• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.04.2022 10:09
  •    Predkladanie ponúk
    12.04.2022 10:10
  •    Ukončenie zákazky
    12.04.2022 10:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.04.2022 11:00

Detail zákazky Z20223100

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.04.2022 10:09
  •    Predkladanie ponúk
    12.04.2022 10:10
  •    Ukončenie zákazky
    12.04.2022 10:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.04.2022 11:00

Základné údaje

Z20223100

OF-251929

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6336255

Objednávateľ

36644331

Stredoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.

Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, 97401, SVK

Dodávateľ

34113924

MED - ART, spol. s r.o.

Hornočermánska 4, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Enoxaparín sodný

B01AB05, enoxaparín, antitrombotiká, antitrombotické činidlá

  • 33621100-0 - Antitrombotické činidlá
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. enoxaparín sodný 6000 anti-Xa IU/0,6 ml
Funkcia
lieky ATC skupiny - B01AB05 - enoxaparín sodný 6000 anti-Xa IU/0,6 ml
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo účinnej látky v mernej jednotke - enoxaparín 0,6ml/60mg mg 60
veľkosť mernej jednotky ml 0,6
množstvo merných jednotiek amp. 3230
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
ATC skupina B01AB05
názov účinnej látky enoxaparín 0,6ml/60mg
cesta podania subkutánne
lieková forma injekčný roztok
merná jednotka ampula
 2. enoxaparín sodný 8000 anti-Xa IU/0,8 ml
Funkcia
lieky ATC skupiny - B01AB05 - enoxaparín sodný 8000 anti-Xa IU/0,8 ml
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo účinnej látky v mernej jednotke - enoxaparín 0,8ml/80mg mg 80
veľkosť mernej jednotky ml 0,8
množstvo merných jednotiek amp. 3120
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
ATC skupina B01AB05
názov účinnej látky enoxaparín 0,8ml/80mg
cesta podania subkutánne
lieková forma injekčný roztok
merná jednotka ampula
 3. enoxaparín sodný 10000 anti-Xa IU/1,0 ml
Funkcia
lieky ATC skupiny - B01AB05 - enoxaparín sodný 10000 anti-Xa IU/1,0 ml
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo účinnej látky v mernej jednotke - enoxaparín 1,0ml/100mg mg 100
veľkosť mernej jednotky ml 1,0
množstvo merných jednotiek amp. 1530
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
ATC skupina B01AB05
názov účinnej látky enoxaparín 1,0ml/100mg
cesta podania subkutánne
lieková forma injekčný roztok
merná jednotka ampula
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia.
2. Spôsob, čas a miesto dodania tovaru:
- plnenie bude poskytnuté vo viacerých ucelených častiach na základe písomnej alebo telefonickej objednávky objednávateľa podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb,
- termín dodania je do 48 hodín od doručenia písomnej objednávky dodávateľovi v pracovných dňoch v čase od 07:00 hod do 14:00 hod
- za termín doručenia objednávky sa považuje potvrdenie o prečítaní e-mailu dodávateľom, v prípade objednávky zaslanej e-mailom,
- súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, číslo objednávky, ŠUKL kód tovaru, X-kód (ak bol pridelený),
- ak dodávateľ z objektívne nezavinených dôvodov nemá možnosť dodať tovar, je oprávnený po neodkladnom odsúhlasení objednávateľom (telefonicky, resp. e-mailom) dodať tovar v náhradnom termíne alebo jeho ekvivalent; dôkazné bremeno nemožnosti dodať tovar je na strane dodávateľa.
3. Zazmluvnený rámec plnenia nie je pre zmluvné strany záväzný a predstavuje len predpokladané množstvo tovaru, ktoré má byť počas doby účinnosti tejto rámcovej dohody dodávateľom objednávateľovi dodané. Objednávateľ teda nie je povinný odobrať celý zazmluvnený rámec plnenia.
4. Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť (zvýšiť alebo znížiť) množstvo tovaru, pri dodržaní celkovej maximálnej ceny plnenia podľa rámcovej dohody.
5. Platobné podmienky:
- objednávateľ uhradí kúpnu cenu na základe dodávateľom vystavenej faktúry za prevzatú ucelenú časť tovaru,
- splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry objednávateľovi, ak nie je dohodnuté inak,
- dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru.
6. Osobitné ustanovenia o ukončení platnosti zmluvy:
a) objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť:
- ak dodávateľ písomne oznámi, že nie je schopný z objektívnych alebo subjektívnych dôvodov plniť dodávky tovaru,
- ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky požiadavky,
b) odstúpenie od zmluvy je účinné dňom jeho doručenia dodávateľovi,
c) objednávateľ je v prípade odstúpenia od zmluvy oprávnený nespotrebovaný tovar vrátiť dodávateľovi a tento je povinný ho na svoje náklady protokolárne prevziať a vystaviť naň dobropis.
7. Dodávateľ je povinný počas trvania zmluvného vzťahu písomne informovať objednávateľa (bezodkladne, najneskôr do 5 kalendárnych dní odo dňa účinnosti zmeny) :
- o každej zmene údajov týkajúcich sa tovaru (napr. ŠUKL kód)
- o každej zmene ceny tovaru vyvolanej zmenou jednotlivých regulačných cenových predpisov a zoznamov,
- k oznámeniu dodávateľ povinne priloží kópie dokladov preukazujúcich oprávnenosť vykonávaných zmien údajov, resp. ceny a súčasne aj návrh dodatku, ktorým sa táto zmena zmluvne upraví.
8. Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy - dodávateľ predloží kópiu povolenia na veľkodistribúciu humánnych liekov podľa zákona č.362/2011 Z. z. o liekoch a zdravotníckych pomôckach a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
9. Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy - dodávateľ predloží čestné vyhlásenie, že všetky ponúkané výrobky na predmet tejto zákazky sú certifikované alebo majú pridelený ŠUKL kód.
10. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutých viac ako 35% výrobcom stanovenej exspiračnej doby a počas stanovenej exspiračnej doby bude mať vlastnosti stanovené kvalitatívnymi a technickými parametrami.
11. Objednávateľ je oprávnený vrátiť tovar dodávateľovi v prípade, že bol tovar dodaný v lehote 1/3 doby pred ukončením exspirácie.
12. Požaduje sa, aby dodávateľom poskytovaný predmet plnenia bol, v prípade ak je to relevantné, v súlade s:
- so zákonom č. 363/2011 Z.z. o rozsahu a podmienkach úhrady liekov, zdravotníckych pomôcok a dietetických potravín na základe verejného zdravotného poistenia a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
- s aktuálne platným Zoznamom kategorizovaných liekov s maximálnou výškou úhrady zdravotnej poisťovne (cena nesmie prekročiť cenu podľa aktuálne platnej kategorizácie liekov),
- s aktuálne platným Zoznamom liekov s úradne určenou cenou (cena nesmie prekročiť cenu uvedenú v zozname liekov s úradne určenou cenou),
- porušenie týchto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
13. Požaduje sa predložiť aktualizovaný podrobný rozpočet do 7 dní od uzatvorenia zmluvy.
14. Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy.
15. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas dlžníka je platný za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. Súhlas dlžníka s postúpením pohľadávok veriteľa nie je potrebný pri postúpení pohľadávok v lehote splatnosti a 60 dní po lehote ich splatnosti.
16. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp.ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
17. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a zakladá právo objednávateľa na odstúpenie od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

12

7 880,00 ampula

27 750,18

27 750,18

Vlastný návrh na plnenie je v súlade s osobitnými požiadavkami na plnenie.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

06.04.2022 10:09

12.04.2022 10:10

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.04.2022 10:25

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 270
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.04.2022 07:16 - Vstupná ponuka 27 750,18 € Cena bez DPH
12.04.2022 08:17 - Najvýhodnejšia ponuka 27 750,17 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS