• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.04.2022 08:43
  •    Predkladanie ponúk
    02.05.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.05.2022 09:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.05.2022 10:00

Detail zákazky Z20223561

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.04.2022 08:43
  •    Predkladanie ponúk
    02.05.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.05.2022 09:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.05.2022 10:00

Základné údaje

Z20223561

OF-252655

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6398301

Objednávateľ

37936859

Správa a údržba ciest Prešovského samosprávneho kraja

Jesenná 14, Prešov, 08005, SVK

Dodávateľ

50766350

MOTOSPOL SK s.r.o.

Slovenská 346/45, Hanušovce nad Topľou, 09431, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mulčovacie nože, Mulčovacie kladivá, cepové nože na traktorové kosačky

mulčovací nôž

  • 16300000-8 - Žacie mechanizmy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mulčovacie nože
Funkcia
Mulčovacie kladivá a cepové nože na traktorové kosačky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Mulčovací nôž "Y"- veľký Zetor- STPC rozmer 142/8/60, číslo noža 530 989 ks 968
2.Mulčovací nôž " Y "- veľký Zetor - STPC 160/8/75 - rozmery (výška/hrúbka/šírka) ks 128
3.Mulčovací nôž "Y" - malý Zetor - STPC 135/8/40 ks 80
4.Vymedzovací valček vymedzovacia valčeková podložka Y malého noža priemer 32/20/šírka13/7 s dierou 14mm - rozmery (výška/hrúbka/šírka) ks 160
5.Skrutka, pevnosť 8.8 Zetor STPC M 12 x 90 ks 122
6.Samoistiaca matica Zetor STPC M 12 ks 170
7.Skrutka, pevnosť 8.8 STPC M 16 x 90 ks 274
8.Skrutka, pevnosť 8.8 STPC M 16 x 80 ks 374
9.Samoistiaca matica STPC M 16 ks 630
10.Podložka plochá - pozink STPC M 16 ks 278
11.Držiak noža diera Ø 17 Zetor -STPC 52/11/48 ks 48
12.Matica M12 Mateng G.OS 165 M12 ks 40
13.Mulčovací nôž Zetor - ŽTR 165 106/3/48 ks 30
14.Mulčovací nôž " L " Zetor-STPC hlbič 200/8/76 ks 28
15.Mulčovací nôž Agrimaster 120/8/40 ks 40
16.Mulčovací nôž SVT 4,7 90/10/50 ks 44
17.Strmeň nôža SVT k "I"č.4 52/11/48 ks 44
18.Mulčovací nôž "I" Fort. - FFA 500 152/10/50, číslo noža 18063-ORIS ks 480
19.Vodiaci valček k nožu č. 9 Fort. - FFA 500 24,8/22,5/50 ks 216
20.Vodiaci valček k nožu č. 9 Fort. - FFA 500 24,8/15/54 ks 264
21.Držiak noža diera ø 15 Fort. - FFA 500 50/10/40 ks 122
22.Skrutka, pevnosť 8.8 Fort. - FFA 500 M 14 x 80 ks 30
23.Skrutka, pevnosť 8.8 Fort. - FFA 500 M 14 x 100 ks 462
24.Samoistiaca matica Fort. - FFA 500 M 14 ks 462
25.Podložka plochá - pozink Fort. - FFA 500 M 14 ks 486
26.Mulčovací Y-nôž nam. Ferri 901085 Forterra FFA 500 180/60/8/25,5 ks 96
27.Vymedzovací valček Fort. - FFA 500 40/25/22 ks 672
28.Skrutka, pevnosť 8.8 Forterra FFA 500 M 12x1,75x91 ks 48
29.Mulčovacie kladivo nam. Dücker 945000902 podzvodidlová kosačka FORTERRA FFA 500 51/60/22,5 Ø13 ks 96
30.Podložka plochá - pozink Forterra FFA 500 M12 ks 48
31.Nôž hlbiča MPL 260 / malý / FISSORE MPL 260 ks 54
32.Nôž hlbiča MPL 260 /veľký/ FISSORE MPL 260 ks 123
33.Skrutka, pevnosť 8.8 FISSORE MPL 260 M 14 x 60 ks 210
34.Samoistiaca matica FISSORE MPL 260 M 14 ks 256
35.Podložka plochá - pozink FISSORE MPL 260 M 14 ks 256
36.Mulčovací cepak -S056592 FFK 500 - MK 1200 ks 48
37.Pružná poistka S056592 FFK 500 - MK 1200 ks 48
38. Krúžok S056592 FFK 500 - MK 1200 ks 48
39.Čap capaku S056592 FFK 500 - MK 1200 ks 48
40.Mulčovací cepak -S056663 FFK 500 - MK 1200 ks 96
41.Čap cepaku S056663 FFK 500 - MK 1200 ks 96
42.Skrutka S056663 FFK 500 - MK 1200 ks 96
43.  Matica S056663 FFK 500 - MK 1200 ks 96
44.Mulčovací nôž Typ:3-19RM6 NIUBO TJE 130 ks 14
45.Nôž s059854 GMK 1200, číslo noža M212983 ks 300
46.Púzdro s059854 GMK 1200, číslo noža M195000 ks 260
47.Poistná podložka s059854 GMK 1200, číslo noža-M 204959 ks 30
48.Tesnenie pozinkované s059854 GMK 1200, číslo noža M 103643 ks 30
49.Matica s059854 GMK 1200, číslo noža M 100690 ks 258
50.Skrutka s059854 GMK 1200, číslo noža M 105765 ks 94
51.Šesťuhol.drážka pozink. S059854 GMK 1200, číslo noža  M 102266 ks 30
52.Šesťhranná skrutka s059854 GMK 1200,číslo noža M 217455 ks 278
53.Šesťhranná skrutka s059854 GMK 1200, číslo noža M 217454 ks 32
54.Zrezavací nôž Mulag-BERG 1000 ks 22
55.Nôž rotačnej kosačky MLM- 200 ks 116
56.Podložka plochá-pozinkovaná, MLM-20, priemer 10 ks 36
57.Zasúvací bolceň - čap MLM- 200 ks 36
58.Podložka plochá - pozink MLM- 200 Ø15/Ø30/5mm ks 36
59.nôž MS-R cutters RMK 1200 ks 120
60.Čap o11/o16/63 mm RMK 1200 ks 72
61.Skrutka,pevnosť 8.8 RMK 1200 M10 x 100 mm ks 72
62.Matica samozaisťovacia RMK 1200 M 10 ks 72
63.Podložka plochá - pozink RMK 1200 Ø10/Ø16/3mm ks 120
64.Mulčovacie kladivo mulagWA24 MFK 500 135x80x45 mm ks 24
65.Skrutka, pevnosť 8.8 MFK 500 M16 x20 mm ks 24
66.Matica samozaisťovacia MFK 500 M 16 ks 24
67.M- kladivá na mulčovač Stark KDL 130 ks 260
68.Skrutka 14 x 90 Stark KDL 130 M 14x90 ks 260
69.Matica samozaisťovacia Stark KDL 130 M 14 ks 260
70.Kladivo na mulčovač Mateng G.OS 165 90x80x23 mm, Ø 13 mm ks 40
71.Skrutka M12x50 Mateng G.OS 165 M12x50 ks 40
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál: trieda ocele 11, kalená na tvrdosť min. 45 HRC;
Typ vozidla/mechanizmu, pre ktoré sú nože určené: traktorové kosačky
Ramená MULAG - nože musia byť označené GS: skúška bezpečnosti pri práci
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.Výsledkom kontraktačného postupu Trhoviska je Zmluva, ktorá má povahu Rámcovej dohody.
2.Zmluvné strany uzavretím tejto Rámcovej dohody prejavujú svoju vôľu dohodnúť podmienky a spôsob realizácie predmetu Rámcovej dohody, ktorým je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi tovar na základe čiastkových zmlúv /objednávok
3.Návrh na uzavretie čiastkovej zmluvy s dodávateľom podáva objednávateľ formou písomnej objednávky zaslanej emailom na dodanie dohodnutého tovaru za dohodnutú kúpnu cenu. Meno a kontakt poverenej osoby objednávateľ oznámi dodávateľovi bezodkladne po nadobudnutí účinnosti Rámcovej dohody.
4.Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zákazky, zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane vykládky tovaru a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky.
5.Objednávateľ zároveň oznámi dodávateľovi mená a kontakty poverených osôb na preberanie tovaru v miestach plnenia predmetu Rámcovej dohody v sídlach jednotlivých oblastí objednávateľa.
6.Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti Rámcovej dohody, najneskôr však do 48 hodín od uzavretia Rámcovej dohody doručil emailom objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe dodávateľa, s uvedením informácií: meno a priezvisko,emailová adresa, telef.číslo.
7.Periodicita zasielania Čiastkových výziev /objednávok/ na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody podľa aktuálnej potreby , príp. raz mesačne.
8.Po uzavretí zmluvy bude dodávateľovi do 3 dní doručený ROZPIS TOVARU s určením miest dodania tovaru vrátane kontaktných osôb na prevzatie predmetu zákazky. Do ROZPISU TOVARU požadujeme doplniť cenu celkom s DPH, jednotkové ceny bez DPH všetkých položiek predmetu zákazky a zaslať spätne do 1 dňa od zaslania rozpisu.
9.Parametre uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky sú uvedené ako minimálny štandard pre požadovaný tovar. Nedodržanie parametrov sa však považuje za nesplnenie požiadaviek na predmet zákazky a objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
10.Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednaný tovar v lehote do 48 hodín odo dňa doručenia objednávky. Objednávateľ si vyhradzuje právo vykonávať kontroly množstva a kvality dodávaného tovaru.
11.Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti poverených zástupcov objednávateľa na prevzatie tovaru. Poverenie zástupcu na preberanie tovaru požadujeme vo forme písomného splnomocnenia s pečiatkou a podpisom osoby oprávnenej konať za dodávateľa.
12.Poverená osoba dodávateľa sa preukáže týmto písomným splnomocnením na zastupovanie dodávateľa, ktoré ho oprávňuje konať v mene dodávateľa pri dodávke v plnom rozsahu vrátane riešenia úkonov reklamácie a odopretia prevzatia tovaru.
13.Dodávateľ je povinný odovzdať predmet Rámcovej dohody riadne a včas na dohodnutom mieste plnenia a objednávateľ je povinný tento predmet kúpy prevziať a poskytnúť potrebnú súčinnosť.
14.Kvalita a komplexnosť dodávok predmetu Rámcovej dohody bude zo strany objednávateľa overovaná a potvrdená podpísaním dodacieho listu, resp. preberacieho protokolu pri preberaní predmetu Rámcovej dohody oprávnenými osobami objednávateľa .
15.Dodávateľ , na základe predloženej objednávky objednávateľom, dodá predmet Rámcovej dohody kompletne, v plnom požadovanom množstve každej objednávky. Objednávateľ bude požadovať dodanie objednávky za splnené, ak bude dodaný tovar v požadovanom množstve presne podľa špecifikácie uvedenej v objednávke.
16.Objednávateľ sa nezaväzuje prebrať od dodávateľa tovar, ktorého množstvo alebo kvalita nebudú zodpovedať údajom vo vystavenej objednávke, príp.nebude v súlade s podmienkami a požiadavkami stanovenými v technickej špecifikácii a v osobitných podmienkach na plnenie.
17.Celkové zakúpené množstvo predmetu plnenia Rámcovej dohody bude závisieť od finančných možností a konečných potrieb objednávateľa, maximálne finančné plnenie podľa celkovej ceny tejto Rámcovej dohody nie je možné prekročiť. Neodobratie množstiev jednotlivých položiek uvedených ako predpokladané ,sa nebude považovať za porušenie zmluvných podmienok zo strany objednávateľa.
18.Cena za predmet dohody bude uhradená na základe faktúr, ktoré budú vyhotovené po uskutočnení jednotlivých dodávok predmetu kúpy. Podkladom pre fakturáciu budú dodacie listy potvrdené objednávateľom o prevzatí množstva a druhu predmetu kúpy. Dodávateľ vystaví samostatnú faktúru a zašle ju na adresu miesta plnenia zmluvy v zmysle predloženého rozpisu tovaru, ktorý bude súčasťou objednávky.
19.Právo na zaplatenie dohodnutej kúpnej ceny za predmet dohody vzniká dodávateľovi úplným a včasným splnením jeho záväzku v požadovanej kvalite a kvantite. Objednávateľ bude akceptovať iba kompletné dodanie zaslanej objednávky a neprevezme čiastočné, t.j. neúplné dodanie konkrétnej objednávky.
20.Faktúra musí obsahovať jednotkovú cenu bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa k položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.
21.V prípade nedodržania kvality dodávaného tovaru je dodávateľ povinný neodkladne zabezpečiť náhradné kvalitné plnenie dodávky na vlastné náklady. Dodávateľ zabezpečí bezchybné plnenie do troch dní od nahlásenia reklamácie kupujúceho.
22.Dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré mal tovar v čase jeho prevzatia objednávateľom, aj keď sa vada stala zjavnou počas záručnej doby.
23.Jednotkové ceny , vrátane dodania na jednotlivé cestmajsterstvá sú maximálne a záväzné počas platnosti Rámcovej dohody.
24.Dodávateľ zodpovedá za všetky výrobné chyby zjavné a skryté v zmysle ustanovení Obchodného,resp. Občianskeho zákonníka vo vzťahu k objednávateľovi. Objednávateľ má v takomto prípade právo požadovať od dodávateľa bezplatné odstránenie vád dodaním náhradného tovaru za vadný tovar. Ostatné záručné a pozáručné podmienky sa riadia ustanoveniami § 422 a nasl. zák.č.513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov.
25.Objednávateľ je oprávnený faktúru do dátumu jej splatnosti vrátiť dodávateľovi v prípade,že neobsahuje všetky náležitosti daňového dokladu za účelom jej doplnenia alebo opravy. V takomto prípade lehota splatnosti faktúry neplynie, až do momentu doručenia doplnenej alebo opravenej faktúry.
26.Objednávateľ považuje za podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie od zmluvy: a/ nedodržanie kvality dodávaného tovaru, b/ nedodržanie lehoty dodania, c/ nedodržanie kúpnej ceny,
27.Rámcová dohoda sa ďalej riadi ustanoveniami v zmysle OPET verzia 3.6 účinná odo dňa 1.7.2019, 2. ČASŤ "VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY", čl. XVI Osobitné ustanovenia o Rámcovej dohode.
28.Predmet zákazky je potrebné dodať v súlade s príslušnými legislatívnymi predpismi a platnými technickými normami týkajúcich sa predmetu zákazky.
29.Miestom dodania sú sídla oblastí objednávateľa v lokalitách: Bardejov, Humenné, Poprad, Prešov, Stará Ľubovňa, Svidník, Vranov n/T.
30.V prípade, ak sa v technickej špecifikácii predmetu zákazky nachádza odvolávka na konkrétny výrobok, výrobcu, značku, typ krajiny, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ dopĺňa text slovami „alebo ekvivalentný“ v zmysle § 42 ods. 3 zákona a umožňuje uchádzačom nahradiť a oceniť navrhnuté tovary aj ekvivalentnými tovarmi, ktoré však musia dosahovať minimálne technické požiadavky a kvalitatívne parametre ako pôvodne navrhované.
31.Dodávateľ zašle do 24 hod. po výzve objednávateľa resp. následujúci pracovný deň od nadobudnutia účinnosti zmluvy nasledovné doklady a dokumenty:
a) dokument s uvedením obchodnej značky a typu, vrátane technickej špecifikácie a vlastností tovaru, ktorou sa osvedčí zhodnosť s technickou špecifikáciou predmetu zákazky uvedenou objednávateľom, v ktorom objednávateľ zároveň požaduje doplniť cenu celkom bez DPH a vrátane DPH, jednotkové ceny bez DPH všetkých položiek predmetu zákazky určené s presnosťou na 2 desatinné miesta,
b) čestné prehlásenie uchádzača, že: požadované druhy predmetu zákazky budú dodávané výhradne v originálnych a neporušených obaloch výrobcu a že ponúkaný tovar pochádza z krajín EÚ.
32. Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi jednu z nasledujúcich informácií:
a) predložené doklady preukazujú splnenie všetkých požiadaviek v zmysle bodu 2 Osobitných požiadaviek na plnenie a dodávateľ môže tovar dodať,
b) predložené doklady nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek v zmysle bodu 2 Osobitných požiadaviek na plnenie, technických špecifikácií a technických vlastností tovaru požadovaných objednávateľom; objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie,
c) v prípade, ak dodávateľ predloženými dokladmi nepreukáže splnenie požiadaviek a technickej špecifikácie predmetu zákazky a nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov (3 pracovné dni), objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Prešovský, Slovenská republika

12

1,00 súbor položiek

88 557,96

73 798,00

Po uzavretí zmluvy bude dodávateľovi do 3 dní doručený ROZPIS TOVARU s určením miest dodania tovaru vrátane kontaktných osôb na prevzatie predmetu zákazky. Do ROZPISU TOVARU požadujeme doplniť cenu celkom s DPH, jednotkové ceny bez DPH všetkých položiek predmetu zákazky a zaslať spätne do 1 dňa od zaslania rozpisu.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.04.2022 08:43

02.05.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.05.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 146
 14
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.04.2022 22:39 - Vstupná ponuka 88 557,96 € Cena s DPH
02.05.2022 02:12 - Najvýhodnejšia ponuka 87 600,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS