• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.04.2022 09:15
  •    Predkladanie ponúk
    27.04.2022 15:17
  •    Ukončenie zákazky
    27.04.2022 15:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.04.2022 16:10

Detail zákazky Z20223598

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.04.2022 09:15
  •    Predkladanie ponúk
    27.04.2022 15:17
  •    Ukončenie zákazky
    27.04.2022 15:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.04.2022 16:10

Základné údaje

Z20223598

OF-252983

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6380005

Objednávateľ

35570172

Stredná odborná škola obchodu a služieb Jána Bocatia, Bocatiova 1, Košice

Bocatiova 1, Košice, 04001, SVK

Dodávateľ

36391000

DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.

Kálov 356, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravné poukážky

stravné poukážky, zabezpečenie stravovania zamestnancov

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 55520000-1 - Služby hromadného stravovania
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravné poukážky
Funkcia
Stravné poukážky a dodanie stravných poukážok
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov poskytovateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať.
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením §152 ods. 2 zák. č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky EUR 4,50
Predpokladané množstvo odobratých stravných poukážok v nominálnej hodnote 4,50 € na 12 mesiacov ks 15000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
stravná poukážka v papierovej forme
stravná poukážka obsahuje názov a logo dodávateľa
stravná poukážka obsahuje nominálnu hodnotu stravnej poukážky
stravná poukážka obsahuje ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov
stravná poukážka obsahuje Rok platnosti stravnej poukážky
doba platnosti stravných poukážok stravné poukážky dodané v mesiacoch november a december príslušného kalendárneho roku musia byť vydané s platnosťou do konca nasledujúceho kalendárneho roku
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
K plneniu rámcovej dohody dôjde na základe čiastkových objednávok objednávateľa / objednávky budú realizované e-mailom, prostredníctvom internetu, telefonicky, osobne alebo poštou
Poskytovateľ zabezpečí dodanie stravných poukážok do 2 pracovných dní od podania objednávky.
Poskytovateľ  je počas platnosti rámcovej dohody povinný zabezpečovať poskytovanie stravovacích služieb prostredníctvom zoznamu zmluvných stravovacích zariadení, obchodov s potravinami a pod. v meste Košice v minimálnom počte 100 akceptačných miest, ktorý sa zaväzuje predložiť objednávateľovi do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody.
Úhradu za predmet rámcovej dohody bude objednávateľ realizovať formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej poskytovateľom a zaslanej objednávateľovi spolu s dodacím listom, bez poskytnutia záloh alebo preddavkov. Úhrada faktúry za dodaný predmet rámcovej dohody bude vykonaná v lehote splatnosti, a to do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeny celkového množstva odobratých stravných lístkov (poukážok) a/alebo ich nominálnej hodnoty, v závislosti od zmeny príslušných platných právnych predpisov upravujúcich predmetnú oblasť, ako aj od počtu zamestnancov a od jeho rozpočtových a finančných možností.
Zmena nominálnej hodnoty poukážky bude uskutočnená na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky.
Neakceptovanie zmeny nominálnej hodnoty stravného lístka poskytovateľom je dôvod na odstúpenie objednávateľa od rámcovej dohody.
Poskytovateľ je povinný od objednávateľa spätne odkúpiť stravné poukážky najneskôr do 31. januára roka nasledujúceho po roku vyznačenom na stravnej poukážke a uhradiť mu späť finančnú čiastku zodpovedajúcu sume, ktorú objednávateľ za stravné poukážky zaplatil. V súvislosti s vrátením nepoužitých stravných lístkov nevzniká uchádzačovi právo na storno poplatky ani na náhradu iných nákladov.
V prípade, že sa poskytovateľ dostane do omeškania s plnením predmetu rámcovej dohody je objednávateľ oprávnený požadovať od poskytovateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05% z ceny uvedenej na objednávke, so splnením ktorej sa poskytovateľ dostal do omeškania, za každý a to aj začatý deň omeškania až do splnenia, pričom mu vzniká aj právo odstúpiť od rámcovej dohody.
Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie poškodených stravných poukážok, resp. zásielky. Výška storno poplatkov, ktorú si môže nárokovať poskytovateľ je vo výške 0% z hodnoty takto vrátených neplatných stravných poukážok.
Podmienky neupravené v tejto Rámcovej dohode sa budú riadiť ustanoveniami obchodného zákonníka a ustanoveniami OPET-u.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bocatiova 1, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika

12

1,00 celok

67 500,00

67 500,00

Prosíme dodržať osobitné požiadavky na plnenie uvedené v objednávkovom formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.04.2022 09:15

27.04.2022 15:17

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.04.2022 15:32

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 407
 8
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.04.2022 10:00 - Vstupná ponuka 67 499,99 € Cena s DPH
21.04.2022 08:45 - Najvýhodnejšia ponuka 67 499,97 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS