprávne alebo neúplné údaje, je Objednávateľ oprávnený túto faktúru bezodkladne vrátiť Dodávateľovi. Po doručení opravenej alebo novej faktúry plynie nová lehota splatnosti.
Lehota splatnosti faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platby budú realizované bezhotovostným prevodom na účet Dodávateľa uvedený v Zmluve.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Legionárska 28, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

01.05.2022 00:00 — 30.04.2023 23:59

1,00 súbor

15 000,00

15 000,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

v súlade s opisom predmetu zákazky

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

21.04.2022 11:25

27.04.2022 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.04.2022 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 422
 69
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.04.2022 12:07 - Vstupná ponuka 14 900,00 € Cena bez DPH
27.04.2022 10:04 - Najvýhodnejšia ponuka 14 657,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS