• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.04.2022 14:24
  •    Predkladanie ponúk
    19.04.2022 14:23
  •    Ukončenie zákazky
    19.04.2022 15:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.04.2022 15:14

Detail zákazky Z20223451

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.04.2022 14:24
  •    Predkladanie ponúk
    19.04.2022 14:23
  •    Ukončenie zákazky
    19.04.2022 15:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.04.2022 15:14

Základné údaje

Z20223451

OF-252790

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6347192

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

47966947

ABAmet, s.r.o.

Mierové nám. 4, Galanta, 92401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kovový nábytok

Plechová skrinka s 18 priehradkami, Skrinka na núdzové kľúče

  • 39141300-5 - Skrine
  • 39151100-6 - Regály
  • 39131000-9 - Kancelárske police
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Plechová skrinka s 18 priehradkami
Funkcia
Ukladanie osobných vecí
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Priehradky ks 18
Počet skriní ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Farba šedá
Materiál pozinkovaný plech
každý box má cylindrický zámok s 2 kľúčmi
Rozmery: 90 × 40 × 180 cm (Š x H x V)18 priehradiek, každé dvere majú držiak na menovku a vetracie otvory.          Skriňa stojí na 4 nožičkách.
 2. Skrinka na núdzové kľúče
Funkcia
Uloženie núdzových kĺúčov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet skriniek ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
- s kladivkom na rozbitie skla, upevnenom na reťazi - kľúč sa dá vybrať z núdzovej skrinky po rozbití sklenenej tabule - korpus z oceľového plechu, s práškovým nástrekom v signálnej červenej - dvierka s cylindrickým zámkom vrát. 2 kľúčov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním požadovaného predmetu zákazky. Splatnosť faktúry 30 dni odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Súčasťou faktúry bude aj dodací list. Tovar bude dodaný jednorazovo
Dodávateľ dodá 3x faktúru a 3x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list tak 3x faktúru Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Tovar dodať len v pracovných dňoch, v čase od 7:30 do 14:00 Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považova´t za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Faktúra je splatná do 30 dní od dňa prevzatia zákazky Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Šafárikova 9, Levice, Levice, Nitriansky, Slovenská republika

20.04.2022 15:24 — 04.05.2022 14:24

1,00 ks

389,00

388,76

Požadujem zaslať návrh plnenia na email.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.04.2022 14:24

19.04.2022 14:23

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.04.2022 14:38

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 277
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.04.2022 08:06 - Vstupná ponuka 388,99 € Cena s DPH
12.04.2022 08:06 - Najvýhodnejšia ponuka 388,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS