• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.04.2022 12:38
  •    Predkladanie ponúk
    06.05.2022 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.05.2022 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.05.2022 13:50

Detail zákazky Z20223612

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.04.2022 12:38
  •    Predkladanie ponúk
    06.05.2022 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.05.2022 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.05.2022 13:50

Základné údaje

Z20223612

OF-252546

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6422329

Objednávateľ

30844789

Národná banka Slovenska

Imricha Karvaša 1, Bratislava - Staré Mesto, 81325, SVK

Dodávateľ

35787546

ANECT a.s.

Jarošova 1, Bratislava, 83103, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Rozšírenie WiFi Lan infraštruktúry

Sieťové zariadenia a komponenty

  • 32420000-3 - Sieťové zariadenia
  • 32422000-7 - Sieťové komponenty

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Sieťové komponenty typ 1
Funkcia
Sieťové komponenty typ 1 - technická špecifikácia
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Sieťové komponenty typ 1 ks 150
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Prístupový bod pre použitie v interiéroch (indoor AP)
2. Podpora bezdrôtových štandardov: 802.11a/b/g/n, 802.11ac wave2, 802.11ax
3. Certifikácia Wi-Fi Aliance: Wi-Fi CERTIFIED 6™ a Wi-Fi CERTIFIED WPA3™
4. Všesmerovaná anténa so ziskom v pásme 5GHz minimálne 5 dBi, v pásme 2.4GHz minimálne 4dBi
5. Vysielací výkon v pásme 5GHz: min. 23 dBm / 200 mW, v pásme 2.4GHz: min. 20 dBm / 100 mW
6. Podpora štandardného IEEE 802.3af (PoE), IEEE 802.3at (PoE+) bez nutnosti redukcie výkonu ľubovoľného rádia
7. Pracovný režim: AP riadené kontrolérom
8. AP ethernet port, prípadne porty podporované mgig-ový port s minimálnou rýchlosťou 2,5Gbps a súčasne podpora minimálne 1x Gbps RJ45
9. Rozsah prevádzkových teplôt 0° až +40°C bez nutnosti redukcie výkonu alebo obmedzenia funkcií
10. AP je so vstavanou internou anténou MIMO
11. Rádiová časť AP: dual band, súčasná podpora pásiem 2,4GHz a 5GHz
12. Minimálny MIMO a počet spatial stream: 4x4:4 pre 2,4 a 5GHz
13. Podpora TWT, BSS Coloring a až 160 MHz kanál pre 802.11ax
14. HW podpora OFDMA alebo MU-MIMO
15. Minimálne 16 vysielaných BSSID na AP
16. Možnosť nastavenia hidden SSID
17. Automatické ladenie kanálu a sily signálu v koordinácii s ostatnými AP
18. Podpora WPA3-CNSA, WPA3-SAE, OWE
19. Podpora 802.11ac explicitného beamformingu
20. Podpora airtime fairness
21. Vypínateľné indikačné LED diódy informujúce o stave zariadenia
22. Prioritizácia 5GHz pásma – Band Steering alebo obdobné
23. Automatická detekcia Rogue AP
24. Mapovanie SSID do rôznych VLAN podľa IEEE 802.1Q
25. VLAN Pooling
26. Podpora Wireless MESH
27. Podpora Layer-2 izolácie bezdrôtových klientov
28. HW podpora spektrálnej analýzy v pásmach 2,4GHz a 5GHz (detekcia zdrojov rušivého signálu)
29. Automatická identifikácia pripojeného zariadenia a jeho operačného systému
30. Dynamické vyvažovanie záťaže klientov medzi AP so zohľadnením záťaže, počtu klientov, sily signálu v koordinácii s ostatnými AP
31. Optimalizácia prevádzky: multicast-to-unicast konverzia
32. Možnosť riadenia QoS (šírky pásma) na základe aplikácií (Office 365, Dropbox, Facebook, P2P zdieľanie, VoIP, video aplikácie)
33. Podpora filtrovania prístupu na web
34. 802.11w ochrana manažment rámcov
35. CLI formou serial console portu
36. SSHv2, SNMPv2c a SNMPv3
37. Súčasťou AP musí byť príslušenstvo pre montáž na stenu alebo strop (Držiak pre montáž na pevný podklad).
38. Všetky funkcie riešenia musia byť neoddeliteľnou súčasťou dodaných zariadení, prípadne licencie pre tieto funkcie musia byť dodané spoločne s požadovanými prvkami. Licencie sú požadované permanentne. V prípade, že dodávané sú subscription licencie, tak je požadovaná podpora minimálne 4 roky s možnosťou predĺženia o ďalšie 3 roky.
39. Možnosť rozšírenia všetkých funkcionalít riešenia a supportu až na 7 rokov od podpísania preberacieho protokolu formou dokúpenia licencii.
40. Wifi AP musí byť kompatibilný pre použitie s kontrolérom Cisco 9800-40 a s Cisco ISE, ktoré má objednávateľ použitý vo svojom produkčnom prostredí s tým, že musia byť funkčné všetky požadované vlastnosti WiFi AP pri pripojení ku kontroléru Cisco 9800-40 a Cisco ISE.
 2. Sieťový komponent typ 2
Funkcia
Sieťový komponent typ 2 - technická špecifikácia
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Sieťový komponent typ 2 ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. GUI aplikácia nad správou Cisco ISE. GUI aplikácia musí byť kompatibilná a plne funkčná s Cisco ISE
2. Autentizácia do webovej aplikácie pomocou Active Directory
3. Autentizácia pomocou SSO
4. Možnosť obmedzenia práv čiastkových správcov pre prácu len s konkrétnymi skupinami zariadení
5. Autorizácia na základe Členstvo skupiny v AD
6. Pridanie, odobratie, zmena zariadenia (MAC adresy) v systéme
7. Hromadný import a export MAC adries
8. Možnosť pridania MAC adries typu MAB, BYPASS, HOST
9. Dočasné povolenie prístupu do siete pre konkrétne zariadenie (MAC adresu), možnosť obmedzenia prístupu na základe časového údaje, možnosť emailovej notifikácie
10. Vyčítanie autentizačných logov na účely riešenie poruchových stavov autentizácie a autorizácie, možnosť filtrovania
11. Zobrazenie živého autentizačného logu, možnosť filtrovania, možnosť ukladať filtre a neskôr ich vyhľadávať
12. Možnosť konfigurácie a zaslanie vlastných SSH príkazov do prepínačov
13. Možnosť zobrazenia informačných správ typu "login banner" užívateľom
14. Možnosť konfigurácie vlastných "Custom" atribút MAC adries, ich podpora per skupiny MAC adries
15. Auditovanie vykonaných zmien, možnosti vyhľadávania, filtrovanie
16. Možnosti nadviazanie na Syslog, SIEM server
17. Periodická kontrola konfigurácie prepínačov z pohľadu 802.1X
18. Vyhodnotenie konfigurácie každého portu, vyhodnotenie správnosti konfigurácie podľa šablóny
19. Vyhodnotenie "Compliace" každého prepínača, či je 802.1X konfigurácia aplikovaná na všetky prístupové porty
20. Periodické vyhodnotenie "Compliance" všetkých prepínačov v organizácii
21. Zobrazenie "Compliance" štatistík typu, počet Compliant / Non-Compliant prepínačov, počet Compliant / Non-Compliant portov
22. Možnosť evidencie výnimiek z konfigurácie 802.1X na vybraných portoch, výnimky dôvod a zodpovednú osobu
23. Možnosť opravy konfigurácie Non-compliant portov pomocou pred konfigurovaných šablón
24. Aplikácia automaticky vyberie Non-compliant porty vygeneruje konfiguráciu pre nápravu a aplikuje na vybrané porty
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ je povinný dodať objednávateľovi nové, doposiaľ nepoužité sieťové komponenty, ktoré tvoria predmet tejto zmluvy.
2. Dodávateľ je povinný určiť celkovú cenu tak, aby zahŕňala všetky a akékoľvek náklady spojené s plnením zmluvy. Celková cena musí zahŕňať aj inštalačné a konfiguračné práce, ktoré zabezpečia funkčnosť GUI aplikácie nad správou ISE v sídle objednávateľa v Bratislave.
3. Dodávateľ sa zaväzuje s dodávkou sieťových komponentov doložiť oficiálne potvrdenie lokálneho zastúpenia výrobcu o všetkých dodávaných sieťových komponentoch (zoznam sériových čísel dodávaných sieťových komponentov pre slovenský, resp. trh EU).
4. Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť záruku na dodávku sieťových komponentov v dĺžke 48 mesiacov v rozsahu NBD (Next Business Day). Záručná doba začína plynúť dňom fyzického prevzatia sieťových komponentov objednávateľom, tzn. dňom protokolárneho prevzatia tovaru. Dodávateľ poskytne predĺženie záručnej doby na sieťové komponenty o dobu, počas ktorej budú v rámci záručnej opravy odstraňované vady, za ktoré zodpovedá dodávateľ a pre ktoré by ich objednávateľ nemohol riadne používať.
5. Dodávateľ najneskôr do 7 dní po protokolárnom prevzatí sieťových komponentov objednávateľom doručí písomne v listinnej podobe doklad potvrdený výrobcom, o poskytnutí záruky v dĺžke 48 mesiacov v rozsahu (Next Business Day) počas celej doby záruky.
6. Dodávateľ je povinný v termíne do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy doručiť písomne objednávateľovi rozpis jednotkových cien každej položky predmetu plnenia vrátane vlastného návrhu plnenia zákazky, ktorý bude v súlade s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zákazky.
7. Dodávateľ je povinný najneskôr do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy.
8. Objednávateľ je povinný najneskôr do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť dodávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy.
9. Dodávateľ je povinný najneskôr do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy písomne informovať objednávateľa o platných telefónnych číslach, internetových adresách, o e-mailovej adrese určenej na fakturáciu a o adresách elektronickej pošty, prostredníctvom ktorých môže objednávateľ komunikovať s dodávateľom pri plnení zmluvy.
10. Objednávateľ je povinný najneskôr do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy písomne informovať dodávateľa o platných telefónnych číslach, o e-mailovej adrese určenej na fakturáciu a o adresách elektronickej pošty, prostredníctvom ktorých môže dodávateľ komunikovať s objednávateľom pri plnení zmluvy.
11. Zmluvné strany sa dohodli a výslovne súhlasia s tým, že dodávateľ bude zasielať len elektronické faktúry z e-mailovej adresy dodávateľa, ktorú oznámi objednávateľovi v zmysle bodu 9. Osobitných požiadaviek na plnenie na e-mailovú adresu objednávateľa určenej na fakturáciu vo formáte PDF. Objednávateľ vyhlasuje, že má výlučný prístup k e-mailovej adrese určenej na fakturáciu. Zmluvné strany sú oprávnené zmeniť e-mailové adresy, a to len písomne s uvedením novej e-mailovej adresy.
12. Elektronická faktúra musí spĺňať všetky náležitosti faktúry podľa § 74 zákona č.222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Dodávateľ nie je povinný podpísať elektronickú faktúru zaručeným elektronickým podpisom.
13. Za deň doručenia elektronickej faktúry Objednávateľovi sa považuje deň odoslania elektronickej faktúry na adresu určenú na fakturáciu. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade pochybností sa elektronická faktúra považuje za doručenú uplynutím troch pracovných dní odo dňa preukázateľného odoslania elektronickej faktúry Objednávateľovi prostredníctvom elektronickej pošty na emailovú adresu určenú na fakturáciu.
14. Ak Objednávateľ elektronickú faktúru v obvyklej dobe jej doručenia nemá doručenú na e-mailovú adresu určenú na fakturáciu je jeho povinnosťou nahlásiť túto skutočnosť bez zbytočného odkladu na kontaktný e-mail Dodávateľa. V tomto prípade je Dodávateľ povinný doručiť Objednávateľovi faktúru v listinnej podobe na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy.
15. Dodávateľ, ktorý uvedie na faktúre daň, sa zaväzuje, že odvedie daň správcovi dane v lehote ustanovenej v § 78 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade nesplnenia tejto povinnosti voči správcovi dane a následného núteného ručenia objednávateľom za túto DPH, sa dodávateľ zaväzuje z titulu náhrady škody uhradiť objednávateľovi túto DPH v plnej výške do 10 dní od doručenia jej vyúčtovania dodávateľovi.
16. Dodávateľ má v momente uzavretia zmluvy zapísaných v registri partnerov verejného sektora konečných užívateľov výhod, ak jeho plnenia prekračujú zákonom ustanovené finančné limity. V opačnom prípade podľa článku IV. bodu 4.4 Obchodných podmienok elektronickej platformy časť 2. (verzia 1.0 účinná odo dňa 31.03.2022) (ďalej len „OPEP“) zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. Ak k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy je Objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť v zmysle článku XVIII bodu 18.2 písm. w) OPEP.
17. Porušenie povinnosti podľa bodu 1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 9.,11. alebo 15. osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany Dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Imricha Karvaša 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

13.05.2022 08:00 — 30.12.2022 16:00

1,00 predmet zákazky ako celok

213 333,00

213 333,00

Dodávateľ predloží ku každej položke predmetu plnenia vlastný návrh plnenia zákazky, ktorý bude v súlade s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zákazky, bez uvedenie jednotkových cien.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

25.04.2022 12:38

06.05.2022 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.05.2022 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 278
 6
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.04.2022 10:49 - Vstupná ponuka 213 260,65 € Cena bez DPH
06.05.2022 08:47 - Najvýhodnejšia ponuka 185 698,08 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS