30810787
Úrad priemyselného vlastníctva Slovenskej republiky
Švermova 43, Banská Bystrica, 97404, SVK
31326650
TEMPEST a.s.
Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK
Implementácia firewall riešenia
firewall, implementácia
Tovar
1. Implementácia firewall riešenia
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávateľ dodá firewall riešenie, ktoré obsahuje všetky potrebné komponenty a licencie na integráciu do existujúceho systému. Nakoľko sa jedná o rozšírenie do existujúceho prostredia, neumožňujeme dodanie alternatívnej jednotky. Riešenie musí obsahovať všetky potrebné licencie na prevádzku celého systému vrátane softvérovej podpory a implementačných prác. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
L-FPR1120T-TMC | ks | 2 | ||
L-FPR1120T-TMC-1Y | ks | 2 | ||
FS-VMW-2-SW-K9 | ks | 1 | ||
CON-PSBU-VMW2 | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
L-FPR1120T-TMC | Cisco FPR1120 Threat Defense Threat, Malware and URL License. Dĺžka podpory N/A. |
L-FPR1120T-TMC-1Y | Cisco FPR1120 Threat Defense Threat, Malware and URL 1Y Subs. Dĺžka podpory 12 mesiacov. |
FS-VMW-2-SW-K9 | Cisco Firepower Management Center,(VMWare) for 2 devices. Dĺžka podpory N/A. |
CON-PSBU-VMW2 | PSS SWSS UPGRADES-Cisco FireSIGHT Management CenterVMWare. Dĺžka podpory 60 mesiacov. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia v pracovné dni od 8:00 - 16.00 |
Požadujú sa všetky potrebné licencie na prevádzku celého systému vrátane softvérovej podpory a implementačných prác. |
Požaduje sa kompletná implementácia systémov v mieste plnenia, prepojenie so súčasnou infraštruktúrou. |
Požaduje sa konfigurácia zariadení pre prostredie obstarávateľa. |
Požaduje sa zabezpečiť implementáciu bez výpadku produkčného prostredia. |
Požaduje sa minimálne 13 človekodní pre implementačné a konfiguračné práce, ladenie systému podľa potrieb objednávateľa, odstraňovanie chýb počas implementačného obdobia. |
Požaduje sa implementácia virtuálneho appliance Cisco Management Center do virtuálneho vSphere prostredia objednávateľa, konfiguračné práce, ladenie appliance podľa potrieb objednávateľa, odstraňovanie chýb počas implementačného obdobia. |
Požaduje sa zaškolenie personálu objednávateľa v rozsahu 1 človekodeň. |
Objednávateľ požaduje dodávku výlučne nových nepoužívaných zariadení a licencií. Požadovaná záruka musí byť overiteľná na webovej stránke výrobcu. |
Požaduje sa dodanie tovaru a súvisiacich služieb do 6 týždňov odo dňa účinnosti zmluvy na dohodnuté miesto plnenia, ktorým je sídlo objednávateľa. |
Dodávateľ predloží platný certifikát od výrobcu Cisco CCIE Certification - Enterprise infrastructure. |
Požaduje sa poskytnutie plnenia jednorázovo na základe kúpnej zmluvy |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy, do 3 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy, obsahujúci podrobný technický opis predmetu zmluvy (obchodný názov, typ, údaje o parametroch ponúkaného predmetu zákazky). Nedodržanie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných vzťahov. |
Podkladom pre zaplatenie kúpnej ceny bude faktúra vystavená dodávateľom. Dodávateľovi vznikne právo na vystavenie faktúry dňom riadneho a včasného dodania predmetu zmluvy po podpise Preberacieho protokolu poverenými zástupcami oboch zmluvných strán. |
Splatnosť faktúry: do 30 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi. |
Ak dodávateľ nedodá predmet zmluvy v opísanom rozsahu a včas podľa zmluvy za cenu ním uvedenú, objednávateľ je oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 20 % z ceny predmetu zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu účtovanú v súlade s predchádzajúcim bodom týchto podmienok objednávateľovi na jeho bankový účet uvedený v zmluve, a to najneskôr do 15 dní po doručení výzvy na jej úhradu dodávateľovi. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami (black-list) trhoviska. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok pričom objednávateľ: 1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, 2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, 3. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
Švermova 43, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
28.04.2022 11:36 — 03.06.2022 11:37
6,00 ks
13 963,32
11 636,10
Vrátane dopravy na miesto plnenia v pracovné dni od 8:00 - 16.00 Požadujú sa všetky potrebné licencie na prevádzku celého systému vrátane softvérovej podpory a implementačných prác. Požaduje sa kompletná implementácia systémov v mieste plnenia, prepojenie so súčasnou infraštruktúrou. Požaduje sa konfigurácia zariadení pre prostredie obstarávateľa. Požaduje sa zabezpečiť implementáciu bez výpadku produkčného prostredia. Požaduje sa minimálne 13 človekodní pre implementačné a konfiguračné práce, ladenie systému podľa potrieb objednávateľa, odstraňovanie chýb počas implementačného obdobia. Požaduje sa implementácia virtuálneho appliance Cisco Management Center do virtuálneho vSphere prostredia objednávateľa, konfiguračné práce, ladenie appliance podľa potrieb objednávateľa, odstraňovanie chýb počas implementačného obdobia. Požaduje sa zaškolenie personálu objednávateľa v rozsahu 1 človekodeň. Objednávateľ požaduje dodávku výlučne nových nepoužívaných zariadení a licencií. Požadovaná záruka musí byť overiteľná na webovej stránke výrobcu. Požaduje sa dodanie tovaru a súvisiacich služieb do 6 týždňov odo dňa účinnosti zmluvy na dohodnuté miesto plnenia, ktorým je sídlo objednávateľa. Dodávateľ predloží platný certifikát od výrobcu Cisco CCIE Certification - Enterprise infrastructure. Požaduje sa poskytnutie plnenia jednorázovo na základe kúpnej zmluvy Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy, do 3 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy, obsahujúci podrobný technický opis predmetu zmluvy (obchodný názov, typ, údaje o parametroch ponúkaného predmetu zákazky). Nedodržanie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných vzťahov. Podkladom pre zaplatenie kúpnej ceny bude faktúra vystavená dodávateľom. Dodávateľovi vznikne právo na vystavenie faktúry dňom riadneho a včasného dodania predmetu zmluvy po podpise Preberacieho protokolu poverenými zástupcami oboch zmluvných strán. Splatnosť faktúry: do 30 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi. Ak dodávateľ nedodá predmet zmluvy v opísanom rozsahu a včas podľa zmluvy za cenu ním uvedenú, objednávateľ je oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 20 % z ceny predmetu zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu účtovanú v súlade s predchádzajúcim bodom týchto podmienok objednávateľovi na jeho bankový účet uvedený v zmluve, a to najneskôr do 15 dní po doručení výzvy na jej úhradu dodávateľovi. Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami (black-list) trhoviska. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok pričom objednávateľ: 1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, 2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, 3. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.04.2022 12:54
25.04.2022 11:36
25.04.2022 11:51
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.04.2022 10:18 - Vstupná ponuka | 13 956,00 | € | Cena s DPH |
20.04.2022 18:25 - Najvýhodnejšia ponuka | 13 800,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: