• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.04.2022 11:28
  •    Predkladanie ponúk
    25.04.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.04.2022 10:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.04.2022 11:10

Detail zákazky Z20223365

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.04.2022 11:28
  •    Predkladanie ponúk
    25.04.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.04.2022 10:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.04.2022 11:10

Základné údaje

Z20223365

OF-252713

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6374356

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

46375210

Ib-elektro s.r.o.

Železničiarska 48, Rimavská Sobota, 97901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kuchynské vybavenie pre domácnosť a kanceláriu

mikrovlnná rúra, rýchlovarná kanvica, stroje na tepelné spracovanie materiálov, elektrické prístroje pre domácnosť

  • 39700000-9 - Spotrebiče pre domácnosť
  • 39710000-2 - Elektrické prístroje pre domácnosť
  • 39711000-9 - Elektrické prístroje používané v domácnosti na potraviny
  • 39711300-2 - Elektrotepelné prístroje
  • 39711362-4 - Mikrovlné rúry
  • 42940000-7 - Stroje na tepelné spracovanie materiálov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mikrovlnná rúra
Funkcia
Voľne stojaca mikrovlnná rúra bez grilu. Slúži na prípravu a ohrev jedál.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Mikrovlnná rúra ks 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Parametre • voľne stojaca bez grilu• funkcia automatického rozmrazovania• signál pri ukončení procesu• otočný tanier s priemerom minimálne 24 cm, jednoduché mechanické alebo elektronické ovládanie
Objem 20 l a viac
Záruka 24 mesiacov
 2. Rýchlovarná kanvica
Funkcia
Slúži na ohrev vody, minimálny objem 1,7 litra.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
rýchlovarná kanvica, minimálny objem 1,7 l ks 13
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Parametre Rýchlovarná kanvica plastová bez regulácie teploty. Filter na zachytenie nečistôt a usadenín. Automatické vypnutie, ukazovateľ vodnej hladiny. Otočná základňa.
Parametre Jednoduché otváranie veka stlačením tlačidla. Ohrievacie dno z nehrdzavejúcej ocele so zakrytou ohrevnou špirálou.
Trojitý bezpečnostný systém - Ochrana proti prehriatiu pri zapnutí bez vody - Automatické vypnutie po odobratí zo základne - Automatické vypnutie po dosiahnutí bodu varu
Objem minimálne 1,7 L
Záruka 24 mesiacov
 3. Plnoautomatický kávovar KRUPS EVIDENCE EA 890810 alebo ekvivalent
Funkcia
Príprava kávy a kávových nápojov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Plnoautomatický kávovar KRUPS EVIDENCE EA 890810 alebo ekvivalent ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar, zabalený v originálnom balení.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté i náklady spojené s dodávkou materiálu zákazky, vrátane dopravy na miesto plnenia
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH.
Požaduje sa, aby dodávaný tovar, ktorý je predmetom tejto kúpnej zmluvy bol nový, nepoužitý. Tovar požadujeme dodať v originálnom balení s originálnou dokumentáciou a príslušenstvom. Návod na obsluhu musí byť aj v SK alebo CZ jazyku.
Dovoz tovaru je v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 14.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne tri pracovné dni vopred.
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie na adrese dodania.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku.
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH. Do jednotkovej ceny tovaru zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy.
Požaduje sa dodanie tovaru s dodacím listom, ktorý obsahuje súpis položiek dodaného tovaru, množstvo, celkovú cenu bez DPH a s DPH, číslo zmluvy.
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú faktúru, dodací list spolu s tovarom na miesto plnenia.
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená).
Splatnosť faktúry je minimálne 30 dní odo dňa doručenia vystavenej faktúry
Dovoz tovaru je v pracovných dňoch v čase od 6.00 do 13.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov s deklarovateľnou, úplne identickou špecifikáciou.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa všetky požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované objednávateľom pri zadaní zákazky do EKS.
Požaduje sa dodať tovar jednorazovo do miesta plnenia.
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať tovar v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ vybaví reklamáciu v čo najkratšom možnom čase, najneskôr však do 30 dní od uplatnenia reklamácie.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia.
Objednávateľ si vyhradzuje právo uplatniť samostatnú objednávku alebo uzatvoriť dodatok ku kúpnej zmluve do výšky prideleného finančného limitu pri dodržaní jednotkových cien.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kasárenská 1815, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

02.05.2022 08:00 — 30.06.2022 14:00

1,00 celý predmet zákazky

1 000,00

837,65

Zmena termínu dodania tovaru musí byť odsúhlasená objednávateľom.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.04.2022 11:28

25.04.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.04.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 376
 41
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.04.2022 08:50 - Vstupná ponuka 999,60 € Cena s DPH
14.04.2022 10:42 - Najvýhodnejšia ponuka 998,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS