00610577
Fakultná nemocnica s poliklinikou J. A. Reimana Prešov
Hollého 14, Prešov, 08181, SVK
50327313
Neito Prešov s.r.o.
Bajzova 295/1A, Haniska, 08001, SVK
Údržba areálu a zelene FNsP J. A. Reimana Prešov
Záhradnícke služby, kosenie, vyhrabávanie, údržba, čistenie, zametanie, náhradná výsadba drevín
Služba
1. Údržba areálu a zelene FNsP J. A. Reimana Prešov
|
|
---|---|
Funkcia |
Čistenie areálu /strojné, ručné zametanie/ , kosenie trávnikov, starostlivosť o zeleň, náhradná výsadba drevín |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Strojné pozametanie komunikácií s kropením, vrátane presunu techniky a vody | km | 445 | ||
2. Strojné zametenie chodníkov s kropením vrátane presunu techniky a vody | km | 56 | ||
3. Ručné zametanie chodníkov a schodov | m2 | 150000 | ||
4. Zber a nakladanie kôpiek (tráva, lístie, konáre a pod.) traktorom (multicar) vrátane presunu techniky | hod. | 661 | ||
5. Rez stromov na čapík - alejových | ks | 5 | ||
6. Zmladzovací rez krov | ks | 150 | ||
7. Odburinenie zahustenej výsadby | m2 | 1827 | ||
8. Ošetrenie zahustenej výsadby | m2 | 1009 | ||
9. Rez a tvarovanie živých plotov do 0,80 cm | m2 | 3492 | ||
10. Rez a tvarovanie živých plotov nad 0,80 cm | m2 | 1390 | ||
11. Orezávanie stromov z miesta | hod. | 63,5 | ||
12. Orezávanie stromov z plošiny (vrátane presunu techniky) | hod. | 10 | ||
13. Pokosenie trávnikov parkových (vrátane presunu techniky) | m2 | 360620 | ||
14. Jarné vyhrabávanie trávnikov (vrátane presunu techniky) | m2 | 25000 | ||
15. Jesenné vyhrabávanie trávnikov od lístia (vrátane presunu techniky) | m2 | 42000 | ||
16. Pokosenie trávnika lúčneho (vrátane presunu techniky) | m2 | 48000 | ||
17. Drvenie orezaných vetiev s odvozom drevenej drviny do 20 km | m3 | 41 | ||
18. Náhradna výsadba drevín: Borovica čierna /Pinus nigra/ s výškou 170 - 200 cm | ks | 7 | ||
Tis obyčajný /Taxus baccata/ s výškou 160 - 180 cm | ks | 9 | ||
Čerešňa pílkatá /Prunus serrulata ´Amanogava´/ s výškou 250 - 300 cm | ks | 5 | ||
Dub lesný /Fagus sylvatica/ s obvodom kmeňa 17 - 20 cm | ks | 5 | ||
Hloh obyčajný /Crataegus laevigata ´Paul Scarlet´/ s obvodom kmeňa 17 - 20 cm | ks | 6 | ||
Čerešňa pílkatá /Prunus serrulata/ s obvodom kmeňa 17 - 20 cm | ks | 5 | ||
Muchovník lamarkov /Amelanchier lamarckii/ s výškou 150 - 180 cm | ks | 3 | ||
Jarabina mukyňová /Sorbus aria/ s obvodom kmeňa 17 - 20 cm | ks | 6 | ||
Smrek omorikový /Picea omorica/ s výškou 170 - 200 cm | ks | 3 | ||
Listnaté dreviny /stromy/ s obvodom kmeňa 17 - 20 cm vybraných z geograficky pôvodných a tradičných druhov | ks | 15 | ||
19. Materiál na výsadbu náhradných drevín: Koly | ks | 170 | ||
Polkoly | ks | 42 | ||
Fazetka | bm | 170 | ||
Záhradný substrát | l | 2400 | ||
Mulčovacia kôra borovicová 70l | l | 6720 | ||
Geotextília čierna netkaná | m2 | 64 | ||
20. Práce k výsadbe náhradných drevín: Výsadba drevín s výmenou substrátu, vrátane výkopu jamiek, zálievky 2x | ks | 64 | ||
Pokládka geotextílie | m2 | 64 | ||
Mulčovanie | m2 | 64 | ||
Osadenie, zakotvenie kolov a polkolov vrátane vyviazania drevín | ks | 64 | ||
Odvoz prebytočnej zeminy, vratane naloženia | m3 | 12,8 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Strojné zametania komunikácií s kropením vrátane presunu techniky | požaduje sa poskytovanie služby samozberacím zametačom s kropením |
2. Strojné zametenie chodníkov s kropením vrátane presunu techniky a vody | požaduje sa poskytovanie služby samozberacím zametačom s kropením |
3. Ručné zametanie chodníkov a schodov | plochy pred vstupom do budov, schodištia a technikou neprístupných chodníkov a pod. |
4. Zber a nakladanie kôpiek (tráva, lístie, konáre a pod.) traktorom (multicar) vrátane presunu techniky | položka sa vzťahuje k položke č. 3,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18, 20, pri ktorých dochádza k vzniku odpadu a následne potrebe jeho zberu a odvozu (tráva, lístie, konáre, zametanie |
5. Rez stromov na čapík - alejových | požaduje sa rez stromov na čapík |
6. Zmladzovací rez krov | požaduje sa zmladzovací rez krov a odstránenie náletových drevín |
7. Odburinenie zahustenej výsadby | požaduje sa odburinenie zahustenej výsadby |
8. Ošetrenie zahustenej výsadby | požaduje sa ošetrenie zahustenej výsadby |
9. Rez a tvarovanie živých plotov do 0,80 cm | požaduje sa rez a tvarovanie do 0,80 cm |
10. Rez a tvarovanie živých plotov nad 0,80 cm | požaduje sa rez a tvarovanie nad 0,80 cm |
11. Orezávanie stromov z miesta | s pozberom a odvozom odpadu |
12. Orezávanie stromov z plošiny (vrátane presunu techniky) | s pozberom a odvozom odpadu |
13. Pokosenie trávnikov parkových (vrátane presunu techniky) | požaduje sa aj vyčistenie plôch pred kosením, vyčistenie okolitých komunikácií po kosení od spôsobeného znečistenia bezokladne po každom kosení, dohrabanie pokosenej trávy, jej naloženie, |
pokračovanie bodu 13. | dočistenie a odvoz, výška trávnika okamžite po kosení max. 5 cm, v jamkách do max. 10 cm, požaduje sa kosenie samozberracími kosačkami, dokosenie krovinorezmi s následným dohrabaním. |
14. Jarné vyhrabávanie trávnikov (vrátane presunu techniky) | s pozberom a odvozom odpadu |
15. Jesenné vyhrabávanie trávnikov od lístia (vrátane presunu techniky) | s pozberom a odvozom odpadu |
16. Pokosenie trávnika lúčneho (vrátane presunu techniky) | s dokosením krovinorezmi, zhrabávaním, dočistením, naložením a odvozom odpadu |
17. Drvenie orezaných vetiev s odvozm drevenej drviny do 20 km | s pozberom a odvozom drevenej drviny do 20 km |
18. Náhradná výsadba drevín | Borovica čierna /Pinus nigra/ s výškou 170 - 200 cm, Tis obyčajný /Taxus baccata/ s výškou 160 - 180 cm, Čerešňa pílkatá /Prunus serrulata ´Amanogava´/ s výškou 250 - 300 cm, |
pokračovanie bodu 18. | Dub lesný /Fagus sylvatica/ s obvodom kmeňa 17 - 20 cm, Hloh obyčajný /Crataegus laevigata ´Paul Scarlet´/ s obvodom kmeňa 17 - 20 cm, Čerešňa pílkatá /Prunus serrulata/ s obvodom kmeňa 17 - 20 cm/, |
pokračovanie bodu 18. | Muchovník lamarkov /Amelanchier lamarckii/ s výškou 150-180 cm, Jarabina mukyňová /Sorbus aria/ s obvodom kmeňa 17-20 cm, Smrek omorikový /Picea omorica/ s výškou 170-200 cm, Listnaté dreviny/stromy |
pokračovanie bodu 18. | s obvovodom kmeňa 17 - 20 cm vybraných z geograficky pôvodných a tradičných druhov |
19. Materiál na výsadbu náhradných drevín | koly, polkoly, záhradný substrát, mulčovacia kôra, fazetka, geotextília čierna netkaná |
20. Práce k výsadbe náhradných drevín | výsadba drevín s výmenou substrátu, výkop jamiek, zálievky 2x, pokládka geotextílie, mulčovanie, osadenie, zakotvenie kolov a polkolov vrátane vyviazania drevín, odvoz prebytočnej zeminy, |
pokračovanie bodu 20. | vrátane naloženia zeminy. |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia |
2. Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie 9 kalendárnych mesiacov, a to na obdobie od 05. 05. 2022 do 31. 01. 2023 alebo do vyčerpania zmluvného finančného objemu tejto rámcovej dohody podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr. |
3.Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť (zvýšiť, znížiť) predpokladané množstvo uvedené pri jednotlivých položkách v technickej špecifikácií, pri dodržaní celkovej maximálnej ceny plnenia podľa rámcovej dohody. |
4. Zazmluvnený rámec plnenia nie je pre zmluvné strany záväzný a predstavuje len orientačný odhad celkového objemu služby, ktorý má byť dodávateľom poskytnutý objednávateľovi za podmienok uvedených v rámcovej dohode. Objednávateľ teda nie je povinný odobrať celý zazmluvnený rámec plnenia. |
5. Dodávateľ sa zaväzuje poskytovať Službu Objednávateľovi na základe písomných Čiastkových výziev (objednávok) Objednávateľa v rozsahu, ktorý bude uvedený v jednotlivých Čiastkových výzvach (objednávkach). Periodicita zasielania Čiastkových výziev (objednávok) na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody - min. 1x mesačne, v minimálnych objemoch podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb. |
6. Dodávateľ je povinný včas Objednávateľa písomne upozorniť na prípadnú potrebu vykonania/poskytnutia Plnenia vo väčšom rozsahu alebo odlišným spôsobom, ako to vyplýva z Čiastkových výziev (objednávok), a toto upozornenie náležite odôvodniť. |
7. Dodávateľ je povinný začať s poskytovaním plnenia na základe výzvy do 1 pracovného dňa odo dňa doručenia predmetnej čiastkovej výzvy dodávateľovi. |
8. Miestom plnenia zmluvy je areál objednávateľa. |
9. Právo vyúčtovať služby vzniká dodávateľovi po odsúhlasení rozsahu poskytnutých služieb povereným zamestnancom objednávateľa, t.j. podpísaním pracovných listov, v zmysle jednotlivých čiastkových výziev objednávateľa (objednávok). |
10. Zamestnanec objednávateľa, ktorý je poverený preberaním a kontrolou poskytovaných služieb, potvrdí riadne poskytnutie služieb tým spôsobom, že ich poskytnutie písomne odsúhlasí na pracovných listoch, ktoré zabezpečí dodávateľ. Pracovné listy budú vyhotovené dvojmo, jeden krát pre dodávateľa a jeden krát pre objednávateľa. |
11. Dodávateľ je pritom povinný jednotlivé pracovné listy predložiť objednávateľovi na odsúhlasenie najneskôr v lehote 3 pracovných dní od poskytnutia služby v zmysle predmetnej čiastkovej výzvy (objednávky) objednávateľa. V prípade vzniku rozporu medzi deklarovanou poskytnutou službou a skutočne poskytnutou službou je dodávateľ povinný preukázať, že službu poskytol. |
12. Prílohou každej faktúry vystavenej dodávateľom budú pracovné listy potvrdené objednávateľom. Poskytnuté služby budú fakturované 1 x mesačne. |
13. Dodávateľ služby je povinný vystaviť faktúru za poskytnutie služby najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola služba poskytnutá. Dodávateľ sa zaväzuje doručiť vystavenú faktúru objednávateľovi v lehote 3 dní odo dňa jej vystavenia. |
14. Dodávateľ zodpovedá za škodu spôsobenú vadami, chybami a/alebo inými nedostatkami služieb svojho plnenia (ďalej len „vady“) v plnom rozsahu po celú dobu platnosti rámcovej dohody. Za vady sa považujú najmä oneskorené, neúplné, nedostatočné, nekvalitné služby, resp. poskytnutie služieb v rozpore s predmetom rámcovej dohody. |
15. Objednávateľ je oprávnený denne vykonávať kontrolu poskytovaných služieb svojím zamestnancom, ktorý bude zodpovedať za kvantitatívne a kvalitatívne prevzatie poskytovaných služieb. |
16. V prípade, že poverený zamestnanec objednávateľa zistí, že pri poskytovaní služieb došlo k vadnému plneniu zo strany dodávateľa, je povinný reklamáciu telefonicky alebo osobne oznámiť príslušnému zamestnancovi dodávateľa. Následne poverený zamestnanec objednávateľa informuje o tejto skutočnosti dodávateľa aj písomne, a to do 3 dní odo dňa telefonického alebo osobného oznámenia. |
17. Dodávateľ je povinný vadné plnenie bezplatne odstrániť bez zbytočného odkladu po jeho telefonickom oznámení najneskôr v lehote do 24 hodín. Ak dodávateľ nie je bez vlastného zavinenia schopný odstrániť vadné plnenie v stanovenej lehote, je povinný o dôvodoch tejto nemožnosti objednávateľa oboznámiť a dohodnúť s ním náhradný termín na odstránenie vadného plnenia, v čo najkratšom možnom čase. |
18. Ak dodávateľ vadné plnenie, ktoré bolo riadne reklamované neodstráni v stanovenej lehote, zaväzuje sa zaplatiť Objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 100,- EUR za každé vadné plnenie. Na účely zmluvnej pokuty sa za samostatné vadné plnenie považuje aj každý začatý deň omeškania s odstránením vadného plnenia. |
19. Komunikácia medzi povereným zamestnancom objednávateľa a dodávateľom bude operatívne a bezodkladne zabezpečená prostredníctvom poverenej osoby dodávateľa . Poverená osoba dodávateľa bude operatívne riadiť prácu zamestnancov dodávateľa , preberať požiadavky od povereného zamestnanca objednávateľa a v prípade potreby dávať pokyny zamestnancom dodávateľa na odstránenie zistených vád. |
20. Dodávateľ zabezpečí kontrolu svojich zamestnancov a tretích osôb, ktoré pre neho služby poskytujú, aby služby u objednávateľa neposkytovali pod vplyvom alkoholu alebo iných omamných látok. V prípade zistenia dodávateľa, že niektorá z uvedených osôb je pod vplyvom alkoholu alebo iných omamných látok, je povinný okamžite túto osobu nahradiť. |
21. Dodávateľ je povinný zabezpečiť kontrolu svojich zamestnancov a tretích osôb, ktoré pre neho služby poskytujú na zistenie alkoholu alebo iných omamných látok, vždy ak ho o to požiada objednávateľ. |
22. Dodávateľ je pre oblasť BOZP a OPP povinný zabezpečiť dodržiavanie zásad bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany pred požiarmi v súlade s ustanoveniami zákona č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci v znení neskorších predpisov, zákona č. 314/2001 Z. z. o ochrane pred požiarmi a od nich sa odvíjajúcich predpisov, ako i ostatných predpisov BOZP a OPP. |
23. Dodávateľ sa zaväzuje, že nahradí akúkoľvek škodu, ktorá objednávateľovi vznikne priamo alebo nepriamo s činnosťou, ktorú dodávateľ poskytuje objednávateľovi podľa tejto zmluvy. |
24. Dodávateľ je zároveň povinný vybaviť svojich zamestnancov príslušnými osobnými ochrannými pracovnými prostriedkami a zabezepčiť ich používanie. |
25. Dodávateľ je povinný vykonávať/poskytovať plnenie v takom čase, takým spôsobom a v takom rozsahu, aby nedochádzalo k poškodeniam zdravia osôb pohybujúcich sa v areáli objednávateľa, ako aj aby nedochádzalo k vzniku škôd na majetku objednávateľa. Dodávateľ zodpovedá za škodu resp. preberá/zaväzuje sa prevziať na seba všetky záväzky vyplývajúce zo škodových udalostí, ktoré sú v príčinnej súvislosti s porušením zmluvnej povinnosti dodávateľa. |
26. Objednávateľ je povinný bez zbytočného odkladu písomne oznamovať dodávateľovi všetky udalosti v súvislosti, s ktorými si budú poškodené osoby alebo iné oprávnené osoby uplatňovať u objednávateľa nárok na majetkovú alebo nemajetkovú ujmu, uplatnenie, ktorej súvisí s porušením zmluvnej povinnosti dodávateľa. |
27. Dodávateľ je na základe takto oznámenej udalosti oprávnený a zároveň povinný zúčastňovať sa na mimosúdnych alebo súdnych konaniach prejednávajúcich uplatnený nárok na náhradu majetkovej alebo nemajetkovej ujmy. |
28. Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ je oprávnený postúpiť pohľadávky zo vzniknutého záväzkového vzťahu na tretie osoby len po predchádzajúcom písomnom súhlase objednávateľa, ktorému musí predchádzať písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky, inak je postúpenie neplatné. |
29. Pohľadávky, ktoré objednávateľovi alebo dodávateľovi vzniknú z tejto zmluvy alebo v súvislosti s touto zmluvou nemôžu byť predmetom záložného práva. |
30. Dodávateľ doručí do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy na Oddelenie prevádzkových činností objednávateľa kontaktné údaje s uvedením mena, priezviska, telefónneho čísla poverenej osoby dodávateľa. |
31. Dodávateľ doručí do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy na oddelenie prevádzkových činností Objednávateľa aktualizovaný rozpočet na základe technickej špecifikácie predmetu zmluvy (uviesť aj jednotkové ceny jednotlivých položiek uvedených v technickej špecifikácii predmetu zmluvy). |
32. Dodávateľ doručí do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy na Oddelenie prevádzkových činností údaje o strojovom vybavení, ktoré má k dispozícii na poskytnutie služby. |
Jána Hollého 14, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
9
1,00 súbor
103 267,68
103 267,68
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
23.04.2022 14:10
05.05.2022 14:15
05.05.2022 14:30
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.05.2022 21:16 - Vstupná ponuka | 103 267,00 | € | Cena bez DPH |
05.05.2022 13:02 - Najvýhodnejšia ponuka | 103 260,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:
S cieľom zabezpečiť riadne fungovanie tejto webovej lokality ukladáme niekedy na vašom zariadení malé dátové súbory, tzv. cookie. Svoj súhlas môžete kedykoľvek zmeniť alebo odvolať.