• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.04.2022 08:16
  •    Predkladanie ponúk
    28.04.2022 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.04.2022 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.04.2022 13:50

Detail zákazky Z20223167

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.04.2022 08:16
  •    Predkladanie ponúk
    28.04.2022 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.04.2022 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.04.2022 13:50

Základné údaje

Z20223167

OF-252442

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6386222

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

46892923

STOLAMED PLUS, s. r. o.

Michalská 9, Bratislava, 81103, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Oprava a tlaková skúška prenosných a pojazdných hasiacich prístrojov

prenosný HP, pojazdný HP, oprava, tlaková skúška

  • 50514000-1 - Opravy a údržba kovových nádob
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Oprava a tlaková skúška prenosných a pojazdných hasiacich prístrojov
Funkcia
Oprava a tlaková skúška prenosných a pojazdných hasiacich prístrojov v zmysle vyhlášky MV SR č. 719/2002 Z. z. a Zákona č. 314/2001 Z.z.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet prenosných hasiacich prístrojov ks 75
Počet pojazdných hasiacich prístrojov ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typy prenosných hasiacich prístrojov 1kg, 2kg, 5kg, 6kg, 9L
Typy pojazdných hasiacich prístrojov 50kg, 2xS30
Druh náplne prenosných hasiacich prístrojov práškový, snehový, vodný
Druh náplne pojazdných hasiacich prístrojov práškový, snehový
Výrobcovia Vitkovice HTB, Kodreta,  Červinka, Kovoslužba, Appollonia
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Do jednotkovej ceny služby zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy - odvoz a dovoz, vrátane všetkého použitého materiálu pri prípadnej oprave a recyklačného poplatku s DPH.
Vrátane dopravy na miesto plnenia
O vykonaní opravy (tlakovej skúšky) prenosného hasiaceho prístroja a o jej výsledku umiestni poverená osoba na vonkajšej strane tlakovej nádoby štítok na základe platnej legislatívy. Umiestnený štítok nesmie znižovať viditeľnosť údajov o tlakovej nádobe hasiaceho prístroja, samostatnej tlakovej patróne na výtlačný plyn a viditeľnosť údajov popisného označenia hasiaceho prístroja.
Dodávateľ bude pri plnení postupovať s odbornou starostlivosťou, zaväzuje sa dodržiavať všeobecne záväzné právne predpisy, technické normy a podmienky tejto zmluvy najmä: vyhlášku MV SR č. 719/2002 Z. z.
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Požaduje sa predložiť platné osobitné oprávnenie o odbornej spôsobilosti na vykonávanie opráv a tlakových skúšok hasiacich prístrojov do 5 dní od uzavretia zmluvy elektronickou formou na kontaktné emailové adresy objednávateľa.
Výsledkom musí byť potvrdenie o vykonaní opráv, o stave a možnosti ďalšieho používania zariadení v dvoch originálnych vyhotoveniach a tie odovzdá Objednávateľovi.
Dodávateľ služby si hasiace prístroje preberie v mieste plnenia iba počas pracovných dní v čase 7:00 do 15:00.
Kontaktná osoba objednávateľa dohodne s dodávateľom harmonogram odvozu a dovozu materiálu.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. Súčasťou faktúry budú potvrdenia o opravách, respektíve o vyradení HP.
Dodávateľ dodá 2x faktúru a 2x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 2x faktúru. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kasárenská 1005/54, Sereď, Galanta, Trnavský, Slovenská republika

03.05.2022 08:00 — 27.05.2022 14:00

1,00 celok

1 000,00

834,33

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

12.04.2022 08:16

28.04.2022 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.04.2022 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 365
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.04.2022 07:45 - Vstupná ponuka 1 000,00 € Cena s DPH
25.04.2022 07:45 - Najvýhodnejšia ponuka 1 000,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS