30844789
Národná banka Slovenska
Imricha Karvaša 1, Bratislava - Staré Mesto, 81325, SVK
35787546
ANECT a.s.
Jarošova 1, Bratislava, 83103, SVK
Rozšírenie WiFi Lan infraštruktúry
Sieťové zariadenia a komponenty
Tovar, Služba
1. Sieťové komponenty typ 1
|
|
---|---|
Funkcia |
Sieťové komponenty typ 1 - technická špecifikácia |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Sieťové komponenty typ 1 | ks | 150 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Prístupový bod pre použitie v interiéroch (indoor AP) | |
2. Podpora bezdrôtových štandardov: 802.11a/b/g/n, 802.11ac wave2, 802.11ax | |
3. Certifikácia Wi-Fi Aliance: Wi-Fi CERTIFIED 6™ a Wi-Fi CERTIFIED WPA3™ | |
4. Všesmerovaná anténa so ziskom v pásme 5GHz minimálne 5 dBi, v pásme 2.4GHz minimálne 4dBi | |
5. Vysielací výkon v pásme 5GHz: min. 23 dBm / 200 mW, v pásme 2.4GHz: min. 20 dBm / 100 mW | |
6. Podpora štandardného IEEE 802.3af (PoE), IEEE 802.3at (PoE+) bez nutnosti redukcie výkonu ľubovoľného rádia | |
7. Pracovný režim: AP riadené kontrolérom | |
8. AP ethernet port, prípadne porty podporované mgig-ový port s minimálnou rýchlosťou 2,5Gbps a súčasne podpora minimálne 1x Gbps RJ45 | |
9. Rozsah prevádzkových teplôt 0° až +40°C bez nutnosti redukcie výkonu alebo obmedzenia funkcií | |
10. AP je so vstavanou internou anténou MIMO | |
11. Rádiová časť AP: dual band, súčasná podpora pásiem 2,4GHz a 5GHz | |
12. Minimálny MIMO a počet spatial stream: 4x4:4 pre 2,4 a 5GHz | |
13. Podpora TWT, BSS Coloring a až 160 MHz kanál pre 802.11ax | |
14. HW podpora OFDMA alebo MU-MIMO | |
15. Minimálne 16 vysielaných BSSID na AP | |
16. Možnosť nastavenia hidden SSID | |
17. Automatické ladenie kanálu a sily signálu v koordinácii s ostatnými AP | |
18. Podpora WPA3-CNSA, WPA3-SAE, OWE | |
19. Podpora 802.11ac explicitného beamformingu | |
20. Podpora airtime fairness | |
21. Vypínateľné indikačné LED diódy informujúce o stave zariadenia | |
22. Prioritizácia 5GHz pásma – Band Steering alebo obdobné | |
23. Automatická detekcia Rogue AP | |
24. Mapovanie SSID do rôznych VLAN podľa IEEE 802.1Q | |
25. VLAN Pooling | |
26. Podpora Wireless MESH | |
27. Podpora Layer-2 izolácie bezdrôtových klientov | |
28. HW podpora spektrálnej analýzy v pásmach 2,4GHz a 5GHz (detekcia zdrojov rušivého signálu) | |
29. Automatická identifikácia pripojeného zariadenia a jeho operačného systému | |
30. Dynamické vyvažovanie záťaže klientov medzi AP so zohľadnením záťaže, počtu klientov, sily signálu v koordinácii s ostatnými AP | |
31. Optimalizácia prevádzky: multicast-to-unicast konverzia | |
32. Možnosť riadenia QoS (šírky pásma) na základe aplikácií (Office 365, Dropbox, Facebook, P2P zdieľanie, VoIP, video aplikácie) | |
33. Podpora filtrovania prístupu na web | |
34. 802.11w ochrana manažment rámcov | |
35. CLI formou serial console portu | |
36. SSHv2, SNMPv2c a SNMPv3 | |
37. Súčasťou AP musí byť príslušenstvo pre montáž na stenu alebo strop (Držiak pre montáž na pevný podklad). | |
38. Všetky funkcie riešenia musia byť neoddeliteľnou súčasťou dodaných zariadení, prípadne licencie pre tieto funkcie musia byť dodané spoločne s požadovanými prvkami. Licencie sú požadované permanentne. V prípade, že dodávané sú subscription licencie, tak je požadovaná podpora minimálne 4 roky s možnosťou predĺženia o ďalšie 3 roky. | |
39. Možnosť rozšírenia všetkých funkcionalít riešenia a supportu až na 7 rokov od podpísania preberacieho protokolu formou dokúpenia licencii. | |
40. Wifi AP musí byť kompatibilný pre použitie s kontrolérom Cisco 9800-40 a s Cisco ISE, ktoré má objednávateľ použitý vo svojom produkčnom prostredí s tým, že musia byť funkčné všetky požadované vlastnosti WiFi AP pri pripojení ku kontroléru Cisco 9800-40 a Cisco ISE. |
2. Sieťový komponent typ 2
|
|
---|---|
Funkcia |
Sieťový komponent typ 2 - technická špecifikácia |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Sieťový komponent typ 2 | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. GUI aplikácia nad správou Cisco ISE. GUI aplikácia musí byť kompatibilná a plne funkčná s Cisco ISE | |
2. Autentizácia do webovej aplikácie pomocou Active Directory | |
3. Autentizácia pomocou SSO | |
4. Možnosť obmedzenia práv čiastkových správcov pre prácu len s konkrétnymi skupinami zariadení | |
5. Autorizácia na základe Členstvo skupiny v AD | |
6. Pridanie, odobratie, zmena zariadenia (MAC adresy) v systéme | |
7. Hromadný import a export MAC adries | |
8. Možnosť pridania MAC adries typu MAB, BYPASS, HOST | |
9. Dočasné povolenie prístupu do siete pre konkrétne zariadenie (MAC adresu), možnosť obmedzenia prístupu na základe časového údaje, možnosť emailovej notifikácie | |
10. Vyčítanie autentizačných logov na účely riešenie poruchových stavov autentizácie a autorizácie, možnosť filtrovania | |
11. Zobrazenie živého autentizačného logu, možnosť filtrovania, možnosť ukladať filtre a neskôr ich vyhľadávať | |
12. Možnosť konfigurácie a zaslanie vlastných SSH príkazov do prepínačov | |
13. Možnosť zobrazenia informačných správ typu "login banner" užívateľom | |
14. Možnosť konfigurácie vlastných "Custom" atribút MAC adries, ich podpora per skupiny MAC adries | |
15. Auditovanie vykonaných zmien, možnosti vyhľadávania, filtrovanie | |
16. Možnosti nadviazanie na Syslog, SIEM server | |
17. Periodická kontrola konfigurácie prepínačov z pohľadu 802.1X | |
18. Vyhodnotenie konfigurácie každého portu, vyhodnotenie správnosti konfigurácie podľa šablóny | |
19. Vyhodnotenie "Compliace" každého prepínača, či je 802.1X konfigurácia aplikovaná na všetky prístupové porty | |
20. Periodické vyhodnotenie "Compliance" všetkých prepínačov v organizácii | |
21. Zobrazenie "Compliance" štatistík typu, počet Compliant / Non-Compliant prepínačov, počet Compliant / Non-Compliant portov | |
22. Možnosť evidencie výnimiek z konfigurácie 802.1X na vybraných portoch, výnimky dôvod a zodpovednú osobu | |
23. Možnosť opravy konfigurácie Non-compliant portov pomocou pred konfigurovaných šablón | |
24. Aplikácia automaticky vyberie Non-compliant porty vygeneruje konfiguráciu pre nápravu a aplikuje na vybrané porty |
Názov |
1. Dodávateľ je povinný dodať objednávateľovi nové, doposiaľ nepoužité sieťové komponenty, ktoré tvoria predmet tejto zmluvy. |
2. Dodávateľ je povinný určiť celkovú cenu tak, aby zahŕňala všetky a akékoľvek náklady spojené s plnením zmluvy. Celková cena musí zahŕňať aj inštalačné a konfiguračné práce, ktoré zabezpečia funkčnosť GUI aplikácie nad správou ISE v sídle objednávateľa v Bratislave. |
3. Dodávateľ sa zaväzuje s dodávkou sieťových komponentov doložiť oficiálne potvrdenie lokálneho zastúpenia výrobcu o všetkých dodávaných sieťových komponentoch (zoznam sériových čísel dodávaných sieťových komponentov pre slovenský, resp. trh EU). |
4. Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť záruku na dodávku sieťových komponentov v dĺžke 48 mesiacov v rozsahu NBD (Next Business Day). Záručná doba začína plynúť dňom fyzického prevzatia sieťových komponentov objednávateľom, tzn. dňom protokolárneho prevzatia tovaru. Dodávateľ poskytne predĺženie záručnej doby na sieťové komponenty o dobu, počas ktorej budú v rámci záručnej opravy odstraňované vady, za ktoré zodpovedá dodávateľ a pre ktoré by ich objednávateľ nemohol riadne používať. |
5. Dodávateľ najneskôr do 7 dní po protokolárnom prevzatí sieťových komponentov objednávateľom doručí písomne v listinnej podobe doklad potvrdený výrobcom, o poskytnutí záruky v dĺžke 48 mesiacov v rozsahu (Next Business Day) počas celej doby záruky. |
6. Dodávateľ je povinný v termíne do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy doručiť písomne objednávateľovi rozpis jednotkových cien každej položky predmetu plnenia vrátane vlastného návrhu plnenia zákazky, ktorý bude v súlade s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zákazky. |
7. Dodávateľ je povinný najneskôr do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy. |
8. Objednávateľ je povinný najneskôr do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť dodávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy. |
9. Dodávateľ je povinný najneskôr do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy písomne informovať objednávateľa o platných telefónnych číslach, internetových adresách, o e-mailovej adrese určenej na fakturáciu a o adresách elektronickej pošty, prostredníctvom ktorých môže objednávateľ komunikovať s dodávateľom pri plnení zmluvy. |
10. Objednávateľ je povinný najneskôr do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy písomne informovať dodávateľa o platných telefónnych číslach, o e-mailovej adrese určenej na fakturáciu a o adresách elektronickej pošty, prostredníctvom ktorých môže dodávateľ komunikovať s objednávateľom pri plnení zmluvy. |
11. Zmluvné strany sa dohodli a výslovne súhlasia s tým, že dodávateľ bude zasielať len elektronické faktúry z e-mailovej adresy dodávateľa, ktorú oznámi objednávateľovi v zmysle bodu 9. Osobitných požiadaviek na plnenie na e-mailovú adresu objednávateľa určenej na fakturáciu vo formáte PDF. Objednávateľ vyhlasuje, že má výlučný prístup k e-mailovej adrese určenej na fakturáciu. Zmluvné strany sú oprávnené zmeniť e-mailové adresy, a to len písomne s uvedením novej e-mailovej adresy. |
12. Elektronická faktúra musí spĺňať všetky náležitosti faktúry podľa § 74 zákona č.222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Dodávateľ nie je povinný podpísať elektronickú faktúru zaručeným elektronickým podpisom. |
13. Za deň doručenia elektronickej faktúry Objednávateľovi sa považuje deň odoslania elektronickej faktúry na adresu určenú na fakturáciu. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade pochybností sa elektronická faktúra považuje za doručenú uplynutím troch pracovných dní odo dňa preukázateľného odoslania elektronickej faktúry Objednávateľovi prostredníctvom elektronickej pošty na emailovú adresu určenú na fakturáciu. |
14. Ak Objednávateľ elektronickú faktúru v obvyklej dobe jej doručenia nemá doručenú na e-mailovú adresu určenú na fakturáciu je jeho povinnosťou nahlásiť túto skutočnosť bez zbytočného odkladu na kontaktný e-mail Dodávateľa. V tomto prípade je Dodávateľ povinný doručiť Objednávateľovi faktúru v listinnej podobe na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy. |
15. Dodávateľ, ktorý uvedie na faktúre daň, sa zaväzuje, že odvedie daň správcovi dane v lehote ustanovenej v § 78 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade nesplnenia tejto povinnosti voči správcovi dane a následného núteného ručenia objednávateľom za túto DPH, sa dodávateľ zaväzuje z titulu náhrady škody uhradiť objednávateľovi túto DPH v plnej výške do 10 dní od doručenia jej vyúčtovania dodávateľovi. |
16. Dodávateľ má v momente uzavretia zmluvy zapísaných v registri partnerov verejného sektora konečných užívateľov výhod, ak jeho plnenia prekračujú zákonom ustanovené finančné limity. V opačnom prípade podľa článku IV. bodu 4.4 Obchodných podmienok elektronickej platformy časť 2. (verzia 1.0 účinná odo dňa 31.03.2022) (ďalej len „OPEP“) zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. Ak k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy je Objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť v zmysle článku XVIII bodu 18.2 písm. w) OPEP. |
17. Porušenie povinnosti podľa bodu 1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 9.,11. alebo 15. osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany Dodávateľa. |
Imricha Karvaša 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
13.05.2022 08:00 — 30.12.2022 16:00
1,00 predmet zákazky ako celok
213 333,00
213 333,00
Dodávateľ predloží ku každej položke predmetu plnenia vlastný návrh plnenia zákazky, ktorý bude v súlade s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zákazky, bez uvedenie jednotkových cien.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
25.04.2022 12:38
06.05.2022 13:00
06.05.2022 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.04.2022 10:49 - Vstupná ponuka | 213 260,65 | € | Cena bez DPH |
06.05.2022 08:47 - Najvýhodnejšia ponuka | 185 698,08 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: