30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
35948655
Mikrochem Trade, spol. s r.o.
Za dráhou 33, Pezinok, 90201, SVK
Laboratórne diagnostické pomôcky a materiál
Striekačkový filter
Tovar, Služba
1. Striekačkové filtre Whatman GD/X do chromatografu SHIMADZU
|
|
---|---|
Funkcia |
Slúžia na úpravu vzoriek roztokov pri HPLC (high performance liquid chromatography) analýzach. Filtrovaním poskytujú čistejšie extrakty vzoriek odstránením interferujúcich materiálov a jemných častíc, čím sa šetria deliace kolóny (predlžuje sa ich životnosť). |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Striekačkové filtre Whatman GD/X do chromatografu SHIMADZU | bal | 1 | ||
Počet kusov v balení | ks | 150 | ||
Pore Size (veľkosť pórov) | µm | 0,2 | ||
Priemer | mm | 25 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Nesterilné (nonsterile) | áno |
Membrána hydrofóbna | PTFE - filtračné médium - borosilikátové sklenené mikrovlákno |
Striekačkové filtre sú tvorené plastovým filtračným nástavcom so zabudovanou membránou | áno |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Zmluvná cena musí byť konečná a musia byť v nej započítané všetky náklady dodávateľa súvisiace s dodaním predmetu zákazky. |
Objednávateľ požaduje dodať spolu s tovarom návod na použitie v slovenskom alebo českom jazyku a prehlásenie o zhode/ atest kvality. |
Dodávateľ sa zaväzuje do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy doručiť objednávateľovi podrobný rozpočet predmetu zákazky v rozsahu cena bez DPH a cena s DPH potvrdený pečiatkou a podpisom. |
Tovar bude objednávateľom prevzatý na základe dodacieho listu poverenou osobou v pracovných dňoch v čase od 07:00 hod. do 14:00 hod. Dodací list musí obsahovať dátum odovzdania a prevzatia tovaru, dodané množstvo tovaru, označenie miesta dodania a podpisy oprávnených osôb za odovzdanie/ prevzatie tovaru s otlačkom pečiatky preberajúceho. |
Dodávateľ oznámi presný termín plnenia minimálne tri pracovné dni vopred kontaktnej osobe v mieste plnenia. |
Objednávateľ je povinný uhradiť zmluvnú cenu bezhotovostným bankovým prevodom na účet dodávateľa na základe riadne vystavenej faktúry dodávateľom, ktorej súčasťou bude dodací list. Faktúra bude uhradená najneskôr do 30 dní od jej doručenia na adresu objednávateľa. |
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, číslo a názov kúpnej zmluvy. Objednávateľ žiada zasielať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou (nie s elektronickým podpisom). |
Záručná doba na tovar je v trvaní 24 mesiacov odo dňa podpísania dodacieho listu preberajúceho v mieste plnenia. |
Objednávateľ požaduje dodať nový nepoužitý, nevystavovaný tovar v originálnom balení prvej akostnej triedy. |
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti podľa tejto technickej špecifikácie. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru alebo nekompletnosti dodávky túto zásielku neprevziať. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s výhradou objednávateľa odstúpiť od zmluvného vzťahu z dôvodu porušenia zmluvných podmienok s následným vyhotovením negatívnej referencie na dodávateľa. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Duklianska 1, Nováky, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika
22.04.2022 10:00 — 20.06.2022 14:00
1,00 balenie (150 ks)
661,80
551,50
Objednávateľ žiada do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy doručiť podrobný rozpočet predmetu zákazky v rozsahu cena bez DPH a cena s DPH potvrdený pečiatkou a podpisom.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.04.2022 10:09
20.04.2022 09:00
20.04.2022 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.04.2022 09:56 - Vstupná ponuka | 661,80 | € | Cena s DPH |
20.04.2022 07:17 - Najvýhodnejšia ponuka | 660,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: