30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
36167517
Integračné zariadenie KOR-GYM, n.o.
85, Hertník, 08642, SVK
Pranie a chemické čistenie
pranie a chemické čistenie, žehlenie, mangľovanie
Služba
|
1. Pranie a chemické čistenie
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Pranie a chemické čistenie bielizne a súčiastok výstroja (ďalej len "materiál"). |
| Predmetom zákazky je pranie a chemické čistenie, sušenie, žehlenie, mangľovanie, skladovanie, viazanie, triedenie a doprava materiálu spojená s touto službou v zmluvnom období. |
| Poskytovateľ je povinný zabezpečiť riadne dodržiavanie technologických postupov prania a chemického čistenia, vrátane triedenia podľa stupňa znečistenia a dôsledného žehlenia zaručujúce dôkladné vyčistenie materiálu bez jeho poškodenia. |
| Poskytovateľ je povinný dodržiavať ošetrovacie symboly na materiáloch, dbať na zodpovedný prístup pri manipulácii s materiálmi počas ich prania a chemického čistenia, dbať na kompletnosť a úplnosť materiálov. |
| Poskytovateľ je povinný pri čistení materiálov vyžadujúcich špeciálnu údržbu vykonať súčinnosť s objednávateľom v otázkach technologických postupov a poučenia manipulácie s jednotlivými materiálmi. |
| Piktogramy označujúce údržbu sa z materiálu neodstraňujú. Piktogramy sú uvedené v STNENISO 3758 – Textílie. |
| Poskytovateľ je povinný zabezpečiť vypraný a vyčistený materiál proti prašnosti ich zabalením do PVC alebo iným vhodným spôsobom; odevné súčiastky balené po 5 kusov, bielizeň balená po 10 kusov alebo podľa požiadaviek objednávateľa. |
| Poskytovateľ je povinný zabezpečiť dovoz vypraného a vyčisteného materiálu, a osobne ho odovzdať objednávateľovi. |
| Konečná cena vypraného a vyčisteného materiálu musí zahŕňať cenu za pranie a chemické čistenie, za sušenie, za žehlenie, za mangľovanie, za skladovanie, za viazanie a triedenie podľa jednotlivých druhov materiálu, vrátane dopravy. |
| Odovzdanie materiálu objednávateľ potvrdí na dvoch výtlačkoch dodacieho listu poskytovateľovi. |
| Slovenské technické normy, ktoré majú väzbu pre pranie a chemické čistenie: STNENISO 3758; STNENISO 105-C06; STNENISO 105-C07; STNENISO 105-C08; STNENISO 105-C09; STNENISO 105-C09:2004/A1; STNENISO 105-C10; STNENISO 105-C12; STNENISO 105-C12:2006/OpravaAC; STNENISO 105-D01; STNENISO 105-D02; STNENISO 105-E01; STNENISO 105-E07; STNENISO 105-E08; STNENISO 105-E09; STNENISO 105-E11; STNENISO 105-E12; STNENISO 105-X11; STNENISO 15797; STNENISO 3175-1; STNENISO 3175-2; STNENISO 3175-3; STNENISO 3175-4, STNEN 12241 a STNEN 12243. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Uterák nešpecifikovaný | ks | 185 | 555 | |
| Uterák froté | ks | 268 | 554 | |
| Osuška froté | ks | 69 | 207 | |
| Utierka nešpecifikovaná | ks | 184 | 522 | |
| Obrus biely rôzne druhy | ks | 230 | 240 | |
| Obrus farebný rôzne druhy | ks | 210 | 220 | |
| Plachta bavlnená biela | ks | 380 | 807 | |
| Plachta bavlnená farebná | ks | 1 | 10 | |
| Vankúš polyester, antialergický | ks | 182 | 364 | |
| Povlak na vankúš | ks | 255 | 807 | |
| Prikrývka prešívaná | ks | 159 | 209 | |
| Povlak na prikrývku | ks | 438 | 807 | |
| Paplón antialergický | ks | 50 | 100 | |
| Šnúra služobná biela, žltá, červená | ks | 2 | 6 | |
| Páska rukávová biela, modrá, červená | ks | 1 | 15 | |
| Povlak na prilbu DP LES, zelená potlač | ks | 1 | ||
| Prepravný obal na prilbu balistickú | ks | 1 | ||
| Vak spací do SKP rôzne druhy | ks | 1 | 7 | |
| Vložka hygienická vak spací do SKP rôzne druhy | ks | 1 | 7 | |
| Vak bivakovací Observer plus sk | ks | 1 | 12 | |
| Vložka hygienická, otepľovacia do stanu | ks | 1 | 16 | |
| Bunda poľná zimná vrchná časť DP LES rôzne veľkosti | ks | 1 | 3 | |
| Bunda poľná zimná oddeliteľná vložka DP LES rôzne veľkosti | ks | 1 | 3 | |
| Bunda nepremokavého odevu DP LES rôzne veľkosti | ks | 1 | 3 | |
| Nohavice nepremokavého odevu DP LES rôzne veľkosti | ks | 1 | 3 | |
| Blúza nepremokavá GORETEX | ks | 1 | 5 | |
| Nohavice nepremokavé GORETEX | ks | 1 | 5 | |
| Blúza pracovného odevu rôzne veľkosti | ks | 1 | 2 | |
| Nohavice pracovného odevu rôzne veľkosti | ks | 1 | 2 | |
| Čiapka pracovného odevu rôzne veľkosti | ks | 1 | 2 | |
| Blúza pre zamestnancov DaSS rôzne veľkosti | ks | 1 | ||
| Vesta pre zamestnancov DaSS rôzne veľkosti | ks | 1 | ||
| Bunda pre zamestnancov DaSS rôzne veľkosti | ks | 1 | ||
| Čiapka pre zamestnancov DaSS rôzne veľkosti | ks | 1 | ||
| Nohavice pre zamestnancov DaSS rôzne veľkosti | ks | 1 |
| Názov |
| Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, a to odo dňa nadobudnutia jej účinnosti do 31.12.2022, alebo do vyčerpania predpokladanej hodnoty zákazky (finančného limitu žiadateľa), podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr; alebo do nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody uzatvorenej na základe centrálneho verejného obstarávania. |
| 1. Rozsah poskytovania služby bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa počas trvania zmluvy, ale najviac v rozsahu celkovej zmluvnej ceny. |
| 2. Poskytovateľ je povinný zaslať elektronicky, najneskôr do 3 kalendárnych dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy rozpis jednotkových cien všetkých položiek s DPH aj bez DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je poskytovateľ povinný uviesť aj vo faktúre) objednávateľovi. |
| 3. Poskytovanie služby bude prebiehať na základe písomných objednávok doručovaných poskytovateľovi elektronicky počas trvania platnosti zmluvy. |
| 4. Poskytovateľ sa zaväzuje, že objednávku akceptuje v lehote do 48 hodín od jej elektronického doručenia. |
| 5. Poskytovateľ nemá právny nárok na zadávanie objednávok. |
| 6. Poskytovateľovi budú konkrétne množstvá materiálu oznámené v písomnej objednávke. |
| 7. Termín na poskytnutie služby bude do 5 kalendárnych dní od doručenia objednávky poskytovateľovi, vrátane odvozu znečisteného materiálu a dovozu vypratého materiálu. Realizácia bude možná výhradne v pracovných dňoch a v pracovnom čase objednávateľa od 07:00 do 15:30 hod. |
| 8. Poskytovateľ je povinný bezodkladne písomne informovať objednávateľa o vzniku akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje poskytnutie služby. |
| 9. Poskytovateľ sa zaväzuje, že dodrží pri praní a chemickom čistení postup predpísaný výrobcom a nespôsobí nesprávnym postupom alebo v dôsledku chyby technického zariadenia zmenu vlastností, farebnosti materiálu, resp. iné poškodenie materiálu okrem obvyklého opotrebenia. |
| 10. Poskytovateľ prevezme a dodá materiál do miesta dodania na vlastné náklady a nebezpečenstvo tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana pred jeho poškodením a znehodnotením. |
| 11. V cene služby sú zahrnuté všetky náklady poskytovateľa spojené s poskytnutím služby, vrátane dopravy (zberu znečisteného materiálu z miesta plnenia, rozvozu čistého materiálu do jednotlivých miest plnenia), pracích prostriedkov, sušenia, žehlenia, triedenia, skladania, viazania a balenia materiálu. |
| 12. Objednávateľ požaduje odvoz a dovoz materiálu na miesto plnenia uvedené v písomnej objednávke. |
| 13. Fakturácia bude vykonaná podľa skutočne poskytnutého rozsahu služieb, po poskytnutí služby a dodaní materiálu v mieste dodania. Objednávateľ požaduje pred vystavením faktúry kontaktovať objednávateľa z dôvodu upresnenia a kontroly fakturačných údajov. |
| 14. Dodávateľ vyhotoví a doručí faktúru objednávateľovi v 2 výtlačkoch pri dodržaní zmluvného cenníka. Faktúra za vykonané služby musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu uvedené v § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH v znení neskorších predpisov. Súčasťou faktúry bude dodací list s uvedením čísla akceptovanej objednávky. Potvrdený dodací list bude vyhotovený v dvoch výtlačkoch, a to jeden pre objednávateľa a jeden pre dodávateľa. Potvrdený dodací list bude tvoriť prílohu faktúry. |
| 15. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
| 16. Poskytovateľ zodpovedá za to, že poskytne službu riadne, s odbornou starostlivosťou, v termínoch a podľa dohodnutých zmluvných podmienok. Poskytovateľ zodpovedá za vady poskytnutej služby v zmysle príslušných ustanovení Obchodného zákonníka. |
| 17. Objednávateľ vykoná prehliadku pri prevzatí materiálu v mieste dodania. Ak sa kontrolou zistí nekvalitne vypratý a vyčistený materiál vyhotoví písomný záznam, ktorý sa bude považovať za reklamáciu. |
| 18. Za vady služby sa považuje: a) nekvalitne poskytnutá služba, b) poškodenie materiálu spôsobené poskytovateľom (vrátane prípravkov a technického zariadenia použitých pri praní a chemickom čistení), c) rozdiel v počte kusov uvedených v akceptovanej objednávke a dodaných podľa dodacieho listu. |
| 19. Poskytovateľ zníži cenu služby v závislosti od miery poškodenia a po vzájomnej dohode zmluvných strán, ak vadu nie je možné odstrániť. |
| 20. Objednávateľ uplatní reklamáciu na vady poskytnutej služby výlučne písomnou formou, a to v lehotách: a) zjavné vady pri prevzatí materiálu, resp. bezodkladne po ich prevzatí v mieste dodania po poskytnutej službe; pre účely reklamácie sa pod pojmom bez zbytočného odkladu rozumie 7 pracovných dní, b) na skryté vady do 14 dní od zistenia vady na materiáli. |
| 21.Poskytovateľ je povinný vybaviť riadne uplatnenú reklamáciu (vrátane odstránenia vád) najneskôr do 30 dní odo dňa doručenia reklamácie. V prípade emailovej komunikácie sa bude považovať reklamácia za doručenú okamihom automaticky vygenerovanej správy o doručení mailu. |
| 22. Voľbu nároku z vád uvedie poskytovateľ v reklamácii alebo oznámi písomne bez zbytočného odkladu po jej odoslaní. Poskytovateľ je povinný vybaviť riadne uplatnenú reklamáciu (vrátane odstránenia vád) najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia reklamácie. |
| 23. Náklady na odstránenie vád, ako aj preukázateľné náklady objednávateľa súvisiace s uplatnením nárokov z vád znáša poskytovateľ. |
| 24. Poskytovateľ je povinný vybaviť oprávnenú reklamáciu do 30 dní od jej uplatnenia. |
| 25. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, ktorý má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie. |
Námestie Legionárov 4; Čapajevova 38, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
12.05.2022 08:00 — 31.12.2022 23:59
1,00 zákazka
6 999,98
5 833,31
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
Zákazka vyhradená pre dodávateľov s priznaným postavením registrovaného sociálneho podniku alebo chráneného pracoviska alebo chránenej dielne alebo ktorí fungujú v rámci programu chránených pracovných miest.
25.04.2022 10:06
09.05.2022 10:10
09.05.2022 10:25
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 06.05.2022 12:32 - Vstupná ponuka | 6 996,00 | € | Cena s DPH |
| 09.05.2022 07:56 - Najvýhodnejšia ponuka | 6 995,89 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: