• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.04.2022 08:31
  •    Predkladanie ponúk
    29.04.2022 13:40
  •    Ukončenie zákazky
    29.04.2022 14:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.04.2022 14:30

Detail zákazky Z20223447

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.04.2022 08:31
  •    Predkladanie ponúk
    29.04.2022 13:40
  •    Ukončenie zákazky
    29.04.2022 14:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.04.2022 14:30

Základné údaje

Z20223447

OF-252777

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6392589

Objednávateľ

35544651

Základná umelecká škola

M. Hunyadiho 1256/16, Kráľovský Chlmec, 07701, SVK

Dodávateľ

53528654

Up Déjeuner, s. r. o.

Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok

Stravné lístky, stravné poukážky, dodanie stravných lístkov, stravovacie karty

  • 55524000-9 - Služby hromadného stravovania pre školy
  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok
Funkcia
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov formou stravných poukážok na dobu jedného roka
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky € 4,5
Množstvo stravných poukážok na rok ks 2800 4000
Požadované množstvo elektronických platobných kariet (v prípade ponuky elektronických stravných poukážok) ks 27 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravná poukážka obsahuje názov a logo dodávateľa
Stravná poukážka obsahuje ochranné prvky proti falšovaniu
Stravná poukážka obsahuje rok platnosti stravnej poukážky alebo inak zistiteľné
Stravná poukážka obsahuje nominálnu hodnotu stravnej poukážky alebo inak zistiteľné
Elektronická platobná karta obsahuje (v prípade elektronických stravných poukážok) názov, logo dodávateľa, dobu platnosti karty a číslo karty
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Účelom tejto zmluvy je zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom tlačených stravných poukážok alebo elektronických stravných kariet
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ na základe mesačných objednávok objednávateľa a stravné poukážky budú dodané priamo do sídla objednávateľa.
Podanie objednávky na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať osobne, poštou, alebo prostredníctvom internetu.
Plnenie predmetu zákazky sa uskutoční na základe čiastkových objednávok do vyčerpania za zmluvného počtu stravných poukážok.
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do dvoch pracovných dní od doručenia objednávky.
Celková cena za úhradu za dodané stravné poukážky bude vo faktúra uvedená ako súčin počtu dodaných stravných poukážok a ceny za stravnú poukážku. Táto vypočítaná suma v EUR bude zaokrúhlená na dve desatinné miesta.
Dodávateľ sa zaväzuje v každej faktúre uvádzať rozpis sadzby DPH, jednotkové ceny plnenia bez DPH as DPH, ako aj celkovú cenu plnenia bez DPH a s DPH.
Provízia dodávateľa pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi spojené s vyhotovením a dodaním stravných poukážok do sídla objednávateľa a všetky ďalšie náklady spojené so splnením predmetu zákazky
Dodávateľ nebude objednávateľovi účtovať už žiadne ďalšie sumy, poplatky či provízie, iné ako dohodnuté a uvedené v zmluve.
V prípade, že plnenie bude poskytované vo forme elektronických stravných poukážok, zmluvná cena taktiež zahŕňa všetky služby s tým spojené, najmä dodanie manuálu k elektronickému systému Dodávateľa na objednanie stravných poukážok, aktiváciu a dodanie kariet na platbu elektronickými stravnými poukážkami
Objednávateľ má právo v priebehu trvania zmluvného vzťahu, v prípade legislatívnych zmien požadovať zmenu nominálnej hodnoty stravnej poukážky a dodávateľ je povinný zmenu akceptovať. Výška dohodnutej provízie sa zmenou nominálnej hodnoty stravnej poukážky nemení.
Výmena – vrátenie nepoužitých stravných poukážok bude možné do 31.1.2023
Zmluvné strany sa dohodli, že minimálne a maximálne množstvá odobratých poukážok sú len informatívne a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. Zmluva zanikne 30.04.2023 aj keby objednávateľ neodoberal predpokladané minimálne a maximálne množstvo stravných poukážok.
Dodávateľ akceptuje úhradu za poskytnutie služby formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavanej dodávateľom a zaslanej odberateľovi bez poskytnutia záloh a preddavkov.
Objednávateľ si vyhradzuje právo 30 dňovej splatnosti úhrady faktúry. Faktúru za cenu objednávateľom prevzatého plnenia je dodávateľ povinný doručiť objednávateľovi v listinnej forme.
Názov Upresnenie
Doba platnosti stravných poukážok minimálne do konca roka, v ktorom boli vydané
Právo objednávateľa na vrátenie nepoužitých stravných poukážok dodávateľovi najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti
Interval objednávania stravných poukážok raz mesačne

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie hrdinov 10, Kráľovský Chlmec, Trebišov, Košický, Slovenská republika

01.05.2022 13:41 — 30.04.2023 13:41

1,00 zákazka

18 020,00

18 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.04.2022 08:31

29.04.2022 13:40

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.04.2022 13:55

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 412
 10
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.04.2022 08:37 - Vstupná ponuka 18 019,99 € Cena s DPH
20.04.2022 08:50 - Najvýhodnejšia ponuka 18 019,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS