• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.04.2022 08:02
  •    Predkladanie ponúk
    21.04.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.04.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.04.2022 09:50

Detail zákazky Z20223238

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.04.2022 08:02
  •    Predkladanie ponúk
    21.04.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.04.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.04.2022 09:50

Základné údaje

Z20223238

OF-252264

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6356030

Objednávateľ

00610411

Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica

Nemocničná 986, Považská Bystrica, 01726, SVK

Dodávateľ

47025328

TatraMed Software s. r. o.

Líščie údolie 9, Bratislava, 84104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

PACS systém

PACS, DICOM

  • 33111800-9 - Diagnostický röntgenový systém
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Hardvér k systému PACS
Funkcia
Komplexné HW vybavenie pre systém digitálnej bezfilmovej technológie (PACS )
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Konfigurácia HW Dell PE 740 - Intel Xeon Silver 4210R - 32GB RAM - 960GB SSD RAID1 - 128TB HDD RAID6,
- NAS Synology RS2421RP+, vrátane úložiska 128TB RAID5,
- UPS APC Smart-UPS 3000VA
Stav nový, nepoužívaný
 2. Hardvér k systému PACS
Funkcia
Komplexné HW vybavenie pre poskytovanie služieb webového prehliadača
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Konfigurácia HW DELL Precision 7920 rack mount - Intel Xeon Gold 6234, 16GB RAM, 2x 512GB SSD, NVIDIA Quadro RTX4000
Stav nový, nepoužívaný
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ vyhlasuje, že všetky ním dodané položky predmetu obstarania vyhovujú platnej legislatíve, teda spĺňajú všetky kritériá na funkčné a technické parametre stanovené príslušnými vyhláškami a smernicami
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotnou dodávkou predmetu zákazky predložiť na pracovisko objednávateľa - referát verejného obstarávania položkový rozpočet predmetu zmluvy.
Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotnou dodávkou predmetu zákazky predložiť : prospektový materiál k jednotlivým položkám obstarania s popisom technických vlastností tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností prístroja, certifikáty vydané notifikovanými osobami, ktoré majú príslušné oprávnenia na posudzovanie deklarovanej zhody predkladá v slovenskom jazyku, prípadne úradne preložené do slovenského jazyka
Ceny uvedené v rozpočte sú uvedené v eurách (€), bez DPH, s DPH vo výške podľa platných právnych predpisov v čase uzatvorenia zmluvy, vrátane colných sadzieb, poistného, nákladov na dopravu tovaru do miesta plnenia podľa požiadaviek objednávateľa a všetkých ďalších nákladov dodávateľa súvisiacich s obstaraním dokumentov súvisiacich s predmetom plnenia a/alebo s riadnym plnením predmetu tejto zmluvy.
Dodávateľ zaškolí na obsluhu zariadení príslušný personál objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa prevzatia predmetu zákazky objednávateľom (od podpisu Preberacieho protokolu).
Predmet zákazky musí byť dodávateľom dodaný nový, nepoužívaný, nerepasovaný a kompletný.
Predmet zákazky sa považuje za riadne dodaný, ak je dodávateľom dodaný v súlade s jeho špecifikáciou uvedenou v zmluve, podmienkami dodania podľa tejto zmluvy, spolu s príslušnou dokumentáciou, bol podpísaný Preberací protokol , Protokol o zaškolení personálu na obsluhu (s menným zoznamom zaškolených osôb a ich podpismi) a ako celok bol úspešne odskúšaný.
Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožní, v súlade s § 42 zákona o verejnom obstarávaní, nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom pod podmienkou, že ekvivalentný výrobok bude spĺňať úžitkové, prevádzkové, priestorové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý je uvedený tovar určený. Pri výrobkoch, príslušenstvách konkrétnej značky, uchádzač môže predložiť aj ekvivalenty inej značky v rovnakej alebo vyššej kvalite
V prípade predloženia ekvivalentného tovaru, uchádzač na to v ponuke upozorní a uvedie technickú špecifikáciu tovaru, ktorý je ekvivalentom tovaru, požadovaného verejným obstarávateľom vrátane dôkazov o ekvivalentnosti toho výrobku, ktorými sú napr. skúšobný protokol alebo osvedčenie vydané orgánom posudzovania zhody vykonávajúcim činnosti posudzovania zhody vrátane kalibrácie, skúšania, osvedčovania a inšpekcie alebo technická dokumentácia výrobcu
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po riadnom dodaní predmetu zákazky.
Splatnosť faktúry je 60 kalendárnych dní od doručenia faktúry objednávateľovi.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z .z. o dani z pridanej hodnoty a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a cenu vrátane DPH.
V prípade, ak objednávateľom požadované doklady nebudú dodávateľom doručené alebo nebudú doručené v stanovenom termíne, objednávateľ považuje toto porušenie povinnosti dodávateľa za podstatné a je oprávnený ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa.
Dodávateľ je povinný vykonávať montáž a záručný servis len odborne kvalifikovanými osobami.
Záručná doba na celý predmet zákazky je 48 mesiacov odo dňa jeho riadneho dodania.
Dodávateľ sa v rámci záručného servisu zaväzuje nastúpiť na opravu do 48 hodín od nahlásenia poruchy.
Dodávateľ je oprávnený postúpiť svoje pohľadávky voči objednávateľovi vzniknuté z tejto zmluvy, podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Občiansky zákonník“), výlučne iba s predchádzajúcim písomným súhlasom objednávateľa. Zároveň sa zmluvné strany dohodli, že právny úkon dodávateľa, ktorým budú jeho pohľadávky voči objednávateľovi postúpené v rozpore s dohodou podľa predchádzajúcej vety, považovaný podľa § 39 Občianskeho zákonníka za absolútne neplatný.
Súhlas objednávateľa podľa dvoch predchádzajúcich viet je platný len za podmienky, že bol na takýto právny úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa objednávateľa.
Hardvérové vybavenie slúži výhradne na prevádzku komplexného systému TomoCon PACS, ako jednej zo súčastí kritickej časti nemocničnej infraštruktúry. Ako súčasť dodávky HW vybavenia sú požadované prípravné inštalačné práce, samotné sofvérove licencie operačných systémov, samotná inštalácia softvérov TatraMed a otestovanie komplexného systému v uzatvorenej infraštruktúre. Všetky licencie operačných systémov, inštalačné práce a služby sú poskytnuté ako súčasť dodávky predmetného HW vybavenia.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nemocničná 986, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika

26.08.2022 14:00

1,00 komplet

39 227,00

39 227,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Objednávateľ u tovarov identifikovaných konkrétnym výrobcom, značkou alebo typom pripúšťa dodanie ekvivalentných tovarov s plnohodnotnými vlastnosťami na identické použitie v zmysle funkčnej a technickej špecifikácie a osobitných požiadaviek na plnenie.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

11.04.2022 08:02

21.04.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.04.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 358
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.04.2022 13:25 - Vstupná ponuka 39 227,00 € Cena bez DPH
19.04.2022 13:04 - Najvýhodnejšia ponuka 39 226,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS