• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.04.2022 10:01
  •    Predkladanie ponúk
    26.04.2022 09:38
  •    Ukončenie zákazky
    26.04.2022 10:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.04.2022 10:30

Detail zákazky Z20223488

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.04.2022 10:01
  •    Predkladanie ponúk
    26.04.2022 09:38
  •    Ukončenie zákazky
    26.04.2022 10:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.04.2022 10:30

Základné údaje

Z20223488

OF-252767

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6374376

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

44798695

COMFORTA TEXTIL SERVIS, s.r.o.

Clementisova 5119/16, Martin, 03601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pranie a chemické čistenie

Pranie a chemické čistenie, žehlenie, skladanie

  • 98310000-9 - Pranie a chemické čistenie
  • 98315000-4 - Žehlenie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pranie a chemické čistenie, žehlenie bielizne a textilu, jeho odvoz a dovoz podľa požiadaviek objednávateľa
Funkcia
Predmetom zákazky je pranie, chemické čistenie, sušenie, žehlenie, mangľovanie, skladovanie, doprava, viazanie, balenie, triedenie poškodených alebo silno znečistených kusov materiálu spojené s touto službou.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Obrus ks 200 500
Plachta farebná ks 300 500
Plachta biela ks 300 500
Uterák ks 300 600
Utierka ks 300 600
Povlak na vankúš ks 200 400
Povlak na prikrývku ks 200 400
Tričko biele ks 50 100
Nohavice biele pracovné ks 50 100
Blúza biela pracovná ks 50 100
Plášť pracovný ks 50 100
Zástera pracovná ks 50 100
Mikina biela fleecova ks 50 100
Vesta pracovná ks 50 100
Čiapka poľná ks 50 100
Košeľa biela ks 10 30
Košeľa služobná ks 10 50
Blúza poľná ks 20 50
Nohavice poľné ks 20 50
Paplón ks 10 30
Vankúš ks 10 30
Blúza pracovná UT ks 10 50
Nohavice pracovné UT ks 10 50
Prikrývka, deka ks 10 60
Spacák ks 10 50
Vložka hygienická do spacieho vaku ks 10 50
Bunda poľná ks 20 50
Vesta poľná ks 20 50
Overal/kombinéza pracovná ks 20 80
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Konečná cena vypratého a vyčisteného materiálu musí zahŕňať cenu za dovoz a odvoz materiálu, vlastné čistenie, sušenie, skladovanie, viazanie a triedenie podľa jednotlivých druhov materiálu vrátane DPH
Dodávateľ musí zabezpečiť riadne dodržiavanie technologických postupov prania a chemického čistenia, vrátane triedenia podľa stupňa znečistenia a dôsledného žehlenia, ktoré zaručia dôkladné vyčistenie materiálu bez jeho poškodenia. áno
V prípade zistenia poškodeného alebo silne znečisteného materiálu vytriediť, zviazať a označiť nápisom poškodené alebo znečistené
Odovzdanie materiálu objednávateľ potvrdí na dvoch výtlačkoch dodacieho/preberacieho listu dodávateľovi služby áno
Požaduje sa firma z blízkeho okolia Žiliny do 50km
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Dodávateľ sa zaväzuje odoberať znečistený materiál na pranie a chemické čistenie v mieste plnenia - VU 2790 Žilina osobne alebo splnomocnenou osobu, vlastným dopravným prostriedkom.
Prevzatie materiálu bude vykonané najneskôr do 10 pracovných dní od doručenia objednávky vystavenej objednávateľom. Objednávky budú doručené dodávateľovi elektronicky.
Prevzatie materiálu bude vykonané na základe preberacieho zápisu vystaveného objednávateľom a to vo 2 výtlačkoch, 1 výtlačok pre objednávateľa a 1 výtlačok pre dodávateľa.
Pri dovoze čistého materiálu do miesta plnenia objednávateľa, vystaví dodávateľ dodací list, v 2 výtlačkoch, s presným množstvom z každého materiálu, ktorý pri prevzatí materiálu potvrdí svojím podpisom.
Dodanie materiálu vykoná dodávateľ vlastnými prostriedkami, pričom sa požaduje balenie materiálu po 10ks zviazané podľa druhu.
Prevzatie materiálu bude vykonané poverenými zástupcami objednávateľa uvedenými v zmluve o poskytovaní služby a potvrdené uvedenou osobou na dodacom/preberacom liste.
Dodávateľ sa zaväzuje, že praním a chemickým čistením nespôsobí neprimerané zmeny vlastností a farebnosti materiálu vzhľadom na dobu jeho životnosti.
Predmetom reklamácie bude zle vypraná, zamenená, praním poškodená (roztrhaná), neožehlená, znehodnotená (zafarbená) a chýbajúca bielizeň a textil, ako aj iné nedodržanie zmluvných podmienok. Dodávateľ je povinný reklamáciu vybaviť a odstrániť prípadné nedostatky.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky zo strany dodávateľa služby, uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
Cena diela/služby je splatná na základe doručenej faktúry od dodávateľa, ktorej splatnosť nesmie byť kratšia ako 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Faktúru vystavuje dodávateľ vždy ku konkrétnej objednávke.
Dodací list a faktúra musia byť opatrené pečiatkou dodávateľa a podpisom zodpovednej osoby dodávateľa.
Každá zmluvná strana je povinná určiť kontaktnú osobu, ktorá bude oprávnená a povinná zabezpečiť plnenie tejto zmluvy.
Platnosť zmluvy je na dobu určitú do 31.12.2022 alebo do vyčerpania zmluvnej sumy.
Dodávateľ doručí kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody rozpis/cenník jednotkových cien všetkých položiek s DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre).

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rajecká cesta 18, 010 01 Žilina, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

12

1,00 ks

2 000,00

1 291,20

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

14.04.2022 10:01

26.04.2022 09:38

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.04.2022 09:53

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 190
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.04.2022 09:35 - Vstupná ponuka 2 000,00 € Cena bez DPH
25.04.2022 09:35 - Najvýhodnejšia ponuka 1 999,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS