• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.04.2022 12:03
  •    Predkladanie ponúk
    21.04.2022 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    21.04.2022 13:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.04.2022 13:35

Detail zákazky Z20223403

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.04.2022 12:03
  •    Predkladanie ponúk
    21.04.2022 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    21.04.2022 13:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.04.2022 13:35

Základné údaje

Z20223403

OF-252620

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6356078

Objednávateľ

00738352

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Hlboká cesta 21, Žilina, 01024, SVK

Dodávateľ

36530506

Food Factory Slovakia s.r.o.

Cabajská 10, Nitra, 95022, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tuky

maslo, margarín, rastlinné roztierateľné tuky, olej

  • 15530000-2 - Maslo
  • 15431100-9 - Margarín
  • 15412200-1 - Rastlinné tuky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 15411100-3 - Rastlinné oleje

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Maslo s obsahom živočíšneho tuku min. 82%
Funkcia
Živočíšne maslo a rastlinné tuky na priamu spotrebu, varenie a prípravu pokrmov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Maslo s obsahom živočíšneho tuku min. 82% kg 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Trieda I. trieda kvality
 2. Rastlinný tuk s obsahom tuku, min. 75%, balenie min. 400g/ks - max. 1000 g
Funkcia
Živočíšne maslo a rastlinné tuky na priamu spotrebu, varenie a prípravu pokrmov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rastlinný tuk s obsahom tuku, min. 75%, balenie min. 400g/ks - max. 1000g ks 1500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Trieda I. trieda kvality
 3. Rastlinný tuk, balenie 1 ks =  min. 20g
Funkcia
Živočíšne maslo a rastlinné tuky na priamu spotrebu, varenie a prípravu pokrmov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rastlinný tuk, balenie 1 ks = min. 20g ks 9000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Trieda 1. trieda kvality
 4. Rastlinný tuk na pečenie, balenie = 250g
Funkcia
Živočíšne maslo a rastlinné tuky na priamu spotrebu, varenie a prípravu pokrmov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rastlinný tuk na pečenie, balenie = 250g ks 300
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Trieda 1. trieda kvality
 5. Olej rastlinný repkový alebo ekvivalent, balenie = 1l
Funkcia
Živočíšne maslo a rastlinné tuky na priamu spotrebu, varenie a prípravu pokrmov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Olej rastlinný repkový alebo ekvivalent, balenie = 1 l L 2 000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Trieda 1. trieda kvality
 6. Olej olivový extra panenský virgin, balenie = 1l
Funkcia
Živočíšne maslo a rastlinné tuky na priamu spotrebu, varenie a prípravu pokrmov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Olej olivový extra panenský virgin, balenie = 1l L 30
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia .
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite I. triedy a v opakovaných dodávkach v čase od 07:00 do 14:00 hod.
Plnenie zmluvy bude realizované priebežne na základe samostatných objednávok podľa potrieb objednávateľa.
Požaduje sa predložiť podrobnú cenovú ponuku na jednotlivé položky druhov tovaru do 2 dní od uzavretia zmluvy, ktorý bude v súlade s uzatvorenou zmluvou. Podrobný rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť uzatvorenej zmluvy.
Dodávateľ do 2. pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č. 2143/2006-100 PK SR.
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je spôsobilé na prepravu skaziteľných potravín, živočíšnych produktov.
Vozidlo je izotermické a strojovo chladené a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín a surovín živočíšneho pôvodu.
Dodávku predmetu obstarávania realizovať počas pracovných dní v čase od 7:00 do 14.00 hod. do 48 hodín od uplatnenia telefonickej objednávky zo strany objednávateľa.
Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej vystavenia.
Výrobky označené podľa § 11 až 13 zákona č. 250/2007 Z.z. v znení neskorších predpisov, najmä: hmotnosť, názov tovaru, spotreba, názov výrobcu, zloženie.
Zmluvné strany sa dohodli, že na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 ods. 3 písm. a) zák. č. 343/2015 Z. z. sa funkčným celkom rozumie tovar dodaný v priebehu 3 mesiacov.
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo tovaru u jednotlivých položiek pri zachovaní jednotkových cien a celkovej ceny zákazky. Jednotkové ceny tovarov sú počas platnosti a účinnosti zmluvy maximálne. K ich zníženiu môže dôjsť jednostranne bez udania dôvodu.
Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne, oboznámi o tom objednávateľa min. 24 hod pred termínom dodania do 08:00 hod. telefonicky, resp. e-mailom.
Dodávateľ odovzdá objednaný tovar osobe objednávateľa - zodpovednej, ktorá ho na základe dodacieho listu prevezme.
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení Výnosu MP a MZ SR č. 2143/2006-100 PK SR.
Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo v prípade opakovaného neodôvodneného porušenia požadovaných dodacích lehôt postupovať v zmysle VZP Čl. XVIII bod 18.2 a) alebo b).
Zmeny cien tovaru je možné meniť len na základe zmien DPH, daňových odvodov a to formou dodatku odsúhlaseného oboma zmluvnými stranami. Takto zmenená kúpna cena sa upravuje prvým dňom účinnosti zmien DPH, daňových odvodov.
V prípade nižšej ponuky (napr. akciových cien) v priebehu trvania Rámcovej dohody od iného dodávateľa za tovar rovnakej kvality si objednávateľ vyhradzuje právo tento akciový tovar odoberať, ak ho úspešný dodávateľ nevie dodať za identickú cenu.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo v prípade opakovaného neodôvodneného porušenia požadovaných dodacích lehôt postupovať v zmysle VZP Čl. XVIII bod 18.2 a) alebo b).Za porušenie zmluvy podstatným spôsobom verejný obstarávateľ bude považovať:- ponúkaný tovar nebude s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami ako požadoval,- pri súťaži bude hodnota zákazky neprimerane znížená a dodávateľ nedokáže plniť svoje záväzky,- dodávateľ nebude akceptovať maximálnu cenu plnenia vrátane DPH /dodávateľ pri súťaži zadá DPH 0,00/.
pokračovanie: V súlade s vyššie uvedenými skutočnosťami bude dodávateľovi udelená negatívna referencia v prostredí EKS a v prostredí IS ZÚ bude výsledná hodnotiaca známka 0.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel k dátumu dodania vždy čerstvý a zdravotne nezávadný.
Dodávateľ sa zaväzuje na predmet zákazky dodávania verejnému obstarávateľovi vyznačiť jeho minimálnu trvanlivosť (ďalej len "záručná doba") na viditeľnom mieste alebo ju vyznačiť v dodacích listoch.
Podľa Potravinového kódexu SR verejný obstarávateľ nepreberie od dodávateľa predmet zákazky, ktorý nie je viditeľne čerstvý, resp. ktorého doba minimálnej trvanlivosti už uplynula.
Doba spotreby dodávaného tovaru nesmie v čase dodávky tovaru prekročiť 1/2 doby spotreby, trvanlivosti alebo záručnej doby vyznačenej na dodacom liste.
Táto Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu 6 mesiacov dňom jej podpísania oboma stranami a účinnosť dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia v Centrálnom registri zmlúv.
Dodávateľ výslovne súhlasí so sprístupnením rozpisu jednotkových cien, ak bude objednávateľovi doručená žiadosť o sprístupnenie informácií podľa zákona č. 211/2000 Z. z.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Ceny jednotlivých druhov tovaru predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia.
Počty jednotlivých položiek môžu byť v závislosti od skutočných potrieb objednávateľa upravené a to pri dodržaní celkovej maximálnej ceny podľa čl. IV
V prípade, že dodávateľ nedodá verejnému obstarávateľovi tovar kompletne podľa objednávky a spolu s dodacím listom, má verejný obstarávateľ nárok na úhradu zmluvnej pokuty vo výške 10 % z ceny nedodaného tovaru.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hlboká cesta 21, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

3

1,00 sada

14 182,94

11 849,96

Plnenie zmluvy bude realizované priebežne na základe telefonickej, písomnej alebo e-mailovej objednávky objednávateľa v lehote do 48 hod od momentu doručenia objednávky dodávateľovi v pracovných dňoch v čase od 07:00 do 14:00 hod v trvaní 3 mesiace.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.04.2022 12:03

21.04.2022 12:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.04.2022 12:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 126
 63
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.04.2022 11:17 - Vstupná ponuka 14 182,94 € Cena s DPH
21.04.2022 09:02 - Najvýhodnejšia ponuka 14 182,89 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS