• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.04.2022 13:58
  •    Predkladanie ponúk
    14.04.2022 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    14.04.2022 10:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.05.2022 10:55

Detail zákazky Z20223149

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.04.2022 13:58
  •    Predkladanie ponúk
    14.04.2022 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    14.04.2022 10:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.05.2022 10:55

Základné údaje

Z20223149

OF-252410

zazmluvnená

Objednávateľ

37915568

Správa ciest Trenčianskeho samosprávneho kraja

Brnianska 3, Trenčín, 91105, SVK

Dodávateľ

46360379

RIZNER s. r. o.

95, Lukavica, 08621, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Drobná mechanizácia

krovinorez, miešadlo na maltu, reťazová píla, sekacie kladivo

  • 16300000-8 - Žacie mechanizmy
  • 31600000-2 - Elektrické zariadenia a prístroje
  • 42650000-7 - Pneumatické alebo motorové ručné nástroje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Drobná mechanizácia
Funkcia
Drobná mechanizácia sa využíva pri opravách vozidiel, mechanizmov a pri údržbe ciest.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Krovinorez Stihl FS 131 alebo lepší ekvivalent ks 9
benzínová elektrocentrála so zváračkou HERON EWH 220 alebo lepší ekvivalent ks 3
uhlová brúska MILWAUKEE AGV 26-230 GE 2600 W alebo lepší ekvivalent ks 3
Sekacie kladivo SDS MAX - DEWALT D25899K alebo lepší ekvivalent ks 3
Vrtacie kladivo s SDS-plus BOSCH GBH 3-28 DRE Professional  alebo lepší ekvivalent ks 3
Stavebná miešačka 180l, 220V ks 1
miešadlo na maltu (1800 W) DeWALT DWD241 alebo lepší ekvivalent ks 3
uhlová brúska MILWAUKEE AGV15-150XC 1550 W alebo lepší ekvivalent ks 3
rázový uťahovák s poistným krúžkom MILWAUKEE M18FHIWF12-502X  alebo lepší ekvivalent ks 3
brúska 125 mm MILWAUKEE M18BOS125-0  alebo lepší ekvivalent ks 3
Reťazová píla HUSQVARNA T525  alebo lepší ekvivalent ks 3
Plotostrih + 2ks batéria+nabíjačka MILWAUKEE M18 FUEL  alebo lepší ekvivalent ks 1
Fukár motorový Stihl BG 56 4241 011 1750 alebo lepší ekvivalent ks 3
Kärcher K 7 Tlaková umývačka Premium Smart Control  alebo lepší ekvivalent ks 2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia - stredisko Trenčín.
Vrátane inštalácie na mieste plnenia.
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Objednávateľ požaduje predložiť oprávnenie na podnikanie v predmete zákazky do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ pri stanovaní jednotkovej ceny, do ceny zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky.
Objednávateľ požaduje dodať nový, nepoužitý tovar v originálnom balení, 1. akostnej triedy, spolu so záručnými listami a certifikátmi.
Ekvivalentom sa rozumie tovar s rovnakými alebo vyššími výkonnostnými parametrami, ako sú uvedené v technickej špecifikácii a v technických vlastnostiach opisného formuláru.
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, objednávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou úplne identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti.
Rovnocenný ekvivalent objednávateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov objednávateľa.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ do 3 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované dodávateľom pri zadaní zákazky.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Ak Dodávateľ nedodá tovar v opísanom rozsahu podľa zmluvy a technických vlastností predmetu alebo v stanovenom termíne dodania podľa zmluvy, za cenu ním uvedenú, objednávateľ je oprávnený požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 10% zo zmluvnej ceny predmetu.
Dodávateľ je povinný predložiť najneskôr v deň odovzdania tovaru objednávateľovi záručný list, návod na obsluhu a ostatnú dokumentáciu k predmetu zákazky v slovenskom jazyku, príp. českom jazyku.
Dodávateľ poskytuje záruku na tovar na dobu 24 mesiacov.
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET).
Záručný a pozáručný servis.
Dodávka tovaru dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, celkovú cenu spolu za všetky položky bez DPH, s DPH.
Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa k položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia.
Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia Objednávateľovi.
Dodávateľ objednávateľovi preukáže, že má v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ak k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 5 dní od Momentu uzavretia Zmluvy môže objednávateľ odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

19.04.2022 09:00 — 05.05.2022 12:00

43,00 ks

19 648,00

19 648,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Obstarávateľ požaduje predložiť položkový rozpočet po vysúťažení zákazky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

07.04.2022 13:58

14.04.2022 09:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.04.2022 09:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 680
 77
 9
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.04.2022 09:37 - Vstupná ponuka 19 648,00 € Cena bez DPH
12.04.2022 07:59 - Najvýhodnejšia ponuka 19 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS