• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.04.2022 08:07
  •    Predkladanie ponúk
    20.04.2022 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.04.2022 15:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.04.2022 15:15

Detail zákazky Z20223234

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.04.2022 08:07
  •    Predkladanie ponúk
    20.04.2022 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.04.2022 15:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.04.2022 15:15

Základné údaje

Z20223234

OF-252515

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6352366

Objednávateľ

17639760

Stredisko sociálnej starostlivosti

Vl. Clementisa 51, Trnava, 91701, SVK

Dodávateľ

43555811

Ľubica Jelačičová - Veľkoobchod OZ

Coburgova 84, Trnava, 91702, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup zeleniny ovociá a suchých strukovín

ovocie, zelenina a suché strukoviny

  • 15300000-1 - Ovocie, zelenina a súvisiace výrobky
  • 03212210-5 - Suché strukoviny

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup zeleniny ovociá a suchých strukovín
Funkcia
Priebežné dodávanie požadovaného tovaru počas zmluvného obdobia (12 mesiacov) na štyri kuchyne Objednávateľa.
Dodávanie požadovaného tovaru sa bude realizovať vždy zodpovednému pracovníkovi na adresách kuchýň Objednávateľa.
Dodávanie požadovaného tovaru bude Dodávateľ realizovať na svoje vlastné náklady, ktoré musia byť súčasťou jeho cenovej ponuky na celý predmet zákazky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Banány kilo 500
Broskyne kilo 100
Brokolica kilo 42
Cesnak kilo 54
Cibuľa kilo 780
Citróny kilo 200
Cuketa kilo 40
Čínska kapusta kilo 120
Fazuľa vylúpaná suchá kilo 240
Hrach vylúpaný suchý kilo 200
Hliva ústricová kilo 50
Hrozno stolové kilo 400
Hrstková zmes vylúpaná suchá obsahujúca šošovicu, hrach a fazuľu kilo 60
Hrušky kilo 90
Jablká kilo 1400
Jarná cibuľka kilo 20
Kaleráb bez vňate kilo 20
Kapusta hlávková kilo 700
Kapusta hlávková červená kilo 70
Karfiol kilo 170
Kel kilo 120
Kiwi kilo 80
Kyslá kapusta kilo 550
Mandarinky kilo 500
Melón červený kilo 200
Mrkva bez vňate kilo 200
Nektárinky kilo 210
Paprika kilo 150
Petržlen kilo 90
Pomaranče kilo 300
Pór kilo 25
Rajčiny kilo 300
Reďkovka biela kilo 10
Reďkovka červená kilo 100
Šampiňóny čerstvé kilo 32
Šošovica vylúpaná suchá kilo 190
Tekvica Hokaido kilo 60
Uhorky šalátové kilo 400
Vňať petržlenová kilo 4
Zeler bez vňate kilo 90
Zemiaky čistené kilo 400
Zemiaky kilo 7350
Zmes listových šalátov (šalát mix) kilo 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Dodávateľ bude predbežne dodávať tovar, ktorý je predmetom tejto zákazky na adresy štyroch kuchýň Objednávateľa na základe telefonických objednávok, prípadne emailových objednávok. Plnenie predmetu zákazky je vrátane dopravy.
Dodávanie požadovaného tovaru do 24 hodín od objednania. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
Predpokladané množstvo tovaru je stanovené podľa odobratého množstva za predchádzajúci rok. Uvedené predpokladané množstvo nie je pre Objednávateľa záväzné, nakoľko sa počet počas zmluvného vzťahu môže zvýšiť, resp. znížiť. Zvýšenie alebo zníženie objemu zákazky počas platnosti zmluvy je prípustné.
Dodávateľ sa zaväzuje, že aj v prípade neodobrania alebo prekročenia predpokladaného množstva predmetu zákazky za obdobie jedného roka, nebude požadovať navýšenie jednotkovej ceny, alebo úhradu za neodobranie predmetu zákazky. Zvýšenie alebo zníženie objemu zákazky počas platnosti zmluvy je prípustné.
Dodávateľ sa zaväzuje, že v jeho cenovej ponuke budú zarátané všetky náklady spojené s výkonom predmetu tejto zákazky ako sú: dodanie tovaru na adresy kuchýň Objednávateľa, pohonné hmoty, mzdy pracovníkov a všetky ostatné náklady súvisiace s výkonom predmetu zákazky. Všetky náklady spojené s výkonom predmetu zákazky budú súčasťou konečnej ceny počas platnosti zmluvy
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Nedodržanie požiadaviek objednávateľa v technickej špecifikácii predmetu zákazky a v osobných požiadavkách na plnenie zmluvy sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a je to dôvod odstúpenia od zmluvy.
Názov Upresnenie
1. Dodávateľ predloží Objednávateľovi preukázateľnou formou (písomne) najneskôr do 5 kalendárnych dní po ukončení zadávania zákazky cez elektronické trhovisko zoznam tovarov, ktoré sú predmetom tejto zákazky v ktorom bude uvedená cena k jednotlivých druhov tovaru za jeden kg bez DPH a s DPH. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
Cena za jednotlivé druhy tovaru bude zaokrúhlená na základe matematických pravidiel, na dve desatinné miesta. Zoznam tovarov bude v originálnom vyhotovení podpísaný osobou oprávnenou konať v mene Dodávateľa. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
Pri predložení zoznamu tovarov, ktoré sú predmetom tejto zákazky v ktorom bude uvedená cena k jednotlivých druhov, musí Dodávateľ dbať na to aby po vynásobení cien tovaru s presnou hodnotou počtu kilogramov bola výsledná suma zhodná s jeho vysúťaženou víťaznou ponukou bez DPH. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
2. Dodávateľ predloží Objednávateľovi preukázateľnou formou (písomne) najneskôr do 5 kalendárnych dní po ukončení zadávania zákazky cez elektronické trhovisko  kópiu platného rozhodnutia Štátnej veterinárnej správy SR, alebo príslušnej regionálnej veterinárnej a potravinovej správy o schválení prevádzky uchádzača na činnosť skladovania a obchodovania s predmetom tejto zákazky a jeho vývoz do členských štátov EÚ. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
3. Dodávateľ predloží Objednávateľovi preukázateľnou formou (písomne) najneskôr do 5 kalendárnych dní po ukončení zadávania zákazky cez elektronické trhovisko  kópiu, alebo originál potvrdenia príslušnej regionálnej veterinárnej a potravinovej správy, že prevádzka uchádzača disponuje dopravným prostriedkom, ktorý je spôsobilý na prepravu predmetu tejto zákazky. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
4. Dodávateľ predloží Objednávateľovi preukázateľnou formou (písomne) najneskôr do 5 kalendárnych dní po ukončení zadávania zákazky cez elektronické trhovisko vyhlásenie, že súhlasí so všetkými podmienkami uvedenými v tejto zákazke, ktoré budú súčasťou zmluvy o dodaní tovaru. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
5. Platba za plnenie tejto zákazky bude prebiehať bezhotovostným platobným stykom, na základe faktúry doručenej Dodávateľom. Faktúra bude predložená Objednávateľovi raz za 10 dní v súlade s dodaným tovarom a dodacími listami. Splatnosť vystavenej faktúry bude 20 kalendárnych dní od jej doručenia Objednávateľovi. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
6. Na faktúre a dodacom liste musia byť uvedené ceny, ktoré boli vysúťažené v elektronickom trhovisku, a ktoré budú uvedené na zozname tovarov podľa bodu 1. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
7. Cena za predmet zmluvy je konečná, v ktorej sú zahrnuté všetky náklady na dodanie tovaru. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
8. Dodávateľ ručí objednávateľovi, že dodávaný tovar zodpovedá platným normám akosti. Zodpovedá za kvalitu predávaného tovaru Objednávateľovi pred ukončením záruky a znáša sankcie uložené kontrolnými orgánmi z titulu nekvality výroby. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
9. Objednávateľ je povinný reklamovať zistené vady na tovare v kvalite a kvantite, prípadné iné reklamačné dôvody písomnou formou bez zbytočného odkladu. V reklamácii musí byť uvedený dôvod reklamácie. Dodávateľ sa zaväzuje, že všetky následné uznané reklamačné nároky bude realizovať výmenou tovaru v čo najkratšom možnom čase. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
10. V prípade oneskorenej úhrady faktúry môže Dodávateľ žiadať úrok z omeškania vo výške 0,05% za každý i začatý deň omeškania z hodnoty nezaplateného záväzku až do jeho zaplatenia. Zároveň Objednávateľ je oprávnený požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty za nedodanie objednaného tovaru, v čase na ktorom sa dohodli zmluvné strany v objednávke a to vo výške 20,00 € za každý i začatý deň omeškania. Objednávateľ je oprávnený požadovať popri zmluvnej pokute aj náhradu škody Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
spôsobenej porušením povinností, na ktorú sa vzťahuje zmluvná pokuta, pričom sa zmluvná pokuta nezapočíta do náhrady škody. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Vladimíra Clementisa 51,Mozartova 10,Hospodárska 62 a Hodžova 38, Trnava, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

30.04.2022 07:00 — 29.04.2023 15:00

16 667,00 kilo

22 000,00

22 000,00

Plnenie zákazky musí byť v súlade s technickými vlastnosťami a osobitnými požiadavkami na plnenie.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

11.04.2022 08:07

20.04.2022 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.04.2022 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 234
 81
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.04.2022 10:07 - Vstupná ponuka 19 587,68 € Cena bez DPH
20.04.2022 11:56 - Najvýhodnejšia ponuka 16 456,90 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS