• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.04.2022 08:00
  •    Predkladanie ponúk
    19.04.2022 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.04.2022 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.04.2022 15:50

Detail zákazky Z20223183

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.04.2022 08:00
  •    Predkladanie ponúk
    19.04.2022 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.04.2022 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.04.2022 15:50

Základné údaje

Z20223183

OF-251998

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6347128

Objednávateľ

00212008

Generálne riaditeľstvo Zboru väzenskej a justičnej stráže

Šagátova 1, Bratislava, 82108, SVK

Dodávateľ

35809078

EVISION, spol. s r.o.

Vajnorská 137, Bratislava, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Aktualizácia (support od výrobcu) sieťových, dátových zariadení - HPE

obnova supportu, pásková dátová knižnica, HPE blade chassis BLc7000

  • 71356300-1 - Technická podpora

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Obnova supportu
Funkcia
Na obdobie od 15.11.2022 do 14.11.2023 - HPE Hardware Maintenance Onsite Support (Next Cov Day Onsite Response, Std Office Hrs Std Office Days), HPE Software Technical Unlimited Support, HPE Software Updates SVC.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
HP BLc7000 ks 1
HP BL460c ks 6
 2. Obnova supportu
Funkcia
Na obdobie od 10.04.2022 do 09.04.2023.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
MSL2024-DE17091050 ks 1
 3. Obnova supportu
Funkcia
Na obdobie od 15.11.2022 do 14.11.2023 - HPE Hardware Maintenance Onsite Support (Next Cov Day Onsite Response, Std Office Hrs Std Office Days), HPE Software Technical Unlimited Support, HPE Software Updates SVC.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
SAN 8/24 Base 16p ks 2
 4. Obnova supportu
Funkcia
Na obdobie od 15.11.2022 do 31.08.2023 - HPE Hardware Maintenance Onsite Support (Next Cov Day Onsite Response, Std Office Hrs Std Office Days), HPE Software Technical Unlimited Support, HPE Software Updates SVC.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
B-series switch 8-24p ks 2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
2. Za účelom preukázania všetkých kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne poskytnutie plnenia podľa bodu 6.1.3 OPET je dodávateľ povinný predložiť objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy kópiu dokumentu, z ktorého bude vyplývať oprávnenie dodávateľa na plnenie predmetu zmluvy na území SR (napr. link - oficiálna web stránka výrobcu HPE – partner locator, certifikát výrobcu alebo distribútora).
3. Úhrada plnenia bude uskutočnená na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní, s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlenými max. na dve desatinné miesta. Faktúru je potrebné doručiť objednávateľovi do 30 dní od obnovy supportu.
4. Nedodržanie požadovaných vlastností a osobitných požiadaviek na plnenie zo strany dodávateľa sa bude považovať za porušenie zmluvy podstatným spôsobom.
5. Akékoľvek preukázateľné nesplnenie povinností dodávateľa podľa tejto zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a objednávateľ má právo okamžite odstúpiť od tejto zmluvy.
6. Dodávateľ zahrnie do ceny predmetu zákazky všetky náklady spojené s obnovou supportu (aktivácie supportu, reaktivácie podpory, prípadne zaplatenie pokuty a reaktivačného poplatku).
7. Vzhľadom na používané HW vybavenie nie je možné predložiť variantné riešenie.
8. Celý predmet zákazky je požadované dodať do 5 kalendárnych dní od zaslania objednávky dodávateľovi.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Šagátova 1, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

22.04.2022 00:01 — 14.11.2023 23:59

1,00 celý rozsah

12 000,00

10 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.04.2022 08:00

19.04.2022 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.04.2022 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 254
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.04.2022 10:41 - Vstupná ponuka 11 388,00 € Cena s DPH
14.04.2022 10:41 - Najvýhodnejšia ponuka 11 388,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS