• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.04.2022 08:59
  •    Predkladanie ponúk
    14.04.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.04.2022 12:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.04.2022 12:30

Detail zákazky Z20223148

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.04.2022 08:59
  •    Predkladanie ponúk
    14.04.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.04.2022 12:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.04.2022 12:30

Základné údaje

Z20223148

OF-252000

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6344289

Objednávateľ

31813861

Univerzitná nemocnica Bratislava

Pažítková 4, Bratislava, 82101, SVK

Dodávateľ

51445484

NOVA Facility s.r.o.

Domkárska 12, Bratislava, 82105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kosenie trávnatých plôch a údržba zelene

kosenie, orez stromov a kríkov, orezávanie živých plotov, údržba zelene, odstraňovanie náletových drevín

  • 77314100-5 - Údržba trávnikov
  • 77340000-5 - Prerezávanie stromov a orezávanie živých plotov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kosenie trávnatých plôch
Funkcia
Kosenie nepravidelne udržiavaných trávnatých plôch na rovine a obkosenie okolo kríkov, stromov, dopravných značiek a iných prekážok na ploche.
Orez stromov a kríkov, orezávanie živých plotov, údržba zelene podľa potreby.
Zber, odvoz a likvidácia odpadu (pokosenej trávy a konárov) a bezodkladné dočistenie verejných komunikácií (chodník, cesta) od pokosenej trávy, konárov. Likvidácia odpadu musí byť v súlade so zákonom o odpadoch (79/2015 a VZN Hl.m.SR Bratislavy o odpadoch).
Kosenie musí byť v súlade s STN 83 7019 Rozvojová a udržiavacia starostlivosť o vegetačné plochy
Pri kosení okolo drevín musí byť postupované tak, aby nedochádzalo k poškodeniu borky drevín.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet kosieb a údržby zelene v kalendárnom roku ks 4 5
výmera kosenia a údržby zelene areálu Nemocnice Ružinov, rovina lúky, orez stromov a kríkov m2 39116
výmera kosenia a údržby zelene areálu Nemocnice akad. L. Dérera, BA-Kramáre, lúky svah/rovina, orez náletov m2 44000
výmera kosenia a údržby zelene areálu Nemocnice sv. Cyrila a Metoda, BA-Petržalka, lesopark a lúky, orez stromov a kríkov m2 19100
výmera kosenia a údržby zelene areálu Nemocnice Staré Mesto, rovina lúky, strihanie živého plota m2 4998
výmera kosenia a údržby zelene areálu ubytovňa Pekná cesta, rovina lúky m2 400
výmera kosenia a údržby zelene areálu ŠGN Podunajské Biskupice, rovina lúky, orez stromov a kríkov m2 14000
výmera kosenia a údržby zelene spolu m2 121614
výška kosenia (v prípade sucha je potrebné výšku kosenia upraviť, aby nedošlo k poškodeniu trávnikov) cm 5
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom zmluvy je úprava práv a povinností zmluvných strán pri dodávke a vykonávaní služieb, ktoré sú predmetom Plnenia a záväzok Dodávateľa vykonať pre Objednávateľa služby, ktoré sú predmetom Plnenia za podmienok stanovených zmluvou a záväzok Objednávateľa dodané služby prevziať a zaplatiť Dodávateľovi dohodnutú cenu.
Predmetom Plnenia sú opakované služby spojené s kosením trávnatých plôch a údržbou zelene (strihanie a údržba kríkov a orezom stromov a orezom živého plota) na pozemkoch v správe Objednávateľa, vrátane zberu a odvozu biologického odpadu (pokosenej trávy a konárov), ktorý je produktom dodaných služieb a jeho ekologickej likvidácie.
Kosenie rovných, mierne zvlnených plôch, nepravidelne udržiavaných trávnych porastov, obkosenie trávy okolo kríkov, stromov, dopravných značiek a iných prekážok na ploche, strihania, orez a údržba stromov, kríkov a živých plotov podľa potreby a bezodkladné dočistenie verejných komunikácií (chodník, cesta) od pokosenej trávy, konárov a biologického odpadu.
Miestom plnenia sú areály objektov nemocníc objednávateľa na adrese:  - Nemocnica Ružinov, Ružinovská 6, 826 06 Bratislava, - Nemocnica akad. L. Dérera, Limbová 5, 833 05 Bratislava, - Nemocnica sv. Cyrila a Metoda, Antolská 11, 851 07 Bratislava, - Nemocnica Staré Mesto, Mickiewiczova 13, 813 69 Bratislava, vrátane ubytovne Pekná cesta, Bratislava, - Špeciálna geriatrická nemocnica Podunajské Biskupice, Krajinská cesta 91, 825 56 Bratislava. Konkrétne miesto plnenia predmetu zmluvy bude dohodnuté v záväznej písomnej objednávke.
Neoddeliteľnou súčasťou dodávky je doprava na miesto plnenia techniky a zamestnancov.
Dodávateľ na realizáciu zákazky použije vlastnú techniku.
Zmluvné strany sa dohodli na čiastkovom plnení. Realizácia Plnenia bude vykonávaná na základe čiastkových dodávok podľa potrieb Objednávateľa, na základe záväzných písomných objednávok Objednávateľa.
Dodávateľ je povinný začať s Plnením čiastkovej dodávky najneskoršie do 3 pracovných dní od obdržania záväznej písomnej objednávky od Objednávateľa a zároveň sa zaväzuje každé čiastkové Plnenie ukončiť v lehote najneskoršie do 14 dní od začatia Plnenia. Plynutie tejto lehoty bude primerane prerušené v prípade nepriaznivých poveternostných podmienok (najmä dážď), ktoré objektívne bránia výkonu Plnenia.
Čiastkovým plnením sa rozumie kosenie a údržba zelene o výmere konkrétneho areálu konkrétnej nemocníce Objednávateľa.
Dodávateľ sa zároveň zaväzuje vykonať zber, odvoz a ekologickú likvidáciu biologického odpadu (tráva a konáre) v lehote najneskoršie do 24 hodín po ukonšení plnenia.
Dodávateľ pri výkone Plnenia je povinný zabezpečiť a v celom rozsahu zodpovedá za ochranu majetku v správe Objednávateľa a tretích osôb (najmä motorových vozidiel a technických zariadení a objektov) pred poškodením alebo zničením odletujúcimi kameňmi, konárov a trávy. V plnom rozsahu na seba berie zodpovednosť za znečistené a poškodené autá, fasády, kmene stromov a pod..
O porušení vyššie uvedenej povinnosti je Dodávateľpovinný bezodkladne upovedomiť Objednávateľa a odstrániť poškodenie na vlastné náklady najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa nahlásenia vzniknutého poškodenia.
Cena za predmet zmluvy je stanovená v súlade s § 3 zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách a jeho vykonávacej vyhlášky č. 87/1996 Z. z. dohodou zmluvných strán.
Cenou za predmet zmluvy sa rozumie cena za dodanú službu, DPH a dopravy do miesta plnenia určeného objednávateľom a vrátane ostatných nákladov spojených s dodávkou, uvádzaná v mene Slovenskej republiky v EUR. Dohodnutá cena je maximálna a konečná.
Dohodnutá cena je maximálna a konečná, stanovená za maximálny počet 5-tich kosení a údržby zelene v kalendárnom roku.
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po dodaní a prevzatí čiastkového Plnenia a podpísaní preberacieho protokolu oprávnenými zástupcami Objednávateľa a Dodávateľa na faktúru, ktorej splatnosť je stanovená na min. 60 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi.
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Ak faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu,alebo ak nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne vyplnenej alebo prepracovanej faktúry objednávateľovi.
Zmluva sa uzaviera na dobu určitú, na 12 mesiacov od nadobudnutia účinnosti.
Dodávateľ do troch pracovných dní po uzavretí zmluvy (vygenerovaním zmluvy funkcionalitami elektronického trhoviska) :
- predloží doklad o oprávnení podnikať, v ktorom musí byť predmet zákazky zapísaný (Výpis z Obchodného registra alebo živnostenský list)
- podrobný štruktúrovaný rozpočet, v členení - cena spolu za predmet zmluvy (5 kosieb a údržby zelene), cena spolu za jednu kosbu a údržbu zelene všetkých nemocniciach a cena za jednu kosbu a údržbu zelene v jednotlivých nemocniciach. Zmluvná cena musí byť násobkom (5x) súčtu cien za kosenie a údržbu zelene v jednotlivých areáloch nemocníc Objednávateľa, vyjadrená v EUR bez DPH, % vyjadrenie DPH a EUR s DPH.
- preukáže, že disponuje krovinorezom, kosačkou s mulčovacou hlavou, kosačkou so zberačom
- preukáže, že disponuje odbornými pracovníkmi koscami s preukazom na obsluhu krovinorezov
- predloží doklad z povinného školenia zamestnancov, ktorí sa budú podieľať na Plnení , v zmysle zákona č. 142/2006 Z.z.
Zmluvné strany sa dohodli, že ktorákoľvek zo zmluvných strán, nepostúpi žiadna záväzky a pohľadávky vyplývajúce z tejto zmluvy tretej strane, bez predchádzajúceho prerokovania a súhlasu druhej zmluvnej strany.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Písomný súhlas objednávateľa s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s týmto ustanovením je podľa § 39 zákona č. 40/1964 Zb. – Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatný.
Nedodržiavanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa predmetu zákazky uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať na podstatné porušenie zmluvných podmienok. Objednávateľ predmetu zákazky si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy a vyhotovenie negatívnej referencie dodávateľovi predmetu zákazky
Ostatné právne vzťahy, výslovne touto dohodou neupravené, sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka a všeobecne záväznými platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky.
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v obchodných podmienkach Elektronického trhoviska, výpoveďou s výpovednou lehotou 14 dní. Výpovedná lehota plynie odo dňa nasledujúceho po dni doručenia výpovede druhej zmluvnej strane.
Táto zmluva nadobúda platnosť dňom jej vygenerovania systémo EKS a účinnosť dňom nasledujúcom po dni jej zverejnenia v Centrálnom registri zmlúv.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pažítková 4, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 súbor

41 957,00

41 957,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

08.04.2022 08:59

14.04.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.04.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 188
 120
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.04.2022 21:51 - Vstupná ponuka 41 956,00 € Cena bez DPH
13.04.2022 09:44 - Najvýhodnejšia ponuka 40 995,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS