00738255
Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Chorvátska 5, Bratislava, 81229, SVK
47719150
Perfect Distribution a. s. - organizačná zložka
Kočovce 244, Kočovce, 91631, SVK
Plastové nádoby na medicínsky odpad
plastová nádoba, medicínsky odpad, jednorazové nádoby, nebezpečný klinický odpad
Tovar, Služba
1. Plastové nádoby na medicínsky odpad
|
|
---|---|
Funkcia |
Plastové nádoby na medicínsky odpad - určené na jedno použitie, predovšetkým na zber použitých ihiel, skalpelov, pipiet a iného drobného zdravotníckeho materiálu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
jednorazová plastová nádoba na medicínsky odpad - 0,8 L | ks | 12 | ||
jednorazová plastová nádoba na medicínsky odpad - 2,5 L | ks | 40 | ||
jednorazová plastová nádoba na medicínsky odpad - 10 L | ks | 40 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Po pritlačení veka na nádobu sa obidva diely pevne spoja a veko už nie je možné otvoriť | áno |
vyrobené z polypropylénu, je možné spaľovať v spaľovniach bez škodlivých emisií | áno |
odstupňované zárezy pre vybratie použitých injekčných ihiel bez dotyku rúk | áno |
Maximálna ochrana pre riziko poranenia personálu | označená nálepkou s logom nebezpečného odpadu, farba plastu: červená, žltá |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky na miesto plnenia naraz jednou dodávkou v požadovanom množstve na základe uzatvorenej zmluvy. |
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Predmet zákazky musí byť nový, nepoužívaný, kompletný, funkčný, v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami. Predmet zákazky musí byť zabalený v originálnom balení bez známok poškodenia obalu a bez predchádzajúceho používania. V opačnom prípade si Objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať dodací list/preberací protokol a nezaplatiť zmluvnú cenu. |
V prípade, ak dodaný tovar nebude zodpovedať technickej špecifikácii uvedenej v zmluve je Objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať. |
Preberací protokol/dodací list vypracuje Dodávateľ. |
V prípade, ak dodaný tovar nebude zodpovedať technickej špecifikácii uvedenej v zmluve, alebo ak sa vada tovaru zistí až po jeho prevzatí, je Dodávateľ povinný doručiť Objednávateľovi tovar bez závad v lehote do 5 pracovných dní po uplatnení reklamácie. |
Záručná doba je 24 mesiacov. Dodávateľ sa zaväzuje počas záručnej doby bezplatne vymeniť chybný, nekvalitný alebo chýbajúci predmet zákazky do 5 pracovných dní od nahlásenia chyby listom alebo e-mailom Dodávateľovi. |
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie jednotlivých položiek a Osobitných požiadaviek predmetu zákazky je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe preberacieho protokolu/dodacieho listu. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. Prílohou faktúry je preberací protokol/dodací list potvrdený oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. |
Chorvátska 5, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
27.04.2022 08:00 — 29.04.2022 14:00
92,00 ks
195,60
163,00
Dodržaná presná špecifikácia uvedená v položkách opisného formulára.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.04.2022 14:52
21.04.2022 11:00
21.04.2022 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.04.2022 21:36 - Vstupná ponuka | 195,00 | € | Cena s DPH |
21.04.2022 08:50 - Najvýhodnejšia ponuka | 192,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: