35919001
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK
37028979
František Kliment
Na Záhumní 19, Zohor, 90051, SVK
Zabezpečenie dezinfekcie priestorov po testovaní zamestnancov
Dezinfekcia priestorov
Služba
|
1. Zabezpečenie dezinfekcie priestorov po testovaní zamestnancov proti šíreniu koronavírusu
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Spôsob aplikácie: bezkontaktnou metódou - fogovaním (rozprašovaním dezinfekčnej hmly do priestoru). Dezinfekčný prostriedok nesmie zapáchať, lepiť, znečisťovať ošetrené plochy, prístroje a elektroniku, nie je potrebné ho neutralizovať a nesmie byť karcinogénny. Dezinfekčný prostriedok musí spĺňať požiadavky platnej legislatívy na pridelenie registračného čísla a zapísanie biocídneho výrobku do registra biocídnych výrobkov sprístupnených na trhu v SR. Môže byť použitá látka DEZANOL alebo jej ekvivalent. Dezinfekcia má likvidovať baktérie a vírusy vrátane COVIDu-19. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Dezinfekcia prostriedkom DEZANOL alebo jeho ekvivalentom metódou fogovaním. Dezinfekčný prostriedok nesmie zapáchať, lepiť, znečisťovať ošetrené plochy, prístroje a elektroniku, nie je potrebné ho neutralizovať a nesmie byť karcinogénny. Dezinfekčný prostriedok musí spĺňať požiadavky platnej legislatívy na pridelenie registračného čísla a zapísanie biocídneho výrobku do registra biocídnych výrobkov sprístupnených na trhu v SR. Dezinfekcia má likvidovať baktérie a vírusy vrátane COVIDu-19. Nesmie byť zdraviu škodlivá. Výmera dezinfikovaného priestoru je 246 m2. | 246 m2 | 0 | 48 |
| Názov |
| Predmetom tejto Zmluvy je záväzok Dodávateľa dodať Objednávateľovi službu - Zabezpečenie dezinfekcie priestorov po testovaní zamestnancov podľa funkčnej a technickej špecifikácie Predmetu Zmluvy, vrátane dovozu a inštalácie na miesto plnenia, počas doby trvania tejto Zmluvy a záväzok Objednávateľa zaplatiť Dodávateľovi za službu dodanú v súlade s touto Zmluvou dohodnutú cenu. Dodávateľ sa zaväzuje dodať službu v príslušnej kvalite. |
| Dezinfekčný prostriedok musí spĺňať požiadavky platnej legislatívy na pridelenie registračného čísla a zapísanie biocídneho výrobku do registra biocídnych výrobkov sprístupnených na trhu v SR. |
| Dezinfekčný prostriedok používaný pri poskytnutí služby musí v registri biocídnych výrobkov sprístupnených na trhu v Slovenskej republike mať vyznačené: a) obchodný názov biocídneho výrobku, b) meno alebo názov držiteľa rozhodnutia, c) registračné číslo biocídneho výrobku, d) typ alebo typy biocídneho výrobku, e) čísla CAS účinných látok v biocídnom výrobku, f) dátum zapísania biocídneho výrobku do registra biocídnych výrobkov sprístupnených na trhu v Slovenskej republike. |
| Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia Zmluvy mailom/poštovým doručovateľom predložiť Objednávateľovi rozhodnutie o zapísaní biocídneho výrobku do registra biocídnych výrobkov sprístupnených na trhu v Slovenskej republike vydané Ministerstvom hospodárstva SR vrátane registračného čísla. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom vyhotovenia negatívnej referencie. |
| V prípade predloženia ekvivalentu ktorejkoľvek položky je Dodávateľ povinný v lehote do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia Zmluvy/prevzatia objednávky zaslať Objednávateľovi e-mailom/poštovým doručovateľom doklad, ktorým preukáže rovnakú, prípadne lepšiu kvalitu nim ponúkanej služby - ekvivalentu oproti požadovanému. |
| Predmet zákazky nebude dodávaný jednorazovo v celom množstve. V zmysle ustanovení Obchodných podmienok elektronického trhoviska, týkajúcich sa Zmluvy, Objednávateľ sa nezaväzuje k plneniu Zmluvy v celom rozsahu a Dodávateľ to v plnej miere akceptuje. Celkové množstvo predmetu zákazky je uvedené ako maximálne. Presné množstvo bude uvedené v čiastkových objednávkach počas zmluvnej lehoty, ak bude testovanie potrebné. |
| Zmluva sa uzatvára do 30. 04. 2023 alebo do vyčerpania finančného limitu. |
| Miesto plnenia a prevzatia predmetu Zmluvy bude Bratislava. |
| Jednotkové ceny sú pevné a nemenné počas doby trvania Zmluvy. |
| Celková cena zahŕňa všetky vedľajšie náklady na dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach, napríklad dopravu na miesto plnenia, manipulačné služby a podobne. |
| Uvedenú predpokladanú hodnotu zákazky (PHZ) Objednávateľ považuje za maximálnu výšku zdrojov. |
| Požaduje sa predložiť podrobný rozpis ceny bez DPH a s DPH , ktorý ako údaj v zmluve chýba, do 3 dní od uzavretia Zmluvy. |
| Množstvá sú iba predpokladané a nenárokovateľné zo strany Dodávateľa. Objednávka bude podmienená pandemickou situáciou na Slovensku. V prípade, že nebude potrebné testovať zamestnancov, nebude vyhotovená žiadna objednávka. Ak nebude vyhotovená žiadna objednávka do 30. 04. 2023 Zmluva zanikne. |
| Zmluvné strany sa dohodli na spôsobe poskytovania služby vo forme písomných objednávok vystavených Objednávateľom a doručených Dodávateľovi. |
| Záväzné objednávky na poskytnutie služby má za Objednávateľa právo vystaviť osoba zodpovedná za vecné plnenie Zmluvy, resp. osoba zodpovedná za prevzatie služby podľa tejto Zmluvy. |
| Objednávateľ odošle oskenovaný originál objednávky, podpísaný oprávnenou osobou Objednávateľa, na e-mailovú adresu Dodávateľa. Dodávateľ je povinný objednávku Objednávateľa zaslanú emailom prijať a prijatie objednávky najneskôr nasledujúci pracovný deň po dni doručenia objednávky od Objednávateľa potvrdiť príjem a akceptáciu objednávky emailom na e-mailovú adresu Objednávateľa, z ktorej bola zaslaná objednávka. Objednávka sa stáva záväznou jej potvrdením zo strany Dodávateľa. |
| V prípade, ak Dodávateľ z akýchkoľvek dôvodov, s výnimkou dôvodov spočívajúcich vo vyššej moci, nepotvrdí (neakceptuje) objednávku v stanovenej lehote, a to ani po telefonickej urgencii zo strany Objednávateľa, považuje sa nasledujúci pracovný deň po dni doručenia riadne vystavenej objednávky Dodávateľovi, za deň akceptácie objednávky. |
| Prevzatie a odovzdanie služby na základe objednávky potvrdia Zmluvné strany na dodacom liste, za Zmluvné strany sú oprávnené podpísať dodací list osoby zodpovedné za prevzatie predmetu Zmluvy. |
| Objednávku je možné ukončiť písomnou dohodou oboch Zmluvných strán, výpoveďou alebo odstúpením od objednávky. |
| Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú cenu podľa čiastkových objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu predmetu zákazky uvedeného v čiastkovej objednávke. |
| Predmet zákazky bude financovaný formou bezhotovostného platobného styku. Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. |
| Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti stanovené platnými právnymi predpismi, inak je Objednávateľ oprávnený faktúru v lehote splatnosti vrátiť Dodávateľovi na prepracovanie. Lehota splatnosti faktúry začne v takom prípade plynúť odo dňa doručenia opravenej faktúry Objednávateľovi. Objednávateľ sa zaväzuje zaplatiť cenu za poskytnutý predmet Zmluvy na základe faktúry vystavenej s náležitosťami daňového dokladu, so splatnosťou nie kratšou ako 30 dní od vystavenia faktúry. |
| Za deň splnenia peňažného záväzku sa považuje deň odpísania dlžnej sumy z účtu Objednávateľa v prospech účtu Dodávateľa. |
| V prípade, ak sa Dodávateľ dostane do omeškania s poskytnutím služby podľa lehoty určenej v objednávke alebo stanovenej v článku Zmluvy, vzniká Objednávateľovi nárok požadovať od Dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,02% z ceny nedodaného plnenia za každý deň omeškania. |
| Uplatnením zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok Objednávateľa na náhradu škody, pričom zmluvná pokuta sa nezapočítava na náhradu vzniknutej škody. |
| Dodávateľ je povinný, bez zbytočného odkladu oznámiť Objednávateľovi vznik akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje dodanie a má za následok predĺženie dohodnutej lehoty dodania. Predĺžením dohodnutej lehoty dodania služby zo strany Dodávateľa nie je dotknutá povinnosť Dodávateľa uhradiť zmluvnú pokutu za omeškanie okrem prípadov, keď k omeškaniu došlo z dôvodov vyššej moci. |
| Zmluvu je možné ukončiť zo strany Objednávateľa písomnou dohodou, výpoveďou alebo odstúpením, ak dodávateľ nedodrží predmet Zmluvy v rozsahu a kvalite uvedenej v tejto Zmluve a v zmysle platných a účinných Obchodných podmienok Elektronického trhoviska (OPET), ktoré tvoria neoddeliteľnú súčasť Zmluvy. |
Dúbravská cesta 14, 841 04 Bratislava, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika
01.05.2022 00:00 — 30.04.2023 15:00
48,00 ks
4 700,00
4 700,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
08.04.2022 12:16
19.04.2022 12:00
19.04.2022 12:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 08.04.2022 12:54 - Vstupná ponuka | 4 690,00 | € | Cena bez DPH |
| 19.04.2022 08:20 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 500,00 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: