30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
36740870
ALEZA INTERIER, s.r.o.
Na Grunte 5A, Bratislava, 83152, SVK
Ostatné interiérové vybavenie
Schránka na kľúče, skrinka na osobné veci
Tovar, Služba
1. Zosilnená skriňa so schránkami na osobné veci WSS 10 alebo ekvivalent
|
|
---|---|
Funkcia |
Zosilnená kovová skriňa na mobily, kľúče, hodinky a iné osobné cenné veci, jednotlivé boxy so zámkom. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet skriň | ks | 1 | ||
Počet schránok | ks | 10 | ||
Počet schránok v stĺpci | ks | 2 | ||
Výška | mm | 780 | ||
Šírka | mm | 390 | ||
Hĺbka | mm | 200 | ||
Hmotnosť skrine | kg | 36 | ||
Rozmer schránky výška oddelenia | mm | 120 | ||
Rozmer schránky šírka oddelenia | mm | 150 | ||
Rozmer schránky hĺbka oddelenia | mm | 200 | ||
Záruka | rok | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Zámok | cylindrický jednobodový zámok s dvomi kľúčmi |
Farba | štandardne lakované práškovým lakom svetlosivá/šedá RAL 7035 |
Skrinky sú vyrábané podľa platnej normy ISO 9001: 2008 a ISO 14001: 2004, sú certifikované, schválené a spĺňajú bezpečnostné normy EÚ | áno |
V zadnej stene otvory pre ukotvenie k stene | áno |
Dno každej schránky vyložené tenkým filcom chrániacim uložené predmety pred poškriabaním | áno |
Spevnená konštrukcia z plechu hrúbky 2 mm | áno |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i), Čl. XVIII "Ukončenie Zmluvy" 2. časti "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť. |
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením podrobných jednotkových cien platných počas celej doby trvania tejto zmluvy, prospekty/vyobrazenie/katalóg tovaru a na požiadanie objednávateľa aj vzorky tovaru s dokladmi o splnení tech. špecifikácie. Jednotlivé druhy tovaru môžu byť dodané až po ich odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie techn. špecifikácie. |
Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa najmenej tri pracovné dni pred jeho dodaním. |
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry a materiálu objednávateľovi. |
V prípade, ak dodávateľ nedodrží ktorúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v opisnom formulári danej zákazky a/alebo Zmluvy a/alebo ktorékoľvek zariadenie nebude spĺňať akúkoľvek požiadavku objednávateľa uvedenú v opisnom formulári predmetnej zákazky alebo Zmluve, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy, následne dodávateľa ohodnotí negatívnou referenciou a vylúči tohto dodávateľa v opakovanom zadávaní zákazky |
V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté i náklady spojené s dodávkou materiálu zákazky, vrátane dopravy. |
V prípade dodania tovaru prostredníctvom zásielkovej služby je dodávateľ povinný informovať objednávateľa telefonicky a zároveň min. 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list |
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platba bude realizovaná bezhotovostným stykom |
Dodávateľ je povinný dodať nový, nepoužitý tovar. |
Dodanie tovaru v pracovných dňoch, pondelok – piatok od 8:00 do 14:00 hod. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Dodávateľ poskytne na predmet plnenia zmluvy záručnú dobu podľa Obchodného zákonníka. |
Záručná lehota je minimálne 24 mesiacov |
Dodanie tovaru so záručným listom a preberacím protokolom. |
Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky. |
V jednotkovej cene na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH sadzba DPH a cena s DPH. |
Cena je kompletne s dodaním, vyložením a inštaláciou na mieste plnenia |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Vojenský útvar 9149 Železničná 3, 911 01, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
10.05.2022 10:45 — 31.05.2022 10:45
1,00 podľa špecifikácie
498,00
384,88
Dodanie tovaru v pracovných dňoch, pondelok – piatok od 8:00 do 14:00 hod., o dodávke tovaru by mal byť Objednávateľ informovaný deň vopred.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.04.2022 11:15
05.05.2022 10:44
05.05.2022 10:59
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.04.2022 14:20 - Vstupná ponuka | 498,00 | € | Cena s DPH |
20.04.2022 13:18 - Najvýhodnejšia ponuka | 496,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: