• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.04.2022 11:15
  •    Predkladanie ponúk
    05.05.2022 10:44
  •    Ukončenie zákazky
    05.05.2022 11:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.05.2022 11:35

Detail zákazky Z20223407

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.04.2022 11:15
  •    Predkladanie ponúk
    05.05.2022 10:44
  •    Ukončenie zákazky
    05.05.2022 11:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.05.2022 11:35

Základné údaje

Z20223407

OF-252756

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6416691

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36740870

ALEZA INTERIER, s.r.o.

Na Grunte 5A, Bratislava, 83152, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Ostatné interiérové vybavenie

Schránka na kľúče, skrinka na osobné veci

  • 44421722-4 - Bezpečnostné skrine
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 44421600-3 - Bezpečnostné skrinky
  • 44421000-7 - Pancierové alebo spevnené trezory, pancierové skrinky a dvere
  • 39141300-5 - Skrine
  • 44421721-7 - Bezpečnostné schránky
  • 44421720-0 - Schránky

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zosilnená skriňa so schránkami na osobné veci WSS 10 alebo ekvivalent
Funkcia
Zosilnená kovová skriňa na mobily, kľúče, hodinky a iné osobné cenné veci, jednotlivé boxy so zámkom.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet skriň ks 1
Počet schránok ks 10
Počet schránok v stĺpci ks 2
Výška mm 780
Šírka mm 390
Hĺbka mm 200
Hmotnosť skrine kg 36
Rozmer schránky výška oddelenia mm 120
Rozmer schránky šírka oddelenia mm 150
Rozmer schránky hĺbka oddelenia mm 200
Záruka rok 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Zámok cylindrický jednobodový zámok s dvomi kľúčmi
Farba štandardne lakované práškovým lakom svetlosivá/šedá  RAL 7035
Skrinky sú vyrábané podľa platnej normy ISO 9001: 2008 a ISO 14001: 2004, sú certifikované, schválené a spĺňajú bezpečnostné normy EÚ áno
V zadnej stene otvory pre ukotvenie k stene áno
Dno každej schránky vyložené tenkým filcom chrániacim uložené predmety pred poškriabaním áno
Spevnená konštrukcia z plechu hrúbky 2 mm áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i), Čl. XVIII "Ukončenie Zmluvy" 2. časti "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť.
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením podrobných jednotkových cien platných počas celej doby trvania tejto zmluvy, prospekty/vyobrazenie/katalóg tovaru a na požiadanie objednávateľa aj vzorky tovaru s dokladmi o splnení tech. špecifikácie. Jednotlivé druhy tovaru môžu byť dodané až po ich odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie techn. špecifikácie.
Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa najmenej tri pracovné dni pred jeho dodaním.
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry a materiálu objednávateľovi.
V prípade, ak dodávateľ nedodrží ktorúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v opisnom formulári danej zákazky a/alebo Zmluvy a/alebo ktorékoľvek zariadenie nebude spĺňať akúkoľvek požiadavku objednávateľa uvedenú v opisnom formulári predmetnej zákazky alebo Zmluve, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy, následne dodávateľa ohodnotí negatívnou referenciou a vylúči tohto dodávateľa v opakovanom zadávaní zákazky
V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté i náklady spojené s dodávkou materiálu zákazky, vrátane dopravy.
V prípade dodania tovaru prostredníctvom zásielkovej služby je dodávateľ povinný informovať objednávateľa telefonicky a zároveň min. 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platba bude realizovaná bezhotovostným stykom
Dodávateľ je povinný dodať nový, nepoužitý tovar.
Dodanie tovaru v pracovných dňoch, pondelok – piatok od 8:00 do 14:00 hod.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Dodávateľ poskytne na predmet plnenia zmluvy záručnú dobu podľa Obchodného zákonníka.
Záručná lehota je minimálne 24 mesiacov
Dodanie tovaru so záručným listom a preberacím protokolom.
Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky.
V jednotkovej cene na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH sadzba DPH a cena s DPH.
Cena je kompletne s dodaním, vyložením a inštaláciou na mieste plnenia
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Vojenský útvar 9149 Železničná 3, 911 01, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

10.05.2022 10:45 — 31.05.2022 10:45

1,00 podľa špecifikácie

498,00

384,88

Dodanie tovaru v pracovných dňoch, pondelok – piatok od 8:00 do 14:00 hod., o dodávke tovaru by mal byť Objednávateľ informovaný deň vopred.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.04.2022 11:15

05.05.2022 10:44

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.05.2022 10:59

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 463
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.04.2022 14:20 - Vstupná ponuka 498,00 € Cena s DPH
20.04.2022 13:18 - Najvýhodnejšia ponuka 496,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS