• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.04.2022 09:34
  •    Predkladanie ponúk
    29.04.2022 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.04.2022 15:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.04.2022 15:15

Detail zákazky Z20223212

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.04.2022 09:34
  •    Predkladanie ponúk
    29.04.2022 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.04.2022 15:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.04.2022 15:15

Základné údaje

Z20223212

OF-251948

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6392576

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

54004829

Vanessa Lašutová

Zupkova 6, Košice, 04022, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Skriňa na zbrane

skriňa na skladovanie zbraní

  • 44421722-4 - Bezpečnostné skrine
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Skriňa na zbrane Sa vz. 58
Funkcia
2-dverová plechová skriňa pre uloženie 20 ks zbraní (samopal Sa vz. 58) v dvoch radoch nad sebou vrátane bodákov a sumiek.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Skriňa na zbrane Sa vz. 58 ks 108
Kapacita uloženia: - -
- samopal vz. 58 (v dvoch radoch nad sebou po 10 ks) ks 20
- sumky ks 20
- bodák vz. 58 ks 20
Výška skrine mm 1900 2000
Šírka skrine mm 1000
Hĺbka skrine mm 450 500
Hrúbka plechu (bočných stien, dna, vrchnej a zadnej dosky a dvier skrine) mm 1,2 1,5
Počet visiacich zámkov ks 2
Počet dverí ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Plechová skriňa dvojdverová pre uskladnenie zbraní podľa zásad predpisu Vševojsk 5-6 Áno
Jeden pevný nerozoberateľný celok - bočné steny, dno, vrchná a zadná doska a dvere skrine musia tvoriť jeden celok (spoje zvárané, resp. nitované) Áno
Skriňa musí byť uzamykateľná dvomi visiacimi zámkami (jeden zámok v hornej časti a druhý v spodnej časti skrine) Áno
Každé dvere musia byť zavesené na troch pántoch privarených ku bočným stenám skrine, zaistených proti vysadeniu Áno
Ľavé dvere musia byť z vnútra zaistené proti otvoreniu dolu aj hore posuvným zámkom. Áno
V strednej časti musí byť skriňa vybavená pečatným lôžkom pevne pripevneným na dverách a úchytkami na otváranie skrine Áno
Interiér skrine vybavený poličkami (podľa grafického návrhu a fotodokumentácie) pre uloženie samopalov, sumiek a bodákov Áno
Farba skrine Tmavosivá - kvalitná prášková farba RAL 7012
Materiál skrine Plech
Požadované kvalitatívne parametre V zmysle platných STN, 1. akosť.
Požadovaná záruka je minimálne 24 mesiacov Áno
Poskytnutie záručného servisu počas trvania záruky Áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Dodávateľ zaistí tovar pri preprave tak, aby bola zabezpečená jeho dostatočná ochrana pred poškodením a znehodnotením.
Zmluvná cena musí byť konečná a musia v nej byť započítané všetky náklady dodávateľa súvisiace s dodaním predmetu zákazky, vrátane dopravy do miesta plnenia a služieb záručného servisu počas plynutia záručnej doby v trvaní 24 mesiacov odo dňa podpísania dodacieho listu preberajúcim v mieste plnenia.
Dodávateľ do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zašle elektronicky objednávateľovi podrobný technický popis predmetu zmluvy s uvedením podrobnej cenovej špecifikácie - jednotková cena bez DPH, výška DPH, jednotková cena s DPH, celková zmluvná cena bez DPH a celková zmluvná cena s DPH, fotografie alebo prospekty dodávaného tovaru.
Dodávateľ podrobný technický popis predmetu zmluvy preukáže opisom tovaru, v ktorom uvedie technické, kvalitatívne, úžitkové, funkčné a materiálové parametre, vlastnosti tovaru a ďalšie informácie v takom rozsahu, aby bolo možné jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa na predmet zákazky.
Kontaktná osoba objednávateľa do 5 pracovných dní od doručenia uvedených dokladov ponuku dodávateľa odsúhlasí, príp. odmietne ak táto nebude spĺňať požiadavky objednávateľa.
Objednávateľ vyžaduje, aby bola zaslaná podrobná cenová špecifikácia potvrdená pečiatkou a podpisom dodávateľa.
Objednávateľ požaduje dodať nový, nepoužitý, neopravovaný, nevystavovaný tovar 1. akostnej triedy (rok výroby 2022, prípadne 2021) v zmysle platných STN a pri dodaní odovzdať podrobný návod na použitie v slovenskom, alebo českom jazyku.
Dodávateľ oznámi presný termín plnenia min. 3 pracovné dni vopred kontaktnej osobe v mieste plnenia.
Tovar bude dodaný a prevzatý na základe dodacieho listu poverenou osobou objednávateľa v pracovných dňoch v čase od 07:00 - 14:00 hod. Dodací list musí obsahovať najmä dátum odovzdania a prevzatia tovaru, jeho typové označenie, množstvo, označenie miesta dodania, podpisy oprávnených osôb za odovzdanie/prevzatie tovaru s odtlačkom pečiatky preberajúceho.
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti podľa tejto technickej špecifikácie. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru, alebo nekompletnosti dodávky, túto zásielku neprevziať.
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohové platby na kúpnu cenu tovaru.
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, číslo a názov kúpnej zmluvy. V prípade, že faktúra nie je zároveň aj dodacím listom, musí byť potvrdený dodací list jej súčasťou. Objednávateľ žiada zasielať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou (nie s elektronickým podpisom). Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi na adresu určenú kontaktnou osobou.
Dodávateľovi bude umožnené čiastkové plnenie zmluvy na základe dodacích listov. Faktúra bude vystavená jednorázovo po dodaní všetkých kusov predmetu zákazky, ktorej súčasťou budú všetky vystavené dodacie listy.
V prípade, že doručená faktúra nebude obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, je objednávateľ oprávnený predmetnú faktúru vrátiť dodávateľovi za účelom jej doplnenia alebo opravy. Po doručení opravenej faktúry nanovo začne plynúť 30 dňová lehota splatnosti faktúry.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s výhradou objednávateľa odstúpiť od zmluvného vzťahu z dôvodu porušenia zmluvných podmienok s následným vyhotovením negatívnej referencie na dodávateľa.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenskej armády 52, Nemšová, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

02.05.2022 08:00 — 16.11.2022 14:00

1,00 Súbor podľa technickej špecifikácie

89 566,56

74 638,80

Dodávateľ do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zašle elektronicky objednávateľovi podrobný technický popis predmetu zmluvy s uvedením podrobnej cenovej špecifikácie - jednotková cena bez DPH, výška DPH, jednotková cena s DPH, celková zmluvná cena bez DPH a celková zmluvná cena s DPH, fotografie alebo prospekty dodávaného tovaru.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.04.2022 09:34

29.04.2022 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.04.2022 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 278
 94
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.04.2022 10:15 - Vstupná ponuka 88 500,01 € Cena s DPH
29.04.2022 11:01 - Najvýhodnejšia ponuka 88 490,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS