• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.04.2022 13:30
  •    Predkladanie ponúk
    12.04.2022 13:32
  •    Ukončenie zákazky
    12.04.2022 15:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.04.2022 15:55

Detail zákazky Z20223129

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.04.2022 13:30
  •    Predkladanie ponúk
    12.04.2022 13:32
  •    Ukončenie zákazky
    12.04.2022 15:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.04.2022 15:55

Základné údaje

Z20223129

OF-251475

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6336265

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

52846547

Breco s. r. o.

Jána Zelenáka 30, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Insígnie - výroba rukávových znakov

insígnia, rukávový znak

  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 39561133-3 - Insígnie

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Rukávový znak so suchým zipsom - tlačený
Funkcia
Tlačené insígnie, rukávových znakov na uniformu podľa predlôh a ďalších požiadaviek
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Insígnia - rukávový znak tlačený  s logom ks 5000
Priemer insígnie cm 9
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Znak tlačený v kruhovom vyhotovení podľa vyobrazenia v prílohe
Podklad pevná tkanina, ktorá je pripevnená našitím na háčikovej časti suchého zipsu
Podklad vyrobený z pevnej látky ako nášivka
Nápisy, farebné plochy a znaky tlačené
Farebné vyhotovenie podľa vyobrazenia v prílohe
Vyhotovenie ( podľa vizuálu v prílohe )
Ďalšie požiadavky:
- rukávový znak prišitý na suchom zipse
- dodržať presný rozmer, tvar a umiestnenie znaku podľa vzoru
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Realizácia dodania bude len v pracovných dňoch v čase od 06:00 do 14:00
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté i náklady spojené s dodávkou materiálu zákazky, vrátane dopravy.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Potvrdený dodací list bude vystavený v dvoch výtlačkoch, a to jeden pre objednávateľa a jeden pre dodávateľa. Potvrdený dodací list bude tvoriť prílohu faktúry.
Faktúru doručiť s tovarom na miesto plnenia. Faktúra musí obsahovať originál podpis a pečiatku ( nie scan)  a musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia zmluvy.
Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy.
Predmet zmluvy realizovať až po telefonickom dohovore s odoberateľom, z dôvodu spresnenia parametrov.
Objednávateľ požaduje predložiť návrh vyobrazenia insígnie nasledujúci deň po dni účinnosti zmluvy.
Objednávateľ je povinný doručiť dodávateľovi na jeho vyžiadanie fyzický vzor insígnie.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení tejto kúpnej zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Požaduje sa predložiť kontaktnej osobe objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy podrobný položkový rozpočet najneskôr do 2 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy, ktorým sa rozumie rozpis celkovej ceny na jednotlivé položky predmetu kúpnej zmluvy ( jednotkové ceny bez DPH, sadzba DPH, jednotkové ceny s DPH, cena celkom bez DPH, cena celkom s DPH).
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenskej armády 52, Nemšová, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

14.04.2022 08:00 — 22.04.2022 10:00

1,00 podľa technickej špecifikácie- ( súbor) - ks

8 800,00

7 333,33

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.04.2022 13:30

12.04.2022 13:32

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.04.2022 13:47

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 510
 139
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.04.2022 14:37 - Vstupná ponuka 8 799,60 € Cena s DPH
12.04.2022 10:04 - Najvýhodnejšia ponuka 8 786,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS