00399957
Ekonomická univerzita v Bratislave
Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85235, SVK
35787414
TREND SLOVAKIA, s.r.o.
Rumančeková 28, Bratislava, 82101, SVK
Oprava , údržba , servis kancelárskych strojov
oprava, údržba, servis fotokopírovacie, faxovacie stroje
Služba, Tovar
1. Oprava, údržba a servis fotokopírovacích strojov
|
|
---|---|
Funkcia |
Pozáručná oprava, údržba a servis fotokopírovacích strojov vrátane dodávky a montáže k tomu potrebných výrobcom odporúčaných originálnych náhradných dielov. |
Objednávateľ požaduje vykonávať pozáručnú opravu, údržbu a servis nasledovných fotokopírovacích strojov vrátane dodávky a montáže k tomu potrebných výrobcom odporúčaných originálnych náhradných dielov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. LANIER - LD 045, LD 115 AH, LD 118, LD 118D, LD 135, 5515 AH, 5622, 5635, 7313 | ks | 8 | ||
2. REX Rotary- DSm 620 D, 725, 730 P, 735 P, MP 161, 171, 161SPF, 1500, 1600 L, 2000 Aficio, 2000 SP, 2000 LN, 2550-Aficio, 5500, 6500, MPC 3300 | ks | 29 | ||
3. RICOH - Aficio 1027, 2032, MP 2000 SP, MP 2500, MP 4001, C3501 AD, MP 2852, MPC 2550, MPC 2551 AD, MP 5001, MP 2501 SP, MP C 3003, MP C 2004 EX, MP 2852 SP, MP 2550 CSP, EP1052, MP 2000 AFICIO, MP 1600L | ks | 35 | ||
4. Minolta - EP 4210, BIZHUB 211, BIZHUB C220, EP 1052 | ks | 3 | ||
5. CANON - SENSYS MF 418 X | ks | 1 | ||
6. UTAX -CD 1016 | ks | 1 | ||
7. KYOCERA FS-6525 | ks | 3 | ||
8. XEROX VVC 5230 MFP | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
10. Odhadovaná hodnota náhradných dielov pri pozáručnej oprave, údržbe a servise fotokopírovacích strojov. Pri oprave a údržbe môžu byť použité len originálne náhradne diely,vývojky a valce. | 6000 eur bez DPH |
11. hodinová sadzba technika dodávateľa pri oprave, údržbe a servise vykonávanej u objednávateľa, t.j. na mieste vykonania opravy, údržby alebo servisu - merná jednotka 1 hodina | predpokladaný počet 200 hodín |
12. hodinová sadzba technika dodávateľa pri oprave, údržbe a servise vykonávanej v servisnom stredisku dodávateľa - merná jednotka 1 hodina | predpokladaný počet 50 hodín |
13. dopravné náklady technika dodávateľa k objednávateľovi a späť, t.j. na mieste vykonania opravy, údržby alebo servisu a späť- merná jednotka paušál (počet výjazdov) | predpokladaný počet 50 |
14. dopravné náklady na odvoz a dovoz stroja v prípade , že oprava, údržba sa vykonáva v servisnom stredisku dodávateľa (pri odvoze a dovoze sa rátajú obidve cesty) - merná jednotka paušál (počet výjazdov) | predpokladaný počet 25 |
15. Výpočet celkovej ceny predmetu zmluvy: | cena všetkých náhradných dielov, t.j. 6000 eur bez DPH + hodinová sadzba technika popísaná v bode 11. prenásobená predpokladaným počtom hodín + |
Výpočet celkovej ceny predmetu zmluvy: | + hodinová sadzba technika popísaná v bode 12. prenásobená predpokladaným počtom hodín + dopravné náklady technika popísané v bode 13. prenásobené predpokladaným počtom + dopravné náklady popísané |
Výpočet celkovej ceny predmetu zmluvy: | v bode 14. prenásobené predpokladaným počtom. |
Miesta plnenia, t.j. vykonávania predmetu zmluvy/dohody | Bratislava a Košice |
Názov |
Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať predmet zmluvy/dohody ako prednostnú a komplexnú službu poskytovanú zmluvnému partnerovi s poukazom a zreteľom na nasledovné ukazovatele: |
- kvalitné a rýchle vykonanie údržby a opravy a služieb s tým spojených, |
- operatívnosť a komplexnosť poskytovaných služieb, |
- účtovanie ceny výkonov a služieb za opravu, údržbu a servis podľa podrobného rozpočtu, ktorý je dodávateľ povinný predložiť objednávateľovi najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy, rozpočet vykoná na celkovú cenu predmetu zmluvy (položkovite), ktorá je vypočítaná podľa bodu 15. uvedeného v Technických vlastnostiach, |
- účtovanie cien originálnych náhradných dielov, vývojok a valcov v súlade s platnými cenníkmi výrobcu alebo podľa preukázanej nadobúdacej ceny originálneho náhradného dielu, vývojky alebo valca, ktoré je dodávateľ povinný objednávateľovi pri fakturácii zdokladovať, |
- prítomnosť zamestnanca objednávateľa pri fotokopírovacom stroji počas vykonávania jeho údržby a opravy, a to aj v dielenských priestoroch dodávateľa, |
- poskytnutie náhradného fotokopírovacieho stroja počas dlhodobej opravy kopírovacieho stroja (nad 5 pracovných dní) – bezplatne, |
- zabezpečenie odvozu fotokopírovacieho stroja v prípade jeho dielenskej opravy v servisnom stredisku zhotoviteľa (pri veľkých tzv. generálnych opravách). |
Predmet tejto zmluvy/dohody sa bude realizovať na základe objednávoky. V objednávkach sa objednávateľ odvolá na uzavretú zmluvu/dohodu a uvedie špecifikáciu požadovanej služby, typové označenie fotokopírovacieho stroja, ktorého sa požadovaná služba týka, požadovaný termín plnenia, miesto poskytnutia služby. |
Dodávateľ sa zaväzuje nastúpiť na vykonanie predmetu plnenia tj. akejkoľvek údržby alebo opravy na miesto určené v objednávke objednávateľa, a prevziať fotokopírovací stroj k vykonaniu opravy do 2 hodín od dátumu doručenia objednávky. Lehota plynie len v pracovných dňoch v čase od 7.30 do 15.30 h. |
Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať predmet plnenia – t.j. realizovať jednotlivé objednávky objednávateľa podľa druhu a rozsahu objednanej a potrebnej opravy, potiažne údržby v nasledovných termínoch, ktorých dĺžka je určená od okamihu prevzatia kopírovacieho stroja: malé a stredné opravy: maximálne do 24 hodín,v prípade dostupnosti náhradných dielov, vývojok a valcov na sklade dodávateľa alebo importéra(odstránenie pokrčeného papiera, vyčistenie a nastavenie stroja bez výmeny dielov, vyčistenie a nastavenie stroja, výmena opotrebovaných dielov, výmena valca a vývojky), |
do maximálne 4 dní, v prípade nedostupnosti náhradných dielov, vývojok a valcov na sklade zhotoviteľa alebo importéra, |
veľké tzv. generálne opravy fotokopírovacích strojov maximálne maximálne do 10 dní. |
Preberanie a odovzdávanie fotokopírovacieho stroja medzi zmluvnými stranami pred ako i po vykonanej údržbe alebo oprave sa bude vykonávať písomnou formou. V protokoloch bude uvedený okrem iného dátum a hodina prevzatia fotokopírovacieho stroja servisom dodávateľa a dátum a hodina prevzatia opraveného fotokopírovacieho stroja objednávateľom. |
Dodávateľ prehlasuje, že v jednotlivých cenách uvedených v rozpočte, ktorý predloží dodávateľ objednávateľovi najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy/dohody sú zahrnuté všetky ekonomicky oprávnené náklady a primeraný zisk zhotoviteľa v súlade s §2 a §3 zákona č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov, súvisiace s vykonaním tej - ktorej služby, vrátane ekologickej likvidácie odpadu. |
Na predmet tejto zmluvy/dohody objednávateľ neposkytuje zálohové platby. |
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať poskytnuté plnenie dňom jeho prevzatia povereným pracovníkom objednávateľa a odsúhlasením a podpísaním montážneho listu vystaveného dodávateľom obidvomi stranami. Montážny list bude prílohou faktúry. Montážny list musí obsahovať údaje o skutočnej dobe vykonania opráv a údržby podľa jednotlivých činností, ktorých vykonanie je predmetom tejto zmluvy/dohody, v hodinách a použitých náhradných dieloch. Dodávateľ je oprávnený fakturovať cenu za vykonanie jednotlivých činností, ktorých poskytnutie je predmetom tejto zmluvy, len podľa skutočne vynaložených hodín |
potrebných na vykonanie opravy a údržby a použité náhradné diely. |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Na faktúre žiadame uviesť jednotkové ceny za jednotlivé položky bez DPH, jednotkové ceny za jednotlivé položky s DPH, celkovú cenu v EUR bez DPH,celkovú cenu v EUR s DPH, a taktiež evidenčné čísla opravovaných zariadení. Súčasťou faktúry je montážny list. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č.222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle platných predpisov. V prípade, že faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle platných predpisov a príslušné prílohy dohodnuté touto zmluvou/dohodou, objednávateľ faktúru dodávateľovi vráti na doplnenie a lehota splatnosti začne plynúť až dňom jej ďalšieho doručenia. K faktúre priloží zhotoviteľ montážny list, v ktorom bude uvedený minimálne rozpis prác a materiálových nákladov, skutočnú dobu vykonania opráv a údržby. |
Dodávateľ nesie zodpovednosť za škody spôsobené na majetku objednávateľa, vzniknuté v dôsledku ním vykonávaných činností pri zabezpečovaní plnenia predmetu zmluvy. Spôsobené škody nahradí objednávateľovi v plnom rozsahu. |
Na vykonané opravy a údržbu poskytne dodávateľ objednávateľovi záruku 24 mesiacov. |
Na originálne náhradné diely poskytne dodávateľ objednávateľovi záruke 24 mesiacov. |
Dodávateľ je povinný pri poskytovaní služby dodržiavať platné technické normy, predpisy požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a hygienické predpisy a minimalizovať environmentálny vplyv na životné prostredie. |
Dodávateľ je povinný vzniknuté vady týkajúce sa poskytnutej služby a dodaného náhradného diela, na ktoré sa poskytnutá záruka vzťahuje odstrániť na svoje náklady (bezplatná je v tomto prípade aj doprava na miesto vykonania záručnej opravy) v rámci záruky primeranom čase s prihliadnutím k povahe vady. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Objednávateľ požaduje od dodávateľa v lehote do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy/dohody doručiť kontaktnej osobe objednávateľa potvrdenie, certifikát alebo iný doklad výrobcu alebo výrobcom autorizovaného dovozcu/ distribútora pre SR, že dodávateľ je spoločnosťou (firmou) oprávnenou/autorizovanou vykonávať údržbu, záručný a mimozáručný servis fotokopírovacích strojov značky LANIER, REX ROTARY a RICOH. Potvrdenie musí byť platné počas celej doby platnosti zmluvy/dohody. Objednávateľ si vyhradzuje právo posúdiť relevantnosť predloženého potvrdenia na základe vlastného šetrenia. |
Nesplnenie akejkoľvek požiadavka a podmienky uvedenej v predmetu zmluvy/rámcovej dohody sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy/rámcovej dohody. |
Zmluvné strany sa dohodli, že za porušenie podstatných povinností zmluvy/dohody, sa okrem iného označuje aj: a) ak dodávateľ bude vykonávať služby v rozpore s podmienkami dohodnutými v tejto zmluve/dohode alebo technologickými postupmi určenými platnými normami, b) ak dodávateľ opakovane nedodrží dohodnuté termíny vykonania opráv a údržby predmetu zmluvy/dohody, c) ak v rámci záručnej doby bude z dôvodov nekvalitných služieb dochádzať k častým oprávneným reklamáciám zo strany objednávateľa. |
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy/dohody odstúpiť, ak uzavretá zmluva nespĺňa požiadavky určené v predmete zmluvy. Dňom doručenia oznámenia o odstúpení bude zmluva/dohoda považovaná za ukončenú. |
Platnosť zmluvy/rámcovej dohody - 12 kalendárnych mesiacov od momentu uzavretia rámcovej dohody alebo do vyčerpania zazmluvneného rámca podľa rámcovej dohody, podľa toho čo nastane skôr. |
Slovenská republika
12
1,00 celý predmet zákazky
19 950,00
16 625,00
Uvedené v časti "Osobitné požiadavky na plnenie"
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.04.2022 08:52
22.04.2022 09:00
22.04.2022 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.04.2022 16:07 - Vstupná ponuka | 19 950,00 | € | Cena s DPH |
21.04.2022 16:07 - Najvýhodnejšia ponuka | 19 950,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: