30793629
Kancelária Súdnej rady Slovenskej republiky
Hlavné námestie 8, Bratislava, 81422, SVK
53528654
Up Déjeuner, s. r. o.
Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK
Stravné poukážky.
Stravné poukážky, stravný lístok, dodanie stravných poukážok, dodanie stravných lístkov, gastrolístky, zabezpečenie stravovania prostredníctvom stravných poukážok.
Tovar, Služba
1. Stravné poukážky.
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov verejného obstarávateľa/objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. |
Zabezpečenie/poskytnutie/dodanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/ 2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Požadované množstvo (počet) stravných poukážok. | Kus | 1000 | ||
Nominálna hodnota každej, jednej stravnej poukážky. | Eur | 4,50 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka musí obsahovať: | Názov a logo dodávateľa. |
Stravná poukážka musí obsahovať: | Ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov. |
Stravná poukážka musí obsahovať: | Rok platnosti stravnej poukážky alebo iný údaj platnosti. |
Stravná poukážka musí obsahovať: | Nominálnu hodnotu stravnej poukážky. |
Doba platnosti každej, jednej stravnej poukážky: | Minimálne do 31.12.2022. |
Názov |
Vrátane dopravy a dodania na miesto plnenia. |
Verejný obstarávateľ/Objednávateľ požaduje dodanie stravných poukážok v papierovej forme. |
Dodávateľ/Predávajúci sa zaväzuje dodať požadované množstvo stravných poukážok riadne a včas na miesto určené v Kúpnej zmluve a to určenej kontaktnej osobe. |
Sadzba DPH v % je aktuálna hodnota sadzby DPH. |
Fakturácia sa bude uskutočňovať za riadne a včasne dodané množstvo stravných poukážok podľa Kúpnej zmluvy. |
Verejný obstarávateľ/Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu za dodanie stravných poukážok najneskôr do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry verejnému obstarávateľovi/objednávateľovi výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu verejného obstarávateľa/objednávateľa na číslo účtu dodávateľa/predávajúceho. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu verejného obstarávateľa/objednávateľa. |
Provízia dodávateľa/predávajúceho musí pokrývať všetky náklady dodávateľa/predávajúceho za sprostredkovanie služieb stravovania verejnému obstarávateľovi/objednávateľovi, najmä všetky náklady spojené s vyhotovením, tlačou, balením a dodaním stravných poukážok verejnému obstarávateľovi/objednávateľovi a všetky ďalšie prípadné náklady dodávateľa/predávajúceho spojené (súvisiace) s plnením predmetu zákazky. |
Výška provízie je rozdiel medzi ponúknutou cenou uchádzača (dodávateľa/predávajúceho) za jednu stravnú poukážku a nominálnou hodnotou jednej stravnej poukážky a vyjadruje sa v % z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a je nemenná po celú dobu trvania zmluvného vzťahu. |
Náklady spojené s prípadnou zmenou nominálnej hodnoty stravných poukážok musia byť započítané do provízie dodávateľa/predávajúceho. |
Nahradenie vrátených, nepoužitých stravných poukážok dodávateľovi/predávajúcemu je právom verejného obstarávateľa/objednávateľa a prebehne buď vrátením finančnej čiastky verejnému obstarávateľovi/objednávateľovi, rovnajúcej sa cene vrátených stravných poukážok alebo dodaním stravných poukážok na nové emisné obdobie verejnému obstarávateľovi/objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote bez ďalších poplatkov. |
Verejný obstarávateľ/Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodené stravné poukážky, resp. odmietnuť prevziať dodanie poškodených stravných poukážok. Výška storno poplatkov, ktorú si môže nárokovať dodávateľ je vo výške 0% z hodnoty takto vrátených neplatných (poškodených) stravných poukážok. |
Celková cena na úhradu za dodané množstvo stravných poukážok bude vo faktúre vypočítaná ako súčin množstva (počtu) dodaných stravných poukážok a celkovej ceny za stravnú poukážku v eurách, vypočítanej podľa predchádzajúcich bodov. Takto vypočítaná celková cena (suma) v eurách musí byť zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Názov | Upresnenie |
Vrátenie nepoužitých stravných poukážok: | Najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti. |
Interval objednávania stravných poukážok: | Jednorázovo (jednorázova objednávka). |
Doba platnosti každej, jednej stravnej poukážky: | Minimálne do 31.12.2022. |
Hlavné námestie 8, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
26.04.2022 09:00 — 26.04.2022 11:30
1 000,00 Stravná poukážka v nominálnej hodnote 4,50 Eur.
4 512,00
4 510,00
Úspešný dodávateľ (predávajúci) je povinný predložiť vlastný návrh plnenia predmetu zákazky, ktorý musí zodpovedať požadovanej funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zákazky (predmetu zmluvy). Kontaktnou osobou za účelom predloženia vlastného návrhu na plnenie predmetu zákazky je JUDr. Zuzana Martišovičová; Tel. č.: +421 918 488 657; E-mail: zuzana.martisovicova@sudnarada.gov.sk Odporúčame predložiť vizuálne vyobrazenie stravnej poukážky.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.04.2022 12:32
20.04.2022 13:00
20.04.2022 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.04.2022 14:00 - Vstupná ponuka | 4 511,99 | € | Cena s DPH |
20.04.2022 08:48 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 511,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: