• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.04.2022 14:10
  •    Predkladanie ponúk
    05.05.2022 14:15
  •    Ukončenie zákazky
    05.05.2022 14:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.05.2022 15:05

Detail zákazky Z20223602

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.04.2022 14:10
  •    Predkladanie ponúk
    05.05.2022 14:15
  •    Ukončenie zákazky
    05.05.2022 14:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.05.2022 15:05

Základné údaje

Z20223602

OF-253040

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6416701

Objednávateľ

00610577

Fakultná nemocnica s poliklinikou J. A. Reimana Prešov

Hollého 14, Prešov, 08181, SVK

Dodávateľ

50327313

Neito Prešov s.r.o.

Bajzova 295/1A, Haniska, 08001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Údržba areálu a zelene FNsP J. A. Reimana Prešov

Záhradnícke služby, kosenie, vyhrabávanie, údržba, čistenie, zametanie, náhradná výsadba drevín

  • 77300000-3 - Záhradnícke služby
  • 77312100-1 - Likvidácia buriny
  • 77313000-7 - Údržba parkov
  • 77314100-5 - Údržba trávnikov
  • 77340000-5 - Prerezávanie stromov a orezávanie živých plotov
  • 90610000-6 - Služby na čistenie a zametanie ulíc
  • 90612000-0 - Zametanie ulíc
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 77310000-6 - Výsadba a údržba zelených plôch
  • 03121000-5 - Záhradnícke produkty
  • 16160000-4 - Rôzne záhradnícke potreby
  • 77211600-8 - Výsadba stromov

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Údržba areálu a zelene FNsP J. A. Reimana Prešov
Funkcia
Čistenie areálu /strojné, ručné zametanie/ , kosenie trávnikov, starostlivosť o zeleň, náhradná výsadba drevín
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Strojné pozametanie komunikácií s kropením, vrátane presunu techniky a vody km 445
2. Strojné zametenie chodníkov s kropením vrátane presunu techniky a vody km 56
3. Ručné zametanie chodníkov a schodov m2 150000
4. Zber a nakladanie kôpiek (tráva, lístie, konáre a pod.) traktorom (multicar) vrátane presunu techniky hod. 661
5. Rez stromov na čapík - alejových ks 5
6. Zmladzovací rez krov ks 150
7. Odburinenie zahustenej výsadby m2 1827
8. Ošetrenie zahustenej výsadby m2 1009
9. Rez a tvarovanie živých plotov do 0,80 cm m2 3492
10. Rez a tvarovanie živých plotov nad 0,80 cm m2 1390
11. Orezávanie stromov z miesta hod. 63,5
12. Orezávanie stromov z plošiny (vrátane presunu techniky) hod. 10
13. Pokosenie trávnikov parkových (vrátane presunu techniky) m2 360620
14. Jarné vyhrabávanie trávnikov (vrátane presunu techniky) m2 25000
15. Jesenné vyhrabávanie trávnikov od lístia (vrátane presunu techniky) m2 42000
16. Pokosenie trávnika lúčneho (vrátane presunu techniky) m2 48000
17. Drvenie orezaných vetiev s odvozom drevenej drviny do 20 km m3 41
18. Náhradna výsadba drevín: Borovica čierna /Pinus nigra/ s výškou 170 - 200 cm ks 7
Tis obyčajný /Taxus baccata/ s výškou 160 - 180 cm ks 9
Čerešňa pílkatá /Prunus serrulata ´Amanogava´/ s výškou 250 - 300 cm ks 5
Dub lesný /Fagus sylvatica/ s obvodom kmeňa 17 - 20 cm ks 5
Hloh obyčajný /Crataegus laevigata ´Paul Scarlet´/ s obvodom kmeňa 17 - 20 cm ks 6
Čerešňa pílkatá /Prunus serrulata/ s obvodom kmeňa 17 - 20 cm ks 5
Muchovník lamarkov /Amelanchier lamarckii/ s výškou 150 - 180 cm ks 3
Jarabina mukyňová /Sorbus aria/ s obvodom kmeňa 17 - 20 cm ks 6
Smrek omorikový /Picea omorica/ s výškou 170 - 200 cm ks 3
Listnaté dreviny /stromy/ s obvodom kmeňa 17 - 20 cm vybraných z geograficky pôvodných a tradičných druhov ks 15
19. Materiál na výsadbu náhradných drevín: Koly ks 170
Polkoly ks 42
Fazetka bm 170
Záhradný substrát l 2400
Mulčovacia kôra borovicová 70l l 6720
Geotextília čierna netkaná m2 64
20. Práce k výsadbe náhradných drevín: Výsadba drevín s výmenou substrátu, vrátane výkopu jamiek, zálievky 2x ks 64
Pokládka geotextílie m2 64
Mulčovanie m2 64
Osadenie, zakotvenie kolov a polkolov vrátane vyviazania drevín ks 64
Odvoz prebytočnej zeminy, vratane naloženia m3 12,8
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Strojné zametania komunikácií s kropením vrátane presunu techniky požaduje sa poskytovanie služby samozberacím zametačom s kropením
2. Strojné zametenie chodníkov s kropením vrátane presunu techniky a vody požaduje sa poskytovanie služby samozberacím zametačom s kropením
3. Ručné zametanie chodníkov a schodov plochy pred vstupom do budov, schodištia a technikou neprístupných chodníkov a pod.
4. Zber a nakladanie kôpiek (tráva, lístie, konáre a pod.) traktorom (multicar) vrátane presunu techniky položka sa vzťahuje k položke č. 3,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18, 20, pri ktorých dochádza k vzniku odpadu a následne potrebe jeho zberu a odvozu (tráva, lístie, konáre, zametanie
5. Rez stromov na čapík - alejových požaduje sa rez stromov na čapík
6. Zmladzovací rez krov požaduje sa zmladzovací rez krov a odstránenie náletových drevín
7. Odburinenie zahustenej výsadby požaduje sa odburinenie zahustenej výsadby
8. Ošetrenie zahustenej výsadby požaduje sa ošetrenie zahustenej výsadby
9. Rez a tvarovanie živých plotov do 0,80 cm požaduje sa rez a tvarovanie do 0,80 cm
10. Rez a tvarovanie živých plotov nad 0,80 cm požaduje sa rez a tvarovanie nad 0,80 cm
11. Orezávanie stromov z miesta s pozberom a odvozom odpadu
12. Orezávanie stromov z plošiny (vrátane presunu techniky) s pozberom a odvozom odpadu
13. Pokosenie trávnikov parkových (vrátane presunu techniky) požaduje sa aj vyčistenie plôch pred kosením, vyčistenie okolitých komunikácií po kosení od spôsobeného znečistenia bezokladne po každom kosení, dohrabanie pokosenej trávy, jej naloženie,
pokračovanie bodu 13. dočistenie a odvoz, výška trávnika okamžite po kosení max. 5 cm, v jamkách do max. 10 cm, požaduje sa kosenie samozberracími kosačkami, dokosenie krovinorezmi s následným dohrabaním.
14. Jarné vyhrabávanie trávnikov (vrátane presunu techniky) s pozberom a odvozom odpadu
15. Jesenné vyhrabávanie trávnikov od lístia (vrátane presunu techniky) s pozberom a odvozom odpadu
16. Pokosenie trávnika lúčneho (vrátane presunu techniky) s dokosením krovinorezmi, zhrabávaním, dočistením, naložením a odvozom odpadu
17. Drvenie orezaných vetiev  s odvozm drevenej drviny do 20 km s pozberom a odvozom drevenej drviny do 20 km
18. Náhradná výsadba drevín Borovica čierna /Pinus nigra/ s výškou 170 - 200 cm, Tis obyčajný /Taxus baccata/ s výškou 160 - 180 cm, Čerešňa pílkatá /Prunus serrulata ´Amanogava´/ s výškou 250 - 300 cm,
pokračovanie bodu 18. Dub lesný /Fagus sylvatica/ s obvodom kmeňa 17 - 20 cm, Hloh obyčajný /Crataegus laevigata ´Paul Scarlet´/ s obvodom kmeňa 17 - 20 cm, Čerešňa pílkatá /Prunus serrulata/ s obvodom kmeňa 17 - 20 cm/,
pokračovanie bodu 18. Muchovník lamarkov /Amelanchier lamarckii/ s výškou 150-180 cm, Jarabina mukyňová /Sorbus aria/ s obvodom kmeňa 17-20 cm, Smrek omorikový /Picea omorica/ s výškou 170-200 cm, Listnaté dreviny/stromy
pokračovanie bodu 18. s obvovodom kmeňa 17 - 20 cm vybraných z geograficky pôvodných a tradičných druhov
19. Materiál na výsadbu náhradných drevín koly, polkoly, záhradný substrát, mulčovacia kôra, fazetka, geotextília čierna netkaná
20. Práce k výsadbe náhradných drevín výsadba drevín s výmenou substrátu, výkop jamiek, zálievky 2x, pokládka geotextílie, mulčovanie, osadenie, zakotvenie kolov a polkolov vrátane vyviazania drevín, odvoz prebytočnej zeminy,
pokračovanie bodu 20. vrátane naloženia zeminy.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia
2. Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie 9 kalendárnych mesiacov, a to na obdobie od 05. 05. 2022 do 31. 01. 2023  alebo do vyčerpania zmluvného finančného objemu tejto rámcovej dohody podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr.
3.Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť (zvýšiť, znížiť) predpokladané množstvo uvedené pri jednotlivých položkách v technickej špecifikácií, pri dodržaní celkovej maximálnej ceny plnenia podľa rámcovej dohody.
4. Zazmluvnený rámec plnenia nie je pre zmluvné strany záväzný a predstavuje len orientačný odhad celkového objemu služby, ktorý má byť dodávateľom poskytnutý objednávateľovi za podmienok uvedených v rámcovej dohode. Objednávateľ teda nie je povinný odobrať celý zazmluvnený rámec plnenia.
5. Dodávateľ sa zaväzuje poskytovať Službu Objednávateľovi na základe písomných Čiastkových výziev (objednávok) Objednávateľa v rozsahu, ktorý bude uvedený v jednotlivých Čiastkových výzvach (objednávkach). Periodicita zasielania Čiastkových výziev (objednávok) na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody - min. 1x mesačne, v minimálnych objemoch podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb.
6. Dodávateľ je povinný včas Objednávateľa písomne upozorniť na prípadnú potrebu vykonania/poskytnutia Plnenia vo väčšom rozsahu alebo odlišným spôsobom, ako to vyplýva z Čiastkových výziev (objednávok), a toto upozornenie náležite odôvodniť.
7. Dodávateľ je povinný začať s poskytovaním plnenia na základe výzvy do 1 pracovného dňa odo dňa doručenia predmetnej čiastkovej výzvy dodávateľovi.
8. Miestom plnenia zmluvy je areál objednávateľa.
9. Právo vyúčtovať služby vzniká dodávateľovi po odsúhlasení rozsahu poskytnutých služieb povereným zamestnancom objednávateľa, t.j. podpísaním pracovných listov, v zmysle jednotlivých čiastkových výziev objednávateľa (objednávok).
10.  Zamestnanec objednávateľa, ktorý je poverený preberaním a kontrolou poskytovaných služieb, potvrdí riadne poskytnutie služieb tým spôsobom, že ich poskytnutie  písomne odsúhlasí na pracovných listoch, ktoré zabezpečí dodávateľ. Pracovné listy budú vyhotovené dvojmo, jeden krát pre dodávateľa a jeden krát pre objednávateľa.
11. Dodávateľ je pritom povinný jednotlivé pracovné listy predložiť objednávateľovi na odsúhlasenie najneskôr v lehote 3 pracovných dní od poskytnutia služby v zmysle predmetnej čiastkovej výzvy (objednávky) objednávateľa. V prípade vzniku rozporu medzi deklarovanou poskytnutou službou a skutočne poskytnutou službou je dodávateľ povinný preukázať, že službu poskytol.
12. Prílohou každej faktúry vystavenej dodávateľom budú pracovné listy potvrdené objednávateľom. Poskytnuté služby budú fakturované 1 x mesačne.
13.  Dodávateľ služby  je povinný vystaviť faktúru za poskytnutie služby najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola služba poskytnutá. Dodávateľ sa zaväzuje doručiť vystavenú faktúru objednávateľovi v lehote 3 dní odo dňa jej vystavenia.
14. Dodávateľ zodpovedá za škodu spôsobenú vadami, chybami a/alebo inými nedostatkami služieb svojho plnenia (ďalej len „vady“) v plnom rozsahu po celú dobu platnosti rámcovej dohody. Za vady sa považujú najmä oneskorené, neúplné, nedostatočné, nekvalitné služby, resp. poskytnutie služieb v rozpore s predmetom rámcovej dohody.
15. Objednávateľ je oprávnený denne vykonávať kontrolu poskytovaných služieb svojím zamestnancom, ktorý bude zodpovedať za kvantitatívne a kvalitatívne prevzatie poskytovaných služieb.
16. V prípade, že poverený zamestnanec objednávateľa zistí, že pri poskytovaní služieb došlo k vadnému plneniu zo strany dodávateľa, je povinný reklamáciu telefonicky alebo osobne oznámiť príslušnému zamestnancovi dodávateľa. Následne poverený zamestnanec objednávateľa informuje o tejto skutočnosti dodávateľa aj písomne, a to do 3 dní odo dňa telefonického alebo osobného oznámenia.
17. Dodávateľ je povinný vadné plnenie bezplatne odstrániť bez zbytočného odkladu po jeho telefonickom oznámení najneskôr v lehote do 24 hodín. Ak dodávateľ nie je bez vlastného zavinenia schopný odstrániť vadné plnenie v stanovenej lehote, je povinný o dôvodoch tejto nemožnosti objednávateľa oboznámiť a dohodnúť s ním náhradný termín na odstránenie vadného plnenia, v čo najkratšom možnom čase.
18. Ak dodávateľ vadné plnenie, ktoré bolo riadne reklamované neodstráni v stanovenej lehote, zaväzuje sa zaplatiť Objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 100,- EUR za každé vadné plnenie. Na účely zmluvnej pokuty sa za samostatné vadné plnenie považuje aj každý začatý deň omeškania s odstránením vadného plnenia.
19. Komunikácia medzi povereným zamestnancom objednávateľa a dodávateľom bude operatívne a bezodkladne zabezpečená prostredníctvom poverenej osoby dodávateľa . Poverená osoba dodávateľa bude operatívne riadiť prácu zamestnancov dodávateľa , preberať požiadavky od povereného zamestnanca objednávateľa a v prípade potreby dávať pokyny zamestnancom dodávateľa na odstránenie zistených vád.
20. Dodávateľ zabezpečí kontrolu svojich zamestnancov a tretích osôb, ktoré pre neho služby poskytujú, aby služby u objednávateľa neposkytovali pod vplyvom alkoholu alebo iných omamných látok. V prípade zistenia dodávateľa, že niektorá z uvedených osôb je pod vplyvom alkoholu alebo iných omamných látok, je povinný okamžite túto osobu nahradiť.
21. Dodávateľ je povinný zabezpečiť kontrolu svojich zamestnancov a tretích osôb, ktoré pre neho služby poskytujú na zistenie alkoholu alebo iných omamných látok, vždy ak ho o to požiada objednávateľ.
22. Dodávateľ je pre oblasť BOZP a OPP povinný zabezpečiť dodržiavanie zásad bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany pred požiarmi v súlade s ustanoveniami zákona č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci v znení neskorších predpisov, zákona č. 314/2001 Z. z. o ochrane pred požiarmi a od nich sa odvíjajúcich predpisov, ako i ostatných predpisov BOZP a OPP.
23. Dodávateľ sa zaväzuje, že nahradí akúkoľvek škodu, ktorá objednávateľovi vznikne priamo alebo nepriamo s činnosťou, ktorú dodávateľ poskytuje objednávateľovi podľa tejto zmluvy.
24. Dodávateľ je zároveň povinný vybaviť svojich zamestnancov príslušnými osobnými ochrannými pracovnými prostriedkami a zabezepčiť ich používanie.
25. Dodávateľ je povinný vykonávať/poskytovať plnenie v takom čase, takým spôsobom a v takom rozsahu, aby nedochádzalo k poškodeniam zdravia osôb pohybujúcich sa v areáli objednávateľa, ako aj aby nedochádzalo k vzniku škôd na majetku objednávateľa. Dodávateľ zodpovedá za škodu resp. preberá/zaväzuje sa prevziať na seba všetky záväzky vyplývajúce zo škodových udalostí, ktoré sú v príčinnej súvislosti s porušením zmluvnej povinnosti dodávateľa.
26. Objednávateľ je povinný bez zbytočného odkladu písomne oznamovať dodávateľovi všetky udalosti v súvislosti, s ktorými si budú poškodené osoby alebo iné oprávnené osoby uplatňovať u objednávateľa nárok na majetkovú alebo nemajetkovú ujmu, uplatnenie, ktorej súvisí s porušením zmluvnej povinnosti dodávateľa.
27. Dodávateľ je na základe takto oznámenej udalosti oprávnený a zároveň povinný zúčastňovať sa na mimosúdnych alebo súdnych konaniach prejednávajúcich uplatnený nárok na náhradu majetkovej alebo nemajetkovej ujmy.
28. Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ je oprávnený postúpiť pohľadávky zo vzniknutého záväzkového vzťahu na tretie osoby len po predchádzajúcom písomnom súhlase objednávateľa, ktorému musí predchádzať písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky, inak je postúpenie neplatné.
29. Pohľadávky, ktoré objednávateľovi alebo dodávateľovi vzniknú z tejto zmluvy alebo v súvislosti s touto zmluvou nemôžu byť predmetom záložného práva.
30. Dodávateľ doručí do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy na Oddelenie prevádzkových činností objednávateľa kontaktné údaje s uvedením mena, priezviska, telefónneho čísla poverenej osoby dodávateľa.
31. Dodávateľ doručí do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy na oddelenie prevádzkových činností  Objednávateľa aktualizovaný rozpočet na základe technickej špecifikácie predmetu zmluvy (uviesť aj jednotkové ceny jednotlivých položiek uvedených v technickej špecifikácii predmetu zmluvy).
32. Dodávateľ doručí do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy na Oddelenie prevádzkových činností údaje o strojovom vybavení, ktoré má k dispozícii na poskytnutie služby.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Jána Hollého 14, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

9

1,00 súbor

103 267,68

103 267,68

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

23.04.2022 14:10

05.05.2022 14:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.05.2022 14:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 526
 4
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.05.2022 21:16 - Vstupná ponuka 103 267,00 € Cena bez DPH
05.05.2022 13:02 - Najvýhodnejšia ponuka 103 260,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS