• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.04.2022 10:21
  •    Predkladanie ponúk
    25.04.2022 09:26
  •    Ukončenie zákazky
    25.04.2022 10:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.04.2022 10:35

Detail zákazky Z20223392

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.04.2022 10:21
  •    Predkladanie ponúk
    25.04.2022 09:26
  •    Ukončenie zákazky
    25.04.2022 10:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.04.2022 10:35

Základné údaje

Z20223392

OF-215518

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6374354

Objednávateľ

17335825

Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina

ul.Vojtecha Spanyola 43, Žilina, 01207, SVK

Dodávateľ

35755989

LASER servis, spol. s.r.o.

Lipová 3, Šenkvice, 90081, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tonerové náplne a renovácia tonerov

Renovácia tonerov, tonery, tonerové náplne, náplne do kopírovacích strojov

  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tonerové náplne a renovácia tonerov
Funkcia
Tonerové náplne pre zabezpečenie chodu prevádzky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1/Renovácia Brother TN3170 ks 1
2/Renovácia Brother TN-426  black ks 90
3/ Renovácia Brother TN-426 cyan ks 20
4/ Renovácia Brother TN-426 yellow ks 20
5/ Renovácia Brother TN-426 magenta ks 20
6/ Renovácia Brother TN-1030 - black ks 30
7/Renovácia Brother TN-1090 - black ks 40
8/ Renovácia Canon CRG-725 -black ks 30
9/ Renovácia Canon CRG-726 -black ks 5
10/ Renovácia Canon CRG-731 - black ks 4
11/ Renovácia Canon CRG-731 - cyan ks 2
12/Renovácia Canon CRG-731 - magenta ks 2
13/ Renovácia Canon CRG-731 - yellow ks 2
14/ Renovácia Canon CRG-737 -black ks 20
15/ Renovácia HP CB 435A - black ks 100
16/ Renovácia HP CB 436A - black ks 15
17/ Renovácia HP CC 530A -black ks 4
18/ Renovácia HP CC 531A -cyan ks 1
19/ Renovácia HP CC 532A -yellow ks 1
20/ Renovácia HP CC 533A -magenta ks 1
21/ Renovácia HP CE 255X - black ks 7
22/ Renovácia HP CE 278A - black ks 5
23/ Renovácia HP CE 285A - black ks 950
24/ Renovácia HP CE 310A - black ks 2
25/Renovácia HP CE 311A - cyan ks 1
26/ Renovácia HP CE 312A - yellow ks 1
27/ Renovácia HP CE 313A - magenta ks 1
28/ Renovácia HP CE 390A - black ks 2
29/ Renovácia HP CE 400X - black ks 5
30/ Renovácia HP CE 401A - cyan ks 3
31/ Renovácia HP CE 402A - yellow ks 3
32/ Renovácia HP CE 403A -magenta ks 3
33/ Renovácia HP CE 410A - black ks 2
34/ Renovácia HP CE 411A - cyan ks 1
35/ Renovácia HP CE 412A - yellow ks 1
36/ Renovácia HP CE 413A - magenta ks 1
37/ Renovácia HP CE 505A - black ks 15
38/ Renovácia HP CE 505X - black ks 5
39/ Renovácia HP CF 217A - black ks 20
40/ Renovácia HP CF 230X - black ks 50
41/ Renovácia HP CF 232A ks 20
42/ Renovácia HP CF 244A – black ks 100
43/ Renovácia HP CF 259X - black ks 50
44/ Renovácia HP CF 279A -black ks 20
45/ Renovácia HP CF 280A -black ks 3
46/ Renovácia HP CF 283A - black ks 100
47/ Renovácia HP Q 2612A - black ks 150
48/ Renovácia HP Q 5942A - black ks 3
49/ Renovácia HP Q 6511X - black ks 2
50/ Renovácia HP Q 7553X - black ks 5
51/ Renovácia Minolta 1300/1350 - black ks 2
52/ Renovácia OKI 45807111 – black ks 200
53/ Renovácia Samsung MLT-D 101S -black ks 8
54/ Renovácia Samsung MLT-D 1042S - black ks 5
55/ Renovácia Samsung MLT-D 1052L - black ks 2
56/ Renovácia Samsung MLT-D 1092S - black ks 2
57/ Renovácia Samsung MLT-D 111L - black ks 20
58/Renovácia Samsung MLT-D116L - black ks 4
59/ Renovácia Xerox 106R02306 - black (pre tlačiareň  Xerox Phaser 3320) ks 5
60/Renovácia Xerox Phaser 3020 - black ks 4
61/ Originál Brother DR-421CL - 4 valce bal 20
62/ Originál Brother DR-1030 ks 6
63/ Originál Brother DR-1090 ks 15
64/ Originál Brother TN-1090 ks 25
65/Originál Canon  CRG-041H - black ks 5
66/Originál Canon CRG 045H - black ks 2
67/ Originál Canon CRG 045H - cyan ks 2
68/ Originál Canon CRG 045H - magenta ks 2
69/Originál Canon CRG 045H - yellow ks 2
70/ Originál Canon  CRG-052H - black ks 10
71/ Originál Canon 054HK - black ks 3
72/ Originál Canon 054HC - cyan ks 3
73/ Originál Canon 054HM - magenta ks 3
74/ Originál Canon 054HY - yellow ks 3
75/ Originál Canon BC-20 - black ks 2
76/ Originál Canon C-EXV 33 -black ks 3
77/ Originál Canon C-EXV40 - black ks 2
78/Originál Canon CL-41 - color ks 2
79/ Originál Canon CLI-551 Bk - black ks 5
80/ Originál Canon CLI-551 C - cyan ks 5
81/Originál Canon CLI-551 M - magenta ks 5
82/ Originál Canon CLI-551 Y - yellow ks 5
83/Originál Canon CRG-724H -black ks 2
84/Originál Canon PG-40 Bk - black ks 2
85/ Originál Canon PGI-550PG Bk - black ks 4
86/ Originál Epson PJIC1 - cyan ks 4
87/ Originál Epson PJIC2 - light cyan ks 4
88/ Originál Epson PJIC3 - light magenta ks 4
89/ Originál Epson PJIC4 - magenta ks 4
90/ Originál Epson PJIC5 - yellow ks 4
91/ Originál Epson PJIC6 -black ks 4
92/ Originál Epson T9441L -black ks 5
93/ Originál Epson T9442L - cyan ks 2
94/Originál Epson T9443L - magneta ks 2
95/ Originál Epson T9444L - yellow ks 2
96/Originál far.páska Epson 2190 ks 2
97/ Originál far.páska Epson DFX 9000 ks 5
98/Originál far.páska Epson ERC-09 ks 20
99/ Originál far.páska Epson ERC-28 ks 10
100/ Originál far.páska Epson ERC-32 ks 10
101/Originál HP 934XL - black ks 10
102/Originál HP 935XL - cyan ks 8
103/ Originál HP 935XL - magenta ks 5
104/Originál HP 935XL - yellow ks 5
105/ Originál HP CF 217A - black ks 8
106/ Originál HP CF 219A - black ks 10
107/ Originál HP CF 230X - black ks 50
108/ Originál HP CF 232A -black ks 15
109/Originál HP CF 256X – black ks 4
110/ Originál HP CF 350A - black ks 5
111/ Originál HP CF 351A - cyan ks 3
112/ Originál HP CF 352A - yellow ks 3
113/ Originál HP CF 353A - magenta ks 3
114/ Originál HP CF 400X - black ks 5
115/ Originál HP CF 401A – cyan ks 3
116/ Originál HP CF 402A – yellow ks 3
117/ Originál HP CF 403A – magenta ks 3
118/Originál HP CF 410X -black ks 4
119/ Originál HP CF 411A -cyan ks 2
120/ Originál HP CF 412A -yellow ks 2
121/Originál HP CF 413A -magenta ks 2
122/ Originál HP CF 540X - black ks 10
123/Originál HP CF 541X - cyan ks 5
124/ Originál HP CF 542X - yellow ks 5
125/ Originál HP CF 543X - magenta ks 5
126/ Originál HP W 1106A – black ks 250
127/ Originál HP W 1350X - black ks 6
128/Originál HP W2210X - black ks 6
129/ Originál HP W2211X - cyan ks 3
130/ Originál HP W2212X - yellow ks 3
131/ Originál HP W2213X - magenta ks 3
132/ Originál HP W 2410A - black ks 15
133/ Originál HP W 2411A - cyan ks 3
134/Originál HP W 2412A -yellow ks 3
135/ Originál HP W 2413A - magenta ks 3
136/ Originál Lexmark 76C0HC0 - cyan ks 4
137/ Originál Lexmark 76C0HM0 - magenta ks 4
138/ Originál Lexmark 76C0HY0 - yellow ks 4
139/ Originál Lexmark 86C0HK0 - black ks 8
140/ Originál Lexmark 84C2HCE - cyan ks 7
141/Originál Lexmark 84C2HKE - black ks 15
142/ Originál Lexmark 84C2HME -magenta ks 7
143/ Originál Lexmark 84C2HYE - yellow ks 7
144/ Originál Lexmark 58D2U0E – black ks 8
145/ Originál Lexmark C3220K0 – black ks 15
146/ Originál Lexmark C3220C0 – cyan ks 8
147/ Originál Lexmark C3220M0 -magenta ks 8
148/ Originál Lexmark C3220Y0 -yellow ks 8
149/ Originál Minolta TN114 - black ks 2
150/ Originál Minolta TN116 - black ks 1
151/ Originál OKI 45807111 -black ks 40
152/ Originál OKI valec 44574302 ks 75
153/ Originál OKI 46471101 -yellow ks 1
154/ Originál OKI 46471102 -magenta ks 1
155/ Originál OKI 46471103 -cyan ks 1
156/Originál OKI 46471104 -black ks 2
157/ Originál Samsung CLT-C404S -cyan ks 1
158/ Originál Samsung CLT-K404S -black ks 1
159/ Originál Samsung CLT-M404S -magenta ks 1
160/ Originál Samsung CLT-Y404S - yellow ks 1
161/ Originál Samsung CLT-K5082L – black ks 2
162/ Originál Samsung CLT-C5082L – cyan ks 1
163/ Originál Samsung CLT-M5082L – magenta ks 1
164/ Originál Samsung CLT-Y5082L – yellow ks 1
165/ Originál Samsung valed R116 ks 2
166/ Originál Sharp AR-016T - black ks 1
167/ Originál Sharp AR-168T - black ks 1
168/ Originál Sharp AR-208T - black ks 1
169/ Originál Sharp MX-235GT - black ks 4
170/ Originál Xeror Work Centre 7225 - black (006R01461) ks 4
171/ Originál Xeror Work Centre 7225 - magenta (006R01463) ks 2
172/ Originál Xeror Work Centre 7225 - yellow (006R01462) ks 2
173/Originál Xeror Work Centre 7225 -cyan (006R01464) ks 2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Splnenie podmienok:
Dodávateľ v lehote na predkladanie ponúk predkladá Objednávateľovi vlastný návrh plnenia t.j. prospektový materiál predmetu zákazky, kt. bude obsahovať popis technických vlastností tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických požiadaviek objednávateľa a podrobný technický opis ponúkaného predmetu zákazky, s uvedením obchodného názvu, resp. typov označenia a údajmi deklarujúcimi technické parametre ponúkaného tovaru.  Vlastným návrhom plnenia  dodávateľ preukazuje technickú špecifikáciu porovnateľnú minim. s požadovanými parametrami Objednávateľa.
Požaduje sa predložiť do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy  v písomnej forme (mailom alebo poštou)  rozpis jednotkovej ceny za ks v rozsahu cena bez DPH, sadzba DPH ,cena s DPH.
Objednávateľ posúdi a mailom dodávateľovi potvrdí   predložený Vlastný návrh plnenia  (splnenie požiadaviek na predmet zákazky) , najneskôr do 3 pracovných dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy .
Dodávateľ sa zaväzuje, že v jeho cenovej ponuke budú zarátané všetky náklady spojené s renováciou tonerových náplní a odoberie všetky použité tonerové náplne
Z dodacích dokumentov, balenia a označenia musí byť zrejmý pôvod tovaru a spojitosť certifikátu s dodaným tovarom. V prípade nejasností kupujúci má právo vyžiadať bližšie informácie o pôvode tovaru, napr. colné dokumenty, dodacie dokumenty pri nadobudnutí tovaru a pod...
Renovované tonerové náplne musia spĺňať platné normy akosti a kapacity; musia mať pevné vodiace kolíky a nie posuvne.
Objednávateľ požaduje predložiť certifikáty ISO 9001 a ISO 14001
Originálne tonerové náplne musia byť zabalené v originálnych obaloch od výrobcov tlačových zariadení požadovaných značiek, spĺňajúci všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu
Originálne tonerové náplne musia byť od výrobcu tlačového zariadenia.
Ekologická likvidácia použitých (prázdnych) tonerových náplní.  Požadujeme: Potvrdenie o registrácií dodávateľa na obvodnom úrade životného prostredia, na činnosť podľa § 15 ods. 2 zákona o odpadoch, pre katalógové číslo 08 03 18.Dodávateľ doručí kópiu potvrdenia o registrácii dodávateľa pre zber odpadov do 5 pracovných dní emailom v súlade s ustanoveniami zákona o odpadoch č. 79/2015 Z.z. a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „zákon o odpadoch“) pre odpad zaradený do kategórie „ostatný“ katalógové číslo: 08 03 18 – odpadový toner do tlačiarne iný ako uvedený v 08 03 17
Dodávateľ pri odovzdaní použitých tonerov na likvidáciu vystaví doklad o ich prevzatí.
Pod originálnym tonerom a náplňou sa rozumie, že sú vyrobené priamo výrobcom originálnych periférnych zariadení príslušnej značky v originálnych baleniach, neporušené, nepoškodené. Výrobok nesmie byť starší ako 2 roky od dátumu výroby, musí byť označený 3D hologramom.
Tonerové a atramentové náplne, pásky, hlavy, zapekacie jednotky a valce musia mať ochranné známky výrobcu príslušných značiek (ochrannú známku s číselným a QR identifikátorom pravosti overiteľným cez mobilnú aplikáciu).
Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie tovaru pre preukázateľné vady dodaného tovaru (napr. nedostatočná kvalita, nedodržanie špecifikácie a požiadaviek na tovar, poškodený obal tovaru a pod.)
Dodávateľ musí vytvoriť pri dodávke tovaru (vyloženia tovaru) dostatočný časový priestor na skontrolovanie typu a množstva dodávaného tovaru oprávnenými osobami objednávateľa.
Objednávateľ je povinný reklamovať zistené vady na renovovaných a originálnych tonerových náplniach v kvalite a kvantite, prípadne iné reklamačné dôvody vždy písomnou formou bez zbytočného odkladu dodávateľovi. V reklamácii musí byť uvedený dôvod reklamácie.
Dodávateľ sa zaväzuje, že všetky následné uznané reklamačné nároky bude realizovať výmenou tovaru v čo najkratšom možnom čase
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii
Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú do vyčerpania finančného  objemu predpokladanej hodnoty zákazky, najviac však na dobu 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti, v závislosti od toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Spôsob, čas a miesto dodania tovaru :
a) Plnenie na základe čiastkových objednávok odoslaných e-mailom v priebehu 12 mesiacov. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať objednávateľovi tovar na základe prijatých čiastkových objednávok ( odoslané e-mailom alebo telefonický) v plnom rozsahu, v ktorých bude uvedená presná špecifikácia druhu tovaru, jeho množstvo ako aj konkrétna kúpna cena.
b) termín dodania tovaru je do 7 pracovných dní od zaslania čiastkovej objednávky v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 15:00 hod.
c) súčasťou dodávky je povinne dodací list/faktúra, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo objednávky
d) oprávnená osoba kupujúceho a jeho e mailová adresa pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi do 72 hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy
Objednávateľ nie je viazaný množstvom tovaru uvedeného v technickej špecifikácií predmetu zákazky . Skutočne odobraté množstvo tovaru môže byť nižšie, rovnaké alebo vyššie ako množstvo tovaru uvedeného v technickej špecifikácií predmetu zákazky. Množstvo bude spresňované počas plnenia zmluvy, podľa aktuálnych potrieb objednávateľa .
Dodávateľ sa zaväzuje , že aj v prípade neodobratia predpokladaného množstva predmetu zákazky za obdobie 12  mesiacov, nebude požadovať navýšenie ceny alebo úhradu za neodobratie predmetu zákazky.
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Zmluvne strany sa zaväzujú plniť zväzky vyplývajúce z tejto zmluvy aj po vyhlásení núdzového stavu, výnimočného stavu, vojnového stavu a vojny podla ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. a po vydaní nariadenia vlády Slovenskej republiky na vykonávanie opatrenia organizácie výroby a organizácie služieb podľa § 5 písm. b) zákona č 179/2011 Z. z.
Zmluvné ceny a platobné podmienky:
Ako poskytovateľ zdravotnej starostlivosti v zmysle Obchodného zákonníka č.513/1991 Zb. §340 b) ods.5 požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia Fa /
Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru do miesta dodania a vyloženie tovaru do určených priestorov vrátane nákladov na dopravu
Súčasťou dodávky je povinne faktúra v 2 vyhotoveniach, ktorá obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho jednotkovú a celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo objednávky. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci nasledujúcom po dni dodania tovaru.
Dodávateľ vystaví faktúru v lehote najneskôr do 5 pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni podpisu Preberacieho protokolu. Podkladom pre vystavenie faktúry je povinne Preberací protokol podpísaný obidvoma zmluvnými stranami.
Kúpna cena je stanovená dohodou zmluvných strán ako cena pevná, konečná, úplná a nemenná, zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru do miesta dodania, vrátane nákladov na dopravu.
Zmluvná strana, ako verejný obstarávateľ, si v zmluve vyhradzuje právo na zmenu zmluvy/ rámcovej dohody v zmysle § 18 zákona o verejnom obstarávaní.
Dodávateľ sa zaväzuje, že nepostúpi svoju pohľadávku podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety tohto článku, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
Predávajúci sa zaväzuje, že neprijme vyhlásenie tretej strany v zmysle § 303 a nasl. Obchodného zákonníka ako ručiteľa záväzku vzniknutého na základe tejto zmluvy, a teda sa v zmysle § 306 Obchodného zákonníka nebude domáhať splnenia záväzku vzniknutého na základe tejto zmluvy od ručiteľa. Predávajúci berie na vedomie a výslovne súhlasí, že v prípade porušenia takéhoto zákazu je kupujúci oprávnený uložiť predávajúcemu zmluvnú pokutu vo výške 2 % z celkovej hodnoty predmetu zmluvy (pohľadávky predávajúceho podľa tejto zmluvy).
Súhlas objednávateľa postúpením pohľadávok dodávateľa podľa predchádzajúcej vety nie je potrebný:
- pri postúpení pohľadávok dodávateľov, ktorých 100%-ným akcionárom je Ministerstvo zdravotníctva SR v lehote splatnosti a 60 dní po lehote ich splatnosti,
- pri postúpení pohľadávok dodávateľov financovaných z kapitálových prostriedkov Ministerstva zdravotníctva SR alebo eurofondov.
Sankcie:
V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru má objednávateľ právo požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania, nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý
Objednávateľ má nárok na voľbu nárokov uvedených v §436 ObZ ods. 1 písmen. a) až d) ak ju oznámi dodávateľovi včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení
Objednávateľ má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu
Objednávateľ má v prípade odstúpenia z dôvodu na strane dodávateľa nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10% z celkovej ceny predmetu zmluvy a to najneskôr do 30 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti odstúpenia.
Dodávateľ môže požadovať:
- úrok z omeškania vo výške aktuálnej sadzby zákonných úrokov z omeškania podľa § 369 ods. 2 a § 369a Obchodného zákonníka v znení  neskorších predpisov  v spojení s § 1 ods. 1 nariadenia vlády Slovenskej republiky č. 21/2013 Z.z.
Ukončenie zmluvného vzťahu:
Zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán.
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v aktuálnych obchodných podmienkach Elektronického trhoviska.
Výpoveďou s výpovednou lehotou jeden mesiac zo strany objednávateľa. Výpovedná lehota plynie odo dňa nasledujúceho po dni doručenia výpovede.
Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom za:
a)nedodržanie termínu dodania predmetu dohodnutého v zmysle, resp. v objednávke
b)dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve
c)neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru a ostatné podstatné porušenie zmluvy, ktoré upravujú ustanovenia Obchodného zákonníka a ustanovenia aktuálnych Obchodných podmienok trhoviska
d)ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami (black list) trhoviska
Ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže,že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej ako nižšia cena)za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy , zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutoč. dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podla tejto zmluvy a nižšou cenou
V prípade nedodržania akejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v tomto opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ:
-ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti
-môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS
-môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinnosti dodávateľom
Dodávateľ vyhlasuje, že ak mu zákon č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "ZoRPVS") ukladá povinnosť byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora (ďalej len "register") ako partner verejného sektora, spĺňa túto zákonnú povinnosť.
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy v prípade ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy, alebo ak mu bol právoplatne uložený zákaz účasti podľa § 182 ods. 3 písm. b/ zákona o verejnom obstarávaní
Dodávateľ tiež vyhlasuje, že v prípade, ak bude plniť predmet plnenia tejto zmluvy prostredníctvom subdodávateľov, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra v zmysle ZoRPVS, že títo budú v čase uzavretia tejto zmluvy alebo v čase použitia takéhoto subdodávateľa v registri zapísaní. V prípade, ak počas platnosti tejto zmluvy dôjde k právoplatnému výmazu subdodávateľa z registra, je Dodávateľ povinný okamžite ukončiť plnenie tejto Zmluvy prostredníctvom takéhoto subdodávateľa.
Pri zámene tovaru, zaslaní iného sortimentu alebo množstva, môže objednávateľ odmietnuť dodávku, náklady na vrátenie hradí dodávateľ
Zodpovednosť za vady:
Dodávateľ garantuje, že dodaný tovar bude po dobu záručnej doby spôsobilý na použitie na dohodnutý účel,resp. na obvyklý účel a zachová si dohodnuté,resp inak obvyklé vlastnosti. Záruka za akosť dodávateľom dodaného tovaru sa vzťahuje na všetky jeho vlastnosti po dobu záručnej doby. Dodávateľ poskytne záručnú dobu v trvaní záručnej doby vyznačenej na obale výrobku
Dodávateľ zodpovedá za vady , ktoré má tovar v okamihu keď prechádza nebezpečenstvo škody na tovare na objednávateľa aj keď sa stane zjavnou až po tomto čase
Objednávateľ je povinný oznámiť bez zbytočného odkladu dodávateľovi všetky vady tovaru, zistené pri preberaní dodaného tovaru, alebo bezprostredne, najneskôr do 7 dní po zistení vady, v písomnej forme prostredníctvom pošty,alebo e-mailom
Dodávateľ je povinný oznámené vady odstrániť bez zbytočného odkladu, na vlastné náklady a bez nároku na kompenzáciu týchto nákladov voči objednávateľovi, pričom odstránením vád sa rozumie výlučne dodanie náhradného tovaru za vadný tovar, dodanie chýbajúceho tovaru. Týmto ustanovením nie je dotknuté právo objednávateľovi odstúpiť od dohody
Zodpovednosť za vady v rozsahu, ktorý je upravený zmluvou bude objednávateľ riešiť v zmysle Obchodného zákonníka
Zmluvná strana, ako aj verejný obstarávateľ, si v zmysle vyhradzuje právo na zmenu zmluvy/rámcovej dohody v zmysle § 18 zákona o verejnom obstarávaní
Tovar musí byť dodaný nový, nepoužívaný, nerepasovaný
Dodávateľ tovaru je povinný poučiť všetky fyzické osoby, ktoré sa budú podieľať v jeho mene a na jeho zodpovednosť pri plnení zmluvy mlčanlivosťou. Dodávateľ tovaru predloží podpísané poučenie o povinnosti mlčanlivosti pred plnením zmluvy pre každú vyslanú fyzickú osobu, alebo pred samotným výkonom práce. Každá vyslaná fyzická osoba sa oboznámi s poučením u objednávateľa a poučenie podpíše. Bez uvedeného, vyslanej osobe nebude umožnený výkon práce na pracoviskách objednávateľa, kde môže prísť do styku z osobnými údajmi
Neumožnený vstup do priestorov objednávateľa zástupcovi dodávateľa bez poučenia o mlčanlivosti sa nepovažuje za neposkytnutie súčinnosti pri plnení zmluvy zo strany objednávateľa
Vyslaná fyzická osoba zároveň podpíše oboznámenie sa s informáciou o spracovaní osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov - Evidencia zástupcov a dodávateľov a odberateľov
Poučenie o mlčanlivosti s prehlásením o informovaní je dostupné na webových stránkach objednávateľa, v sekcii "Ochrana osobných údajov, GDPR": Poučenie o povinnosti mlčanlivosti s informačnou povinnosťou
Poskytovateľ služby zodpovedá za porušenie povinnosti za vyslané fyzické osoby, ktoré sa podieľajú na plnení zmluvy v mene dodávateľa v priestoroch objednávateľa
Dodávateľ ako poučená osoba potvrdzuje svojím podpisom, že sa oboznámil so zásadami ochrany osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, dostupné na webových stránkach objednávateľa v sekcii "Ochrana osobných údajov, GDPR"
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/ bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č.222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH a inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č.222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa §7 a/alebo §7 a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č.222/2004 Z.z.
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

V. Spanyola 43, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

02.05.2022 09:25 — 02.05.2023 00:00

1,00 Súhrn položiek definovaných v technickom opise

78 891,75

78 891,75

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Dodávateľ v lehote na predkladanie ponúk predkladá Objednávateľovi vlastný návrh plnenia t.j. prospektový materiál predmetu zákazky, kt. bude obsahovať popis technických vlastností tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických požiadaviek objednávateľa a podrobný technický opis ponúkaného predmetu zákazky, s uvedením obchodného názvu, resp. typov označenia a údajmi deklarujúcimi technické parametre ponúkaného tovaru. Vlastným návrhom plnenia dodávateľ preukazuje technickú špecifikáciu porovnateľnú minim. s požadovanými parametrami Objednávateľa.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

13.04.2022 10:21

25.04.2022 09:26

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.04.2022 09:41

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 330
 89
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.04.2022 12:38 - Vstupná ponuka 78 891,00 € Cena bez DPH
13.04.2022 14:14 - Najvýhodnejšia ponuka 78 890,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS