00610721
Nemocnica s poliklinikou Myjava
Staromyjavská 59, Myjava, 90701, SVK
36239739
CHIROSAN, s.r.o.
Sadová 2, Vrbové, 92203, SVK
Odberová váhy
zariadenie na miešanie a váženie krvi
Tovar, Služba
1. Odberové váhy
|
|
---|---|
Funkcia |
Zariadenie na miešanie a váženie krvi |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Odberové váhy | ks | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Obojstranný bezdrôtový prenos dát do a z LIS | požadujeme |
Povrch umývateľný a dezinfikovateľný | požadujeme |
Dostatočná veľkosť misky váh na uloženie krvného vaku | požadujeme |
Displej podsvietený s možnosťou nastavenia jasu a kontrastu | požadujeme |
Zobrazenie informácií o objeme a tiež o nastavenom odbere | požadujeme |
Zobrazenie stavu batérie | požadujeme |
Možnosť nastavenia maximálnej dĺžky odberu | požadujeme |
Možnosť overenia identity darcu pred odberom – zobrazene mena a priezviska a dátumu narodenia na displeji váh | požadujeme |
Automatické ukončenie odberu po dosiahnutí nastaveného odberu | požadujeme |
Homogénne miešanie odoberanej krvi s redukciou vzniku hemolýzy | požadujeme |
Presnosť merania pri odbere 450 ml ≤1% | požadujeme |
Akustický a svetelný alarm pri ukončení odberu | požadujeme |
Akustický a svetelný alarm pri nedostatočnom alebo príliš rýchlom prietoku krvi | požadujeme |
Automatické tárovanie váh pred odberom | požadujeme |
Súčasťou je čítačka čiarových kódov s funkciou autodetekcie čiarového kódu | požadujeme |
Možnosť uloženia údajov o odbere na externé pamäťové médium – USB1 | požadujeme |
Vykonanie odberu aj bez možnosti pripojenia na 230 V pomocou opakovane nabíjateľnej batérie externou nabíjačkou | požadujeme |
Minimálne 50 odberov vykonateľných na jedno nabitie batérie váh | požadujeme |
Súčasťou dodania je softvér, ktorý je určený na výmenu dát medzi prístrojom a počítačom, ktorý sa pripája do LIS-u. Softvér musí byť v slovenskom jazyku | požadujeme |
Softvér musí umožňovať uloženie, tlačenie výsledkov, archiváciu, modifikáciu programov, inštaláciu a export programov do prístroja | požadujeme |
Softvér musí zabezpečovať prenos dát do systému RUBIN | požadujeme |
Platná registrácia na ŠÚKL-i SR | požadujeme |
V cene validácia na 4 roky | požadujeme |
V cene zaškolenie, inštalácia a napojenie odberových váh na systém RUBIN | požadujeme |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ mal v predmete podnikania oprávnenie na dodanie tovaru, ktorý zodpovedá predmetu zmluvy. |
Celková cena musí byť vrátane dodania, inštalácie na mieste plnenia (predvedenie a odskúšanie predmetu zákazky), vrátane zaškolenia. |
Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do celkovej ceny predmetu zmluvy. |
Celková cena predložená Dodávateľom zohľadňuje primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
Záruka minimálne 24 mesiacov od dodania tovaru. Záručný a pozáručný servis. |
Predmet zákazky musí byť nový, nepoužívaný, nerepasovaný, kompletný, funkčný, v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami. V opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať preberací protokol a nezaplatiť zmluvnú cenu. Predmet zákazky musí byť zabalený v originálnom balení bez známok poškodenia obalu a bez predchádzajúceho používania. |
Ak sa v technickej špecifikácii predmetu uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami. Nedodržanie porovnateľných alebo lepších parametrov pri ekvivalentom plnení bude považované za porušenie zmluvy a dôvodom na odstúpenie od zmluvy. |
Objednávateľ požaduje sprievodnú dokumentáciu k predmetu zákazky v slovenskom alebo českom jazyku. |
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ do 2 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predložil zoznam zodpovedných osôb za plnenie tejto zmluvy s uvedením mena, č. tel., e-mailu. |
Komunikácia medzi Objednávateľom a Dodávateľom musí byť realizovaná elektronicky. prípadné ústne dohody musia byť následne potvrdené elektronicky. |
Objednávateľ požaduje vystavenie východzej revíznej správy, ak je potrebná vzhľadom na platné predpisy a technické normy. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Dodávateľ je povinný presný termín a čas dodania predmetu zákazky oznámiť Objednávateľovi písomne (elektronicky) minimálne dva pracovné dni vopred tak, aby Objednávateľ zabezpečil prítomnosť zodpovedných osôb Objednávateľa na prevzatie predmetu zákazky. |
Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy na EKS doklady preukazujúce splnenie všetkých technických špecifikácií a technických vlastností predmetu zmluvy, obchodnú značku a typ ponúkaného tovaru - napr. prospektový materiál, katalóg, technický list a pod., ktorý musí obsahovať podrobnú technickú špecifikáciu a technické vlastnosti. |
Ak Dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie požadovaných podkladov (dokumentov), alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, Objednávateľ to bude považovať za nedodržanie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
Objednávateľ posúdi na základe predložených dokladov, či ponúkaný predmet zákazky spĺňa technické parametre a požiadavky kupujúceho v zmysle zmluvy. Ak dôjde k rozporu, prípadne z predložených dokumentov nebude možné zhodu posúdiť, Objednávateľ vyzve Dodávateľa na doplnenie predložených dokumentov. Dodávateľ je povinný doplniť požadované dokumenty do 3 pracovných dní od prevzatia výzvy. Ak po doplnení dokumentov nie je možné jednoznačne posúdiť zhodu s požiadavkami, Objednávateľ má právo jednostranne od tejto Zmluvy odstúpiť. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v technickej špecifikácii alebo v osobitných požiadavkách na plnenie alebo v Kúpnej zmluve sa bude požadovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a Objednávateľ bude oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
Objednávateľ požaduje bezplatné poskytnutie autorizovaného záručného servisu a bezplatnej údržby počas záručnej doby. Záruka je 24 mesiacov odo dňa prevzatia predmetu zákazky, podpísania preberacieho protokolu. Všetky náklady spojené s odstránením prípadnej poruchy v rámci oprávnenej reklamácie v záručnej lehote znáša dodávateľ. |
Objednávateľ nie je povinný prevziať a uhradiť predmet zákazky ak má vady, a to až do úplného odstránenia. |
V prípade, ak sa dodávateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou, t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila. |
Preddavok sa neposkytuje. Predmet zmluvy bude uhrádzaný bezhotovostným prevodom na základe faktúry a potvrdeným preberacím protokolom. Splatnosť faktúry je 60 dní od potvrdenia preberacieho protokolu. Prílohou faktúry bude dodací list, preberací protokol. |
Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy z EKS, názov predmetu VO zo zmluvy, rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku vrátane DPH. |
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe potvrdeného preberacieho protokolu. |
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu objednávateľa. |
Predmet zákazky je v celom rozsahu opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Ak niektorý z použitých parametrov alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ produktu alebo produkt konkrétneho výrobcu, objednávateľ umožňuje nahradiť takýto produkt ekvivalentným produktom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný produkt alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať plnohodnotné úžitkové, prevádzkové, funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré sú dané produkty určené. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Staromyjavská 59, Myjava, Myjava, Trenčiansky, Slovenská republika
28.04.2022 08:30 — 27.05.2022 13:00
3,00 ks
12 607,16
12 607,16
Požadujeme splniť technickú špecifikáciu a osobitné požiadavky.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
19.04.2022 13:34
25.04.2022 13:45
25.04.2022 14:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.04.2022 15:50 - Vstupná ponuka | 12 607,16 | € | Cena bez DPH |
25.04.2022 13:43 - Najvýhodnejšia ponuka | 12 600,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: