• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.04.2022 14:27
  •    Predkladanie ponúk
    22.04.2022 10:36
  •    Ukončenie zákazky
    22.04.2022 11:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.04.2022 11:25

Detail zákazky Z20223306

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.04.2022 14:27
  •    Predkladanie ponúk
    22.04.2022 10:36
  •    Ukončenie zákazky
    22.04.2022 11:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.04.2022 11:25

Základné údaje

Z20223306

OF-252536

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6359706

Objednávateľ

30796482

Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou

Žellova 2, Bratislava, 82924, SVK

Dodávateľ

31326650

TEMPEST a.s.

Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Predĺženie platnosti licencií Rapid7

licencie, softvér

  • 48730000-4 - Softvérový balík na zaistenie bezpečnosti
  • 48000000-8 - Softvérové balíky a informačné systémy
  • 72261000-2 - Softvérové podporné služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Predĺženie platnosti licencií Rapid7 - Vulnerability management NEXPOSE (550 IPS/Assets) - subscription licencia na 36 mesiacov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predĺženie platnosti licencií Rapid7 - Vulnerability management NEXPOSE (550 IPS/Assets) - subscription licencia mesiac 36
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
a)Predmetom zmluvy je zabezpečenie „Predĺženia platnosti licencií Rapid7“ na 36 mesiacov, (ďalej len „Predmet zmluvy“).
b)Miestom dodania Predmetu zmluvy je Bratislava, pričom presnú adresu dodania a kontaktnú osobu objednávateľ oznámi dodávateľovi najneskôr do 2 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy.
c)Objednávateľ vyžaduje dodať Predmet zmluvy, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz, predaj a používanie v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným predpisom platným v Slovenskej republike.
d)Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ predložil potvrdenie od výrobcu zariadení, že je autorizovaným dodávateľom na poskytnutie predmetu zmluvy, a to v lehote najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy.
e)Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi rozpočet Predmetu zmluvy a číslo bankového účtu na úhradu faktúry a mailovú adresu kontaktnej osoby.
f)Objednávateľ vystaví na Predmet zmluvy objednávku, ktorú doručí poštou alebo e-mailom na mailovú adresu kontaktnej osoby dodávateľa. Dodávateľ je povinný najneskôr nasledujúci pracovný deň po doručení objednávky potvrdiť príjem a akceptáciu objednávky písomne alebo e-mailom. V potvrdení a akceptácii objednávky dodávateľ uvedie presný dátum dodania predmetu zmluvy. Objednávka sa považuje za akceptovanú dodávateľom aj v prípade, ak márne uplynula lehota na akceptáciu objednávky.
g)Dodávateľ je povinný dodať predmet zmluvy najneskôr do 30 kalendárnych dní odo dňa potvrdenia prijatia objednávky.
h)Pri odovzdaní Predmetu zmluvy dodávateľ odovzdá objednávateľovi všetky doklady potrebné na prevzatie a užívanie Predmetu zmluvy.
i)Dodací list je podkladom na úhradu faktúry. Dodací list podpíšu obe zmluvné strany a bude obsahovať najmä druh, čitateľné mená, priezviská a podpisy povereného odovzdávajúceho zamestnanca dodávateľa a povereného preberajúceho zamestnanca objednávateľa, pečiatku a dátum prevzatia. Za objednávateľa bude oprávnená osoba uvedená v objednávke.
j)Dodávateľ vystaví faktúru za dodaný Predmet zmluvy do 5 pracovných dní od podpísania dodacieho listu oboma zmluvnými stranami. Neoddeliteľnou súčasťou faktúry je originál dodacieho listu.
k)Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy na kúpnu cenu. Úhrada za dodanie Predmetu zmluvy bude realizovaná bezhotovostným prevodom na účet dodávateľa.
l)Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní od dňa jej doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle právnych predpisov o dani z pridanej hodnoty a účtovníctve.
m)V prípade, ak dodávateľ dodá Predmet zmluvy, ktorý nespĺňa akúkoľvek objednávateľom požadovanú technickú, funkčnú alebo osobitnú požiadavku na plnenie považuje to objednávateľ za podstatné porušenie zmluvy a je oprávnený od zmluvy odstúpiť.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Žellova, 2, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

25.04.2022 09:39 — 25.05.2022 09:39

1,00 celý predmet zákazky

40 659,30

33 882,75

Objednávateľ požaduje predložiť vlastný návrh plnenia zákazky, v ktorom je dodávateľ povinný predložiť kópiu potvrdenia výhradného distribútora, že dodávateľ je spôsobilý dodávať požadovaný software.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.04.2022 14:27

22.04.2022 10:36

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.04.2022 10:51

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 541
 2
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.04.2022 11:55 - Vstupná ponuka 40 650,00 € Cena s DPH
13.04.2022 11:55 - Najvýhodnejšia ponuka 40 650,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS