• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.04.2022 11:16
  •    Predkladanie ponúk
    27.04.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.04.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.04.2022 10:50

Detail zákazky Z20223515

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.04.2022 11:16
  •    Predkladanie ponúk
    27.04.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.04.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.04.2022 10:50

Základné údaje

Z20223515

OF-252858

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6380009

Objednávateľ

00037869

Slovenská akadémia vied

Štefánikova 49, Bratislava, 81438, SVK

Dodávateľ

36391000

DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.

Kálov 356, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravné poukážky

stravné poukážky

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravné poukážky
Funkcia
Zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok v papierovej forme vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať a v objednávateľom požadovaných stravovacích zariadeniach. Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota stravnej poukážky EUR 4,50
Predpokladané množstvo odobratých stravných poukážok ks 5000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravná poukážka musí mať vyznačenú nominálnu hodnotu, musí mať vyznačený kalendárny rok doby platnosti
Stravná poukážka obsahuje čiarový, resp. číselný kód, obsahuje názov loga dodávateľa
Stravná poukážka je opatrená ochrannými prvkami proti falšovaniu
Provízia za objednanie stravovacích poukážok 0%
Poplatok za doručenie stravovacích poukážok 0 EUR
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne za objednané a dodané množstvo poukážok podľa čiastkových objednávok
Zmluvné strany sa dohodli, že množstvo stravných poukážok je len predpokladané a maximálne. Skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa.
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry, výhradne prevodným príkazom.
Verejný obstarávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodené stravné poukážky, resp. zásielku.
Dodávateľ je povinný spätne odkúpiť od objednávateľa nespotrebované stravné poukážky v dobe ich platnosti, najneskôr do 31. januára roka nasledujúceho po roku vyznačenom na poukážkach ako rok platnosti stravných poukážok alebo ich vymeniť za nové, s novou lehotou platnosti, resp. s novou nominálnou hodnotou v prípade zmeny nominálnej hodnoty poukážky.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nominálnu hodnotu  stravnej poukážky v papierovej forme počas platnosti zmluvy na zabezpečenie stravovacích služieb meniť. Hodnota stravných poukážok sa môže meniť v závislosti od zmien legislatívy.
V prípade, ak v priebehu lehoty plnenia tejto zmluvy dôjde k zákonnej zmene výšky minimálnej nominálnej hodnoty poukážky, verejný obstarávateľ požaduje dodávku poukážok v tejto vyššej hodnote od prvého dňa účinnosti zvýšenej minimálnej nominálnej hodnoty. Zároveň požaduje (v prípade potreby) doplnenie hodnoty pôvodnej minimálnej hodnoty poukážok, ktoré verejný obstarávateľ nebude mať minuté/vydané/spotrebované do dňa účinnosti novej minimálnej hodnoty poukážok na novú minimálnu výšku nominálnej hodnoty poukážky s povinnosťou verejného obstarávateľa doplatiť tento rozdiel - pokračovanie...
... pokračovanie - resp. výmenu nespotrebovaných poukážok s pôvodnou minimálnou nominálnou hodnotou za nové poukážky s novou minimálnou nominálnou hodnotou tiež s povinnosťou verejného obstarávateľa doplatiť tento rozdiel.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Štefániková 49, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

01.05.2022 09:05 — 31.12.2022 09:06

5 000,00 ks

22 500,00

22 500,00

- certifikát dodávateľa k oprávneniu dodávať požadovaný tovar - scan stravnej poukážky

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.04.2022 11:16

27.04.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.04.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 338
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.04.2022 11:45 - Vstupná ponuka 22 499,99 € Cena s DPH
25.04.2022 10:17 - Najvýhodnejšia ponuka 22 499,98 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS