• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.04.2022 09:52
  •    Predkladanie ponúk
    29.04.2022 11:30
  •    Ukončenie zákazky
    29.04.2022 12:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.04.2022 12:20

Detail zákazky Z20223175

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.04.2022 09:52
  •    Predkladanie ponúk
    29.04.2022 11:30
  •    Ukončenie zákazky
    29.04.2022 12:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.04.2022 12:20

Základné údaje

Z20223175

OF-252460

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6392566

Objednávateľ

00397865

Univerzita Komenského v Bratislave

Šafárikovo nám. 6, Bratislava, 81499, SVK

Dodávateľ

35874791

GeneTiCA s.r.o.

Boženy Němcovej 8, Bratislava, 81104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

PCR termocyklér

zariadenie pre PCR, termocyklér, amplifikácia DNA

  • 38950000-9 - Zariadenie na polymerázovú reťazovú reakciu (PCR)
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. PCR termocyklér
Funkcia
1. Prístroj na bežné PCR aplikácie s jednoduchým ovládaním prostredníctvom dotykovej obrazovky alebo vzdialeným prístupom pomocou aplikácie (iOS, Android alebo ekvivalent).
2. Prístroj disponuje možnosťou nastavenia teplotného gradientu max. 20 stupňov s možnosťou lineárneho gradientu.
3. Disponuje technológiou HPSL (vyhrievané veko s automatickou reguláciou kontaktného tlaku a nastaviteľnou teplotou až do 110 °C).
4. Termocyklér s kapacitou 96 vzoriek (mikroskúmavky, 12 stripov alebo mikrotitračné 96-jamkové platničky).
5. Rýchlosť ohrevu ako aj chladenia min. 4 °C/s.
6. Homogenita teploty v jednotlivých jamkách sa pohybuje v rozmedzí ± 0,2 °C.
7. Voliteľné rozpätie gradientu: max. 20 °C na 12 stĺpcov.
8. Možnosť aktualizácie softvéru užívateľom a prenos protokolu pomocou USB disku, ako aj možnosť rozšíreného autotestu, ktorý umožňuje automatickú systémovú diagnostiku a dokumentáciu priebehu PCR.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Hluk zariadenia dB 45
PCR termocyklér ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar, nerepasovaný tovar v originálnom balení.
Záruka a servis v trvaní 24 mesiacov.
Servis zabezpečený Dodávateľom do 5 pracovných dní od nahlásenia telefonickej alebo e-mailovej požiadavky Dodávateľom.
Ak sa vo Funkčnej a/alebo v Technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, typ, patent, obchodné označenie, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, Objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov spĺňajúcich všetky požiadavky Funkčnej a Technickej špecifikácie predmetu zákazky.
V prípade, že Dodávateľ použije ekvivalent, musí Dodávateľ pri predložení vlastného návrhu plnenia prostredníctvom ním predložených dokumentov preukázať, že ním ponúkaný ekvivalent spĺňa stanovené parametre, je rovnakej alebo vyššej kvality a slúži rovnakému účelu ako je uvedená Funkčná a Technická špecifikácia predmetu zákazky.
Objednávateľ si vyhradzuje právo ponúkaný ekvivalent z dôvodu nesplnenia minimálnych požadovaných funkčných a technických požiadaviek odmietnuť a Dodávateľ ho musí nahradiť pôvodným požadovaným alebo iným tovarom spĺňajúcim minimálne funkčné a technické požiadavky, pri dodržaní zmluvnej ceny za predmet zákazky.
Objednávateľ si vyhradzuje právo v prípade potreby vyžiadať od dodávateľa funkčnú a technickú špecifikáciu ponúkaného tovaru, za účelom posúdenia, či ponúkaný tovar je v zhode so zmluvnými požiadavkami Objednávateľa. Dodávateľ je v tomto prípade povinný predložiť tieto dokumenty do 3 pracovných dní odo dňa vyžiadania Objednávateľom.
Predložená funkčná a technická špecifikácia musí byť minimálne v takom rozsahu, aby bolo možné posúdiť, či je predmet plnenia, ktorý chce Dodávateľ dodať, v zhode so zmluvnými požiadavkami objednávateľa.
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa Funkčnej a Technickej špecifikácie predmetu zákazky alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou.
Pri zámene tovaru, zaslaní iného sortimentu alebo množstva môže Objednávateľ odmietnuť dodávku, náklady na vrátenie hradí dodávateľ.
V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má Dodávateľ povinnosť vymeniť závadný tovar za nový a rovnakých parametrov, na náklady Dodávateľa (doprava).
Jednotková cena je konečná, zahŕňa zaškolenie personálu Objednávateľa a všetky ďalšie náklady Dodávateľa spojené s realizáciou zákazky.
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím Zmluvy riadne oboznámil s Funkčnou špecifikáciou a Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitnými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky.
Tovar sa bude považovať za dodaný po vykonaní fyzickej kontroly tovaru, overení nepoškodenia obalu tovaru, záručnej doby tovaru, označenia tovaru, súladu sortimentu a množstva dodaného tovaru so zmluvou, inštalácie a uvedenia do prevádzky v mieste plnenia, po zaškolení obsluhy Objednávateľa, potvrdením dodacieho listu (alebo preberacieho protokolu) oprávneným zástupcom Objednávateľa.
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky Objednávateľa uvedenej vo Funkčnej a Technickej špecifikácii predmetu zákazky a v Osobitných požiadavkách na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Zmluvné a platobné podmienky: Objednávateľ požaduje uviesť na faktúre jednotkovú cenu, cenu bez DPH, sadzbu DPH, cenu s DPH. V prípade plnenia zahŕňajúceho rôzne sadzby DPH, uviesť pri každej položke osobitne cenu bez DPH, sadzbu DPH a cenu s DPH. Celkové ceny zaokrúhlené na dve desatinné miesta. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa doručenia Objednávateľovi. Fakturácia v slovenskom alebo českom jazyku (prílohou je dodací list alebo preberací protokol);
Úhrada plnenia bude uskutočnená po kompletnom dodaní objednaného tovaru na základe doručenej faktúry prostredníctvom bezhotovostného platobného styku. Preddavok sa neposkytuje. Objednávateľ si vyhradzuje právo vrátiť faktúru, ak táto nespĺňa náležitosti daňového dokladu. Fakturačné údaje Objednávateľa budú poskytnuté Dodávateľovi bezodkladne po nadobudnutí účinnosti Zmluvy. Termín dodania tovaru oznámi Dodávateľ Objednávateľovi najmenej 3 dni vopred na jeho emailovú adresu, alebo telefonicky a dohodne si čas dodania a zaškolenia.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzita Komenského v Bratislave, Jesseniova lekárska fakulta v Martine, Malá Hora 4A, 036 01 Martin, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

05.05.2022 08:00 — 10.06.2022 14:00

1,00 kompletný predmet zákazky

3 520,00

3 520,00

Vlastný návrh plnenia predložený dodávateľom musí obsahovať uvedenie výrobcu, názvu a typu výrobku v súlade s požiadavkami objednávateľa.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

12.04.2022 09:52

29.04.2022 11:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.04.2022 11:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 231
 6
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.04.2022 13:47 - Vstupná ponuka 3 520,00 € Cena bez DPH
26.04.2022 15:57 - Najvýhodnejšia ponuka 3 519,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS