• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.04.2022 11:00
  •    Predkladanie ponúk
    20.04.2022 13:06
  •    Ukončenie zákazky
    20.04.2022 13:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.04.2022 13:55

Detail zákazky Z20223332

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.04.2022 11:00
  •    Predkladanie ponúk
    20.04.2022 13:06
  •    Ukončenie zákazky
    20.04.2022 13:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.04.2022 13:55

Základné údaje

Z20223332

OF-252054

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6352424

Objednávateľ

00632325

Domov sociálnych služieb

Pohorelská Maša 57, Pohorelá, 97669, SVK

Dodávateľ

53528654

Up Déjeuner, s. r. o.

Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravné poukážky

Stravné poukážky, stravovanie zamestnancov

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravné poukážky
Funkcia
zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa
poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/ 2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
nominálna hodnota stravnej poukážky € 4,5
množstvo ks 3000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravná poukážka obsahuje ochranné prvky proti falšovaniu
Stravná poukážka obsahuje rok platnosti stravnej poukážky.
Stravná poukážka obsahuje nominálnu hodnotu stravnej poukážky.
Stravná poukážka obsahuje názov a logo dodávateľa.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Celková cena za stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v € a výškou provízie v € vrátane DPH.
Provízia pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi, pokrýva tiež všetky náklady dodávateľa spojené  s dodaním stravných poukážok objednávateľovi a všetky ďalšie prípadné náklady dodávateľa spojené napr. s objednaním alebo využívaním predmetu zákazky.
Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie iné ako sú uvedené v zmluve.
Dodávateľ je povinný doložiť do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy zoznam zmluvných partnerov v mieste plnenia zmluvy podľa článku V ods. 4.1 Zmluvy.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodené stravné poukážky, resp. zásielku. Výška storno poplatkov, ktorú si môže nárokovať poskytovateľ je vo výške 0% z hodnoty takto vrátených neplatných stravných poukážok.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok riadne a včas do sídla objednávateľa určeného v objednávke.
Objednávku na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadávať osobne, poštou, elektronicky e-mailom alebo faxom.
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do dvoch pracovných dní od podania objednávky.
Celková cena fakturovaná za dodané stravné poukážky na základe jednotlivých objednávok pozostáva:
1. z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok
2. z ceny poplatku za poskytnuté služby
3. z DPH z ceny poplatku za poskytnuté služby, ak je dodávateľ platcom DPH.
Poplatok za poskytnuté služby musí pokrývať všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom stravných poukážok, zahŕňať províziu dodávateľa, dane, balenie, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúciu, a všetky ďalšie náklady.
Dodávateľ akceptuje úhradu poskytnutej služby formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej dodávateľom a zaslanej odberateľovi spolu s dodacím listom a stravovacími poukážkami bez poskytnutia záloh alebo preddavkov.
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa.
Ak sa dodávateľ dostane do opakovaného meškania so splnením povinnosti dodania predmetu zmluvy do dvoch pracovných dní od vystavenia objednávky, objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pohorelská Maša 57, Pohorelá, Brezno, Banskobystrický, Slovenská republika

25.04.2022 12:08 — 31.12.2022 12:08

1,00 ks

13 550,00

11 250,00

Dodanie stravných poukážok podľa objednávky, poukážka obsahuje nominálnu hodnotu, rok platnosti, prvky proti falšovaniu a logo dodávateľa

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

12.04.2022 11:00

20.04.2022 13:06

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.04.2022 13:21

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 335
 10
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.04.2022 11:06 - Vstupná ponuka 13 549,99 € Cena s DPH
13.04.2022 08:29 - Najvýhodnejšia ponuka 13 549,97 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS