• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.04.2022 11:41
  •    Predkladanie ponúk
    03.05.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.05.2022 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.05.2022 12:50

Detail zákazky Z20223427

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.04.2022 11:41
  •    Predkladanie ponúk
    03.05.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.05.2022 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.05.2022 12:50

Základné údaje

Z20223427

OF-252394

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6403628

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

34128301

D & D UNIMEX SLOVAKIA s.r.o.

Trstínska cesta 9, Trnava, 91701, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zariadenia a pomôcky na manipuláciu s materiálom

vozík ručný, upínací pás, kontajnerový hák

  • 42415210-3 - Pracovné vozíky opatrené manipulačným zariadením
  • 42415200-0 - Pracovné vozíky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vozík ručný vidlicový nízkozdvižný
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Vozík ručný vidlicový nízkozdvižný ks 9
Nosnosť kg 2000 2500
Dĺžka vidlíc mm 1150
Výška vidlíc mm 85
Výška zdvihu mm 200
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis Paletový vozík
Kolieska polyuretán
Ovládanie pojazdu ručný
 2. Upínací pás - oranžový
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Upínací pás - oranžový ks 10
dľžka m 12
šírka mm 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis: Gurtna 5T– Upínací pás s račňou dvojdielny vyrobený v zmysle normy STN EN 12195-2. Materiál je 100% polyester, prevádzková teplota sa pohybuje od – 40°C do + 100°C.
Popis: Upínací pás s račňou musí mať modrý identifikačný štítok s označením výrobcu, technických údajov a znakom kvality CE. Slúžia hlavne na fixáciu nákladu v priebehu transportu.
farba oranžová
Iné Prevedenie dvojdielneho upínacieho pásu (gurtna)– krátka časť s račňou + dlhá časť s hrotovým hákom.
ťahová sila daN LC 2 500
 3. Kontajnerové  háky - ( CH-3 45º ľavý, CH-3 45º pravý)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kontajnerový hák CH-3 45º ľavý ks 4
Kontajnerový hák CH-3 45º pravý ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis. kontajnerové háky CH-3 sú určené pre bočné uchytenie kontejnera s pomocou žeriavovej traverzy
Iné: ľavé, pravé prevedenie natočené o 45° nosnosť 12,5 t
 4. Pojazdný manipulačný vozík pre kolesá – Rodcraft RHW1 alebo ekvivalent
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Pojazdný manipulačný vozík pre kolesá – Rodcraft RHW1 alebo ekvivalent ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vlastnosti vozíku • pre šírky pneu 290-620mm• nastaviteľná rukoväť - 3 pozice• nosnosť 250 kg• plastové kolieska• váha 14,3 kg
Pojazdný manipulačný vozík pre kolesá s nosnosťou 250 kg.
Nastaviteľná ramená pre rôzne šírky pneu 290-620mm.
. Ergonomická a nastaviteľná rukoväť - 3pozice.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Miesto plnenia Zemianske Kostoľany.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar, I. akosti.
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať materiál, ktorý je zjavne poškodený alebo znečistený nad obvyklú úroveň.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa  jej doručenia objednávateľovi.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Návrhom na plnenie predmetu zmluvy sa rozumie predloženie fotografií, prospektov alebo iného vyobrazenia jednotlivých položiek tovarov, podrobného opisu tovaru s uvedením obchodného názvu/ označenia, popisu tovaru, jeho technických parametrov a funkčných charakteristík.
Požaduje sa pri dodaní tovaru dodať podrobný návod na obsluhu, údržbu, ošetrovanie a montáž v slovenskom jazyku ku každému dodanému výrobku.
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená).
Na faktúre musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia.
Dovoz tovaru je v pracovných dňoch v čase od 6.00 do 13.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne 2 pracovné dni vopred.
Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov.
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Objednávateľ požaduje pre svoje potreby 2 ks faktúry, ak slúži zároveň ako dodací list alebo 2 ks faktúry a 2 ks dodacieho listu ak dodací list nie je súčasťou faktúry.
Záručná doba minimálne 24 mesiacov. Vrátane záručného servisu.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
Objednávateľ si vyhradzuje právo uplatniť samostatnú objednávku alebo uzatvoriť dodatok ku kúpnej zmluve do výšky prideleného finančného limitu pri dodržaní jednotkových cien.
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia.
Dovoz tovaru je v pracovných dňoch v čase od 6.00 do 13.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou.
Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov. Na faktúre musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia.
Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy na miesto určenia s DPH.
Zmluvná cena musí byť konečná, vrátane DPH - zahŕňa náklady na dopravu vrátane doručenia a vyloženia predmetu plnenia, inštaláciu, zaškolenie personálu odborníkom a odovzdanie kompletnej dokumentácie.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na zmenu zmluvy počas jej trvania podľa zákona o verejnom obstarávaní § 18.
Pri tovare s uvedeným konkrétnym názvom môže dodávateľ poskytnúť dodanie ekvivalentného výrobku od iného výrobcu ako je uvedené v technickej špecifikácií. Navrhovaný ekvivalent však musí spĺňať ten istý účel použitia a mať rovnaké, respektíve lepšie technické a funkčné parametre ako požadovaný tovar.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Dodaný tovar musí zodpovedať technickej špecifikácií predmetu zákazky.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pod horou, Zemianske Kostoľany, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

09.05.2022 07:00 — 14.09.2022 13:00

1,00 súbor položiek

4 700,00

3 916,67

Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.04.2022 11:41

03.05.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.05.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 203
 110
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.04.2022 12:51 - Vstupná ponuka 4 680,00 € Cena s DPH
21.04.2022 12:51 - Najvýhodnejšia ponuka 4 680,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS