30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
51318512
NOVIO-HC s.r.o.
1. mája 386/11, Leopoldov, 92041, SVK
Lieky a špecifické liečivé prípravky
liek, liečivá, liečivé prípravky,
Tovar, Služba
1. Lieky a špecifické liečivé prípravky
|
|
---|---|
Funkcia |
Lieky a špecifické liečivé prípravky sa požaduje dodať v uvedených typoch balení v zadaných množstvách balení alebo kusov. Ak počas plnenia zmluvy dôjde k výpadku na trhu je možné dodať náhradu (ekvivalent) lieku s rovnakou účinnou látkou a typom (resp. veľkosťou) balenia. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
ACIDUM ASCORBICUM 500MG INJ 5X5ML | bal | 110 | ||
PAMYCON PLV GTT 1X1LAG | ks | 80 | ||
BANEOCIN UNG 20G | ks | 100 | ||
Framykoin ung der (tuba Al) 1x10 g | ks | 85 | ||
FUCIDIN KRÉM CRM 1X15G | ks | 90 | ||
CHLORID SODNÝ 0,9% SOL INJ 20X10ML | bal | 70 | ||
NOVALGIN INJ 10X2ML/500MG | bal | 90 | ||
Zásyp s aktívnym protizápachovým účinkom s obsahom striebra 1x120 ml | ks | 150 | ||
OXANTIL INJ. 5X2ML | bal | 45 | ||
DITHIADEN 2MG 20TBL | bal | 90 | ||
DITHIADEN INJ 10X2ML | bal | 60 | ||
CLARITINE 10MG 30TBL | bal | 60 | ||
FLONIDAN SOLUTAB 30X10MG | bal | 50 | ||
Fenistil gto por (fľ.skl.hnedá) 1x20 ml | ks | 100 | ||
TRAMAL RETARD 100MG 30TBL | bal | 65 | ||
AULIN 100 MG TBL 1X15KS | bal | 60 | ||
VERAL 50MG 20TBL | bal | 80 | ||
ALMIRAL 75 MG 3ML SOL INJ 10X3ML | bal | 70 |
Názov |
2.3.1 Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
2.3.2 Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná, zahŕňa kúpnu cenu tovaru s dodaním tovaru. |
2.3.3 Príbalové letáky v slovenskom jazyku. |
2.3.4 Požaduje sa, aby bol tovar do miesta plnenia dodaný v pracovných dňoch v čase od 8,00 hod do 13,00 hod. |
2.3.5 Predávajúci sa zaväzuje že tovar je novovyrobený a doteraz nepoužívaný. |
2.3.6 Požaduje sa, aby nemal tovar ku dňu dodania uplynutých menej ako 50% výrobcom stanovenej doby použiteľnosti (ďalej v tejto kúpnej zmluve iba uplynutá doba použiteľnosti") |
2.3.7 Zmluvné strany sa môžu dohodnúť aj na inej, dlhšej uplynutej dobe použiteľnosti tovaru ako je uvedená v bode 2.3.6. tejto kúpnej zmluvy. V prípade, ak sa na základe návrhu dodávateľa zmluvné strany dohodnú na dlhšej uplynutej dobe použiteľnosti tovaru ako je uvedená v bode 2.3.6. tejto kúpnej zmluvy, je dodávateľ povinný každý návrh na predĺženie uplynutej doby použiteľnosti tovaru riadne odôvodniť a pokiaľ to bude potrebné a možné, tak potrebu predĺženia uplynutej doby použiteľnosti tovaru aj vhodným spôsobom preukázať. |
2.3.8 Objednávateľ je oprávnený pri dodaní skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať, ak sa nejedná o ekvivalent dodaný ako náhrada namiesto lieku, ktorý stratil registráciu, alebo je momentálne na trhu nedostupný. |
2.3.9 Požaduje sa, aby dodávateľ oznámil termín dodania tovaru kontaktnej osobe objednávateľa najmenej tri pracovné dni pred jeho dodaním. |
2.3.10 Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy (rozpis položiek s uvedením jednotkových cien a exspirácii). |
2.3.11 Súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy. |
2.3.12 Objednávateľ je oprávnený pri dodaní skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
2.3.13 Fakturačná adresa bude dodávateľovi upresnená do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
2.3.14 Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia faktúry za dodaný tovar objednávateľovi. |
2.3.15 Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy. Položka v rozpise musí byť uvedená v EUR s DPH zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. |
2.3.16 Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
2.3.17 Požaduje sa vo faktúre uviesť "ID zmluvy" EKS. |
2.3.18 Zmluvné strany sa dohodli, že za podstatné porušenie (§ 345 ods.2 Obchodného zákonníka) tejto kúpnej zmluvy na strane dodávateľa budú považovať: |
2.3.18.1Nedodanie tovaru v množstvách a / alebo v súlade s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zmluvy podľa bodu 2.2. tejto kúpnej zmluvy. |
2.3.18.2 Nedodanie tovaru s uplynutou dobou použiteľnosti zmluvne dohodnutou podľa bodu 2.3.6 a 2.3.7 tejto kúpnej zmluvy |
2.3.19 Nakoľko sa požiadavky na tovar uvedený v bode 2.2. „Funkčná a technická špecifikácia predmetu Zmluvy“ tejto zmluvy odvolávajú a poukazujú na konkrétneho výrobcu a značku, dodávateľ môže nahradiť tovar špecifikovaný v bode 2.2. tejto kúpnej zmluvy tovarom ekvivalentným. Ekvivalentným tovarom sa pre účely tejto kúpnej zmluvy rozumie tovar od iného výrobcu, s iným označením (obchodným názvom) ako je uvedené v bode 2.2. tejto kúpnej zmluvy, ktorý musí spĺňať ten istý účel použitia, musí mať rovnaké alebo lepšie kvalitatívne zloženie a nutričné hodnoty. |
Pod Stráňami 1, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika
02.05.2022 08:00 — 06.05.2022 13:00
1,00 súbor položiek podľa kúpnej zmluvy
4 609,73
4 139,25
Vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy predložiť do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. Vlastný návrh musí obsahovať rozpis položiek s uvedením jednotkových cien a exspirácii.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.04.2022 08:05
27.04.2022 09:00
27.04.2022 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.04.2022 11:52 - Vstupná ponuka | 4 570,85 | € | Cena s DPH |
25.04.2022 11:52 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 570,85 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: