30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
36740870
ALEZA INTERIER, s.r.o.
Na Grunte 5A, Bratislava, 83152, SVK
Ostatné interiérové vybavenie
Schránka na kľúče, skrinka na osobné veci
Tovar, Služba
|
1. Zosilnená skriňa so schránkami na osobné veci WSS 10 alebo ekvivalent
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Zosilnená kovová skriňa na mobily, kľúče, hodinky a iné osobné cenné veci, jednotlivé boxy so zámkom. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Počet skriň | ks | 1 | ||
| Počet schránok | ks | 10 | ||
| Počet schránok v stĺpci | ks | 2 | ||
| Výška | mm | 780 | ||
| Šírka | mm | 390 | ||
| Hĺbka | mm | 200 | ||
| Hmotnosť skrine | kg | 36 | ||
| Rozmer schránky výška oddelenia | mm | 120 | ||
| Rozmer schránky šírka oddelenia | mm | 150 | ||
| Rozmer schránky hĺbka oddelenia | mm | 200 | ||
| Záruka | rok | 2 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Zámok | cylindrický jednobodový zámok s dvomi kľúčmi |
| Farba | štandardne lakované práškovým lakom svetlosivá/šedá RAL 7035 |
| Skrinky sú vyrábané podľa platnej normy ISO 9001: 2008 a ISO 14001: 2004, sú certifikované, schválené a spĺňajú bezpečnostné normy EÚ | áno |
| V zadnej stene otvory pre ukotvenie k stene | áno |
| Dno každej schránky vyložené tenkým filcom chrániacim uložené predmety pred poškriabaním | áno |
| Spevnená konštrukcia z plechu hrúbky 2 mm | áno |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i), Čl. XVIII "Ukončenie Zmluvy" 2. časti "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť. |
| Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením podrobných jednotkových cien platných počas celej doby trvania tejto zmluvy, prospekty/vyobrazenie/katalóg tovaru a na požiadanie objednávateľa aj vzorky tovaru s dokladmi o splnení tech. špecifikácie. Jednotlivé druhy tovaru môžu byť dodané až po ich odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie techn. špecifikácie. |
| Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa najmenej tri pracovné dni pred jeho dodaním. |
| Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry a materiálu objednávateľovi. |
| V prípade, ak dodávateľ nedodrží ktorúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v opisnom formulári danej zákazky a/alebo Zmluvy a/alebo ktorékoľvek zariadenie nebude spĺňať akúkoľvek požiadavku objednávateľa uvedenú v opisnom formulári predmetnej zákazky alebo Zmluve, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy, následne dodávateľa ohodnotí negatívnou referenciou a vylúči tohto dodávateľa v opakovanom zadávaní zákazky |
| V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté i náklady spojené s dodávkou materiálu zákazky, vrátane dopravy. |
| V prípade dodania tovaru prostredníctvom zásielkovej služby je dodávateľ povinný informovať objednávateľa telefonicky a zároveň min. 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list |
| Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platba bude realizovaná bezhotovostným stykom |
| Dodávateľ je povinný dodať nový, nepoužitý tovar. |
| Dodanie tovaru v pracovných dňoch, pondelok – piatok od 8:00 do 14:00 hod. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Dodávateľ poskytne na predmet plnenia zmluvy záručnú dobu podľa Obchodného zákonníka. |
| Záručná lehota je minimálne 24 mesiacov |
| Dodanie tovaru so záručným listom a preberacím protokolom. |
| Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky. |
| V jednotkovej cene na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH sadzba DPH a cena s DPH. |
| Cena je kompletne s dodaním, vyložením a inštaláciou na mieste plnenia |
| Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
|---|
Vojenský útvar 9149 Železničná 3, 911 01, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
10.05.2022 10:45 — 31.05.2022 10:45
1,00 podľa špecifikácie
498,00
384,88
Dodanie tovaru v pracovných dňoch, pondelok – piatok od 8:00 do 14:00 hod., o dodávke tovaru by mal byť Objednávateľ informovaný deň vopred.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.04.2022 11:15
05.05.2022 10:44
05.05.2022 10:59
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 19.04.2022 14:20 - Vstupná ponuka | 498,00 | € | Cena s DPH |
| 20.04.2022 13:18 - Najvýhodnejšia ponuka | 496,80 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: