• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.04.2022 08:05
  •    Predkladanie ponúk
    27.04.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.04.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.04.2022 09:50

Detail zákazky Z20223215

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.04.2022 08:05
  •    Predkladanie ponúk
    27.04.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.04.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.04.2022 09:50

Základné údaje

Z20223215

OF-252481

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6379981

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

51318512

NOVIO-HC s.r.o.

1. mája 386/11, Leopoldov, 92041, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Lieky a špecifické liečivé prípravky

liek, liečivá, liečivé prípravky,

  • 33690000-3 - Rôzne liečivá
  • 33600000-6 - Farmaceutické výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Lieky a špecifické liečivé prípravky
Funkcia
Lieky a špecifické liečivé prípravky sa požaduje dodať v uvedených typoch balení v zadaných množstvách balení alebo kusov. Ak počas plnenia zmluvy dôjde k výpadku na trhu je možné dodať náhradu (ekvivalent) lieku s rovnakou účinnou látkou a typom (resp. veľkosťou) balenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
ACIDUM ASCORBICUM 500MG INJ 5X5ML bal 110
PAMYCON PLV GTT 1X1LAG ks 80
BANEOCIN UNG 20G ks 100
Framykoin ung der (tuba Al) 1x10 g ks 85
FUCIDIN KRÉM CRM 1X15G ks 90
CHLORID SODNÝ 0,9% SOL INJ 20X10ML bal 70
NOVALGIN INJ 10X2ML/500MG bal 90
Zásyp s aktívnym protizápachovým účinkom s obsahom striebra 1x120 ml ks 150
OXANTIL INJ. 5X2ML bal 45
DITHIADEN 2MG 20TBL bal 90
DITHIADEN INJ 10X2ML bal 60
CLARITINE 10MG 30TBL bal 60
FLONIDAN SOLUTAB 30X10MG bal 50
Fenistil gto por (fľ.skl.hnedá) 1x20 ml ks 100
TRAMAL RETARD 100MG 30TBL bal 65
AULIN 100 MG TBL 1X15KS bal 60
VERAL 50MG 20TBL bal 80
ALMIRAL 75 MG 3ML SOL INJ 10X3ML bal 70
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
2.3.1 Vrátane dopravy na miesto plnenia.
2.3.2 Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná, zahŕňa kúpnu cenu tovaru s dodaním tovaru.
2.3.3 Príbalové letáky v slovenskom jazyku.
2.3.4 Požaduje sa, aby bol tovar do miesta plnenia dodaný v pracovných dňoch v čase od 8,00 hod do 13,00 hod.
2.3.5 Predávajúci sa zaväzuje že tovar je novovyrobený a doteraz nepoužívaný.
2.3.6 Požaduje sa, aby nemal tovar ku dňu dodania uplynutých menej ako 50% výrobcom stanovenej doby použiteľnosti (ďalej v tejto kúpnej zmluve iba uplynutá doba použiteľnosti")
2.3.7 Zmluvné strany sa môžu dohodnúť aj na inej, dlhšej uplynutej dobe použiteľnosti tovaru ako je uvedená v bode 2.3.6. tejto kúpnej zmluvy. V prípade, ak sa na základe návrhu dodávateľa zmluvné strany dohodnú na dlhšej uplynutej dobe použiteľnosti tovaru ako je uvedená v bode 2.3.6. tejto kúpnej zmluvy, je dodávateľ povinný každý návrh na predĺženie uplynutej doby použiteľnosti tovaru riadne odôvodniť a pokiaľ to bude potrebné a možné, tak potrebu predĺženia uplynutej doby použiteľnosti tovaru aj vhodným spôsobom preukázať.
2.3.8 Objednávateľ je oprávnený pri dodaní skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať, ak sa nejedná o ekvivalent dodaný ako náhrada namiesto lieku, ktorý stratil registráciu, alebo je momentálne na trhu nedostupný.
2.3.9 Požaduje sa, aby dodávateľ oznámil termín dodania tovaru kontaktnej osobe objednávateľa najmenej tri pracovné dni pred jeho dodaním.
2.3.10 Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy (rozpis položiek s uvedením jednotkových cien a exspirácii).
2.3.11 Súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy.
2.3.12 Objednávateľ je oprávnený pri dodaní skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
2.3.13 Fakturačná adresa bude dodávateľovi upresnená do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
2.3.14 Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia faktúry za dodaný tovar objednávateľovi.
2.3.15 Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy. Položka v rozpise musí byť uvedená v EUR s DPH zaokrúhlená na 2 desatinné miesta.
2.3.16 Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
2.3.17 Požaduje sa vo faktúre uviesť "ID zmluvy" EKS.
2.3.18 Zmluvné strany sa dohodli, že za podstatné porušenie (§ 345 ods.2 Obchodného zákonníka) tejto kúpnej zmluvy na strane dodávateľa budú považovať:
2.3.18.1Nedodanie tovaru v množstvách a / alebo v súlade s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zmluvy podľa bodu 2.2. tejto kúpnej zmluvy.
2.3.18.2 Nedodanie tovaru s uplynutou dobou použiteľnosti zmluvne dohodnutou podľa bodu 2.3.6 a 2.3.7 tejto kúpnej zmluvy
2.3.19  Nakoľko sa požiadavky na tovar uvedený v bode 2.2. „Funkčná a technická špecifikácia predmetu Zmluvy“ tejto zmluvy odvolávajú a poukazujú na konkrétneho výrobcu a značku, dodávateľ môže nahradiť tovar špecifikovaný v bode 2.2. tejto kúpnej zmluvy tovarom ekvivalentným. Ekvivalentným tovarom sa pre účely tejto kúpnej zmluvy rozumie tovar od iného výrobcu, s iným označením (obchodným názvom) ako je uvedené v bode 2.2. tejto kúpnej zmluvy, ktorý musí spĺňať ten istý účel použitia, musí mať rovnaké alebo lepšie kvalitatívne zloženie a nutričné hodnoty.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pod Stráňami 1, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

02.05.2022 08:00 — 06.05.2022 13:00

1,00 súbor položiek podľa kúpnej zmluvy

4 609,73

4 139,25

Vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy predložiť do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. Vlastný návrh musí obsahovať rozpis položiek s uvedením jednotkových cien a exspirácii.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.04.2022 08:05

27.04.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.04.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 273
 2
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.04.2022 11:52 - Vstupná ponuka 4 570,85 € Cena s DPH
25.04.2022 11:52 - Najvýhodnejšia ponuka 4 570,85 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS