30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
00214973
Danucem Slovensko a.s.
Rohožník, Rohožník, 90638, SVK
objemové stavebné materiály
objemové stavebné materiály - makadam, piesok kopaný, štrk
Tovar, Služba
|
1. makadam
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Vhodné na spevnenie odstavnej plochy |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Makadam 8/16 | m3 | 1560 |
|
2. makadam
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Vhodné na spevnenie odstavnej plochy |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Makadam 32/63 | m3 | 3000 |
|
3. piesok
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Vhodné na betonárske práce |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| piesok kopaný | t | 60 |
|
4. štrk
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Vhodné na betonárske práce |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Štrk 0/22 | t | 60 |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia a vrátane všetkých vedľajších nákladov (nakládka, vykládka....). |
| Dodaný tovar musí zodpovedať technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
| Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužívaného tovaru. |
| Doba splatnosti faktúry 30 dní od doručenia faktúry. |
| Tovar požadujeme dodať na adresu objednávateľa. |
| Dodávku realizovať v pracovných dňoch v čase od 07:00 hod. do 13:00 hod. po predchádzajúcom dohovore s kontaktnou osobou. |
| Dodávateľ predloží na uhradenie faktúru, ktorá bude obsahovať rozpis položiek a ich jednotlivé ceny v EUR bez DPH, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia. |
| Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy na miesto určenia. |
| Pri dodaní tovaru objednávateľ požaduje vystaviť samostatný dodací list. |
| Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky tovaru, ktorý nespĺňa špecifikáciu tento neprevziať. |
| Všetky predkladané dokumenty musia byť v slovenskom alebo českom jazyku. |
| Požaduje sa predložiť návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
| Objednávateľ požaduje do 3 pracovných dní od uzavretia kúpnej zmluvy doložiť podrobný technický opis ponúkaného tovaru s uvedením technických, kvalitatívnych a materiálových parametrov. |
| Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy. Rozpočet musí obsahovať detailný rozpis cien jednotlivých položiek a špecifikáciu jednotlivých položiek. Pri tvorbe rozpočtu treba vziať do úvahy určené predpokladané množstvá odberu podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
| Dodávateľovi je umožnené čiastkové plnenie. |
| Dodanie tovaru sa bude realizovať priebežne v troch etapách: prvá etapa v objeme 1/3 dodávky do 31.05.2022, druhá etapa v objeme 1/3 dodávky do 30.06.2022, tretia etapa v objeme 1/3 dodávky do 31.07.2022, počas lehoty plnenia na základe telefonických dohovorov. |
| Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa najmenej tri pracovné dni pred jeho dodaním. Na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia, sa Dodávateľ zaväzuje oznámiť Objednávateľovi EČV každého vozidla, ktorým bude zabezpečené dodanie plnenia, typ vozidla, meno, priezvisko vodiča a osôb zabezpečujúcich dodanie plnenia. |
| Objednávateľ si vyhradzuje právo vykonať námatkovú kontrolu vážením ktorejkoľvek dodávky. Dodávateľ je povinný poskytnúť súčinnosť k tejto kontrole. |
| Dodávateľ zodpovedá za fyzikálno-mechanické vlastnosti dodaného tovaru podľa príslušných technických noriem. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s výhradou objednávateľa odstúpiť od zmluvného vzťahu z dôvodu porušenia zmluvných podmienok s následným vyhotovením negatívnej referencie na dodávateľa. |
| Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i), Čl. XVIII "Ukončenie Zmluvy" 2. časti "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť. |
Slovenskej armády 52, Nemšová, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
09.05.2022 07:00 — 31.07.2022 13:00
1,00 podľa technickej špecifikácie
142 514,07
118 761,72
Žiadam o predloženie podrobného popisu tovaru podľa technickej špecifikácie.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.04.2022 09:24
04.05.2022 10:00
04.05.2022 10:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 29.04.2022 13:26 - Vstupná ponuka | 110 625,12 | € | Cena s DPH |
| 29.04.2022 13:26 - Najvýhodnejšia ponuka | 110 625,12 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: