• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.04.2022 12:54
  •    Predkladanie ponúk
    25.04.2022 11:36
  •    Ukončenie zákazky
    25.04.2022 12:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.04.2022 12:55

Detail zákazky Z20223424

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.04.2022 12:54
  •    Predkladanie ponúk
    25.04.2022 11:36
  •    Ukončenie zákazky
    25.04.2022 12:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.04.2022 12:55

Základné údaje

Z20223424

OF-252329

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6374364

Objednávateľ

30810787

Úrad priemyselného vlastníctva Slovenskej republiky

Švermova 43, Banská Bystrica, 97404, SVK

Dodávateľ

31326650

TEMPEST a.s.

Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Implementácia firewall riešenia

firewall, implementácia

  • 48218000-9 - Softvérový balík na riadenie licencií

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Implementácia firewall riešenia
Funkcia
Dodávateľ dodá  firewall riešenie, ktoré obsahuje všetky potrebné komponenty a licencie na integráciu do existujúceho systému. Nakoľko sa jedná o rozšírenie do existujúceho prostredia, neumožňujeme dodanie alternatívnej  jednotky. Riešenie musí obsahovať všetky potrebné licencie na prevádzku celého systému vrátane softvérovej podpory a implementačných prác.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
L-FPR1120T-TMC ks 2
L-FPR1120T-TMC-1Y ks 2
FS-VMW-2-SW-K9 ks 1
CON-PSBU-VMW2 ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
L-FPR1120T-TMC Cisco FPR1120 Threat Defense Threat, Malware and URL License. Dĺžka podpory N/A.
L-FPR1120T-TMC-1Y Cisco FPR1120 Threat Defense Threat, Malware and URL 1Y Subs. Dĺžka podpory 12 mesiacov.
FS-VMW-2-SW-K9 Cisco Firepower Management Center,(VMWare) for 2 devices. Dĺžka podpory N/A.
CON-PSBU-VMW2 PSS SWSS UPGRADES-Cisco FireSIGHT Management CenterVMWare. Dĺžka podpory 60 mesiacov.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia v pracovné dni od 8:00 - 16.00
Požadujú sa všetky potrebné licencie na prevádzku celého systému vrátane softvérovej podpory a implementačných prác.
Požaduje sa kompletná implementácia systémov v mieste plnenia, prepojenie so súčasnou infraštruktúrou.
Požaduje sa konfigurácia zariadení pre prostredie obstarávateľa.
Požaduje sa zabezpečiť implementáciu bez výpadku produkčného prostredia.
Požaduje sa minimálne 13 človekodní pre implementačné a konfiguračné práce, ladenie systému podľa potrieb objednávateľa, odstraňovanie chýb počas implementačného obdobia.
Požaduje sa implementácia virtuálneho appliance Cisco Management Center do virtuálneho vSphere prostredia objednávateľa,  konfiguračné práce, ladenie appliance podľa potrieb objednávateľa, odstraňovanie chýb počas implementačného obdobia.
Požaduje sa zaškolenie personálu objednávateľa v rozsahu 1 človekodeň.
Objednávateľ požaduje dodávku výlučne nových nepoužívaných zariadení a licencií. Požadovaná záruka musí byť overiteľná na webovej stránke výrobcu.
Požaduje sa dodanie tovaru a súvisiacich služieb do 6 týždňov odo dňa účinnosti zmluvy na dohodnuté miesto plnenia, ktorým je sídlo objednávateľa.
Dodávateľ predloží platný certifikát od výrobcu Cisco CCIE Certification - Enterprise infrastructure.
Požaduje sa poskytnutie plnenia jednorázovo na základe kúpnej zmluvy
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy, do 3 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy, obsahujúci podrobný technický opis predmetu zmluvy (obchodný názov, typ, údaje o parametroch ponúkaného predmetu zákazky). Nedodržanie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných vzťahov.
Podkladom pre zaplatenie kúpnej ceny bude faktúra vystavená dodávateľom. Dodávateľovi vznikne právo na vystavenie faktúry dňom riadneho a včasného dodania predmetu zmluvy po podpise Preberacieho protokolu poverenými zástupcami oboch zmluvných strán.
Splatnosť faktúry: do 30 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi.
Ak dodávateľ nedodá predmet zmluvy v opísanom rozsahu a včas podľa zmluvy za cenu ním uvedenú, objednávateľ je oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 20 % z ceny predmetu zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu účtovanú v súlade s predchádzajúcim bodom týchto podmienok objednávateľovi na jeho bankový účet uvedený v zmluve, a to najneskôr do 15 dní po doručení výzvy na jej úhradu dodávateľovi.
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami (black-list) trhoviska.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok pričom objednávateľ: 1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, 2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, 3. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Švermova 43, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

28.04.2022 11:36 — 03.06.2022 11:37

6,00 ks

13 963,32

11 636,10

Vrátane dopravy na miesto plnenia v pracovné dni od 8:00 - 16.00 Požadujú sa všetky potrebné licencie na prevádzku celého systému vrátane softvérovej podpory a implementačných prác. Požaduje sa kompletná implementácia systémov v mieste plnenia, prepojenie so súčasnou infraštruktúrou. Požaduje sa konfigurácia zariadení pre prostredie obstarávateľa. Požaduje sa zabezpečiť implementáciu bez výpadku produkčného prostredia. Požaduje sa minimálne 13 človekodní pre implementačné a konfiguračné práce, ladenie systému podľa potrieb objednávateľa, odstraňovanie chýb počas implementačného obdobia. Požaduje sa implementácia virtuálneho appliance Cisco Management Center do virtuálneho vSphere prostredia objednávateľa, konfiguračné práce, ladenie appliance podľa potrieb objednávateľa, odstraňovanie chýb počas implementačného obdobia. Požaduje sa zaškolenie personálu objednávateľa v rozsahu 1 človekodeň. Objednávateľ požaduje dodávku výlučne nových nepoužívaných zariadení a licencií. Požadovaná záruka musí byť overiteľná na webovej stránke výrobcu. Požaduje sa dodanie tovaru a súvisiacich služieb do 6 týždňov odo dňa účinnosti zmluvy na dohodnuté miesto plnenia, ktorým je sídlo objednávateľa. Dodávateľ predloží platný certifikát od výrobcu Cisco CCIE Certification - Enterprise infrastructure. Požaduje sa poskytnutie plnenia jednorázovo na základe kúpnej zmluvy Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy, do 3 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy, obsahujúci podrobný technický opis predmetu zmluvy (obchodný názov, typ, údaje o parametroch ponúkaného predmetu zákazky). Nedodržanie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných vzťahov. Podkladom pre zaplatenie kúpnej ceny bude faktúra vystavená dodávateľom. Dodávateľovi vznikne právo na vystavenie faktúry dňom riadneho a včasného dodania predmetu zmluvy po podpise Preberacieho protokolu poverenými zástupcami oboch zmluvných strán. Splatnosť faktúry: do 30 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi. Ak dodávateľ nedodá predmet zmluvy v opísanom rozsahu a včas podľa zmluvy za cenu ním uvedenú, objednávateľ je oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 20 % z ceny predmetu zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu účtovanú v súlade s predchádzajúcim bodom týchto podmienok objednávateľovi na jeho bankový účet uvedený v zmluve, a to najneskôr do 15 dní po doručení výzvy na jej úhradu dodávateľovi. Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami (black-list) trhoviska. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok pričom objednávateľ: 1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, 2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, 3. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.04.2022 12:54

25.04.2022 11:36

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.04.2022 11:51

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 398
 25
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.04.2022 10:18 - Vstupná ponuka 13 956,00 € Cena s DPH
20.04.2022 18:25 - Najvýhodnejšia ponuka 13 800,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS