00312509
Mesto Hlohovec
M.R.Štefánika 1, Hlohovec, 92001, SVK
53528654
Up Déjeuner, s. r. o.
Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK
Stravné poukážky
stravné lístky, stravné poukážky, jedálne kupóny
Tovar, Služba
1. Stravné poukážky
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/ 2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Počas platnosti zmluvy je dodávateľ povinný mať uzatvorené zmluvy na využitie stravných poukážok minimálne s 15 zariadeniami v meste Hlohovec, ktoré poskytujú stravovanie v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/ 2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov v aktuálnom znení ku dňu vystavenia jednotlivých objednávok. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Predpokladané množstvo odobratých stravných poukážok v nominálnej hodnote 4,50 eur | ks | 12096 | ||
Predpokladané množstvo odobratých stravných poukážok v nominálnej hodnote 6,75 eur | ks | 2745 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka obsahuje | názov a logo dodávateľa |
Stravná poukážka obsahuje | ochranné prvky proti zneužitiu a falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
Stravná poukážka obsahuje | rok platnosti stravnej poukážky |
Stravná poukážka obsahuje | nominálnu hodnotu stravnej poukážky |
Stravná poukážka obsahuje | číselný alebo čiarkový kód |
Knižná väzba | viazané po 20 kusov |
Názov |
1. Nahradenie vrátených nepoužitých stravovacích poukážok dodávateľom je právom objednávateľa a uskutoční sa vrátením finančnej čiastky objednávateľovi rovnajúcej sa cene vrátených stravovacích poukážok alebo dodaním stravovacích poukážok na nové emisné obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote. Vrátenie nepoužitých stravovacích poukážok je bez poplatkov. |
2. Celková cena za stravovaciu poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravovacej poukážky v eurách a výškou poplatku za poskytnuté služby v eurách vrátane DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na štyri desatinné miesta. |
3. Poplatok za poskytnuté služby (PPS) pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom stravovacích poukážok, zahŕňa províziu dodávateľa, dane, balenie, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúciu a všetky ďalšie náklady. |
4. Výška poplatku za poskytnuté služby (PPS) sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu. |
5. Celková cena fakturovaná za dodané stravné poukážky na základe jednotlivých objednávok bude pozostávať: |
5.1. z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok, |
5.2. z ceny poplatku za poskytnuté služby, |
5.3. z DPH z ceny poplatku za poskytnuté služby, ak je dodávateľ platcom DPH. |
6. Daňový doklad - faktúra - za všetky objednané stravné poukážky v danom mesiaci bude dodaný objednávateľovi do troch pracovných dní po dodaní stravných poukážok. |
7. Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 21 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
8. Dodávateľ musí mať uzatvorenú zmluvu minimálne s 15 zariadeniami v meste Hlohovec, ktoré poskytujú stravovanie v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/ 2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
9. Vrátane dopravy na miesto plnenia - do sídla objednávateľa. |
10. Interval opakovaných plnení 1 krát za dva mesiace pri rámcovej dohode na základe vystavenej objednávky objednávateľom. |
11. Objednávateľ požaduje predložiť do 5 dní od uzavretia zmluvy kalkuláciu konečnej ceny stravnej poukážky vynásobenej predpokladaným množstvom odobratých stravných poukážok (kalkulačný vzorec). Kalkulovaná cena sa musí rovnať s cenou v tejto zmluve. |
12. Objednávateľ požaduje do 5 dní od uzavretia zmluvy predložiť zoznam minimálne 15 stravovacích zariadení nachádzajúcich sa v meste Hlohovec, s ktorými má Dodávateľ uzatvorenú zmluvu. |
13. Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy/objednávky na plnenie od Objednávateľa - do 7 dní. |
14. V prípade nepredloženia kalkulácie uvedenej v bode 11, alebo zoznamu uvedeného v bode 12, v požadovanej lehote 5 dní od uzavretia zmluvy je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy. Rovnako je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy aj v prípade nedodržania lehoty plnenia uvedenej v bode 13. |
15. Celkový počet stravných poukážok dohodnutý rámcovou dohodou je dohodnutý ako maximálny, pričom Objednávateľovi nevzniká povinnosť na odber celkového počtu stravných poukážok. Skutočný počet odobratých stravných poukážok bude uvedený v jednotlivých čiastkových objednávkach. |
16. Objednanie nižšieho počtu stravných poukážok ako je maximálny celkový počet stravných poukážok dohodnutý rámcovou dohodou, nie je porušením rámcovej dohody zo strany Objednávateľa a Dodávateľovi nevzniká právo na uplatnenie sankcie za neodobratie celkového počtu stravných poukážok objednávateľom. |
Názov | Upresnenie |
Doba platnosti stravných poukážok | minimálne do konca roka, v ktorom boli vydané |
Vrátenie nepoužitých stravných poukážok | najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti |
M. R. Štefánika 1, Hlohovec, Hlohovec, Trnavský, Slovenská republika
8
2,00 položka
73 062,00
72 976,00
Verejný obstarávateľ požaduje vlastný návrh plnenie zákazky v súlade s určenými podmienkami k predmetnej zákazke.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.04.2022 12:22
28.04.2022 12:30
28.04.2022 12:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.04.2022 13:38 - Vstupná ponuka | 73 061,99 | € | Cena s DPH |
25.04.2022 09:58 - Najvýhodnejšia ponuka | 73 061,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: