• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.04.2022 08:57
  •    Predkladanie ponúk
    29.04.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.04.2022 10:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.04.2022 10:15

Detail zákazky Z20223457

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.04.2022 08:57
  •    Predkladanie ponúk
    29.04.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.04.2022 10:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.04.2022 10:15

Základné údaje

Z20223457

OF-252670

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6392584

Objednávateľ

00738255

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Chorvátska 5, Bratislava, 81229, SVK

Dodávateľ

36388173

TECHNOLOGY SLOVAKIA, s.r.o.

Záturčianska 10, Martin, 03601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Jednodielne a dvojdielne polypropylénové misky čierne, umožňujúce balenie zvarených pokrmov, zatavovacia fólia a misky – kelímky s viečkom.

miska, fólia, kelímky s viečkom

  • 39220000-0 - Kuchynské zariadenie, domáce potreby a potreby pre domáce hospodárstvo a dodávky pre stravovacie zariadenia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Miska na jedlo zatavovacia 1 dielna, čierna polypropylénová
Funkcia
Jednorazové misky na balenie hotových jedál pre potreby stravovacieho zariadenia objednávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rozmer mm 227x178x40
Počet misiek ks 2000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Požadované vlastnosti: Misky musia byť certifikované na priamy kontakt s potravinami, a musia zniesť teplotný rozsah od -20°C do 100°C po dobu min 50 minút bez zmeny kvalitatívnych vlastností.
Požadujeme dodržať typ a rozmery misiek: matrice do baliacich strojov sú na daný rozmer.
Ohrev v mikrovlnných rúrach áno
 2. Miska na jedlo zatavovacia 2 dielna, čierna polypropylénová
Funkcia
Jednorazové misky na balenie hotových jedál pre potreby stravovacieho zariadenia objednávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rozmer mm 227x178x50
Počet misiekPočet misiek ks 6000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Požadované vlastnosti: Misky musia byť certifikované na priamy kontakt s potravinami, a musia zniesť teplotný rozsah od -20°C do 100°C po dobu min 50 minút bez zmeny kvalitatívnych vlastností.
Požadujeme dodržať typ a rozmery misiek: matrice do baliacich strojov sú na daný rozmer.
Ohrev v mikrovlnných rúrach áno
 3. Zatavovacia fólia PP/PET 185 mm x 360 m, 52 mic.
Funkcia
Balenie hotových jedál pre potreby stravovacieho zariadenia objednávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Zatavovacia fólia PP/PET 185 mm x 360 m, 52 mic. roliek 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Požadované vlastnosti: Fólia musia byť certifikovaná na priamy kontakt s potravinami, a musia zniesť teplotný rozsah od -20°C do 100°C po dobu min 50 minút bez zmeny kvalitatívnych vlastností.
Požadujeme dodržať typ fólie nakoľko balenie misiek rozmerovo závisí od matrice do baliacich strojov, ktoré už vlastníme.
 4. Miska okrúhla – kelímok s viečkom 400 ml PP, farba priesvitná
Funkcia
Jednorazové misky na balenie hotových jedál pre potreby stravovacieho zariadenia objednávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo kelímkov 400 ml ks 15000
Množstvo viečok pre hore uvedené kelímky ks 15000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Požadované vlastnosti: Kelímky a viečka musia byť certifikované na priamy kontakt s potravinami, a musia zniesť teplotný rozsah od -20°C do 100°C po dobu min 50 minút bez zmeny kvalitatívnych vlastností.
Ohrev v mikrovlnných rúrach áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávateľ predloží objednávateľovi podrobný rozpočet cien tovaru s uvedením jednotkových cien jednotlivých druhov tovaru do 7 dní od uzavretia zmluvy a zaväzuje sa zachovať tieto jednotkové ceny tovaru počas celej doby trvania rámcovej dohody.
Dodávateľ predloží vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia Rámcovej dohody.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 7 pracovných dní od účinnosti Rámcovej dohody.
Na predmet zákazky - tovar ( misky a fólie ) požadujeme predložiť certifikát -oprávnenie skúšobne pre Slovenskú republiku na priamy kontakt s potravinami, teplotný rozsah od -20°C do 100°C po dobu min. 50 minút do 7 pracovných dní od účinnosti Rámcovej dohody.
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia faktúry objednávateľovi.
Objednávateľ neposkytuje zálohy a preddavky.
Objednávateľ požaduje dodanie vzorky plnenia (po min. 10 ks z každého druhu misky a 1 ks fólie) pred prvým dodaním tovaru, a to za účelom overenia požadovaných vlastností. Plnenie zákazky začne až po odsúhlasený vzoriek zo strany objednávateľa. Predloženie vzorky oižadujeme do 7 dní od uzavretia rámcovej dohody.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia rámcovej dohody.
V prípade, že Dodávateľ nie je platcom DPH, pri oceňovaní zákazky v EKS pri položke DPH uvedie nulu.
Objednávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoškodený, nevystavovaný v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám Objednávateľa.
Rozsah plnenia závisí od potrieb objednávateľa.
Dodávateľ do 5 pracovných dní po uzatvorení Rámcovej dohody oznámi objednávateľovi na e-mail určený objednávateľom po uzatvorení Rámcovej dohody, osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky, telefonický a e-mailový kontakt na zasielanie objednávok.
V zmysle ustanovení OPET týkajúcich sa rámcovej dohody sa objednávateľ nezaväzuje k objednávke plnenia v celom rozsahu. Celkové množstvo jednotlivých druhov tovarov je uvedené ako predpokladané. Objednávateľ konkrétne množstvo tovaru bližšie špecifikuje v jednotlivých čiastkových objednávkach.
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných čiastkových objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu.
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú stanovenú podmienkami Elektronického kontraktačného systému, resp. do vyčerpania vysúťaženej sumy, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré dodávateľ vyhotoví po dodaní tovaru. Faktúra a dodací list musia mať čitateľne vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva, napr. číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo a akosť tovaru, venu za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka. Prílohou faktúry bude dodací list.
Objednávateľ nepripúšťa ekvivalent k danému predmetu zákazky, nakoľko sa jedná o doplnenie existujúceho inventára.
Dodanie tovaru bude nepravidelné na základe požiadavky objednávateľa s lehotou dodania tovaru 7 dní od mailového zaslania čiastkovej objednávky.
Objednávateľ disponuje baliacimi strojmi typu: Balička vakuová, VBN-12
Odstúpenie od zmluvy je možné v prípade podstatného porušenia tejto rámcovej dohody.
Za podstatné porušenie považuje verejný obstarávateľ najmä:
a) Nesplnenie osobitných požiadaviek zadaných objednávateľom.
b) Ak predmet plnenia rámcovej dohody bude fakturovaný v rozpore s dohodnutými podmienkami v rámcovej dohode alebo bude opakovane fakturovaný.
Neschopnosť dodávateľa dodať predmet rámcovej dohody za jednotkové ceny uvedené v predošlej cenovej ponuke.
d) Dodávateľ poskytne objednávateľovi predmet rámcovej dohody takým spôsobom, ktorý je v rozpore s rámcovou dohodou (napr. opakované dodanie nekvalitného tovaru, tovaru so zjavnými vadami v prípade, že objednávateľ na nedostatky dodávateľa aspoň raz písomne upozornil).
e) Omeškanie dodávateľa s dodávkou tovaru .
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Chorvátska 5, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

8

38 030,00 ks

3 093,00

2 577,50

Dodržaná presná špecifikácia uvedená v položkách opisného formulára.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.04.2022 08:57

29.04.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.04.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 247
 28
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.04.2022 08:12 - Vstupná ponuka 3 092,40 € Cena s DPH
29.04.2022 08:32 - Najvýhodnejšia ponuka 3 084,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS