31813861
Univerzitná nemocnica Bratislava
Pažítková 4, Bratislava, 82101, SVK
51445484
NOVA Facility s.r.o.
Domkárska 12, Bratislava, 82105, SVK
Kosenie trávnatých plôch a údržba zelene
kosenie, orez stromov a kríkov, orezávanie živých plotov, údržba zelene, odstraňovanie náletových drevín
Služba
1. Kosenie trávnatých plôch
|
|
---|---|
Funkcia |
Kosenie nepravidelne udržiavaných trávnatých plôch na rovine a obkosenie okolo kríkov, stromov, dopravných značiek a iných prekážok na ploche. |
Orez stromov a kríkov, orezávanie živých plotov, údržba zelene podľa potreby. |
Zber, odvoz a likvidácia odpadu (pokosenej trávy a konárov) a bezodkladné dočistenie verejných komunikácií (chodník, cesta) od pokosenej trávy, konárov. Likvidácia odpadu musí byť v súlade so zákonom o odpadoch (79/2015 a VZN Hl.m.SR Bratislavy o odpadoch). |
Kosenie musí byť v súlade s STN 83 7019 Rozvojová a udržiavacia starostlivosť o vegetačné plochy |
Pri kosení okolo drevín musí byť postupované tak, aby nedochádzalo k poškodeniu borky drevín. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet kosieb a údržby zelene v kalendárnom roku | ks | 4 | 5 | |
výmera kosenia a údržby zelene areálu Nemocnice Ružinov, rovina lúky, orez stromov a kríkov | m2 | 39116 | ||
výmera kosenia a údržby zelene areálu Nemocnice akad. L. Dérera, BA-Kramáre, lúky svah/rovina, orez náletov | m2 | 44000 | ||
výmera kosenia a údržby zelene areálu Nemocnice sv. Cyrila a Metoda, BA-Petržalka, lesopark a lúky, orez stromov a kríkov | m2 | 19100 | ||
výmera kosenia a údržby zelene areálu Nemocnice Staré Mesto, rovina lúky, strihanie živého plota | m2 | 4998 | ||
výmera kosenia a údržby zelene areálu ubytovňa Pekná cesta, rovina lúky | m2 | 400 | ||
výmera kosenia a údržby zelene areálu ŠGN Podunajské Biskupice, rovina lúky, orez stromov a kríkov | m2 | 14000 | ||
výmera kosenia a údržby zelene spolu | m2 | 121614 | ||
výška kosenia (v prípade sucha je potrebné výšku kosenia upraviť, aby nedošlo k poškodeniu trávnikov) | cm | 5 |
Názov |
Predmetom zmluvy je úprava práv a povinností zmluvných strán pri dodávke a vykonávaní služieb, ktoré sú predmetom Plnenia a záväzok Dodávateľa vykonať pre Objednávateľa služby, ktoré sú predmetom Plnenia za podmienok stanovených zmluvou a záväzok Objednávateľa dodané služby prevziať a zaplatiť Dodávateľovi dohodnutú cenu. |
Predmetom Plnenia sú opakované služby spojené s kosením trávnatých plôch a údržbou zelene (strihanie a údržba kríkov a orezom stromov a orezom živého plota) na pozemkoch v správe Objednávateľa, vrátane zberu a odvozu biologického odpadu (pokosenej trávy a konárov), ktorý je produktom dodaných služieb a jeho ekologickej likvidácie. |
Kosenie rovných, mierne zvlnených plôch, nepravidelne udržiavaných trávnych porastov, obkosenie trávy okolo kríkov, stromov, dopravných značiek a iných prekážok na ploche, strihania, orez a údržba stromov, kríkov a živých plotov podľa potreby a bezodkladné dočistenie verejných komunikácií (chodník, cesta) od pokosenej trávy, konárov a biologického odpadu. |
Miestom plnenia sú areály objektov nemocníc objednávateľa na adrese: - Nemocnica Ružinov, Ružinovská 6, 826 06 Bratislava, - Nemocnica akad. L. Dérera, Limbová 5, 833 05 Bratislava, - Nemocnica sv. Cyrila a Metoda, Antolská 11, 851 07 Bratislava, - Nemocnica Staré Mesto, Mickiewiczova 13, 813 69 Bratislava, vrátane ubytovne Pekná cesta, Bratislava, - Špeciálna geriatrická nemocnica Podunajské Biskupice, Krajinská cesta 91, 825 56 Bratislava. Konkrétne miesto plnenia predmetu zmluvy bude dohodnuté v záväznej písomnej objednávke. |
Neoddeliteľnou súčasťou dodávky je doprava na miesto plnenia techniky a zamestnancov. |
Dodávateľ na realizáciu zákazky použije vlastnú techniku. |
Zmluvné strany sa dohodli na čiastkovom plnení. Realizácia Plnenia bude vykonávaná na základe čiastkových dodávok podľa potrieb Objednávateľa, na základe záväzných písomných objednávok Objednávateľa. |
Dodávateľ je povinný začať s Plnením čiastkovej dodávky najneskoršie do 3 pracovných dní od obdržania záväznej písomnej objednávky od Objednávateľa a zároveň sa zaväzuje každé čiastkové Plnenie ukončiť v lehote najneskoršie do 14 dní od začatia Plnenia. Plynutie tejto lehoty bude primerane prerušené v prípade nepriaznivých poveternostných podmienok (najmä dážď), ktoré objektívne bránia výkonu Plnenia. |
Čiastkovým plnením sa rozumie kosenie a údržba zelene o výmere konkrétneho areálu konkrétnej nemocníce Objednávateľa. |
Dodávateľ sa zároveň zaväzuje vykonať zber, odvoz a ekologickú likvidáciu biologického odpadu (tráva a konáre) v lehote najneskoršie do 24 hodín po ukonšení plnenia. |
Dodávateľ pri výkone Plnenia je povinný zabezpečiť a v celom rozsahu zodpovedá za ochranu majetku v správe Objednávateľa a tretích osôb (najmä motorových vozidiel a technických zariadení a objektov) pred poškodením alebo zničením odletujúcimi kameňmi, konárov a trávy. V plnom rozsahu na seba berie zodpovednosť za znečistené a poškodené autá, fasády, kmene stromov a pod.. |
O porušení vyššie uvedenej povinnosti je Dodávateľpovinný bezodkladne upovedomiť Objednávateľa a odstrániť poškodenie na vlastné náklady najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa nahlásenia vzniknutého poškodenia. |
Cena za predmet zmluvy je stanovená v súlade s § 3 zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách a jeho vykonávacej vyhlášky č. 87/1996 Z. z. dohodou zmluvných strán. |
Cenou za predmet zmluvy sa rozumie cena za dodanú službu, DPH a dopravy do miesta plnenia určeného objednávateľom a vrátane ostatných nákladov spojených s dodávkou, uvádzaná v mene Slovenskej republiky v EUR. Dohodnutá cena je maximálna a konečná. |
Dohodnutá cena je maximálna a konečná, stanovená za maximálny počet 5-tich kosení a údržby zelene v kalendárnom roku. |
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po dodaní a prevzatí čiastkového Plnenia a podpísaní preberacieho protokolu oprávnenými zástupcami Objednávateľa a Dodávateľa na faktúru, ktorej splatnosť je stanovená na min. 60 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Ak faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu,alebo ak nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne vyplnenej alebo prepracovanej faktúry objednávateľovi. |
Zmluva sa uzaviera na dobu určitú, na 12 mesiacov od nadobudnutia účinnosti. |
Dodávateľ do troch pracovných dní po uzavretí zmluvy (vygenerovaním zmluvy funkcionalitami elektronického trhoviska) : |
- predloží doklad o oprávnení podnikať, v ktorom musí byť predmet zákazky zapísaný (Výpis z Obchodného registra alebo živnostenský list) |
- podrobný štruktúrovaný rozpočet, v členení - cena spolu za predmet zmluvy (5 kosieb a údržby zelene), cena spolu za jednu kosbu a údržbu zelene všetkých nemocniciach a cena za jednu kosbu a údržbu zelene v jednotlivých nemocniciach. Zmluvná cena musí byť násobkom (5x) súčtu cien za kosenie a údržbu zelene v jednotlivých areáloch nemocníc Objednávateľa, vyjadrená v EUR bez DPH, % vyjadrenie DPH a EUR s DPH. |
- preukáže, že disponuje krovinorezom, kosačkou s mulčovacou hlavou, kosačkou so zberačom |
- preukáže, že disponuje odbornými pracovníkmi koscami s preukazom na obsluhu krovinorezov |
- predloží doklad z povinného školenia zamestnancov, ktorí sa budú podieľať na Plnení , v zmysle zákona č. 142/2006 Z.z. |
Zmluvné strany sa dohodli, že ktorákoľvek zo zmluvných strán, nepostúpi žiadna záväzky a pohľadávky vyplývajúce z tejto zmluvy tretej strane, bez predchádzajúceho prerokovania a súhlasu druhej zmluvnej strany. |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Písomný súhlas objednávateľa s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s týmto ustanovením je podľa § 39 zákona č. 40/1964 Zb. – Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatný. |
Nedodržiavanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa predmetu zákazky uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať na podstatné porušenie zmluvných podmienok. Objednávateľ predmetu zákazky si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy a vyhotovenie negatívnej referencie dodávateľovi predmetu zákazky |
Ostatné právne vzťahy, výslovne touto dohodou neupravené, sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka a všeobecne záväznými platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky. |
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v obchodných podmienkach Elektronického trhoviska, výpoveďou s výpovednou lehotou 14 dní. Výpovedná lehota plynie odo dňa nasledujúceho po dni doručenia výpovede druhej zmluvnej strane. |
Táto zmluva nadobúda platnosť dňom jej vygenerovania systémo EKS a účinnosť dňom nasledujúcom po dni jej zverejnenia v Centrálnom registri zmlúv. |
Pažítková 4, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 súbor
41 957,00
41 957,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
08.04.2022 08:59
14.04.2022 10:00
14.04.2022 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.04.2022 21:51 - Vstupná ponuka | 41 956,00 | € | Cena bez DPH |
13.04.2022 09:44 - Najvýhodnejšia ponuka | 40 995,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: